מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


חוק ניתוק זיקה-אורנג' עשו לי בעיות ומשרד התקשורת גרם להם לתת לי את ההחזר


עמוד 2 מתוך 4
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 
   פורומים > ניידים > סלולר
מחבר הודעה
Shayosef (שי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Apr 07, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 254
מספר הודעות: 5886

 #16  נשלח: ג' 16/11/2010 8:59
המקרה שלי היה וטופל ע"י משרד התקשורת (במהירות וביעילות מפתיעה) UK

הבאתי אייפון 4 מה UK, בתחילה אונרג' לא היו מוכנים להפעיל עליו חוק ניתוק זיקה כיוון שהם "עובדים" רק עם קבלות במטבעות הבאים: דולר,אירו, רובל...

שלחתי מכתב למשרד התקשורת + CC לשירות לקוחות אורנג', שמצידם די מהר אמרו שאין שום בעיה ואנחנו "נסכים" לכבד את הקבלה....

למה לא מההתחלה אורנג' ? למה בזמן האחרון תמיד ישר לא ואז אתם מתרצים ?

בכל אופן זה קרה כבר לפני 4 חודשים.




_________________
שי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
AviBiton (אבי ביטון)
גורו HTmobile
גורו HTmobile

הצטרף בתאריך:
  Apr 10, 2005

מיקום: קרית שמונה
הבעות תודה: 359
מספר הודעות: 17346

 #17  נשלח: ג' 16/11/2010 9:10


מצויין, ככל שיותר אנשים יתלוננו על העוולות הללו ויהיו יותר רגישים לנושא ולא יוותרו, כך יותר ויותר אנשים יהנו בעתיד מיישום חלק יותר של החוק.
כל הכבוד למי שעומד על שלו וממש כל הכבוד ליעילות של משרד התקשורת.

_________________
אפליקצית HT-Israel לאנדרואיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
osherov
גורו Android
גורו Android

הצטרף בתאריך:
  Apr 11, 2007
הבעות תודה: 515
מספר הודעות: 15030

 #18  נשלח: ג' 16/11/2010 9:15


מסכים עם אבי,
אני דווקא חושב שלמשרד התקשורת יש במקרה הזה שיניים והוא משתמש בהם כאשר צריך וזה כן עוזר

_________________
אריה
טוויטר-עולם האנדרואיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
דאוס
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 21, 2008
הבעות תודה: 16
מספר הודעות: 415

 #19  נשלח: ג' 16/11/2010 16:01

הלכתי היום למרכז שירות של אורנג' כדי לקבל את המגיע לי בניתוק זיקה (אייפון 4, אשר נרכש דרך האתר הרשמי של אפל בהונג-קונג עם השם שלי על החשבונית)

סיבוב ראשון !
ישבתי שעה בשירות לקוחות והמתנתי כמו ילד טוב לתור שלי...
לאחר כשעה התיישבתי ואמרתי לנציגה שרכשתי מכשיר בחו"ל ואני מעוניין לקבל את ההחזרים המגיעים לי.
היא התחילה ישר בעבודה, נתתי לה את המכשיר, תעודה מזהה ואת החשבונית המקורית שהיא על שמי. במשך 7 דקות היא לא הפסיקה לתקתק על המחשב וכמעט לא דיברה איתי-היה מוזר.

פתאום היא פונה אלי ואומרת : " אין לי את מספר ה IMEI על החשבונית" (מזל שאני קצת מבין במכשיר והגעתי מוכן), אמרתי לה שאין על החשבונית יש בתוך המכשיר וניתן להוציא אותו משם, "לא!" היא התעקשה "אני צריכה לראות שהחשבונית עם המספר IMEI תואמת למכשיר" ,
אמרתי לה שזה מה שנתנו לי כחשבונית מקורית של אפל ויש שם את כל הפרטים כולל מספר סידורי של המכשיר ומספר דגם, השם האישי שלי והסכום ששילמתי, מה לא מספיק בזה ?! היא סיננה בין השפתיים שהיא מקבלת 15 פניות לניתוק זיקה ביום ותמיד בכל חשבונית מופיעים פרטי IMEI, בכל מקרה לאחר המשך ההתעקשות שלי היא הסכימה להמשיך את התהליך....

שוב חזרה לתקתק במשך 8 דקות ולא דיברה איתי.

"הוא (המחשב) לא נותן לי להכניס את מספר ה IMEI שלך למערכת הוא טוען שזה לא מתאים" אמרה והמשיכה לתקתק "אה! רגע בכלל אתה בחבילה שלא מאפשרת את זה, אתה ב TOTAL 200, רגע אולי אני אחפש לך חבילה אחרת כדי שזה יתאים"....כל הזמן הזה אני מסתכל עליה ושותק, זה היה נראה כאילו היא מבצעת תהליך עם עצמה, היא מגיעה למסקנות שואלת שאלות ועונה את התשובות.... מזל שיש לי קצת הבנה בסיסית במושגים של סלולר, בשביל לקוח רגיל זה היה סינית. שוב חזרה לתקתק לעוד שתיקה של 5 דקות. "טוב הוא לא נותן לי להכניס את מספר ה IMEI שלך, אני אצטרך להגיש בקשה שיאשרו לי אותו ואז יכניסו את זה, אני אתקשר לדווח לך איך זה מתקדם"

שאלתי אותה על גובה ההחזר, היא אמרה שזה יהיה 98 ש"ח אם אדבר מעל 248 ש"ח "ואם לא אדבר את מלוא הסכום שאת נוקבת בו ?" שאלתי, "אז לא תקבל שום החזר באותו החודש", אמרתי לה שאני לא מצליח להבין את הקשר בין החבילה לבין ההחזר על המכשיר, היא טענה שהיא מחויבת לתת את התנאים שכל לקוח אחר מקבל אם הוא היה קונה את המכשיר אצלהם ואלה החבילות והמסלולים שמופיעים לה לאייפון 4-בשלב הזה כבר הייתי מותש ולא היה לי כוח להתווכח, בד"כ אלה הסכומים שאני מדבר אז זה כבר לא עניין לויכוח ועשיית שריר.
עכשיו אני ממשיך לראות אם מישהו באמת יחזור אלי לעדכון ומה הוא הולך לבשר לי.

מישהו יכול לבשר לי אחרת על החבילה שלו בעת ביצוע ניתוק זיקה וכמה החזר הוא מקבל על כמה דקות ?

עדכון ! 20:39
הרגע התקשרה אלי הנציגה ממרכז השירות, היא טענה כי עדיין היא מקבל סירוב על הכנסת ה IMEI למערכת ולכן היא שולחת את הבקשה הלאה כדי שמוקד התקלות שלהם יכניס את זה, היא מצפה שתהיה תשובה מחר אך ציינה כי מחר היא לא תיהיה ולכן זה ייקח עוד יום-יפה מאוד מצידה!

עדכון 21/11/2010
למרות שהנציגה היתה אדיבה והבטיחה לחזור אלי ביום חמישי, אף אחד לא חזר אלי בסוף היום התקשרתי למוקד של אורנג'. הנציגה בטלפון אכן ראתה שהעניין בטיפול אבל אין לה עוד פרטים כי רק הנציגה בשירות הלקוחות יודעת היכן זה עומד, לכן אמרה שהיא תשלח לה הודעה לטפל בזה (רק שזה לוקח 24 שעות)...שישי-שבת כמובן שלא עבדו והנציגה בטלפון הבטיחה שביום ראשון יחזרו אלי (היום)...נחכה עד סוף היום.

עדכון נוסף 17:15
התקשרתי לשירות הלקוחות, הופתעתי לטובה שלא המתנתי יותר מ-30 שניות (יש לזה סיבה ומיד תבינו), ענתה לי הנציגה ששאלה את כל הפרטים ושאלה "איך אפשר לעזור לך ?!", סיפרתי את כל השתלשלות העניינים, בסוף היא אומרת לי "הייתי מאוד שמחה להמשיך ולדבר איתך אבל אני לא יכולה לעזור לך, כל רשת המחשבים שלנו נפלה ואני לא יכולה להעלות שום אינפורמציה שקשורה למנויים, אנחנו לא יודעים מתי בדיוק זה יחזור אבל עדיף שתתקשר מחר, בינתיים אני רושמת הכל על דף " ??!?!? מה לעזאזל ?! איחלתי להם בהצלחה ובתקווה שהם יתקשרו מחר-אני לא בונה על זה.

לא ייאמן שבשנת 2010, חברה שמתעסקת כל כולה בתקשורת מגיעה למצב שבו אין לה תקשורת בסיסית או מערכת גיבוי מינימלית, במקרים מהסוג הזה, כל פעם מחדש עולה לי המחשבה על כמה "טרור תקשורת" יכול להיות מפחיד-הכל יהיה מושבת וללא מענה.


נערך בפעם אחרונה על-ידי דאוס בתאריך א' 21/11/2010 18:02, נערך בסך הכל 2 פעמים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
osherov
גורו Android
גורו Android

הצטרף בתאריך:
  Apr 11, 2007
הבעות תודה: 515
מספר הודעות: 15030

 #20  נשלח: ד' 17/11/2010 13:01

מסרב לקבל את מספר ה IMEI
איזה שטויות! הרי הם מחייבים אותך להגיע עם המכשיר החדש ויכולים בעצמם לראות את מספר ה IMEI שלו ולכן לא מבין מאיפה בדיוק ניתן לקבל דחייה במערכת של הכנסת המספר הזה. מה הם פונים למאגר עולמי IMEI של כל מכשירי הסלולאר שמיוצרים בעולם על מנת לוודא שקיים כזה מספר

_________________
אריה
טוויטר-עולם האנדרואיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
AviBiton (אבי ביטון)
גורו HTmobile
גורו HTmobile

הצטרף בתאריך:
  Apr 10, 2005

מיקום: קרית שמונה
הבעות תודה: 359
מספר הודעות: 17346

 #21  נשלח: ד' 17/11/2010 13:04

מכתב קצר ותמציתי למשרד התקשורת.
ואז תראה איך אפשר להכניס בשדה של ה-IMEI גם משפטי חכמה סיניים וזה עדיין יאושר במערכת.

_________________
אפליקצית HT-Israel לאנדרואיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
דאוס
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 21, 2008
הבעות תודה: 16
מספר הודעות: 415

 #22  נשלח: ד' 17/11/2010 23:10

osherov כתב:
מסרב לקבל את מספר ה IMEI
איזה שטויות! הרי הם מחייבים אותך להגיע עם המכשיר החדש ויכולים בעצמם לראות את מספר ה IMEI שלו ולכן לא מבין מאיפה בדיוק ניתן לקבל דחייה במערכת של הכנסת המספר הזה. מה הם פונים למאגר עולמי IMEI של כל מכשירי הסלולאר שמיוצרים בעולם על מנת לוודא שקיים כזה מספר


יכול להיות שיש להם איזה פורמט בסיס למספרי IMEI של אייפון נגיד ספרה אחרונה צריכה להיות 0, אחד עשר ספרות וכדו...וברגע שהמספר IMEI באייפון שלך לא תואם את הפורמט שלהם, זה פשוט לא מאשר.
אני צריך לקבל עדכון מחר לגבי המשך הטיפול-אדווח.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ariel-ro
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Mar 12, 2009
הבעות תודה: 164
מספר הודעות: 3370

 #23  נשלח: ד' 17/11/2010 23:19

שאלה לי אליכם.
קניתי מכשיר מAMAZON והחשבונית שמופיעה באתר אמאזון לא כוללת מספר סידורי של המכשיר, ולא IMEI
כתוב דגם המכשיר, כתובת המשלוח, וכתובת החשבון(שהיא על שמי) וכמובן מחיר המכשיר.
יהיו לי עם זה בעיות בניתוק זיקה?

_________________
מערכות הק"ב של חברי הפורום
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
דאוס
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 21, 2008
הבעות תודה: 16
מספר הודעות: 415

 #24  נשלח: ה' 18/11/2010 0:13

כאמור לפי החוק לא צריך מס' IEMI ולא מספר דגם אל את המכשיר פיזית והוכחת קנייה, לצערי חברות הסלולר עושות חיים קשים בעניין הזה ומבקשות את הדברים האלה. עצתי אליך, כמו כולנו תנסה את מזלך ואם העניינים יתחילו להסתבך תשלח מכתב למשרד התקשורת, לפי מה שראיתי הם מטפלים בדברים במהרה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
avioren (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 04, 2005

מיקום: כפר-סבא
הבעות תודה: 123
מספר הודעות: 2525

 #25  נשלח: ו' 19/11/2010 11:42

דאוס,
אני האחרון שיגן על אורנג' ,אבל לגבי סף מינימום אשר בעקבותיו תקבל החזר הם צודקים (חלקית).
ההחזר המלא יהיה כאשר ההתחייבות שלך תיהיה זהה לחבילה המקובלת בחברה.
לא ניתן להגיע עם אייפון, להשתמש ב98 ש"ח ולקבל החזר מלא.
מה שכן, למיטב הבנתי בין 150 ל 249 אתה אמור לקבל החזר של 50 ש"ח.
כלומר יש סף מינימום של 150 ש"ח שימוש לקבלת החזר.

_________________
אני לא מספיק עשיר לקנות מוצרים זולים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
דאוס
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 21, 2008
הבעות תודה: 16
מספר הודעות: 415

 #26  נשלח: ו' 19/11/2010 17:22

avioren כתב:
דאוס,
אני האחרון שיגן על אורנג' ,אבל לגבי סף מינימום אשר בעקבותיו תקבל החזר הם צודקים (חלקית).
ההחזר המלא יהיה כאשר ההתחייבות שלך תיהיה זהה לחבילה המקובלת בחברה.
לא ניתן להגיע עם אייפון, להשתמש ב98 ש"ח ולקבל החזר מלא.
מה שכן, למיטב הבנתי בין 150 ל 249 אתה אמור לקבל החזר של 50 ש"ח.
כלומר יש סף מינימום של 150 ש"ח שימוש לקבלת החזר.


הנציגה אמרה לי אחרת (מוקלט), "דיברת מעל 249 ש"ח, אתה מקבל החזר של 98 ש"ח"
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eg99
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 24, 2006

מיקום: רמת השרון
הבעות תודה: 58
מספר הודעות: 2999

 #27  נשלח: ו' 19/11/2010 18:34

ציטוט:
יכול להיות שיש להם איזה פורמט בסיס למספרי IMEI

אני לא חושב שזה המקרה, ועל אורנג' אני לא יכול להגן בשום צורה (השירות שלהם מתחרה ראש בראש עם השירות של הוט מי ה $%^* ביותר), אבל לידיעה כללית (60 שניות על):

למפעילים סלולרים יש EIR, שזה בסיס נתונים - שלהם, ברמת מדינה או ברמה עולמית - שמכיל מספרי IMEI שחשודים כגנובים או פסולים (Black or Gray lists).

הרעיון היה לבנות בסיס נתונים כלל עולמי כדי להלחם במכת הגניבות של טלפונים סלולרים.
זה התחיל מבסיס נתונים לכל מפעיל, והגנבים היו מוכרים כמחובר למפעיל אחר.
אח"כ בנו בסיסי נתונים משותפים לכל מדינה, ובהמשלך ניסו כלל אירופאי, והבינו שמוכרים את הגנובים ביבשות אחרות.
העסק לא כל כך מצליח ברמה העולמית, כי נדרשת תקשורת רצופה עם בסיס הנתונים הזה, ולמפעילים במדינות עניות אין עניין אמיתי להשקיע בזה כסף.

_________________
ערן
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
avioren (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 04, 2005

מיקום: כפר-סבא
הבעות תודה: 123
מספר הודעות: 2525

 #28  נשלח: ו' 19/11/2010 20:53

דאוס כתב:
avioren כתב:
דאוס,
אני האחרון שיגן על אורנג' ,אבל לגבי סף מינימום אשר בעקבותיו תקבל החזר הם צודקים (חלקית).
ההחזר המלא יהיה כאשר ההתחייבות שלך תיהיה זהה לחבילה המקובלת בחברה.
לא ניתן להגיע עם אייפון, להשתמש ב98 ש"ח ולקבל החזר מלא.
מה שכן, למיטב הבנתי בין 150 ל 249 אתה אמור לקבל החזר של 50 ש"ח.
כלומר יש סף מינימום של 150 ש"ח שימוש לקבלת החזר.


הנציגה אמרה לי אחרת (מוקלט), "דיברת מעל 249 ש"ח, אתה מקבל החזר של 98 ש"ח"


זה לא סותר את מה שכתבתי, דיברת מעל 249 ש"ח זה אומר שעמדת בתנאים של החבילה שלהם ולכן מגיע לך זיכוי זהה.

_________________
אני לא מספיק עשיר לקנות מוצרים זולים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
דאוס
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 21, 2008
הבעות תודה: 16
מספר הודעות: 415

 #29  נשלח: שבת 20/11/2010 0:51

avioren כתב:
דאוס כתב:
avioren כתב:
דאוס,
אני האחרון שיגן על אורנג' ,אבל לגבי סף מינימום אשר בעקבותיו תקבל החזר הם צודקים (חלקית).
ההחזר המלא יהיה כאשר ההתחייבות שלך תיהיה זהה לחבילה המקובלת בחברה.
לא ניתן להגיע עם אייפון, להשתמש ב98 ש"ח ולקבל החזר מלא.
מה שכן, למיטב הבנתי בין 150 ל 249 אתה אמור לקבל החזר של 50 ש"ח.
כלומר יש סף מינימום של 150 ש"ח שימוש לקבלת החזר.


הנציגה אמרה לי אחרת (מוקלט), "דיברת מעל 249 ש"ח, אתה מקבל החזר של 98 ש"ח"


זה לא סותר את מה שכתבתי, דיברת מעל 249 ש"ח זה אומר שעמדת בתנאים של החבילה שלהם ולכן מגיע לך זיכוי זהה.


אבל יש כאן דוגמאות של אנשים שמדברים 150 ש"ח ומקבלים זיכוי של 50 ש"ח, על איזה חבילה מדובר כאן ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
דאוס
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 21, 2008
הבעות תודה: 16
מספר הודעות: 415

 #30  נשלח: א' 21/11/2010 18:03

עדכון ! 20:39
הרגע התקשרה אלי הנציגה ממרכז השירות, היא טענה כי עדיין היא מקבל סירוב על הכנסת ה IMEI למערכת ולכן היא שולחת את הבקשה הלאה כדי שמוקד התקלות שלהם יכניס את זה, היא מצפה שתהיה תשובה מחר אך ציינה כי מחר היא לא תיהיה ולכן זה ייקח עוד יום-יפה מאוד מצידה!

עדכון 21/11/2010
למרות שהנציגה היתה אדיבה והבטיחה לחזור אלי ביום חמישי, אף אחד לא חזר אלי בסוף היום התקשרתי למוקד של אורנג'. הנציגה בטלפון אכן ראתה שהעניין בטיפול אבל אין לה עוד פרטים כי רק הנציגה בשירות הלקוחות יודעת היכן זה עומד, לכן אמרה שהיא תשלח לה הודעה לטפל בזה (רק שזה לוקח 24 שעות)...שישי-שבת כמובן שלא עבדו והנציגה בטלפון הבטיחה שביום ראשון יחזרו אלי (היום)...נחכה עד סוף היום.

עדכון נוסף 17:15
התקשרתי לשירות הלקוחות, הופתעתי לטובה שלא המתנתי יותר מ-30 שניות (יש לזה סיבה ומיד תבינו), ענתה לי הנציגה ששאלה את כל הפרטים ושאלה "איך אפשר לעזור לך ?!", סיפרתי את כל השתלשלות העניינים, בסוף היא אומרת לי "הייתי מאוד שמחה להמשיך ולדבר איתך אבל אני לא יכולה לעזור לך, כל רשת המחשבים שלנו נפלה ואני לא יכולה להעלות שום אינפורמציה שקשורה למנויים, אנחנו לא יודעים מתי בדיוק זה יחזור אבל עדיף שתתקשר מחר, בינתיים אני רושמת הכל על דף " ??!?!? מה לעזאזל ?! איחלתי להם בהצלחה ובתקווה שהם יתקשרו מחר-אני לא בונה על זה.

לא ייאמן שבשנת 2010, חברה שמתעסקת כל כולה בתקשורת מגיעה למצב שבו אין לה תקשורת בסיסית או מערכת גיבוי מינימלית, במקרים מהסוג הזה, כל פעם מחדש עולה לי המחשבה על כמה "טרור תקשורת" יכול להיות מפחיד-הכל יהיה מושבת וללא מענה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > סלולר עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht