מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


אלקטרוניקס פרו שירות מחפיר ובי"ס להרחקת לקוחות מ- SAMSUNG


עמוד 3 מתוך 6
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
MoMra
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 03, 2011
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 141

 #31  נשלח: ה' 08/08/2013 15:11

חברים,
אלף אלפי הבדלות ,לפני שלוש שנים "זכיתי" לחווית שירות דומה במוקד שירות של אחת מחברות הסלולר...
לאחר שלא טופלתי כיאות וטורטרתי במשך מספרי ימים העברתי פניה למנכ"ל אותה חברה קטנה של למעלה מ- 3M לקוחות ולמעלה מארבעת אלפים עובדים...
יאמר לזכותו שהוא לא זלזל בלקוח ,יצר עימי קשר באופן מיידי ודאג לתקן לי את חווית השירות ולשפות אותי על עוגמת הנפש שנגרמה לי.
בשורה התחתונה, אם עפ"י מה שנרשם ע"י מרטין:" הנהלת החברה, ברמות הכי גבוהות, כולל סמסונג ישראל (לא רק היבואן סמליין) מודעים היטב לשירשור הזה והמקרים בטיפול מול פותחי השירשורים" הייתה מודעת למקרה לפחות משעה 09:00 ועד עכשיו לא מצאה לנכון ליצור קשר זה אומר דרשני...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MartinHSabag (מרטין סבג)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: כפר-סבא
הבעות תודה: 1569
מספר הודעות: 59063

 #32  נשלח: ה' 08/08/2013 16:26

לא מדוייק.
ניציגה של אלקטרוניקס-פרו ניסתה ליצור עימך קשר, אולם מכיון שהיא חסומה מלשלוח הודעות פרטיות ומכיון שלא השארת שום פרטים מזהים בשירשור (לגיטימי), היא לא ממש יכלה ליצור עימך קשר.

לגבי התגובות על מה שכתבתי קודם:
לא אמרתי שהיתה התלהמות אלא אמרתי שיש כאן אנשים שנהנים מ"עליהום".
כן, היו לאחרונה כמה (3-4?) תלונות על סמליין/אלקטרוניקס-פרו, אולם בתור המותג עם נתח השוק הגדול בישראל המוכר עשרות אלפי טלוויזיות בשנה (בעשרות הגבוהות), אזי אני חושב שכמות התלונות דווקא לא ממש גבוהה..., אבל כמובן ששומעים רק את התקלות (מטבען....) ולא את כל עשרות אלפי המקרים שבהם הכל הולך כמו שצריך.
אני לא כאן להגן עליהם. כמו שאמרתי, הם מודעים היטב לזה והיום נסעתי ליקום, בין היתר, לדבר על הנושא הספציפי הזה עם הנהלת סמסונג ישראל. הם מטפלים בזה אבל כמו שאתם יודעים, באירגונים גדולים יש היררכיות, תהליכים ומדיניויות מסודרות ומקרים חריגים דורשים טיפולים חריגים.

אני בטוח שמי שנפגע משירות לא טוב, לא מעניינת אותו הסטטיסטיקה כי בשבילו זה 100%, אני רק יודע, שמיניסיון שלי, "להפוך שולחנות" ולהגיד לכולם שהם לא בסדר, גורם אומנם לטיפול מהיר בסגנון של "כיבוי שריפה", אבל לא בהכרח היעיל והטוב ביותר.

שליקולכם כמובן, אני כאן רק כדי לעזור לגשר ולתת מניסיוני.

_________________
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me
(4) הבעות תודה: MoMra , epony , oris74 , menny
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
moog
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jul 30, 2007
הבעות תודה: 25
מספר הודעות: 543

 #33  נשלח: ה' 08/08/2013 16:44

מה שאני עברתי עם פרו אלקטרוניקס חחח
אני כבר את הכרתי שם את כל האחראים (חצי שנה רומן)
יניב/חני/קרן
אומרים יחזרו לא וחוזרים.. קשה להשיג את האחראים שרק הם יכולים עוזרים
נציגות לא יודעות שום דבר והעיקר "יחזרו אליך המנהלים"
חצי שנה סחבת מאז ש הT.V התקלקלה (D6600)
שבועיים וחצי ללא T.V..שידרוג לT.V אחרת ו 3 החלפות של T.V חדשות (ES7500)
עד התפשרות שלי על זיכוי של 800 ש"ח (פיקסלים שרופים)
בסוף קיבלתי טלוויזיה שמשתיקה לי את הסאונד לבד+קופץ דו שיח למטה(זיהוי קולי)
ואז אני כמו מטומטם ב 2 בלילה צועק MUTE OFF MUTE OFF


וגם עוד מעיזה להפריע לי באמצע סרטים עם סמן עכבר על המסך (זיהוי יד)

סבל..


נערך בפעם אחרונה על-ידי moog בתאריך ה' 08/08/2013 17:05, נערך בסך הכל 4 פעמים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Feb 08, 2007
הבעות תודה: 105
מספר הודעות: 3099

 #34  נשלח: ה' 08/08/2013 16:48

פרסם את זה בפייסבוק.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MoMra
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 03, 2011
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 141

 #35  נשלח: ה' 08/08/2013 17:12

מרטין,
ראשית ברצוני להודות לך על התייחסותך ותגובתך הן בתור מרטין והן בכובעך בתור מנהל אני מעריך זאת.
לעניינינו,לאלטרוניקס פרו יש לפחות 2 אמצעים ליצירת קשר עימי שהועברו אליהם ביום חמישי על ידי המוכר וביום א' 04/08/2013 על ידי עבדכם הנאמן.
הטיפול בבעיות אשר עליהן דיווחתי וחלקתי אינו יכול להיפתר בדרג "אלקטרוניקס פרו" מאחר וזה בבחינת לעג לרש...
הטיפול הראוי והנכון ויצירת הקשר היו צריכים להיות בדרג שאינו נמוך ממנהל בכיר בסמסונג ישראל שלא יפחד להזדהות בשם + שם משפחה ולהציע חוויה מתקנת ופיצוי הולם.
עם כל הכבוד להיררכיה האירגונית זה לא טיפול ברמת מוקדן אלא טיפול ברמת מנהלת פניות הציבור של החברה...
נ.ב.
כפי שציינתי בפוסט הקודם שלי עם כל הכבוד לסמסנג ישראל אם מנכ"ל של חברה סלולרית "קטנה" עם למעלה משלושה מיליון לקוחות היה יכול ליצור עימי קשר ולתת שירות אז אין לי ספק שבכיר בסמסונג ישראל היה יכול לנסות להציל ולו במעט את כבודם...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MoMra
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 03, 2011
הבעות תודה: 13
מספר הודעות: 141

 #36  נשלח: ה' 08/08/2013 17:17

moog כתב:
מה שאני עברתי עם פרו אלקטרוניקס חחח
אני כבר את הכרתי שם את כל האחראים (חצי שנה רומן)
יניב/חני/קרן
אומרים יחזרו לא וחוזרים.. קשה להשיג את האחראים שרק הם יכולים עוזרים
נציגות לא יודעות שום דבר והעיקר "יחזרו אליך המנהלים"
חצי שנה סחבת מאז ש הT.V התקלקלה (D6600)
שבועיים וחצי ללא T.V..שידרוג לT.V אחרת ו 3 החלפות של T.V חדשות (ES7500)
עד התפשרות שלי על זיכוי של 800 ש"ח (פיקסלים שרופים)
בסוף קיבלתי טלוויזיה שמשתיקה לי את הסאונד לבד+קופץ דו שיח למטה(זיהוי קולי)
ואז אני כמו מטומטם ב 2 בלילה צועק MUTE OFF MUTE OFF


וגם עוד מעיזה להפריע לי באמצע סרטים עם סמן עכבר על המסך (זיהוי יד)

סבל..


הרגת אותי...
יכול להיות ששכן שלך שמאזין מהצד חשב שאתה רואה קרטה קיד וצועק wax on wax off.

[url=
][/url]
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ארז_וחני
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 06, 2008
הבעות תודה: 190
מספר הודעות: 4717

 #37  נשלח: ה' 08/08/2013 20:42

לא יודע מה איתכם אבל בקרוב אני מתכנן לרכוש מסך לסלון וברור לי שאבדוק את נושא השירות.
שירות סמליין זה לא יהיה...
ארז
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
integral
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Dec 14, 2005
הבעות תודה: 344
מספר הודעות: 6576

 #38  נשלח: ה' 08/08/2013 21:30

moog כתב:
מה שאני עברתי עם פרו אלקטרוניקס חחח
אני כבר את הכרתי שם את כל האחראים (חצי שנה רומן)
יניב/חני/קרן
אומרים יחזרו לא וחוזרים.. קשה להשיג את האחראים שרק הם יכולים עוזרים
נציגות לא יודעות שום דבר והעיקר "יחזרו אליך המנהלים"
חצי שנה סחבת מאז ש הT.V התקלקלה (D6600)
שבועיים וחצי ללא T.V..שידרוג לT.V אחרת ו 3 החלפות של T.V חדשות (ES7500)
עד התפשרות שלי על זיכוי של 800 ש"ח (פיקסלים שרופים)
בסוף קיבלתי טלוויזיה שמשתיקה לי את הסאונד לבד+קופץ דו שיח למטה(זיהוי קולי)
ואז אני כמו מטומטם ב 2 בלילה צועק MUTE OFF MUTE OFF


וגם עוד מעיזה להפריע לי באמצע סרטים עם סמן עכבר על המסך (זיהוי יד)

סבל..


| פרופיל | שלח הודעה | חפש
SHLOMIS1Z
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 05, 2007
הבעות תודה: 20
מספר הודעות: 1124

 #39  נשלח: ה' 08/08/2013 22:21


_________________
שדרגת היא מחלה מדביקה וממכרת שאותך לא עוזבת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
טלHD
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Nov 15, 2008
הבעות תודה: 961
מספר הודעות: 13084

 #40  נשלח: ו' 09/08/2013 4:06

סמליין... לא אשכח ולא אסלח!
http://www.hometheater.co.il/vt83785.שירות-א-ל-מ-מ...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ronen61
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Apr 03, 2008
הבעות תודה: 106
מספר הודעות: 4626

 #41  נשלח: ו' 09/08/2013 5:24

אני קורא את כל ההתכתבויות שפה, והדבר הכי אבסורד זה שההעדפה לקנות מחנות מתמחה זה בגלל להימנע מהתעסקות עם שירות גרוע מצד היבואן. בחברה נורמלית זה לא אמור להיות שיקול. פשוט קונים מהיבואן
_________________
יותר טוב מזה, פשוט נשתגע
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
miko79 (עומר)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 28, 2009

מיקום: אשקלון
הבעות תודה: 22
מספר הודעות: 1103

 #42  נשלח: ו' 09/08/2013 7:14
גם אני מנפגעי אלקטרוניס-פרו

אחרי שפניתי לקבל את עזרת המנהלים באתר השירות השתפר פלאים, פתאום מנהלת חוזרת אלי...
תאכל'ס השירות שלהם לא טוב, בלי יותר מדי מילים.
לקח להם שבועיים לתקן לי את הטלוויזיה, הם מוכנים לספק טלוויזיה חלופית רק בתשלום של 129 ש"ח.
באחריות של המוצר כתוב שהטלוויזיה תתקון תוך 7 ימים מיום פתיחת התקלה(לא מיום איסוף הטלוויזיה).
אז אחרי שביקשתי את עזרת מנהלי האתר, הסכימו בטובם להתקין לי טלוויזיה חלופית, ל 5 ימים עד שתיקנו את הטלוויזיה שלי.

הפנייה צריכה לפנות רק לסמסונג, לא לעובדי הקבל שלה שעושים לה שם רע, סמסונג צריכה להבין שבגלל השירות הזה היא תפסיד הרבה מאוד כסף.

לא היה איכפת לי לשלם לטכנאי 300 ש"ח שיתקן את הטלוויזיה במקום, אבל הבחורים הנחמדים שמגיעים מאלקטרוניס-פרו הם דיי ילדים, וגם כל שיטת לקיחת המוצר, (מגיע בחור אחד, לא ממש גדול. בלי משהו לעטוף את הטלוויזיה בלי עזרה, מוריד טלוויזיה 51 אינץ מהקיר יורד איתה 7 קומות ולוקח אותה לרכב.


הטלוויזיה שלי לפחות נהנתה, עשתה טיול מאשקלון לב"ש ואח"כ מב"ש למודיעין

אני בטוח שה"טיולים" האלה לא הועילו לה בלשון המעטה.

היא התקלקלה לי פעם שנייה בתוך שנה, אישתי בעצבים מזה שהשקעתי בטלוויזיה כל כך הרבה כסף והמוצר כבר פעמיים תקול.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ronen61
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Apr 03, 2008
הבעות תודה: 106
מספר הודעות: 4626

 #43  נשלח: ו' 09/08/2013 7:17

צודקת
_________________
יותר טוב מזה, פשוט נשתגע
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mrunderhill
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2009
הבעות תודה: 123
מספר הודעות: 2253

 #44  נשלח: ו' 09/08/2013 9:04

קצת אוף טופיק אמנם, אבל נשאר מישהו עם שירות לקוחות טוב? השרשור הזה וקודמיו גורמים לי לרדת מסמסונג, וחבל. עד היום הייתי מאוד מרוצה מהמסכים שלהם, אבל לא נזקקתי לשירות. או שבאמת עדיף יבואן מקביל?
וד״א מה כל סיפור ההתקנה הזה? זה משהו הכרחי בשביל האחריות? כל מה שאני צריך זה להוציא מהקופסה ולחבר HDMI אחד..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 2095

 #45  נשלח: ו' 09/08/2013 12:03

ראשית ברמת שירות כזו באמת עדיף לרכוש יבוא מקביל כי כך או כך הצעקות והאכזבות, יהיהו אותו דבר אבל לפחות נדע ששילמנו אלפי שקלים פחות וזה השירות, ולא שילמנו יותר כי מרמים אותנו וטוענים לשירות ואין שירות
ברכישה דרך חנות מתמחה מפחיתה את עוגמת הנפש מיבואן כמו סם ליין אבל לא מבטלת כליל את רמת הישרות הקלוקל גם יורוקום לא חפה מפשע בעניין אבל לפחות שם מנסים להקשיב ולעזור בניגוד לאחרים שינוי יבוא רק מהצבעה דרך הכיס צריך להפסיק לרכוש מוצרים של חברת סם ליין !!! ואם כולנו נעשה זאת אנחנו נזכה לראות שינוי משמעותי אבל כול עוד שאנחנו רק מדברים על זה כאן בפורום אין לזה מספיק אפקט

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht