מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


התחדשתי במסך sony 65 דגם KDL65W855A !


עמוד 7 מתוך 9
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  הבא 
   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
integral
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Dec 14, 2005
הבעות תודה: 338
מספר הודעות: 6529

 #91  נשלח: ג' 07/01/2014 23:27

ממש "בסדר" אולי הוא יראה הכול בשחור ובאור דולק ואז זה יפתור את כל הבעיות...לי זה נראה מוגזם
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
pessik
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 07, 2007
הבעות תודה: 490
מספר הודעות: 5081

 #92  נשלח: ג' 07/01/2014 23:57

ראיתי את הסרטון - לא תקין בעליל ,

חבל על כל הניסיונות להלחם בנושא הזה
אמרת בעצמך שבתצוגה של היבואן קיים מסך שמתפקד הרבה יותר טוב ,
לא תגיע לשלמות כנראה בגלל מגבלות הטכנולוגיה אבל אתה יכול לשפר משמעותית את מצבך

דרוש החלפה וסגור עניין .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
SONYES
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 28, 2006
הבעות תודה: 280
מספר הודעות: 3043

 #93  נשלח: ד' 08/01/2014 7:34

תתחדש ותהנה מכל רגע



שב ותהנה ועזוב את כל הברברת יש אחידות אין אחידות תהנה וזהו- תתחדש

בברכה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
slavazh
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 10, 2005

מיקום: עכו
הבעות תודה: 11
מספר הודעות: 575

 #94  נשלח: ד' 08/01/2014 15:00

אני די מחזיק את עצמי פה מבחינת שפה כדי לעמוד בחוקי הפורום אבל לא מובן לי משהו. מה זה משנה אם לקוח קנה מוצר היי-אנד או לו-אנד? הלקוח קונה מוצר חדש ואני מדגיש שוב חדש!!! ז"א שהוא חייב להגיע לביתו חדש, תקין ואחד לאחד כמו שהיצרן (במקרה שלנו יבואן) מפרסם. וזה אומר בלי פיקסלים שרופים ועם אחידות מקסימאלית שהיצרן מסוגל לתת עם כל הטכנולוגיה שלו. במידה והמוצר לא עומד במה שפורסם הן ע"י היצרן או היבוא, שיחליף כמה יחידות שצריך עד שהמוצר יעמוד בפירסומים. במידה והוא לא יכול לעמוד בהתחייבות זו מול הלקוח שיסגור את הבאסטה ויעשה משהו אחר. קצת נמעס מיבאנים שמביאים מוצרים סוג ד' ומבקשים עליהם כסף של סוג א'. ועוד יותר נמאס מאנשים שאומרים לך להיסתכל על חצי הכוס המלאה, לכאלו אני אגיד רק דבר אחד פעם הבא תקנה בקבוק קוקה קולה חצי מלא ושלם מחיר מלא עד הסוף. מה הבעיה חצי מלא לא?
ולפני שכולם פה כלכך מהללים את ישפאר אז כמה מכם לא קנו מקרן סוני כי אי אפשר להחליף אם יש בעיה?

ולפותח השירשור כל הכבוד, אתה רשאי להנות מהמוצר שקניתה עד הסוף, ואל תקשיב לאף אחד שאומר לך שתסתפק במה שיש. אל תסתפק במה שיש, תסתפק במה שהבטיחו לך ולא פחות.

_________________
"לכולנו שמורה הזכות להביע את דעתנו, אך בדרך כלל דעה היא רק דעה ולא עובדה מוכחת." - דונלד ג' טראמפ.
(2) הבעות תודה: asaf1319 , shiki
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
hagai147
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 15, 2006
הבעות תודה: 35
מספר הודעות: 351

 #95  נשלח: ד' 08/01/2014 16:58

שיקי אני מציע לך לקחת צילום מסך של הדסקטופ שלך עם print screen לשים על USB וללכת לחנות ולהציג את התמונה במסך בתצוגה ולהשוות בין המסך שלך.

לדעתי מסך הדסקטופ במחשב שלך כלומר האייקונים על הרקע השחור לא משאירים שום סיכוי לכל מסך בשיטה של Edge-lit with local dimming


נערך בפעם אחרונה על-ידי hagai147 בתאריך ד' 08/01/2014 17:01, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shiki (שלומי)
חבר ותיק
חבר ותיק


הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2006

מיקום: גדרה
הבעות תודה: 116
מספר הודעות: 1618

 #96  נשלח: ד' 08/01/2014 17:01

slavazh כתב:
אני די מחזיק את עצמי פה מבחינת שפה כדי לעמוד בחוקי הפורום אבל לא מובן לי משהו. מה זה משנה אם לקוח קנה מוצר היי-אנד או לו-אנד? הלקוח קונה מוצר חדש ואני מדגיש שוב חדש!!! ז"א שהוא חייב להגיע לביתו חדש, תקין ואחד לאחד כמו שהיצרן (במקרה שלנו יבואן) מפרסם. וזה אומר בלי פיקסלים שרופים ועם אחידות מקסימאלית שהיצרן מסוגל לתת עם כל הטכנולוגיה שלו. במידה והמוצר לא עומד במה שפורסם הן ע"י היצרן או היבוא, שיחליף כמה יחידות שצריך עד שהמוצר יעמוד בפירסומים. במידה והוא לא יכול לעמוד בהתחייבות זו מול הלקוח שיסגור את הבאסטה ויעשה משהו אחר. קצת נמעס מיבאנים שמביאים מוצרים סוג ד' ומבקשים עליהם כסף של סוג א'. ועוד יותר נמאס מאנשים שאומרים לך להיסתכל על חצי הכוס המלאה, לכאלו אני אגיד רק דבר אחד פעם הבא תקנה בקבוק קוקה קולה חצי מלא ושלם מחיר מלא עד הסוף. מה הבעיה חצי מלא לא?
ולפני שכולם פה כלכך מהללים את ישפאר אז כמה מכם לא קנו מקרן סוני כי אי אפשר להחליף אם יש בעיה?

ולפותח השירשור כל הכבוד, אתה רשאי להנות מהמוצר שקניתה עד הסוף, ואל תקשיב לאף אחד שאומר לך שתסתפק במה שיש. אל תסתפק במה שיש, תסתפק במה שהבטיחו לך ולא פחות.


ראשית תודה על התמיכה.

אני מסכים עם חלק ניכר מדברייך זה לא משנה אם המוצר הוא מוצר פרימיום או לא - המוצר הוא חדש ואמור להיות תקין לחלוטין וחף מכל בעיה שהיא. יחד עם זאת אני משוכנע שיבואנים המכבדים את עצמם ובמיוחד יבואן מכובד כמו ישפאר אינם מביאים מוצרים פגומים ומנסים למכור אותם ללקוחותיהם כחדשים.

חשוב לי מאוד לשתף את כולם בחווית הקנייה שאני עובר גם אם לעיתים נדמה כי אני בוחן את הדברים יתר על המידה. (בינינו - מי מאיתנו לא... )

היו לי המון התלבטויות אם לשתף את חברי הפורום בהתפתחות האחרונה עם כל נושא חוסר האחידות במסך. ידעתי שיהיו תגובות מחזקות ויהיו תגובות שליליות וזה בסדר גמור שכל אחד מביע את דעתו גם אם היא לא מקובלת על האחר כל עוד הדבר מתבצע באופן מתורבת והולם.
יכולתי גם לא להזכיר כלל את עניין חוסר האחידות ולספר לכולם כמה שהמסך מדהים (והוא באמת כזה) על כל יתרונותיו ומבלי "חלילה" לדבר על חסרונותיו. אבל זה מאוד מתסכל לדעת שרכשת מוצר (במקרה שלי - מוצר פרימיום שעלה הרבה מאוד כסף לאדם במעמדי) שאינו עומד בציפיות ושבכל פעם שאני יושב ורואה שידור כלשהו של ספורט (ואני חובב ספורט מושבע, צופה המון בערוצי הספורט השונים) אני צריך לראות את הפסים האנכיים מלווים את השידור בכל רגע ורגע. למה?!

בסופו של דבר החלטתי כן לשתף כי אני סבור שהשיתוף של המידע הוא אחת מהמטרות העיקריות של הפורום, גם אם הדברים שנכתבים פחות מוצאים חן בעיניי חלק מהקוראים.

ולעצם העניין חשוב לי מאוד לציין שהשירות שקיבלתי ושאני ממשיך לקבל גם לפני הקנייה, גם בתהליך הקנייה והחשוב ביותר - גם לאחר הקנייה שנתגלתה הבעיה, מארמגדון (תודות לקובי) וגם מישפאר הוא יוצא מן הכלל טוב ושאין לי ספק אפילו לרגע שבסופו של תהליך כל המעורבים יעשו הכל על מנת שאהיה מרוצה ושהמסך יוחלף.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nissan1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 14, 2012
הבעות תודה: 10
מספר הודעות: 121

 #97  נשלח: ד' 08/01/2014 19:26

slavazh כתב:
אני די מחזיק את עצמי פה מבחינת שפה כדי לעמוד בחוקי הפורום אבל לא מובן לי משהו. מה זה משנה אם לקוח קנה מוצר היי-אנד או לו-אנד? הלקוח קונה מוצר חדש ואני מדגיש שוב חדש!!! ז"א שהוא חייב להגיע לביתו חדש, תקין ואחד לאחד כמו שהיצרן (במקרה שלנו יבואן) מפרסם. וזה אומר בלי פיקסלים שרופים ועם אחידות מקסימאלית שהיצרן מסוגל לתת עם כל הטכנולוגיה שלו. במידה והמוצר לא עומד במה שפורסם הן ע"י היצרן או היבוא, שיחליף כמה יחידות שצריך עד שהמוצר יעמוד בפירסומים. במידה והוא לא יכול לעמוד בהתחייבות זו מול הלקוח שיסגור את הבאסטה ויעשה משהו אחר. קצת נמעס מיבאנים שמביאים מוצרים סוג ד' ומבקשים עליהם כסף של סוג א'. ועוד יותר נמאס מאנשים שאומרים לך להיסתכל על חצי הכוס המלאה, לכאלו אני אגיד רק דבר אחד פעם הבא תקנה בקבוק קוקה קולה חצי מלא ושלם מחיר מלא עד הסוף. מה הבעיה חצי מלא לא?
ולפני שכולם פה כלכך מהללים את ישפאר אז כמה מכם לא קנו מקרן סוני כי אי אפשר להחליף אם יש בעיה?

ולפותח השירשור כל הכבוד, אתה רשאי להנות מהמוצר שקניתה עד הסוף, ואל תקשיב לאף אחד שאומר לך שתסתפק במה שיש. אל תסתפק במה שיש, תסתפק במה שהבטיחו לך ולא פחות.


אז תחזיק חזק שלא תיפול...
אני רכשתי מקרן של סוני
ומי שלא הפסיד בגדול
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
integral
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Dec 14, 2005
הבעות תודה: 338
מספר הודעות: 6529

 #98  נשלח: ד' 08/01/2014 20:36

בזמן האחרון נראה שיש פה יותר מדי אנשים שממהרים להגן על האינטרסים של היבואנים...מעניין
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MovieO
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  May 02, 2007
הבעות תודה: 34
מספר הודעות: 571

 #99  נשלח: ד' 08/01/2014 23:14

integral כתב:
בזמן האחרון נראה שיש פה יותר מדי אנשים שממהרים להגן על האינטרסים של היבואנים...מעניין

כל מילה הסלע!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MovieO
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  May 02, 2007
הבעות תודה: 34
מספר הודעות: 571

 #100  נשלח: ד' 08/01/2014 23:17

ofir_nim כתב:
568 כתב:
תשמע, הבחור כידוע לכולם רכש מסך פיליפס לפני הסוני ולאחר שהתלהב ממנו עד השמיים בתחילה גילה
בהמשך שהמסך עם עננות ועם פיקסלים שרופים. לאחר שהוחלף לו המסך עדיין לא היה מרוצה ודרש החלפה נוספת.
בקיצור בסופו של דבר פיליפס אמרו לו - אנחנו נשמח שתהיה לקוח אבל לא אצלנו!

עכשיו הבחור רכש סוני. לאחר ששפך ניטים בתחילה והתלהב שוב עד הגג הגיע השרשור הנ"ל ומספר סיפור
דומה לחוויה שהיתה עם פיליפס. טכנאי שביקר אצלו מישפאר קבע שהוא קצת הוזה...
מה שצפוי לקרות בהמשך שגם ישפאר יחליטו שהוא לא רצוי אצלם וישלחו אותו לדרכו.
במידה ויחזור על העניין עם חברה אחרת יכול כבר להיווצר מצב חסר תקדים של חרם יבואנים נגדו.
פשוט אף חנות או יבואן לא ירצו כבר להתעסק איתו ולמכור לו מסך.

כך שמשתמע שהבחור קצת לא בסדר והוא הבעייתי ולא היבואנים או החנויות.

הטענות שלך הזויות - הבנאדם צירף צילומים שמראים ללא ספק בעייה במסך - כנראה שאתה עוסק בתחום לפי תגובתך הצינית והמתנשאת


לא מכל אחד צריכים להתרגש אופיר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amirss
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 24, 2011
הבעות תודה: 59
מספר הודעות: 1008

 #101  נשלח: ד' 08/01/2014 23:34

הבעייה קיימת גם כאשר אתה צופה במקורות אחרים, סטריטמר , הוט?
תצלם את הכבל שמחבר בין המחשב למסך,
כבל סיני דק ועלוב גם יכול לגרום לבעייה מהסוג הזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
SONYES
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 28, 2006
הבעות תודה: 280
מספר הודעות: 3043

 #102  נשלח: ה' 09/01/2014 5:40
הבהרה הודעה מס-100

שלום
שברכתי את הקונה לא קראתי את כל הדפים - חשבתי שמדובר בסתם עננות וכדומה שזה ממש לא משפיע כל כך אולי על צפיה רגילה .
ואם יש אכן בעיה היבואן חייב להחליף במיוחד שזה חדש דנדש- לא מכיר כרגע את כל המקרה אולם אם יש בעיה יטפלו-אם חדש ואם כבר עבר זמן

לי יש הרבה מוצרי סוני בבית כולל מקרן

בכל שאלה בעיה עמדו לציד ישפאר בתמיכה והכוונה - אפילו מנהל המעבדה כותב ומסביר ומתעניין בקרות מקרה .ככה שיש גם דברים טובים = גילו נאות עבדתי לפני 20 שנה בישפאר

בברכה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shiki (שלומי)
חבר ותיק
חבר ותיק


הצטרף בתאריך:
  Feb 27, 2006

מיקום: גדרה
הבעות תודה: 116
מספר הודעות: 1618

 #103  נשלח: ה' 09/01/2014 6:52

amirss כתב:
הבעייה קיימת גם כאשר אתה צופה במקורות אחרים, סטריטמר , הוט?
תצלם את הכבל שמחבר בין המחשב למסך,
כבל סיני דק ועלוב גם יכול לגרום לבעייה מהסוג הזה.


הבעיה קיימת מכל המקורות - ממיר, סטרימר, הסמרט של המסך וכו כאשר הרקע אחיד.

הכבל HDMI שאני משתמש הוא כבל איכותי מאוד של חברת audio quest כך שלא נראה לי שממנו הבעיה...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amirss
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 24, 2011
הבעות תודה: 59
מספר הודעות: 1008

 #104  נשלח: ה' 09/01/2014 9:56

כנראה באמת התקלה במסך,

גם אני נפלתי על מסך סמסונג עם תקלה דומה רק שאצלי זה היו פסים כהים לאורך המסך,

עד היום אני עם הבעייה הזאת מבחינת סמליין הכל תקין( ולחשוב ששלמתלי תוספת של 1400 ש"ח בשביל השירות שלהם על 2 מסכים )
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MovieO
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  May 02, 2007
הבעות תודה: 34
מספר הודעות: 571

 #105  נשלח: שבת 11/01/2014 3:02

הפתרון היחידי לבקרת איכות מחורבנת אצל היצרנים זה שיתחילו לפתוח ללקוחות מסכים בחנות ורק כשהמסך יהיה תקין מכל הבחינות ישחררו אותו לבית הלקוח אולי אז לאחר שיבינו כמה טלוויזיות חוזרות למפעל ילמדו לשפר את איכות המוצר!

חוצפנים!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht