התחדשתי - Panasonic TH-P65ST50

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
saarpen
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 364
הצטרף: אוקטובר 2010
שם מלא: saarpen
נתן תודות: 94 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #61 

וואהו תתחדש ! כל הכבוד על התמונות ועל הסרטון (Y)
וודא תמיד שמאחורי ענף הזית הדק שלך אתה מחזיק חרב חדה וגדולה. (הפרשנות שלי לרעיון שמאחורי סיכת המ"מ)

varon
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2638
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

נושא שלא נקרא #62 

shay1 כתב: 1 דווקא עניין הכייול לא נראה לי כזה בעייתי כי מרבית החנויות לא מבצעות כיול מקצועי לכן לא תהיה בעיה להחזיר למצב קודם מה עוד שיש גם זיכרון לטלוויזיה למגוון כיולים

2 כפי שאמרתי קודם אני לא מחפש את הכייול המדויק כי לדעתי לא קיים כזה בגלל שהרבה סרטים בעיקר אלו שאנחנו מקבלים בMKV מומרים ולא ניתן לדעת בוודאות את אייכות הסרט

3 לכייל על פי פורמט מסויים ולדעת שזה הכיול הנכון אבל לראות גרוע כי חלק מהסרטים לא מומרים ברמה גבוהה או כאשר צופים בשידורי SD זה לא נקרא בעיניי לפחות כיול הכיול שלי זה שהמסך ידע לתת את המקסימום בכל הפרמטרים בכמה שפחות תיקונים בשידורים נחותים עם פשרה מצידי

4 אתה מבין בטח שלא ניתן להתרשם ממסך כמה שעות לכן זה לא יכול לבוא בחשבון


לפני שרכשתי את הפיוניר הייתה לי ויירה "42 של פנאסוניק ההבדל בין שני המסכים היה תהומי ומיידי מה שכאן יותר קשה לי לראות
...

1. לא ירדת לסוף דעתי, החנויות לא ממש מכיילות, ובד"כ המצב הנבחר הוא ברירת מחדל שאינו מחמיא.
מקווה שאתה מתכוון לבצע כיול בסיסי עבור כל מסך לתנאי התאורה, אחרת הניסוי לא ראוי.

2. אין קשר לדחיסת הנתונים והכיול. הכיול נעשה לפי כניסה ומקור.
תגיע עם תכנים המוכרים לך היטב ובאיכות מרבית. גם תכני SD חשוב לראות, גם רצוי כאלו המוכרים היטב.
(ריפ של DVD וכו').

3. הכיול הוא להתאים את רמות הבהירות, הניגודיות והצבע לרמות נכונות. שינוי פרמטרים כמו החלקת תנועה, שפנסוניק מתעלה כאן על עצמה. אינו כיול קלאסי.

4. כאשר אתה משווה שני מסכים עם איכויות כאלו גבוהות, תתקשה להיות הוגן כלפיהם בכל צורה אחרת.
אבי ורון
תעצום עיניים, הלהקה אתך בחדר !?
אם כן, מצאת את המערכת עבורך :-)

http://www.facebook.com/ask.avi.varon

shay1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #63 

varon כתב:
shay1 כתב: 1 דווקא עניין הכייול לא נראה לי כזה בעייתי כי מרבית החנויות לא מבצעות כיול מקצועי לכן לא תהיה בעיה להחזיר למצב קודם מה עוד שיש גם זיכרון לטלוויזיה למגוון כיולים

2 כפי שאמרתי קודם אני לא מחפש את הכייול המדויק כי לדעתי לא קיים כזה בגלל שהרבה סרטים בעיקר אלו שאנחנו מקבלים בMKV מומרים ולא ניתן לדעת בוודאות את אייכות הסרט

3 לכייל על פי פורמט מסויים ולדעת שזה הכיול הנכון אבל לראות גרוע כי חלק מהסרטים לא מומרים ברמה גבוהה או כאשר צופים בשידורי SD זה לא נקרא בעיניי לפחות כיול הכיול שלי זה שהמסך ידע לתת את המקסימום בכל הפרמטרים בכמה שפחות תיקונים בשידורים נחותים עם פשרה מצידי

4 אתה מבין בטח שלא ניתן להתרשם ממסך כמה שעות לכן זה לא יכול לבוא בחשבון


לפני שרכשתי את הפיוניר הייתה לי ויירה "42 של פנאסוניק ההבדל בין שני המסכים היה תהומי ומיידי מה שכאן יותר קשה לי לראות
...

1. לא ירדת לסוף דעתי, החנויות לא ממש מכיילות, ובד"כ המצב הנבחר הוא ברירת מחדל שאינו מחמיא.
מקווה שאתה מתכוון לבצע כיול בסיסי עבור כל מסך לתנאי התאורה, אחרת הניסוי לא ראוי.

2. אין קשר לדחיסת הנתונים והכיול. הכיול נעשה לפי כניסה ומקור.
תגיע עם תכנים המוכרים לך היטב ובאיכות מרבית. גם תכני SD חשוב לראות, גם רצוי כאלו המוכרים היטב.
(ריפ של DVD וכו').

3. הכיול הוא להתאים את רמות הבהירות, הניגודיות והצבע לרמות נכונות. שינוי פרמטרים כמו החלקת תנועה, שפנסוניק מתעלה כאן על עצמה. אינו כיול קלאסי.

4. כאשר אתה משווה שני מסכים עם איכויות כאלו גבוהות, תתקשה להיות הוגן כלפיהם בכל צורה אחרת.
...


1 לאיזה מצבי תאורה אתה מתכוון?

2 אומנם נכון שאין קשר בין גחיסות הנתונים לבין הכייול אבל עם הכייול נעשה לפי כניסה של HD ואנתונים שאתה מציג הם לא ברמת דחיסות טובה או שתבלע את הרוק ותשאר עם הכיול כי כך כתוב או שתשנה בהתאם לאיך שאתה רוצה לראות את הנתונים לכם כתבתי שאני לא מאמין בכייול כי אין מצב אופטימאלי בסרט כמו שאין אופטימאלי בסאונד הכל צריך להיעשות לפי העיין במסכים ולפי האוזן בסאונד

3 לאיזה רמת בהירות וניגודיות אתה מכייל לפי הפרמטר של הכתוב בספר או לפי העיין שתהנה מהנתנוים המוצגים על המסך

4 מה הכוונה הוגן כלפי המסכים?
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

9000es
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K
הודעות: 13208
הצטרף: דצמבר 2008
מיקום: תל-אביב
נתן תודות: 595 פעמים
קיבל תודות: 484 פעמים

נושא שלא נקרא #64 

varon כתב:
KURO 2 הייתה נפלאה לזמנה, אבל מספר הגוונים, הדיוק בצבעים החשוכים, שנחות בה אינה משאירה לה מקום אלא בהיכל הכבוד (הראוי בהחלט).
.
...
אפשר לדעת איך הגעת לזה ?
אם במסכים מדובר........ אז הבחירה שלי היא "פלזמה"

varon
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2638
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

נושא שלא נקרא #65 

shay1 כתב: 1 לאיזה מצבי תאורה אתה מתכוון?

2 אומנם נכון שאין קשר בין גחיסות הנתונים לבין הכייול אבל עם הכייול נעשה לפי כניסה של HD ואנתונים שאתה מציג הם לא ברמת דחיסות טובה או שתבלע את הרוק ותשאר עם הכיול כי כך כתוב או שתשנה בהתאם לאיך שאתה רוצה לראות את הנתונים לכם כתבתי שאני לא מאמין בכייול כי אין מצב אופטימאלי בסרט כמו שאין אופטימאלי בסאונד הכל צריך להיעשות לפי העיין במסכים ולפי האוזן בסאונד

3 לאיזה רמת בהירות וניגודיות אתה מכייל לפי הפרמטר של הכתוב בספר או לפי העיין שתהנה מהנתנוים המוצגים על המסך

4 מה הכוונה הוגן כלפי המסכים?
...
1. תאורת המסך צריכה להתחשב בסביבה בה אתה צופה.
ברור לך שאם תצפה במסך בתאורה מרבית, תראה טוב בחנות מוארת אבל עינייך יכאבו ויתעייפו בתנאי צפייה בחשכה או אור מעומעם מאוד.

2. הרעיון בכיול בסיסי הוא לא להפסיד פרטים שיבלעו בגוונים החשוכים, או ברוויה של המסך. צבעים צריכים להיות טבעיים ולא "מאופרים". חוסר האמונה שלך בכיול מצביע על כך שמאוד יתכן שאינך מפיק את הטוב ביותר מהמסך שלך.
ממליץ לך בחום לקרוא את מדריכי הכיול של עפר לאור.

3. כיול בסיסי ניתן לעשות באמצעות העיניים ותבניות אותם מפיקים בנגן/סטרימר/כניסה במסך שרוצים לכייל מקצועית (טמפ' צבע, גאמה וכו') דורש ציוד מדידה מקצועי שגם מכניס סיגנל וגם מודד במקביל.
אם כי עין מקצועית ומאומנת ושלל תבניות מתוחכמות יכולות להניב תוצאות נאות ביותר.

הנאה היא סובייקטיבית. כיול נכון הוא מדיד.
[יש אנשים שנהנים מצבעים דרמתיים (מדי) במסך, זה יכול להיראות נפלא באנימציה (שאין בה ניסיון לחקות מציאות), אבל פנים מצולמות יראו בלתי טבעיים בעליל.

4. קביעה מי הטוב בין שני מסכי הי-אנד אינה יכולה להיות מבוססת על התרשמות ממסכים בלתי מכוילים.
ההבדלים דקים והם יכולים להתהפך לגמרי עם משחק בבהירות/ניגודיות באחד המסכים ללא שום מדד.
בוודאי שיש מסכים שאפשר לזהות ביניהם מי טוב יותר בקלות, אבל אז הפערים מהותיים, ממש כמו במקרה של קורו והמסכים שהיו בשוק כאשר הושק.
להשוות קורו מול סדרות GT/VT 50 של פנסוניק זה בניואנסים הדקים.
ורק באפלה מוחלטת ותכנים מתאימים תוכל למשל לקבוע למי שחורים עמוקים ומדויקים יותר.
כל בדיקה שטחית היא עוול כלפיהם וכלפי הרוכש אותם במיטב כספו.
אבי ורון
תעצום עיניים, הלהקה אתך בחדר !?
אם כן, מצאת את המערכת עבורך :-)

http://www.facebook.com/ask.avi.varon

shay1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #66 

varon כתב:
shay1 כתב: 1 לאיזה מצבי תאורה אתה מתכוון?

2 אומנם נכון שאין קשר בין דחיסות הנתונים לבין הכייול אבל עם הכייול נעשה לפי כניסה של HD והנתונים שאתה מציג הם לא ברמת דחיסות טובה או שתבלע את הרוק ותשאר עם הכיול כי כך כתוב או שתשנה בהתאם לאיך שאתה רוצה לראות את הנתונים לכם כתבתי שאני לא מאמין בכייול כי אין מצב אופטימאלי בסרט כמו שאין אופטימאלי בסאונד הכל צריך להיעשות לפי העיין במסכים ולפי האוזן בסאונד

3 לאיזה רמת בהירות וניגודיות אתה מכייל לפי הפרמטר של הכתוב בספר או לפי העיין שתהנה מהנתנוים המוצגים על המסך

4 מה הכוונה הוגן כלפי המסכים?
...
1. תאורת המסך צריכה להתחשב בסביבה בה אתה צופה.
ברור לך שאם תצפה במסך בתאורה מרבית, תראה טוב בחנות מוארת אבל עינייך יכאבו ויתעייפו בתנאי צפייה בחשכה או אור מעומעם מאוד.

2. הרעיון בכיול בסיסי הוא לא להפסיד פרטים שיבלעו בגוונים החשוכים, או ברוויה של המסך. צבעים צריכים להיות טבעיים ולא "מאופרים". חוסר האמונה שלך בכיול מצביע על כך שמאוד יתכן שאינך מפיק את הטוב ביותר מהמסך שלך.
ממליץ לך בחום לקרוא את מדריכי הכיול של עפר לאור.

3. כיול בסיסי ניתן לעשות באמצעות העיניים ותבניות אותם מפיקים בנגן/סטרימר/כניסה במסך שרוצים לכייל מקצועית (טמפ' צבע, גאמה וכו') דורש ציוד מדידה מקצועי שגם מכניס סיגנל וגם מודד במקביל.
אם כי עין מקצועית ומאומנת ושלל תבניות מתוחכמות יכולות להניב תוצאות נאות ביותר.

הנאה היא סובייקטיבית. כיול נכון הוא מדיד.
[יש אנשים שנהנים מצבעים דרמתיים (מדי) במסך, זה יכול להיראות נפלא באנימציה (שאין בה ניסיון לחקות מציאות), אבל פנים מצולמות יראו בלתי טבעיים בעליל.

4. קביעה מי הטוב בין שני מסכי הי-אנד אינה יכולה להיות מבוססת על התרשמות ממסכים בלתי מכוילים.
ההבדלים דקים והם יכולים להתהפך לגמרי עם משחק בבהירות/ניגודיות באחד המסכים ללא שום מדד.
בוודאי שיש מסכים שאפשר לזהות ביניהם מי טוב יותר בקלות, אבל אז הפערים מהותיים, ממש כמו במקרה של קורו והמסכים שהיו בשוק כאשר הושק.
להשוות קורו מול סדרות GT/VT 50 של פנסוניק זה בניואנסים הדקים.
ורק באפלה מוחלטת ותכנים מתאימים תוכל למשל לקבוע למי שחורים עמוקים ומדויקים יותר.
כל בדיקה שטחית היא עוול כלפיהם וכלפי הרוכש אותם במיטב כספו.
...
1 מקבל חלקית, תאורת הסביבה משתנה בהתאם לשעות היום פעם צפיה ביום ופעם צפייה בחושך

2 לא מקבל ולא מאמין בכיולים המקצועיים ברמות של מעבדת חלל מהסיבות שמניתי.
אני לא חושב שאני לא מנצל את המסך שברשותי אני חושב דווקא שחרשתי עליו מכול הכיוונים למצוא כיול אפשרי ובמהלך התקופה הלא מעטה שהוא אצלי המסקנה האישית שלי שהכול תלוי תוכן המשודר וכול כיול שיהיה מקצועי ככול שיהיה אף פעם לא ניתן לקבל את המושלם לכן הכיול הטוב מבחינתי זה שהעיין תהנה מהתמונה במיירב השידורים וזמני הצפיה

3 בהחלט מסכים איתך לגבי כיול בסיסי ולעניין ההנאה הסובייקטיבית

4 גם מסכים איתך וזו הסיבה שאני בסוג של בלבול עד כמה טובים יותר המסכים החדשים לעומת הפיוניר שברשותי לפי ראות עייני בלבד ובהחלט יש מקום לחשוב שהתרגלתי לתמונה והתמונה היותר מוקצנת היום של המסכים החדשים קצת מבלבלת אותי

בקיצור צריך עוד עבודת שטח שזה אומר לקחת כניראה איתי את הפיוניר ולמצוא חנות שתסכים לבלאגן אלה אם יש כאן למישהו פתרון מחוכם יותר :wink:
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

שי-כ
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4688
הצטרף: מאי 2009
שם מלא: שי כהן
נתן תודות: 928 פעמים
קיבל תודות: 283 פעמים

נושא שלא נקרא #67 

תתחדש זיו (f) נראה מדהים!
רכשת מסך תלת כדיי של A-400 לא יהיה משעמם ? :lol:

dor8
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4835
הצטרף: ינואר 2008
נתן תודות: 295 פעמים
קיבל תודות: 195 פעמים

נושא שלא נקרא #68 

מניסיוני, טרם נתקלתי בתמונה כזו טובה ומדויקת על מסך פלזמה סדרתי הנמכר בישראל (ואין מסך LCD עם ניגודיות ANSI באותו סדר גודל אפילו).
...
דווקא יש. ע״ע סקירה של עופר על הטושיבה zl1.

varon
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2638
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

נושא שלא נקרא #69 

shay1 כתב:
1 מקבל חלקית, תאורת הסביבה משתנה בהתאם לשעות היום פעם צפיה ביום ופעם צפייה בחושך

2 לא מקבל ולא מאמין בכיולים המקצועיים ברמות של מעבדת חלל מהסיבות שמניתי.
אני לא חושב שאני לא מנצל את המסך שברשותי אני חושב דווקא שחרשתי עליו מכול הכיוונים למצוא כיול אפשרי ובמהלך התקופה הלא מעטה שהוא אצלי המסקנה האישית שלי שהכול תלוי תוכן המשודר וכול כיול שיהיה מקצועי ככול שיהיה אף פעם לא ניתן לקבל את המושלם לכן הכיול הטוב מבחינתי זה שהעיין תהנה מהתמונה במיירב השידורים וזמני הצפיה

3 בהחלט מסכים איתך לגבי כיול בסיסי ולעניין ההנאה הסובייקטיבית

4 גם מסכים איתך וזו הסיבה שאני בסוג של בלבול עד כמה טובים יותר המסכים החדשים לעומת הפיוניר שברשותי לפי ראות עייני בלבד ובהחלט יש מקום לחשוב שהתרגלתי לתמונה והתמונה היותר מוקצנת היום של המסכים החדשים קצת מבלבלת אותי

בקיצור צריך עוד עבודת שטח שזה אומר לקחת כניראה איתי את הפיוניר ולמצוא חנות שתסכים לבלאגן אלה אם יש כאן למישהו פתרון מחוכם יותר :wink:
...

1. הרעיון הוא שאם אתה צופה בשני מצבי תאורה קיצוניים, אתה זקוק לשני כיולים נפרדים, או במקרה של פנסוניק, מצב שמתאים את הכיול ברמת תאורה X לתאורה Y באופן אוטומטי ע"י חיישן לתאורת החדר.

2. מתקשה להבין את כוונתך. לא נתקלתי בתכנים שאינם פגומים מאותו מקור (נגן) שדרשו שינוי בכיול.
כיילתי פעם אחת את המסך שלי לכל כניסה/מקור ולא מצאתי סיבה לשנות אף פרמטר מאז.
העין שלנו גם מסתגלת בסופו של דבר.
אם אתה צריך לשחק בכיול במעבר בין סרטים, סימן שכל סרט חושף אצלך פגמים בכיול שהתאים אולי לרמות התאורה המינימליות/מקסימליות של אותו תוכן ולא המינימליות והמקסימליות שיכול להוציא ההתקן המחובר למסך.

בשורה התחתונה אתה צריך ליהנות מהמסך. אף אחד לא ייקח ממך את הזכות הזו,
גם אם עפר בכבודו ובעצמו יבקר בביתך ויצהיר שהכיול לא נכון, כמו שאני שומע בכל מפגש
של הפורום שבו ביקרו חברים מישהו עם מסך חדש וגילו שהוא מכויל להיות מגדלור :lol:

אני פשוט סקפטי לגבי היכולת לשפוט מסכים זה מול זה ללא כיול נכון, כאשר אתה לא מכיר כלל את אחד המסכים
ואת כל האפשרויות הרבות והמתקדמות הגלומות בו לכיול, כמו ערכי גאמה ושליטה מוחלטת על כל צבע יסוד.

בהצלחה.
אבי ורון
תעצום עיניים, הלהקה אתך בחדר !?
אם כן, מצאת את המערכת עבורך :-)

http://www.facebook.com/ask.avi.varon

varon
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2638
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

נושא שלא נקרא #70 

dor8 כתב:
מניסיוני, טרם נתקלתי בתמונה כזו טובה ומדויקת על מסך פלזמה סדרתי הנמכר בישראל (ואין מסך LCD עם ניגודיות ANSI באותו סדר גודל אפילו).
...
דווקא יש. ע״ע סקירה של עופר על הטושיבה zl1.
...
ניגודיות סמי-סטטית לא נחשבת בעיני.
די להציג תמונה של כוכבים בוהקים בשמיים כדי לחייב את כל מערך הלדים להאיר בצורה אחידה,
ולחשוף את הניגודיות הטבעית של הפאנל שהיא בסדר גודל נמוכה מזו של הפלזמה 50GT50.
לבחון את הניגודיות הסטטית ע"י מטריצה של ריבועים לא עומד תמיד במבחן התכנים.

אתר digitalversus.com מדד יחס ניגודיות סטטית מרבי ב-ZL1 של 1:5000,
אני מדדתי פי 5 מזה ב-50GT50.
רמת השחורים זהה (באזור ה-0.03 nit) שזה שחור מוחלט אלא אם תרגיל את עינייך לחשכה מוחלטת, קרי תכבה את התוכן ותציץ במסך אפל.

ב-3D ה-ZL1 מתרסק ב-crosstalk מול ה-50GT50.

מעבר לזה המסך הזה לא שרד, מבחינתי הוא לא היה קיים מעולם ;-)
אבי ורון
תעצום עיניים, הלהקה אתך בחדר !?
אם כן, מצאת את המערכת עבורך :-)

http://www.facebook.com/ask.avi.varon

shay1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #71 

varon כתב:

1. הרעיון הוא שאם אתה צופה בשני מצבי תאורה קיצוניים, אתה זקוק לשני כיולים נפרדים, או במקרה של פנסוניק, מצב שמתאים את הכיול ברמת תאורה X לתאורה Y באופן אוטומטי ע"י חיישן לתאורת החדר.

2. מתקשה להבין את כוונתך. לא נתקלתי בתכנים שאינם פגומים מאותו מקור (נגן) שדרשו שינוי בכיול.
כיילתי פעם אחת את המסך שלי לכל כניסה/מקור ולא מצאתי סיבה לשנות אף פרמטר מאז.
העין שלנו גם מסתגלת בסופו של דבר.
אם אתה צריך לשחק בכיול במעבר בין סרטים, סימן שכל סרט חושף אצלך פגמים בכיול שהתאים אולי לרמות התאורה המינימליות/מקסימליות של אותו תוכן ולא המינימליות והמקסימליות שיכול להוציא ההתקן המחובר למסך.

בשורה התחתונה אתה צריך ליהנות מהמסך. אף אחד לא ייקח ממך את הזכות הזו,
גם אם עפר בכבודו ובעצמו יבקר בביתך ויצהיר שהכיול לא נכון, כמו שאני שומע בכל מפגש
של הפורום שבו ביקרו חברים מישהו עם מסך חדש וגילו שהוא מכויל להיות מגדלור :lol:

אני פשוט סקפטי לגבי היכולת לשפוט מסכים זה מול זה ללא כיול נכון, כאשר אתה לא מכיר כלל את אחד המסכים
ואת כל האפשרויות הרבות והמתקדמות הגלומות בו לכיול, כמו ערכי גאמה ושליטה מוחלטת על כל צבע יסוד.

בהצלחה.
...

אני לא הולך לבצע בדיקות חוקן למסכים כי זה ברור לי שזה לא אפשרי

נראה לי שבתור התחלה אבדוק אחד מול אחד במצב נייטראלי שכל הערכים הם אפס כדי להתרשם מהמסך באופן נייטראלי ומשם אמשיך לשחק בכיוון הערכים כמה שניתן במקביל לפיוניר

מסך VT50 אינו שונה מאחיו GT 50 למעט עיצוב חיצוני ושלט נוסף

הערת אגב -בכל העולם מסכי VT נמכרים בהפרש של 100-200 $ לעומת GT כי אין הבדל למעט מה שציינתי
יורוקום מתמחרת אותו בארץ כמסך פרימיום בפער מאוד גבוה מול הGT וכך מצליחה לגבות עוד אלפי שקלים תוספת .

מעניין אותי ה ST50 65' ולראות מה יחס הפערים שקיימים בין יתר הדגמים הגבוהים, יש לי תחושה ממה שזכור לי בכנס יורוקום שהפער הוא קטן

לעניין התכנים בסופו של דבר לאייכות התוכן יש משקל לאייכות התמונה המוצגת ולא הכיול שאינו מתיחס לתכנים אלה לנתונים יבשים של צבע מה שאני טוען שלא מעט פעמים הסרטים מומרים ומקובצים יש להם נפילה באיכות התמונה וכאן לצופה בבית יש שני אפשרויות

1 לצפות בתוכן בצורה הרגילה ולא לגעת בערכים

2 לכוון ערכים חדשים לאותו תוכן ספציפי
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

varon
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2638
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

נושא שלא נקרא #72 

shay1 כתב:
אני לא הולך לבצע בדיקות חוקן למסכים כי זה ברור לי שזה לא אפשרי

נראה לי שבתור התחלה אבדוק אחד מול אחד במצב נייטראלי שכל הערכים הם אפס כדי להתרשם מהמסך באופן נייטראלי ומשם אמשיך לשחק בכיוון הערכים כמה שניתן במקביל לפיוניר

מסך VT50 אינו שונה מאחיו GT 50 למעט עיצוב חיצוני ושלט נוסף

הערת אגב -בכל העולם מסכי VT נמכרים בהפרש של 100-200 $ לעומת GT כי אין הבדל למעט מה שציינתי
יורוקום מתמחרת אותו בארץ כמסך פרימיום בפער מאוד גבוה מול הGT וכך מצליחה לגבות עוד אלפי שקלים תוספת .

מעניין אותי ה ST50 65' ולראות מה יחס הפערים שקיימים בין יתר הדגמים הגבוהים, יש לי תחושה ממה שזכור לי בכנס יורוקום שהפער הוא קטן

לעניין התכנים בסופו של דבר לאייכות התוכן יש משקל לאייכות התמונה המוצגת ולא הכיול שאינו מתיחס לתכנים אלה לנתונים יבשים של צבע מה שאני טוען שלא מעט פעמים הסרטים מומרים ומקובצים יש להם נפילה באיכות התמונה וכאן לצופה בבית יש שני אפשרויות

1 לצפות בתוכן בצורה הרגילה ולא לגעת בערכים

2 לכוון ערכים חדשים לאותו תוכן ספציפי
...
לא מדויק, למסך ה-VT יש פילטר קדמי שונה (Ultra Black) לעומת Black Pro ב-ST/GT, כאשר הראשון אמור להתמודד טוב יותר עם תאורה סביבתית ולהציג מסך כהה יותר כתוצאה מהחזר קטן יותר של אור חיצוני.
לטעמי האישי, הפילטר הקדמי ב-VT נראה כמשהו שהודבק על גוף המסך (ראה בחלקו התחתון של המוצר), דבר שלא נראה לי נקי כמו העיצוב הקלאסי יותר של ה-GT.

מבחינת מסך ה-ST/GT אמורות להיות זהות, אבל ל-ST אין אישור THX ואינני זוכר אם יחד עם זה נעדר גם תפריט הכיול המקצועי ב-ST, קרי ה-ISFccc. דבר שבהחלט יכול להגביל את הפוטנציאל הגלום במסך באופן יחסי.

לא יודע לגבי חוקן, אבל אני מניח שלאורך השנים הקורו שלך עבר מעשים מגונים רבים אחרים :lol:
אבי ורון
תעצום עיניים, הלהקה אתך בחדר !?
אם כן, מצאת את המערכת עבורך :-)

http://www.facebook.com/ask.avi.varon

shay1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #73 

varon כתב:
shay1 כתב:
אני לא הולך לבצע בדיקות חוקן למסכים כי זה ברור לי שזה לא אפשרי

נראה לי שבתור התחלה אבדוק אחד מול אחד במצב נייטראלי שכל הערכים הם אפס כדי להתרשם מהמסך באופן נייטראלי ומשם אמשיך לשחק בכיוון הערכים כמה שניתן במקביל לפיוניר

מסך VT50 אינו שונה מאחיו GT 50 למעט עיצוב חיצוני ושלט נוסף

הערת אגב -בכל העולם מסכי VT נמכרים בהפרש של 100-200 $ לעומת GT כי אין הבדל למעט מה שציינתי
יורוקום מתמחרת אותו בארץ כמסך פרימיום בפער מאוד גבוה מול הGT וכך מצליחה לגבות עוד אלפי שקלים תוספת .

מעניין אותי ה ST50 65' ולראות מה יחס הפערים שקיימים בין יתר הדגמים הגבוהים, יש לי תחושה ממה שזכור לי בכנס יורוקום שהפער הוא קטן

לעניין התכנים בסופו של דבר לאייכות התוכן יש משקל לאייכות התמונה המוצגת ולא הכיול שאינו מתיחס לתכנים אלה לנתונים יבשים של צבע מה שאני טוען שלא מעט פעמים הסרטים מומרים ומקובצים יש להם נפילה באיכות התמונה וכאן לצופה בבית יש שני אפשרויות

1 לצפות בתוכן בצורה הרגילה ולא לגעת בערכים

2 לכוון ערכים חדשים לאותו תוכן ספציפי
...
לא מדויק, למסך ה-VT יש פילטר קדמי שונה (Ultra Black) לעומת Black Pro ב-ST/GT, כאשר הראשון אמור להתמודד טוב יותר עם תאורה סביבתית ולהציג מסך כהה יותר כתוצאה מהחזר קטן יותר של אור חיצוני.
לטעמי האישי, הפילטר הקדמי ב-VT נראה כמשהו שהודבק על גוף המסך (ראה בחלקו התחתון של המוצר), דבר שלא נראה לי נקי כמו העיצוב הקלאסי יותר של ה-GT.

מבחינת מסך ה-ST/GT אמורות להיות זהות, אבל ל-ST אין אישור THX ואינני זוכר אם יחד עם זה נעדר גם תפריט הכיול המקצועי ב-ST, קרי ה-ISFccc. דבר שבהחלט יכול להגביל את הפוטנציאל הגלום במסך באופן יחסי.

לא יודע לגבי חוקן, אבל אני מניח שלאורך השנים הקורו שלך עבר מעשים מגונים רבים אחרים :lol:
...
אני מודע להבדלים בין הGT לVT בפילטרים מסך ST הוא גם בעל פילטר שונה לדעתי וכך קראתי בפורומים בעולם

ההבדלים בין הפנלים של שני המסכים הגבוהים GT , VT הם מינורים עד מאוד וזה רק כדי להצדיק את ההבדל במחיר

נכון שאין לGT כיול מתקדם כמו לאחיו הגדול וכנ"ל גם לST

ראיתי אולם לא בחנתי לעומק את שני המסכים GT , VT בארוע של סמסונג בארמגדון לא הצלחתי להבחין בהבדלים בין השניים

אני מסכים אתך שלא יהיה קל לבחון את את המסכים

ושוב עם יש צורך בכיול של מ"עבדת חלל" זה לא מעניין אותי
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

varon
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2638
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

נושא שלא נקרא #74 

הדבר היחידי שראיתי בארמגדון בהשקת ה75es9000 הוא שה-50GT50 נראה ממש זעיר :roll:
לעומת כל המסכים שם על אותו קיר כאשר בסלון אצלי בבית הוא מרשים.
לי הוא מספיק גדול להבחין בפרטים של FHD (לעומת 720P) וסלחני מאוד לצופים בו ב-SD.

SD ב-"60 ומעלה, במרחק צפייה טיפוסי בסלון, נראה לי מכאיב.

אגב, באותו ערב לא היו שם תנאים להתרשם מעומק הצבעים ודיוקם, סתם מצב normal שאינו מצטיין במיוחד.
אבי ורון
תעצום עיניים, הלהקה אתך בחדר !?
אם כן, מצאת את המערכת עבורך :-)

http://www.facebook.com/ask.avi.varon

pacific100
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 592
הצטרף: יולי 2012
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 30 פעמים

נושא שלא נקרא #75 

כיף לקרוא וללמוד אבל אני מעוניין יותר בVT הבנתי שזה המילה האחרונה במסכים אבל לגבי מחיר יקר לצערי חבל :(

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”