שרשור תגובות: האם ניתן להשיג 3Mb Upload מבזק מבלי לאבד את השפיות?!

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
s10
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 17
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #16 

סקירה מאלפת, ומייאשת.
אני מודה שעזבתי את נטויז'ן לפני שנים, אבל החלמאות פשוט עוברת כל גבול ב"שרות הלקוחות" כמעט בכל תחום בארץ. חברות התקשורת מובילות בעניין.
לא מפתיע, אבל מייאש.

כל הכבוד על הנחישות, ותודה שחלקת את הפרטים.

iErez
עובד טלפוניה/אינטרנט
עובד טלפוניה/אינטרנט
הודעות: 884
הצטרף: אוקטובר 2010
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 11 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

חחחח "ינעל אביה." גדול !!! זה באמת מעלה את לחץ הדם שה"נציגי שירות" (ילדים עם חלב על השפתיים,וטמפון בתחת) מזלזלים ומשחקים בנו כאילו נולדנו אתמול! אבל אני מעריך אותך על העקשנות וכושר הדבקות במטרה (Y)

גם אני חשבתי לעשות השינוי הזה אבל אני על תשתית של HOT וספק בזק בינלאומי השאלה האם אני יכול...?!

שמח שהסתדר בסוף, למרות אביה שצריכה חינוך במכות חשמל :lol:

saar156
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 966
הצטרף: ספטמבר 2005
נתן תודות: 66 פעמים
קיבל תודות: 73 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

(n) (n) 8O
מדינת עולם שלישי?

mta194
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1286
הצטרף: ספטמבר 2008
שם מלא: שי שלוס
מיקום: בעבודה
נתן תודות: 25 פעמים
קיבל תודות: 37 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

עופר, אני מעריך מאוד את הסבלנות וההתמדה שלך.
במקומך כבר הייתי מזמן מתייאש ומתחיל לשקול מעבר חברה/ארץ מגורים/החלפת מקצוע לזגג

הדבר שנפלא מבינתי הוא איך יכול להיות שהתופעה זהה בכל החברות בתחום בארץ, נציגי השירות מקבלים הכשרה באותו מקוםם? התוכנה שמטפלת בלקוחות היא אותה תוכנה (בגרסת טרום אלפא כמובן)?

onyx2
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 467
הצטרף: אוגוסט 2009
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 30 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

מאוד מזדהה עם מה שכתבת. עברתי חוויות דומות לא פעם ולא פעמיים...
אני בטוח שאני לא היחיד ורובנו חווינו את התסכול והעצבים בשיחות מול שירות הלקוחות בחברות האלו והדומות להן.
אני כלכך שמח שהעלת את הכתבה לעמוד הראשי של האתר - אני דיי בטוח שנציגים בדרגים שונים מהחברות הנ"ל מבקרים באתר וזה יגיע לתשומת ליבם. (Y)
אולי משהו ישתפר שם סוף סוף...
נשגב מבינתי איך הם לא רואים את הבזבוז הנורא במשאבים מבחינתם בטיפול בפניות לקוחות בצורה זו. זה צריך להיות האינטרס שלהם לטפל בפניות בצורה מהירה ויעילה . (אני כבר לא מדבר על אי שביעות רצון בלקוחות).

m3csl
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 900
הצטרף: נובמבר 2009
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 41 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

בזק נציגי שירות לקוחות: 7
אביה מבזק: 3
...
זה אומר שבסה"כ בזק קיבלו 10 ?
It's Five O'Clock Somewhere

שלגון
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2676
הצטרף: נובמבר 2005
נתן תודות: 461 פעמים
קיבל תודות: 681 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

אחרי הסיפור הזה, אני שמח שלא פרסו תשתית NGN באזור המגורים שלי.
ואין לך "געוואלד געצרוכען"
שאין לו את ה-"פארפאלן" שלו...

דאוס
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 416
הצטרף: יוני 2008
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 16 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

אני נמצא בבאנדל של בזק יחד עם בזק בינלאומי ומשלם 124 ש"ח כולל מע"מ על 30/1.5 כשראיתי שאני יכול להוסיף רק 5 שקלים ולשדרג לאפלוד 3, מיהרתי להתקשר....,התברר והתחוור לי כי אלה מחירים אך ורק למצטרפים חדשים :evil: - "זה לא ממש רשום באתר" ניסיתי להתעקש, אך הנציגה בצד השני העמידה אותי בפני עובדה ולא נתנה סימנים שהיא הולכת לעזור לי.

כששאלתי למחיר השדרוג לחבילה קיימת (כאשר בעצם אני משדרג רק את האפלוד), אמרה לי הנציגה כי 30/3 יעלה לי 186 ש"ח או משהו בסגנון הזה.

ויתרתי בנימוס !

זה באמת חבילות מחירים רק למשתמשים חדשים או שפשוט היא הצליחה לסובב אותי ?

oferlaor (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

דאוס,

ממליץ שתפנה לדובר משרד התקשורת דרך האתר שלהם, אני בכלל לא בטוח שיש להם אישור לעשות תרגיל כזה.

המחיר שאני משלם הוא משהו כמו 6 ש"ח יותר מחיבור של 1.5.

jpost,

בדקתי שוב (עוד שעה טלפונית מבוזבזת מחיי, מזל שאני יכול לעבוד במקביל...) הם טוענים שכל החבילות של ה-3M UPLOAD הם כאלה. הם הריצו ניסוי מולי והיה לי Ping -t קבוע לראוטר הראשון ברשימה מולי (נבדק מול tracert). בשום שלב לא ירדתי מה-25ms מולו. הם ניתקו וחיברו אותי לכל החבילות שיש להם. הכי טובה בפינג היתה החבילה של ה-50/1.5M (שהיא ישירה, ולא rate adaptive). ככל הנראה כל ה-rate adaptive של 50/3 מוגדרות מהצד של בזק עם פינגים גבוהים. זה בעצם מה שהתומך הבכיר הודה מולי.

אם זה לא נכון, אז המסקנה היחידה שיש לי היא שזה החבילות שהם הגדירו עבור סוג כרטיס הרשת שיש מולי במרכזיה.

היה לו גם בעיה להגיד לי שיש לי בעיה כי אצל בזק מוגדר ש-30ms זה בתחום התקין...

jpost
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4861
הצטרף: אפריל 2005
שם מלא: (~)
נתן תודות: 125 פעמים
קיבל תודות: 201 פעמים

נושא שלא נקרא #25 

עפר, נראה לי שהטכנאים מורחים אותך שוב. :D

יש רק חבילת RA אחת.
אין חבילת RA למהירויות שונות, או לארונות שונים.

פשוט תבקש שבאמת ישימו לך אותה. אתה יכול לוודא שאכן הגדירו לך את החבילה בעזרת דף נתוני הקו בנתב.
אתה צריך לראות בנתב שהמהירות ההורדה מסתנכרנת כמעט כמקסימום שהקו שלך נותן והעלאה גבוהה גם.

oferlaor (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

jpost

הם שמו לי הרבה תוכניות שונות (משהו כמו 4 בפעם הראשונה שביקשתי, שלושה בפעם השניה).

הם טוענים שבכולם חוץ מאחד זה RA, כולל זו שאני כרגע עליה.

דווקא זו ללא RA היתה עם קצב פינגים שונה.

הייתי חושב שמורחים אותי אלמלא היו אומרים לי שני טכנאים בכירים שונים בדיוק אותו הדבר.

oferlaor (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #27 

תמונה מהנתוני קו שלי.

האמת שעייפתי מלריב איתם על זה. זה מעצבן שזמן הפינג שלי צמח לו כל כך, אבל זה פחות חשוב לי מ-3M שהצלחתי להשיג...

היום התקשרו אלי גם מבזק וגם מנטויז'ן להתנצל ולבדוק מה יכול להיות לי פיצוי על עוגמת הנפש (בעקבות המאמר). לשניהם אמרתי שלא מעניין אותי פיצוי ושינסו לפתור את הבעיות הלאה.

הבחורה של בזק התעקשה ולא היתה מוכנה לסירוב, בסוף היא נתנה לי שבוע חינם של שימוש באינטרנט (זה על חשבון החברה, כך שבכל מקרה זה לא באמת משפיע עלי).

truejoker
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5738
הצטרף: יולי 2007
נתן תודות: 72 פעמים
קיבל תודות: 52 פעמים

נושא שלא נקרא #28 

אני משתתף בצערך , אבל לפחות טוב לדעת, כי לי אישית אין סיכוי לעמוד בעצבים האלו לנסות לשדרג , ולפי המחירון שהצגת בכתבה דווקה עשה לי חשק לשדרג , אבל להתחיל להכנס לכזה וואג'ראס , בשביל זה לא נראה לי .
מעניין לדעת מתי אפשר יהיה לשדרג בלי להכנס לכוננות ספיגה כזו ?

jpost
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4861
הצטרף: אפריל 2005
שם מלא: (~)
נתן תודות: 125 פעמים
קיבל תודות: 201 פעמים

נושא שלא נקרא #29 

עפר, זה לא RA.

שים גם לב לשורה של ה DELAY. משם הפינג הגבוהה שלך. ב RA זה 0 בשני השדות.

oferlaor (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #30 

לפחות לפי התחושה שלי, הם הרבה יותר מאופסים כרגע.

המסקנות הם:
1. אי אפשר לקבל את המסלול של ה-3M בלי ה"התחייבות של 3 שנים" המגוחכת הזו ומבלי לשלם עוד כמה שקלים.

2. בזק לא מעדכנת אף אחד (כולל את הטכנאים ואת שירות הלקוחות שלה) כשהיא משנה את הדברים האלה ולכן זה מכניס את כל המערכת לסחרחורת.

מכיוון שזה היה לי מאוד חשוב הנושא הזה מהירתי לשדרג וזה בעוכרי. אני לא מאמין שלקוחות היום יקבלו שירות דומה.

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, אינטרנט ו- Fiber”