סקירה מאלפת, ומייאשת.
אני מודה שעזבתי את נטויז'ן לפני שנים, אבל החלמאות פשוט עוברת כל גבול ב"שרות הלקוחות" כמעט בכל תחום בארץ. חברות התקשורת מובילות בעניין.
לא מפתיע, אבל מייאש.
כל הכבוד על הנחישות, ותודה שחלקת את הפרטים.
שרשור תגובות: האם ניתן להשיג 3Mb Upload מבזק מבלי לאבד את השפיות?!
חחחח "ינעל אביה." גדול !!! זה באמת מעלה את לחץ הדם שה"נציגי שירות" (ילדים עם חלב על השפתיים,וטמפון בתחת) מזלזלים ומשחקים בנו כאילו נולדנו אתמול! אבל אני מעריך אותך על העקשנות וכושר הדבקות במטרה
גם אני חשבתי לעשות השינוי הזה אבל אני על תשתית של HOT וספק בזק בינלאומי השאלה האם אני יכול...?!
שמח שהסתדר בסוף, למרות אביה שצריכה חינוך במכות חשמל
גם אני חשבתי לעשות השינוי הזה אבל אני על תשתית של HOT וספק בזק בינלאומי השאלה האם אני יכול...?!
שמח שהסתדר בסוף, למרות אביה שצריכה חינוך במכות חשמל
מאוד מזדהה עם מה שכתבת. עברתי חוויות דומות לא פעם ולא פעמיים...
אני בטוח שאני לא היחיד ורובנו חווינו את התסכול והעצבים בשיחות מול שירות הלקוחות בחברות האלו והדומות להן.
אני כלכך שמח שהעלת את הכתבה לעמוד הראשי של האתר - אני דיי בטוח שנציגים בדרגים שונים מהחברות הנ"ל מבקרים באתר וזה יגיע לתשומת ליבם.
אולי משהו ישתפר שם סוף סוף...
נשגב מבינתי איך הם לא רואים את הבזבוז הנורא במשאבים מבחינתם בטיפול בפניות לקוחות בצורה זו. זה צריך להיות האינטרס שלהם לטפל בפניות בצורה מהירה ויעילה . (אני כבר לא מדבר על אי שביעות רצון בלקוחות).
אני בטוח שאני לא היחיד ורובנו חווינו את התסכול והעצבים בשיחות מול שירות הלקוחות בחברות האלו והדומות להן.
אני כלכך שמח שהעלת את הכתבה לעמוד הראשי של האתר - אני דיי בטוח שנציגים בדרגים שונים מהחברות הנ"ל מבקרים באתר וזה יגיע לתשומת ליבם.
אולי משהו ישתפר שם סוף סוף...
נשגב מבינתי איך הם לא רואים את הבזבוז הנורא במשאבים מבחינתם בטיפול בפניות לקוחות בצורה זו. זה צריך להיות האינטרס שלהם לטפל בפניות בצורה מהירה ויעילה . (אני כבר לא מדבר על אי שביעות רצון בלקוחות).
אני נמצא בבאנדל של בזק יחד עם בזק בינלאומי ומשלם 124 ש"ח כולל מע"מ על 30/1.5 כשראיתי שאני יכול להוסיף רק 5 שקלים ולשדרג לאפלוד 3, מיהרתי להתקשר....,התברר והתחוור לי כי אלה מחירים אך ורק למצטרפים חדשים - "זה לא ממש רשום באתר" ניסיתי להתעקש, אך הנציגה בצד השני העמידה אותי בפני עובדה ולא נתנה סימנים שהיא הולכת לעזור לי.
כששאלתי למחיר השדרוג לחבילה קיימת (כאשר בעצם אני משדרג רק את האפלוד), אמרה לי הנציגה כי 30/3 יעלה לי 186 ש"ח או משהו בסגנון הזה.
ויתרתי בנימוס !
זה באמת חבילות מחירים רק למשתמשים חדשים או שפשוט היא הצליחה לסובב אותי ?
כששאלתי למחיר השדרוג לחבילה קיימת (כאשר בעצם אני משדרג רק את האפלוד), אמרה לי הנציגה כי 30/3 יעלה לי 186 ש"ח או משהו בסגנון הזה.
ויתרתי בנימוס !
זה באמת חבילות מחירים רק למשתמשים חדשים או שפשוט היא הצליחה לסובב אותי ?
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
דאוס,
ממליץ שתפנה לדובר משרד התקשורת דרך האתר שלהם, אני בכלל לא בטוח שיש להם אישור לעשות תרגיל כזה.
המחיר שאני משלם הוא משהו כמו 6 ש"ח יותר מחיבור של 1.5.
jpost,
בדקתי שוב (עוד שעה טלפונית מבוזבזת מחיי, מזל שאני יכול לעבוד במקביל...) הם טוענים שכל החבילות של ה-3M UPLOAD הם כאלה. הם הריצו ניסוי מולי והיה לי Ping -t קבוע לראוטר הראשון ברשימה מולי (נבדק מול tracert). בשום שלב לא ירדתי מה-25ms מולו. הם ניתקו וחיברו אותי לכל החבילות שיש להם. הכי טובה בפינג היתה החבילה של ה-50/1.5M (שהיא ישירה, ולא rate adaptive). ככל הנראה כל ה-rate adaptive של 50/3 מוגדרות מהצד של בזק עם פינגים גבוהים. זה בעצם מה שהתומך הבכיר הודה מולי.
אם זה לא נכון, אז המסקנה היחידה שיש לי היא שזה החבילות שהם הגדירו עבור סוג כרטיס הרשת שיש מולי במרכזיה.
היה לו גם בעיה להגיד לי שיש לי בעיה כי אצל בזק מוגדר ש-30ms זה בתחום התקין...
ממליץ שתפנה לדובר משרד התקשורת דרך האתר שלהם, אני בכלל לא בטוח שיש להם אישור לעשות תרגיל כזה.
המחיר שאני משלם הוא משהו כמו 6 ש"ח יותר מחיבור של 1.5.
jpost,
בדקתי שוב (עוד שעה טלפונית מבוזבזת מחיי, מזל שאני יכול לעבוד במקביל...) הם טוענים שכל החבילות של ה-3M UPLOAD הם כאלה. הם הריצו ניסוי מולי והיה לי Ping -t קבוע לראוטר הראשון ברשימה מולי (נבדק מול tracert). בשום שלב לא ירדתי מה-25ms מולו. הם ניתקו וחיברו אותי לכל החבילות שיש להם. הכי טובה בפינג היתה החבילה של ה-50/1.5M (שהיא ישירה, ולא rate adaptive). ככל הנראה כל ה-rate adaptive של 50/3 מוגדרות מהצד של בזק עם פינגים גבוהים. זה בעצם מה שהתומך הבכיר הודה מולי.
אם זה לא נכון, אז המסקנה היחידה שיש לי היא שזה החבילות שהם הגדירו עבור סוג כרטיס הרשת שיש מולי במרכזיה.
היה לו גם בעיה להגיד לי שיש לי בעיה כי אצל בזק מוגדר ש-30ms זה בתחום התקין...
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
תמונה מהנתוני קו שלי.
האמת שעייפתי מלריב איתם על זה. זה מעצבן שזמן הפינג שלי צמח לו כל כך, אבל זה פחות חשוב לי מ-3M שהצלחתי להשיג...
היום התקשרו אלי גם מבזק וגם מנטויז'ן להתנצל ולבדוק מה יכול להיות לי פיצוי על עוגמת הנפש (בעקבות המאמר). לשניהם אמרתי שלא מעניין אותי פיצוי ושינסו לפתור את הבעיות הלאה.
הבחורה של בזק התעקשה ולא היתה מוכנה לסירוב, בסוף היא נתנה לי שבוע חינם של שימוש באינטרנט (זה על חשבון החברה, כך שבכל מקרה זה לא באמת משפיע עלי).
האמת שעייפתי מלריב איתם על זה. זה מעצבן שזמן הפינג שלי צמח לו כל כך, אבל זה פחות חשוב לי מ-3M שהצלחתי להשיג...
היום התקשרו אלי גם מבזק וגם מנטויז'ן להתנצל ולבדוק מה יכול להיות לי פיצוי על עוגמת הנפש (בעקבות המאמר). לשניהם אמרתי שלא מעניין אותי פיצוי ושינסו לפתור את הבעיות הלאה.
הבחורה של בזק התעקשה ולא היתה מוכנה לסירוב, בסוף היא נתנה לי שבוע חינם של שימוש באינטרנט (זה על חשבון החברה, כך שבכל מקרה זה לא באמת משפיע עלי).
- oferlaor (פותח השרשור)
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
לפחות לפי התחושה שלי, הם הרבה יותר מאופסים כרגע.
המסקנות הם:
1. אי אפשר לקבל את המסלול של ה-3M בלי ה"התחייבות של 3 שנים" המגוחכת הזו ומבלי לשלם עוד כמה שקלים.
2. בזק לא מעדכנת אף אחד (כולל את הטכנאים ואת שירות הלקוחות שלה) כשהיא משנה את הדברים האלה ולכן זה מכניס את כל המערכת לסחרחורת.
מכיוון שזה היה לי מאוד חשוב הנושא הזה מהירתי לשדרג וזה בעוכרי. אני לא מאמין שלקוחות היום יקבלו שירות דומה.
המסקנות הם:
1. אי אפשר לקבל את המסלול של ה-3M בלי ה"התחייבות של 3 שנים" המגוחכת הזו ומבלי לשלם עוד כמה שקלים.
2. בזק לא מעדכנת אף אחד (כולל את הטכנאים ואת שירות הלקוחות שלה) כשהיא משנה את הדברים האלה ולכן זה מכניס את כל המערכת לסחרחורת.
מכיוון שזה היה לי מאוד חשוב הנושא הזה מהירתי לשדרג וזה בעוכרי. אני לא מאמין שלקוחות היום יקבלו שירות דומה.