מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


חוק ניתוק זיקה-אורנג' עשו לי בעיות ומשרד התקשורת גרם להם לתת לי את ההחזר


עמוד 3 מתוך 4
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 
   פורומים > ניידים > סלולר
מחבר הודעה
דאוס
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 21, 2008
הבעות תודה: 16
מספר הודעות: 415

 #31  נשלח: שבת 27/11/2010 10:16

עוד עדכון (אולי אחרון ?!)

אז אחרי כל העדכונים שרשמתי מעליי וכמובן אף אחד לא חזר אלי, התקשרתי לפחות עוד פעמיים לשירות הלקוחות (המתנתי כמו ילד טוב 8-10 דקות בכל פעם), אותו תקליט ישן ניגן אצל אותו נציג שירות : "אני רואה שזה עדיין בטיפול, אין לי תשובות, אני מעביר בקשה למנהל הסניף/מנהל האיזור/מנהל תקלות ועוד כל מיני תפקידי מנהלים כאלה ואחרים-אף אחד לא חזר אלי!

ביום חמישי האחרון התקשרתי שוב והודעתי לנציגה כי חרף כל הבקשות שיחזרו אלי ויעדכנו אותי, אף אחד עד לרגע זה לא טרח לעשות זאת ולכן אני מתכוון לנייד את המספר שלי לחברה אחרת ולעזוב את אורנג', היא אמרה שהיא רושמת בקשה דחופה שיחזרו אלי עוד היום והיא מקווה שזה אכן יקרה...רוצים לנחש ? כמובן שלא התקשרו אלי באותו היום וגם לא למחרת.

נראה לי שבראשון על הבוקר אני בסלקום.

אגב שאלה, לפי הידוע לי אני כבר לא משלם על שום מכשיר וההתחייבות שלי על החבילה נגמרה(מה גם שאורנג' אמרו שהם הולכים לבטל את עניין הקנסות) בכל מקרה, האם אני צריך לעשות לפני איזה מהלך מול אורנג' או שפשוט אני מגיע לסלקום מבקש לעבור אליהם והם כבר מתעסקים בכל הניירת והפרוצדורה ?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
rayman
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 22, 2011
מספר הודעות: 6

 #32  נשלח: ו' 22/07/2011 15:51
חברים אני צריך עזרה בנוגע לקרטל הסלולר

היי
אני בימים אילו עושה טלפונים לכל שלושת *****: סלקום, פלאפון ואורנג'
אני ממש רוצה לעשות בשירות של ניתוק זיקה, כדי לא להתחייב לשום כלום אצלם.

מפלאפון הבנתי שאם אני מגיע אם מכשיר משלי אז לדברם "זה תהליך..." וגם פתאום אחרי שהנציג הבין שאני אביא מכשיר משלי אז יש מסלול חדש שמן הסתם יקר פי שתיים מהמסלול שהציע לי לפני שידע שאני מגיע עם מכשיר.

בכלליות: יש לכם פה טיפים כיצד פשוט לשבור אותם מבלי להתייאש בדרך, אני חייב מסלול חדש(פלאפון עכשיו שוחטים אותי עם תעריפי ביזיון), האם הם מחוייבים לתת לי אותם תעריפים כמו במסלולים שהם מציעים למי שרוכש את המכשיר מהם?

אני ממש לא רוצה להתייאש ולקבל את הגניבה שלהם כמובן מאליו.
אשמח לכל טיפ בנושא.

תודה רבה,
דורון
פרופיל | שלח הודעה | חפש
pixies (דורון)
אחראי תחום HTPC
אחראי תחום HTPC

הצטרף בתאריך:
  Mar 13, 2007

מיקום: פאתי מלאבס
הבעות תודה: 2221
מספר הודעות: 32699

 #33  נשלח: ו' 22/07/2011 16:02

ברוך הבא לפורום!
שים לב שלפלאפון יש עבור דור שלישי תחום תדרים אחד שהוא שונה מאורנג' וסלקום, תדר 850MHz, ואם תרצה להישאר בפלאפון תצטרך להשיג במיוחד מכשיר בעל תדרים מתאימים, כי מכשירי האנדרויד שמוכרים באופן פרטי בד"כ לא תומכים בתדר הזה, ואז תקלוט רק את תחום התדרים של 2100Hz, שקשה לקלוט אותו בתוך בניינים.
זו אולי גם הסיבה שפלאפון מערימים קשיים בחוק ניתוק זיקה כי ככל הנראה יש הכי פחות לקוחות המנצלים את החוק הזה.
נסה את אורנג' וסלקום, הם פחות בעייתיים במימוש החוק הזה.
אם אתה בכל זאת מעדיף להישאר בפלאפון, לדעתי יש בהחלט בעקבות מה שסיפרת עילה להתלונן עליהם במשרד התקשורת.

_________________
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"
פרופיל | שלח הודעה | חפש
rayman
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 22, 2011
מספר הודעות: 6

 #34  נשלח: ו' 22/07/2011 16:20

תודה על התגובה,

אין לי שום רצון מיוחד להישאר מפלאפון, נהפוך הוא.
פניתי לאורנג', הציעו לי מכשיר מתקדם (iphone 4\sgalaxy s ) ומסלול של 1000 דקות ,1000 הודעות, 3500 דקות לאורנג'
חבילת גלישה 2GB, כל זאת ב 250 ש"ח(אחרי זיכוי של 118 על המכשיר כי אני מדבר באמת הרבה), ללא התחייבות לתכנית, עם התחייבות למכשיר.

כיצד להמשיך מפה אם ברצוני לקבל נגיד את אותו סדר גודל של חבילה מבחינת דקות והודעות אך אני מביא את המכשיר(נגיד HTC DESIRE S )
האם גם שם הם יציעו לי חבילה אחרת אם אביא את המכשיר שלי?

תודה, ושוב כל טיפ יעזור לי

דורון
פרופיל | שלח הודעה | חפש
americium
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 11, 2006
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 45

 #35  נשלח: ד' 27/07/2011 8:53

תודה על הדיון שפתחת. כן ירבו דיונים כאלה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
rayman
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 22, 2011
מספר הודעות: 6

 #36  נשלח: ד' 27/07/2011 9:46

שלום אמריציום ותודה,
עדכון לקוראי הפורום על מצבי: אורנג' לקחו ממני את הפרטים שלי ולאחר שהבינו שאני משתמש כבד , הבטיחו לחזור אליי אם הצעה חדשה וכדאית. כל זה היה לפני כמעט שבוע ושום טלפון לא קיבלתי.
תראו לו עוד שוק סלולר או כל שוק אחר לצורך העניין בעולם, שלקוח כבר יוזם פנייה לחברה עצמה בבקשה לקבלת הצעת תכנית ואפילו לא חוזרים אליו כמו שהבטיחו. זה רק מראה דבר אחד - יש להם יותר מידי לקוחות והם לא רואים אותנו ממטר. איפה כל שיעורי שיווק שאומרים הרי שלצורך הבאת לקוח חדש ארגון משלם פי 10 משימור לקוח חדש, אני כבר עשיתי להם 90 אחוז מהעבודה על ידי פנייתי אליהם, אמרתי להם את פרופיל השימוש שלהם והעברתי להם את פרטיי.
פשוט בושה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
osherov
גורו Android
גורו Android

הצטרף בתאריך:
  Apr 11, 2007
הבעות תודה: 515
מספר הודעות: 15030

 #37  נשלח: ד' 27/07/2011 14:01

rayman,
לדעתי זה הרבה יותר פשוט...הם פשוט לא רוצים אותך כלקוח, כאשר אתה מביא "גיבנת" איתך לחברה. גיבנת שנקראת מכשיר סלולאר פרטי, עליו הם חייבים לשלם לך החזר חודשי בגין חוק ניתוק זיקה

_________________
אריה
טוויטר-עולם האנדרואיד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
eg99
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 24, 2006

מיקום: רמת השרון
הבעות תודה: 58
מספר הודעות: 2999

 #38  נשלח: ד' 27/07/2011 15:14

osherov כתב:
rayman,
לדעתי זה הרבה יותר פשוט...הם פשוט לא רוצים אותך כלקוח, כאשר אתה מביא "גיבנת" איתך לחברה. גיבנת שנקראת מכשיר סלולאר פרטי, עליו הם חייבים לשלם לך החזר חודשי בגין חוק ניתוק זיקה

יותר גרוע - אתה מביא גיבנת של אחד שעומד על שלו, שדורש, ואפילו אקטיבי.
זה מבטיח להם כמעט בוודאות מישהו שישלם רק על מה שהוא צריך, וכאלה הם כבר לא צריכים.
יש לקוחות טובים ממך בהרבה, כאלה שלא שואלים, לא מבקשים לעבור, לא מבררים.
פשוט משלמים ושותקים.

עזבתי את אורנג' עם חשבון חודשי של מעל אלף שקל בממוצע לאורך שנים (גם משמש לעבודה, גם טלפונים של הילדים), ואפילו לא טרחו להתקשר לשאול אם אפשר להחזיר אותי או לברר מה היתה הבעיה...

הם כנראה עסוקים מעל הראש בהסדרי החוב של בעל הבית...
לקח להם פחות מ 3 שנים לקחת מותג מהחזקים במדינה ולהוריד אותו במורד האסלה, דרומה מהוט (מי היה מאמין שאפשר!)
פרופיל | שלח הודעה | חפש
rayman
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 22, 2011
מספר הודעות: 6

 #39  נשלח: ד' 27/07/2011 15:29
נכון, אבל באמת

מבלי להישמע קלישאתי, אז מה עושים?
אתה מבין, שאני מספר לחבריי על חוויית השירות שלי, אני נשמע ממש כמוך רק מספר על פלאפון.
כלומר, הקרטל הגאוני הזה גורם לכל הלקוחות לספר לכל מי שמוכן להקשיב את אותו סיפור.

נמאס מהמציאות שבה אתה בוחר את האפשרות הפחות גרועה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
osherov
גורו Android
גורו Android

הצטרף בתאריך:
  Apr 11, 2007
הבעות תודה: 515
מספר הודעות: 15030

 #40  נשלח: ד' 27/07/2011 18:30

rayman,
אתה פונה דרך האינטרנט למשרד התקשורת להגיש תלונה בגין הטרטור שהחברה מעבירה אותך. בדר"כ זה עוזר

_________________
אריה
טוויטר-עולם האנדרואיד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
rayman
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 22, 2011
מספר הודעות: 6

 #41  נשלח: ד' 27/07/2011 20:16

קישור יעזור לי, תודה .
פרופיל | שלח הודעה | חפש
eg99
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 24, 2006

מיקום: רמת השרון
הבעות תודה: 58
מספר הודעות: 2999

 #42  נשלח: ד' 27/07/2011 21:23

או פשוט לגשת למוקד שירות, לבזבז כמה שעוצ ובסבלנות אין קץ לדרוש לקבל.
זכותך להקליט את כל מה שנאמר, לרשום, ולעמוד על שלך.

אני לא משוכנע שזה שווה לך, או שתעמוד בזה, אבל זו אופציה.

_________________
ערן
פרופיל | שלח הודעה | חפש
rayman
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 22, 2011
מספר הודעות: 6

 #43  נשלח: ה' 28/07/2011 17:57

שלום לכולם,
ראשית אני רוצה להודות לכם על הידע הרבה שהקנתם לי.
שנית, כרגע חזרתי ממוקד מכירה של אורנג - וכל מה שהובטח לי - קיבלתי.
ללא קשיים כלשהם, חוק ניתוק זיקה יושם במלואו, ללא שום תנאים מיוחדים, כוכביות לא מובנות או כל אפליה מצדם.
תחושות לאחר מעשה: אם אתה סבלני ומעביר את הרושם שאתה יודע על מה אתה מדבר - וכמובן נפלת על נציג לא נעל - אז כנראה שיהיה טוב.

שוב תודה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
itzikc78
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2009
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 136

 #44  נשלח: ד' 03/08/2011 16:16

Nissim כתב:
אריה,
אני שמח על כך שהצלחת לקבל החזר, ברור שחברות הסלולר מתעקשות על שיטת מצליח שב 99% מהמקרים מצליחה.
גם אני, בכל "מחלוקת" שהיתה לי עם גורם תקשורת, פניתי אל משרד התקשורת שהורה לתקן את העוול.
רק דבר אחד לא ברור לי, למה חברות הסלולר משתפות פעולה עם משרד התקשורת. הרי במידה וספק תקשורת לא מתקן את העוול, אין למשרד התקשורת והרגולטור כל "שוט" שיכול להיות מופנה.
אני באמת למה חברה כמו אורנג' מתעמרת יותר בלקוחותיה. ואל תגידו לי שהצרכנים יעזבו אותה, ע"ע מקרה הוט.


צריך לבצע תיקון חוק כך שאם לקוח פנה ותלונתו נמצאת מוצדקת, בנוסף לכפיה על החברה לבקשת הלקוח, החברה תיאלץ לפצות את הלקוח על עוגמת-הנפש בדרך מסוימת.

גם אני ניעזר רבות בגופים להגנת הצרכן, וברוב המקרים, לאחר התערבותם, פתאום החברות מסכימות למה שדרשתי ע"פ החוק. כך שלא ברור לי למה נותנים להם לטרטר כך את הלקוחות, ורק אחרי שהגופים להגנת הצרכן "מזכירים" להם את החוק, הם פתאום אומרים "אה, סליחה.. ניתן לו". חייבים "שוט" חוקי מולם, כך שיפסיקו עם ההתעמרות הזו בלקוחות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
vic1234
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 13, 2008
הבעות תודה: 156
מספר הודעות: 1953

 #45  נשלח: ד' 03/08/2011 22:47

את האמנת אני קורא על די הרבה תלונות על אורנג' והוט
אני מנוי של שתיהם באינטרנט ואצל אורנג' גם בסלולר
אף פעם לא היו לי שום בעיות אם התמיכה במיוחד אורנג' כי להוט לא הזדקקתי די הרבה
באורנג' אינטרנט
ביום האחרון של שבועות בלילה פניתי לאורנג' בEMAIL כי המהירות שלי ירדה מ 12 ל 8 מגה
למחורת אני מתאורר בבוקר ורואה שאני שוב מקבל 12 מגה
במשך היום הנציג שלהם ניסה לתפוס אותי כמה פעמים וכשתפס שאל אותי אם הכל בסדר כי הוא ראה שמשום מה הייתי מוגדר על 8

לא מזמן פתאום המהירות ההורדה בביטורנט וYOUTUBE ירדה פלאים אחרי EMAIL שמסביר את הבעיה אליהם אחרי יום אני מגלה שהם כנראה נתנו לי תעדוף לא רק שההורדות חזרו להוריד כמו שהיו על המקסימום אלה גם אני התחלתי לקבל פינגים באזור ה 60 כשמקודם הייתי מקבל 80+ כל זה ללא שיחה אחת והמתנה במענה הקולי
הם ניסו להשיג אותי כמה פעמים מחוסר זמן ובגלל שהבעיה נפתרה לא חזרתי אליהם(ואני לא מרגיש בנוח עם זה)
+ לפני שבוע ביצעתי ניתוק זיקה באורנג'
שוב הכל עבר ללא שום בעיה
חבל שאורנג' יוצאים מעסקי האינטרנט ומעבירים את כל הלקוחות ל012
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > סלולר עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht