מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


אלקטרוניקס פרו שירות מחפיר ובי"ס להרחקת לקוחות מ- SAMSUNG


עמוד 2 מתוך 6
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
MartinHSabag (מרטין סבג)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: כפר-סבא
הבעות תודה: 1569
מספר הודעות: 59063

 #16  נשלח: ה' 08/08/2013 8:20

הנהלת החברה, ברמות הכי גבוהות, כולל סמסונג ישראל (לא רק היבואן סמליין) מודעים היטב לשירשור הזה והמקרים בטיפול מול פותחי השירשורים.
אבל היי, איזה כייף זה לעשות עליהום, אה?

_________________
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oris74 (אורי)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה


הצטרף בתאריך:
  Nov 22, 2010

מיקום: אשקלון
הבעות תודה: 757
מספר הודעות: 8042

 #17  נשלח: ה' 08/08/2013 9:05

מרטין שלום - לדעתי לא היתה כאן התלהמות.. אם תשים לב, זו לא התלונה הראשונה על השירות של סמסונג - היו כמה כאלה לאחרונה ולכן חבל שנציג רשמי שלהם לא טורח לעדכן בעצמו שהם מודעים לבעיה כי אולי זה היה עוזר להרגיע את המודאגים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
menny
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jun 19, 2009
הבעות תודה: 115
מספר הודעות: 871

 #18  נשלח: ה' 08/08/2013 10:09

MartinHSabag כתב:
הנהלת החברה, ברמות הכי גבוהות, כולל סמסונג ישראל (לא רק היבואן סמליין) מודעים היטב לשירשור הזה והמקרים בטיפול מול פותחי השירשורים.
אבל היי, איזה כייף זה לעשות עליהום, אה?


פעם אחת, פעם שניה, פעם מאתיים ??
כמה אנשים צריכים "לסבול"(עדין טלוויזיה) כדי לתקן משהו מעוות ??
כמו שרשמו לפני - היצע וביקוש זה מה שמשפיע על תאגידים

אני "חסמתי" את החברה הזו כבר לפני כמה שנים - בלי שום קשר למוצר ו/או למחיר
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 2095

 #19  נשלח: ה' 08/08/2013 11:03

מרטין אני גם חושב שלא היה כאן התלהמות מיותרת ואולי לקחת את העניין רחוק מידי במחשבה שלך שיש כאן עליהום רק מתוך כייף .ולשמחתי לא כך העניין ואתה יודע טוב מאוד ומכיר לא מעט מהנפשות הפועלות בפורום כדי להבין זאת תנסה להשוות את כמות הפעמים שהתלוננו כאן בפורום על סמסונג ועל יורוקום ותראה שאין כאן עליהום רק כי כייף לחברים כאן לתקוף יבואנים. התנהלות סמסונג לאורך שנים הייתה בדיוק כך חוסר מתן שירות ואי ספירת הלקוח. עצם העובדה שחברה מובילה בישראל מעסיקה קבלני משנה קיקיונים במקום לפתח את נושא התיקונים והשירות עצמאית יוצר פתח לבעיות, ואחת מהם היא זו של פותח האשכול. ואני מתפלא איך עד היום בהנהלת סמסונג לא השכילו לעשות זאת אני בטוח אילו הכול היה בידיים של היבואן במקום לנסות להפריט ולחסוך כמה גרושים היינו זוכים לראות שירות אחר, אם שאר היבואנים יכולים גם הם יכולים
_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MoMra
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 03, 2011
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 141

 #20  נשלח: ה' 08/08/2013 11:38

שלומות חברים,
ברצוני לעדכן שאף נציג מחברת סמליין או סמסונג לא יצר עימי קשר , נציגת אלקטרוניקס פרו (שמה שמור במערכת)התקשרה לפני 45ד' ולאחר ששאלה מתי אוספים את המסך ניסתה לתאם מועד התקנה מוקדם יותר...
אם זה לעניות מי מטעמכם טיפול בחלונות הגבוהים של חברת סמליין או סמסונג כל שנותר להם הוא להתבייש.
נ.ב.
מבלי להשתחצן יכולתי לפנות בקלות יתרה לראשי הפרמידה ולבקש את טיפולם אולם לא כך צריך להיות וזה נוגד את הדרך בה אני מתנהל...
מי שאינו יודע לתת שירות שלא תהיה לו אינטראקציה עם לקוחות.
אם הייתי רוצה חווית שירות של מוצר מדבקה הייתי רוכש מוצר מדבקה, אבל לשלם על SAMSUNG ואחריות סמליין ולקבל יריקה בפרצוף וזלזול בלקוח לא בבית ספרי!
אני מרגיש שהרסו לי את החוויה לה ציפיתי וזה מה שהכי חורה לי, אני פשוט מרגיש פגוע וכועס.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
idan309
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 20, 2005

מיקום: קריית ביאליק
הבעות תודה: 294
מספר הודעות: 2807

 #21  נשלח: ה' 08/08/2013 12:26

MoMra,

מאוד מעניין אותי לדעת אם מה שקרה לך יגרום לך לאמץ את המלצתי.


עידן
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
קרמריקה
אחראי תחום קפה
אחראי תחום קפה

הצטרף בתאריך:
  Apr 17, 2005
הבעות תודה: 255
מספר הודעות: 4005

 #22  נשלח: ה' 08/08/2013 12:41

זה בהחלט מצטרף להרבה דברים שאני שומע לאחרונה על השירות של היבואן שלהם. הרוב מאנשים שאני מכיר אישית כולל משפחה, אבל גם אנשים שאני מכיר אינטרנטית בלבד..

חבל, רוב הבית שלי כיום זה מוצרי סמסונג, והאמת - בפעם היחידה בה נזקקתי להם (ב"התקנת" הטלוויזיה) גם אני לא בדיוק עברתי חוויה מאוד חיובית. מקווה שלא אזדקק לשירות שלהם ולהבא, כנראה שאעדיף מוצרים של יבואן אחר. עם ובלי קשר - מקרים כאלו רק מראים את החשיבות של חנות מתמחה. סביר להניח שזה לא היה קורה עם חנות כזו.
(1) הבעות תודה: MoMra
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MoMra
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 03, 2011
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 141

 #23  נשלח: ה' 08/08/2013 12:58

קרמריקה ועידן,
קראתי את שכתבתם ואני בהחלט מבין את המלצתכם על אף שגם מ"מתמחה" יצא לי לקבל שירות שאינו תואם את הכינוי.
הדבר היחידי שיש לי לומר על כך שזה לא יכול להוות תירוץ או הסבר לשירות וליחס להם זכיתי ובשורה התחתונה זאת נורמה בעייתית...
מהכרות אישית שלי עם שרות הלקוחות של חברות אלו ואחרות בצפון אמריקה,אירופה וסין סוגיית מקום הרכישה מעולם לא הייתה רלוונטית כל עוד היה מדובר במשווק מורשה ,תמיד זכיתי ליחס מעולה.
הנורמות הפסולות והקולקלות הללו, של שירות לקוחות ביזיוני מצד ספקי שירותים אופיני מאוד "לרפובליקת הבננות" שלנו והפכו למובנות מאליהן לרובנו.
במקום להשלים עם נורמות אלה יש לעוקרן מהשורש ולבערן.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
itaysp
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 15, 2007
הבעות תודה: 27
מספר הודעות: 342

 #24  נשלח: ה' 08/08/2013 13:15

אני איתך.
גם כשאני הזמנתי טלויזיה (מחנות מתמחה) היא הגיעה אחרי יומיים, אבל כשהתקשרתי לאלקרוניקס פרו תיאמו לי טכנאי רק לשבוע אחרי.

כשהייתה לי תקלה במסך, שוב הייתי צריך להמתין שבוע לטכנאי.. זה באמת מקומם.
אבל אופן הטיפול בתקלה היה דווקא בסדר גמור.. רק זמני ההמתנה הארוכים זה משהו שהם חייבים לטפל בו.
(1) הבעות תודה: MoMra
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 2095

 #25  נשלח: ה' 08/08/2013 13:19

חבל מאוד שחברה עם מוצרים טובים לא ספרה כול השנים ולא סופרת בהווה את הלקוחות. אני מאמין שאם התנהלות כזו תמשך בסופו של דבר הלקוחות יצביעו בכיסם ואז זה כבר יהיה מאוחר מידי כך גם יקרה ליבואן מכול תחום שאינו יעמוד בקריטריון הבסיסי של מתן שירות
לעניין חנויות מתמחות לצערי לא תמיד ולא לכולם יש להם את הכוח להתמודד עם היבואן ולכן ישנם חנויות מתמחות שבקושי תראו אצלם סמסונג

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
idan309
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 20, 2005

מיקום: קריית ביאליק
הבעות תודה: 294
מספר הודעות: 2807

 #26  נשלח: ה' 08/08/2013 14:14

MoMra,

אתה צודק לחלוטין אבל אני בדעה שעדיף להיות חכם.
"במקום להשלים עם נורמות אלה יש לעוקרן מהשורש ולבערן"
הטענה הזו נכונה להרבה תחומים אבל אני כבר הבנתי מזמן שהצרכן הישראלי מתנהל בצורה לא חכמה ולכן אין סיכוי שזה יתממש.

אני מצאתי לפני כמה שנים חנות מתמחה שנותנת שירות כמו שציינתי (אמנם נמצאת בצפון אך נותנת להבנתי גם שירות בכל הארץ).
אני בטוח שיש עוד כמה חנויות כאלה.

אני מציע לך לפתוח שרשור על המלצה לחנות מתמחה באזורך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Feb 08, 2007
הבעות תודה: 105
מספר הודעות: 3099

 #27  נשלח: ה' 08/08/2013 14:34

מה הקשר לחנות מתמחה?
אם אני קונה בחנות "מתמחה",
דרך אותו היבואן, אז השירות יהיה טוב יותר,
מאשר ברשת כל שהיא מאותו היבואן?
אין קשר,זו פשוט רמת השירות בארץ.
לא חסרים מקרים של שירות כזה מחנויות מתמחות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
idan309
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 20, 2005

מיקום: קריית ביאליק
הבעות תודה: 294
מספר הודעות: 2807

 #28  נשלח: ה' 08/08/2013 14:49

amitbak,

אני חושב שהבהרתי מדוע בחנות המתמחה הנכונה אתה ממש לא צודק.
כל מה שכתבתי זה לא מהשערות אלא מעובדות בדוקות.

אם הניסיון שלך הוא אחר אז כנראה שקנית בחנות מתמחה לא מתאימה או שמדובר בתקלה משמעותית שאפילו הקשרים של חנות המתמחה לא עזרו.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
קרמריקה
אחראי תחום קפה
אחראי תחום קפה

הצטרף בתאריך:
  Apr 17, 2005
הבעות תודה: 255
מספר הודעות: 4005

 #29  נשלח: ה' 08/08/2013 14:50

בהחלט יש הבדל. אתה תקבל את אותו שירות גרוע מהיבואן, אבל תוכל להרים טלפון לחנות, והם בדר"כ ידאגו לטיפול מול היבואן ויחסכו לך לא מעט זמן וכאבי ראש. נכון, בעולם אוטופי לא היינו צריכים את זה. אנחנו בישראל ויש דברים שלא ישתנו.

אין האמור סותר כמובן את ההמלצה להתרחק מיבואנים עם שירות רע ולהעדיף באופן מהותי יבואנים אחרים עם שירות טוב יותר.
(1) הבעות תודה: idan309
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
idan309
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 20, 2005

מיקום: קריית ביאליק
הבעות תודה: 294
מספר הודעות: 2807

 #30  נשלח: ה' 08/08/2013 14:56

קרמריקה,

למזלי עוד לא קרתה לי שום תקלה במוצר אלקטורני שנקנה בחנות המתמחה אבל אם תקרה (מקווה שלא) אני מתכוון לעשות טלפון אחד - לחנות המתנחה שקניתי ממנה.
אם אני אצטרך להתעסק באופן עצמאי עם היבואן אז כבר בעייתי.

חבר שלי רכש בחנות המתמחה שאני רוכש בה בהמלצתי לפני כ-3 שנים מקרן אפסון TW5500.
אחרי כמה חודשים התפוצצה המנורה. טלפון אחד לחנות המתמחה ועוד באותו יום נאסף המקרן לתיקון וגם ניתן מקרן חליפי. את כל ההתעסקות עם התיקון עשתה החנות המתמחה ותוך כמה ימים המקרן חזר.
אחרי כמה חודשים זה קרה שוב וגם הפעם אותו שירות ולמרות שלא היתה אחריות למנורה (כי זו מנורה שנייה) המנורה הוחלפה ללא חיוב בלחץ החנות המתמחה.

לגבי שאר הדברים הניסיון שלי עם החנות המתמחה הוא באופן ישיר (התקנות מיד עם אספקה, שירות מלא, תיקון תקלה שלא קשורה במיידי וללא חיוב...).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht