מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


שרשור תגובות: האם ניתן להשיג 3Mb Upload מבזק מבלי לאבד את השפיות?!


עמוד 3 מתוך 4
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 
   פורומים > HTPC ומחשוב > רשתות, IT ומחשוב
מחבר הודעה
BigDragoon (יובל)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 21, 2008

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 25
מספר הודעות: 2166

 #31  נשלח: ד' 03/10/2012 17:14

איזה עצבים! כל הכבוד על הסבלנות

עפר,
אתה במקרה מקליט את השיחות שלך עם הנציגים?
ככה אתה יכול "להוכיח" להם שאתה לא שקרן ואולי לחסוך זמן בוויכח איתם.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
stompy (יוני)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 23, 2012

מיקום: רעננה
הבעות תודה: 96
מספר הודעות: 1412

 #32  נשלח: ד' 03/10/2012 18:12

עפר אתה טועה.
לי יש חבילה 3 מגה בלי שום שינוי
וגם הפינג נשאר 9MS -10 לנטויזן
ככה שתחליף ספק דחוף.


בדיקה עדכנית

פרופיל | שלח הודעה | חפש
tzah
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Feb 04, 2011
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 114

 #33  נשלח: ד' 03/10/2012 18:18

תעשו בדיקה פשוטה עם SPEED TEST מול מס' שרתים באירופה. במידה ואתם לא מקבלים מהירות מקסימאלית לחו"ל זה
כנראה עניין של ניתובים ותיעדוף גרוע.

הפינגים חשובים ,אבל פחות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ohyaeli
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 04, 2008
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 306

 #34  נשלח: ד' 03/10/2012 18:32

jpost כתב:
עפר, זה לא RA.

שים גם לב לשורה של ה DELAY. משם הפינג הגבוהה שלך. ב RA זה 0 בשני השדות.


מההיכרות שלי עם VDSL ה-delay הזה מתייחס ל-INP, הוא מציין את המקסימום השהייה שיש לסימבול עד לשליחה מחדש.
RA מתבצע באיתחול של הקו ולא משפיע על ה-latency, ה-delay כן. אם ישימו אותו על אפס זה יוריד את ה-latency אבל יפגע ביכולת תיקון השגיאות (זה נקרא FAST).

עפר, כמו שזה נראה אצלך יש לך מספיק SNRM כדי להניח שלא תהיה פגיעה בתעבורה אם תעבוד ב-FAST.

ד"א יש מנגנון שנקרא SRA הוא RA מיוחד seamless rate adoption, שהוא מאפשר שינוי קצבים בלי להפיל את הקו והוא כן יכול לפגוע ב-latency אבל לא בצורה משמעותית.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
is99
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 12, 2007
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 146

 #35  נשלח: ד' 03/10/2012 18:58

כן בזק פשוט "גדולים" מבחינת השירות שלהם, יד ימין לא יודעת מה עושה יד שמאל

התקשרתי היום ואמרתי להם שיש לי BizNet 30/2 והיום יש להם 30/4 ואני רוצה לשדרג
הבחורה בלי להתבלבל תוך שנייה אמרה לי שאין דבר כזה והיא לא יודעת מאיפו שמעתי את זה

אמרתי טוב מכאן http://www.bezeq.co.il/Business/Data/Pages/biznet.... רשום במפורש "אינטרנט אולטרה מהיר ומאובטח, בקצבי NGN של 20/3 או 30/4 לבחירה (קישור ל ISPS בלבד)"
הפעם זה לקח לה כמה דקות טובות לעקל את זה ובסוף היא אמרה שהיא תבדוק לי את זה ותחזור אלי אחרי החגים בשבוע הבא.


טוב לא שאני חושב ששירות בחברות אחרות יותר טוב אבל באמת כל נציג שירות לקוחות בארץ משום מה תמיד עושה הכול כדי להוכיח שהלקוח לא צודק

אני כבר יכול לתאר לעצמי כמה זמן ייקח לי להחליף את המהירות.....
פרופיל | שלח הודעה | חפש
stompy (יוני)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 23, 2012

מיקום: רעננה
הבעות תודה: 96
מספר הודעות: 1412

 #36  נשלח: ד' 03/10/2012 19:10

כל החברות SAME SHIT מבחינת שירות וידע
הנציג שמדבר אתך בהוט בכלל לא יודע מזה upload זה קרה לי שהייתי שם.

ככה שזה מצב השירות בארץ שנציגים של ספקי אינטרנט ותשתית לא יודעים כמעט כלום לגבי המוצר שאותו הם מוכרים ומספקים לו שירות.


זה כמו כל מני גליטצים שיש במערכת הזו
לדוגמה בבזק אתה יכול לבקש מודם בהשאלה ותקבל תראוטר שניסו למכור לך ב24 תשלומים חח בחינם.

_________________
welcome to the blockchain
things are about to change
open up the gates
systems get replaced
פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheTurtle
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 05, 2012
הבעות תודה: 29
מספר הודעות: 408

 #37  נשלח: ד' 03/10/2012 20:01

כמו שקרה לרובנו שעברנו ל 100 מגה או ניסינו לשנות משהו בחבילה, וחטפנו שבץ בתהליך עד שקיבלנו את המהירות!
זה לא משנה מי החברת תקשורת, הוט, בזק והספקים למינהם, כל השיטה הרעה הזאת של להפריד לשני מרכיבים את האינטרנט, ספק- תשתית (מה שלא קיים בשום מדינה חוץ מישראל-לחלוב את הפרות) זה השיטה הכי יעילה בעולם למנוע כמה שיותר את הקידמה, ואת הצורך להשקיע בציוד/תשתיות/כוח אדם מצד החברה, כי תמיד אפשר להפיל את האשמה בחצי השני של החבילה!!!! או בלקוח עצמו!
אצלנו בהוט זה המוטו ורשום בחוזה שלחבילת מאה מגה חובה כרטיס רשת של גיגה כי אחרת הבעיה אצלך והם לא תומכים!
רמת שירות הלקוחות בארץ היא 0 !!!! נציג אחד למליון נורמלי, הלקוח זה עוד טמבל! ורק הכסף חשוב להם.
*עפר - אמרת הלקוח תמיד צודק אחרי החודש הזה אתה באמת חושב שאנחנו איך שהוא קרובים אל האימרה הנורמלית הזאת שקיימת בכל העולם!
רק פה מנהלת בכירה אומרת ללקוח-ציטוט " אדוני אנחנו לא מסוגלים לספק את מה שאנחנו מתחייבים, ואנחנו לא יודעים למה (אחרי חודשים של טלפונים,טכנאים,ומחלקת ההנדסה הבכירה) ,ההנדסה הבכירה אומרת לי שכנראה הבעיה אצלך בכבל רשת (אצלי הכל cat6a) ובגלל זה כל הבעיות אצלך! אני מציעה לך לעבור חברה אם לא טוב לך! אבל את המודם שיפתור לך את הבעיה ( ע"פ מה שחשבתי אז- וקרה מאז שהוא אצלי) אתה לא תקבל (מודם של 25 שקל) "
מאז אותם ימים ואחרי שהכל נפתר (בזכות העקשנות שלנו), אני מרגיש שאני לא יכול לדבר עם אף חברה עוד דקה, הנציגים, החוסר הבנה, החוסר רצון לפתור את הבעיה, זה פשוט יותר מידיי בשבילי כרגע,
שנת 2012 היא שנת הייאוש משירותיי הלקוחות- אני צריך לבקש החזרים על הפסיכולוג!!!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
jpost ((~))
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005
הבעות תודה: 205
מספר הודעות: 4861

 #38  נשלח: ד' 03/10/2012 20:17

is99 כתב:
כן בזק פשוט "גדולים" מבחינת השירות שלהם, יד ימין לא יודעת מה עושה יד שמאל

התקשרתי היום ואמרתי להם שיש לי BizNet 30/2 והיום יש להם 30/4 ואני רוצה לשדרג
הבחורה בלי להתבלבל תוך שנייה אמרה לי שאין דבר כזה והיא לא יודעת מאיפו שמעתי את זה

אמרתי טוב מכאן http://www.bezeq.co.il/Business/Data/Pages/biznet.... רשום במפורש "אינטרנט אולטרה מהיר ומאובטח, בקצבי NGN של 20/3 או 30/4 לבחירה (קישור ל ISPS בלבד)"
הפעם זה לקח לה כמה דקות טובות לעקל את זה ובסוף היא אמרה שהיא תבדוק לי את זה ותחזור אלי אחרי החגים בשבוע הבא.


טוב לא שאני חושב ששירות בחברות אחרות יותר טוב אבל באמת כל נציג שירות לקוחות בארץ משום מה תמיד עושה הכול כדי להוכיח שהלקוח לא צודק

אני כבר יכול לתאר לעצמי כמה זמן ייקח לי להחליף את המהירות.....


ה 4 מגה upload הזה מעניין מאוד.
אתה יודע מה המחיר ?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
yoav4x4 (יואב בן חורין)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 16, 2006

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 123
מספר הודעות: 2534

 #39  נשלח: ד' 03/10/2012 23:42

עפר,
האם בתור עיתונאי פנית למחלקת יח״צ/פניות הציבור לקבלת תגובה מסודרת ( גם מבזק וגם מנטוויזן/סלקום) ?
הפירסום השלילי והבאז ( שיחלחל לאט) אמור להזיז להם או שלא....

ד״א
שווה גם להעביר זאת למשרד התקשורת שדווקא כן מטפל ביעילות בנושאים כאלו.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
adsagi
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 25, 2004
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 601

 #40  נשלח: ה' 04/10/2012 11:10

צרות של עשירים. אצלי ה- NGN מגיע רק עד 15M, מה שאומר שה- upload נעצר ב- 800K.

הייתי שמח להיות במצב שלך

דרך אגב, קרובי משפחה שלי חזרו מארה"ב,, והם לא הבינו את הקונספט של ההפרדה בין תשתית לספק. לקח זמן להסביר...


נערך בפעם אחרונה על-ידי adsagi בתאריך ה' 04/10/2012 11:17, נערך סך הכל פעם אחת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
OzZzZz
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 09, 2010
הבעות תודה: 30
מספר הודעות: 675

 #41  נשלח: ה' 04/10/2012 11:14

היי עופר,

אני בתור מנהל מחלקת סיסטם ותמיכה עסקית בחברה שנותנת תמיכה למגוון לקוחות בארץ עד לכך שאכן מאז המיזוג של סלקום ונאטויז'ן שירות הלקוחות שלהם מתחת לכל ביקורת.
הנציגים שלי כל יום מדברים עם מגוון נציגי ISP בישראל כולל בזק ונאטויז'ן, השירות לקוחות פשוט ק ט ס ט ר ו פ ה, ואני מדבר על שירות עסקי שלא לדבר על הפרטי.
יש לי כמות סיפורים עם נאטויז'ן שאני בהחלט יכול לכתוב רב-מכר עולמי!
החברה היחידה בישראל שאכן נותנת איכשהו שירות טוב היא בזק בינלאומי, ואני מדבר בתור לקוח פרטי של נאטויז'ן.
בחצי שנה האחרונה אני אכן מחכה לרגע שהתחייבות שלי עם נאטויז'ן תסתיים (עוד טריק עלוב לשמור לקוחות) ואני במיידי עובר לבזק בינלאומי.
אפילו 012 נותנת שירות יותר טוב.
משתתף בצערך ושותף ועלבונך!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
is99
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 12, 2007
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 146

 #42  נשלח: ה' 04/10/2012 11:30

אין לי שום קשר לבזק בינלאומי
אבל אני חייבם להסכים עם OzZzZz הם לדעתי נותנים את השירות הכי סביר היום
נטויז'ן מאז המיזוג באמת פשוט קטסטרופה (וגם לי יש נסיון בשירות עסקי שלהם) לקח לנו 8 חודשים (ואני לא מגזים) להתנתק סופית מהם ואני עוד עשיתי את הניתוק לפי הספר כולל תיעוד כולל פקס ודואר רשום. אתה מדבר איתם אומרים לך כן כן אין בעיה אתה 100% מנותק וחודש אחרי זה מקבל שוב חשבון שלהם
ולפני הניתוק הם פשוט הרגו אותי בתמיכה טכנית שלהם, אתה מסביר להם שיש לך חיבור של 30M ואתה גולש לארה"ב במקרה הטוב ב 1M מה התשובה ??? כן ניחשתם נכון "אין מה לעשות זה מה שיש כנראה זה בעיה ב FIREWALL שלך..." פשוט גדולים זה שאתה מסביר להם שבארץ אתה מקבל את כל ה 30 ומה קשור ה FIREWALL לזה לא ממש עוזר...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
OzZzZz
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 09, 2010
הבעות תודה: 30
מספר הודעות: 675

 #43  נשלח: ה' 04/10/2012 11:44

חייב לציין שגם לי אין שום קשר לבזק בינלאומי.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
yoav4x4 (יואב בן חורין)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 16, 2006

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 123
מספר הודעות: 2534

 #44  נשלח: ה' 04/10/2012 23:52

נטוויזן היו קטסטרופה עוד לפני סלקום
מאז האיחוד עם 013 התחילה הירידה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3880
מספר הודעות: 69919

 #45  נשלח: ו' 05/10/2012 0:19

שתבינו. אין קשר בין הבעיות של הפינג שלי לנטויז׳ן. הבדיקות נעשו עם [email protected] ללא ראוטר בדרך.

בכל מקרה יש גבול למספר השעות שאני יכול לבזבז על זה. אם שלושה טכנאים בכירים לא הצליחו לפתור את הבעיה, כנראה שאין לאן לקחת את זה הלאה.

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > רשתות, IT ומחשוב עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht