מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


שרות " אלקטרה" לפיליפס כבר לא קיים


עמוד 1 מתוך 3
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
Stich
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 13, 2008
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 221

 #1  נשלח: ה' 01/05/2014 6:29
שרות " אלקטרה" לפיליפס כבר לא קיים

חבר שלי הביא מכשיר למעבדה בראשון….. אין כבר מעבדה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
קרוקס44 (דובי ק.)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 08, 2005

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 90
מספר הודעות: 1935

 #2  נשלח: ה' 01/05/2014 12:22

אולי החליפו מעבדה?
תתקשר לשרות
חוץ מזה מישהו מטעם אלקטרה מסתובב בפורום אני מקווה שיראה את הודעתך
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Stich
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 13, 2008
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 221

 #3  נשלח: ה' 01/05/2014 15:43

שרות עבר ל קבלן , מעבדה שלו בלוד,לא זכור לי פעם שתהליך כזה תורם ל איכות של שרות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mikee8
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 24, 2009
הבעות תודה: 35
מספר הודעות: 876

 #4  נשלח: א' 04/05/2014 9:55

אכן, אין שירות. מפנים אותך לספר טלפון 074 משהו, עונות בנות "הלו" כאילו זה שוק.
אני מנסה להחזרי טלוויזיה שעוד לא פתחתי (אני צריך לתאם התקנה אבל המענה הטלפוני בזיוני), כשקניתי, שילמתי יותר כדי לקבל שירות אלקטרה, פתאום ביום אחד אין יותר שירות...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
אלקטרה_ייבוא (מותגים מבית אלקטרה)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  May 04, 2014
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 55

 #5  נשלח: א' 04/05/2014 16:48
שירות עבור מסכי פיליפס

שלום,
בימים אלה מקיים שירות אלקטרה ארגון מחדש על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות המקצועי, המהיר והאיכותי ביותר.
בהמשך לכך, התקשרה אלקטרה עם פל- רום מקבוצת פל, גוף מוביל בתחום השירות למוצרי חשמל בארץ אשר הוכיח עצמו כבעל הניסיון, הכלים, הידע והיכולת לתת את השירות הראוי בצורה מיטבית.
בכל שאלה או בעיה הינכם מוזמנים לשלוח לנו את פנייתכם ופרטיכם בהודעה פרטית ונשמח לסייע.
להזמנת שירות או בכל עניין אחר ניתן גם לפנות לטלפון: 074-7158493

אלקטרה מוצרי צריכה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2005
הבעות תודה: 408
מספר הודעות: 4186

 #6  נשלח: א' 04/05/2014 17:00

מניסיון העבר, Outsourcing של שירותים טכניים ותמיכה גררו ירידה באיכות השירות ולא שיפור.
בשורה התחתונה, ארגון מחדש הוא בד"כ שם יפה להתייעלות וקיצוץ בעלויות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Stich
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 13, 2008
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 221

 #7  נשלח: א' 04/05/2014 17:03

אני מאמין שהיה אפשר לשפר את השירות הקיים ,אבל לא להעביר ל פל,חבל על כל הלקוחות
להרוס -זה לא קשה במיוחד
מה נקבל בסוף...? שרות יותר טוב?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mikee8
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 24, 2009
הבעות תודה: 35
מספר הודעות: 876

 #8  נשלח: א' 04/05/2014 23:09

אשמח להבין מדוע במצב הנוכחי יש טעם לשלם יותר עבור רכישה מיבואן רשמי?
לא שבאמת חשבתי פעם שכדאי אבל בכל זאת...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2367

 #9  נשלח: ב' 05/05/2014 9:21
Re: שירות עבור מסכי פיליפס

אלקטרה_ייבוא כתב:
שלום,
בימים אלה מקיים שירות אלקטרה ארגון מחדש על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות המקצועי, המהיר והאיכותי ביותר.
בהמשך לכך, התקשרה אלקטרה עם פל- רום מקבוצת פל, גוף מוביל בתחום השירות למוצרי חשמל בארץ אשר הוכיח עצמו כבעל הניסיון, הכלים, הידע והיכולת לתת את השירות הראוי בצורה מיטבית.
בכל שאלה או בעיה הינכם מוזמנים לשלוח לנו את פנייתכם ופרטיכם בהודעה פרטית ונשמח לסייע.
להזמנת שירות או בכל עניין אחר ניתן גם לפנות לטלפון: 074-7158493

אלקטרה מוצרי צריכה


רכשתי לא מזמן מסך 60 אינטש 8708 ועם הקניה גם שילמתי עבור הרחבת אחריות לשנים נוספות.... האם זה תקף ומכובד או שאני צריך לבטל את החיוב?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Jul 08, 2008
הבעות תודה: 271
מספר הודעות: 7873

 #10  נשלח: ב' 05/05/2014 9:27

חבל
חשבתי לרכוש מסך מהסדרה החדשה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ארז_וחני
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 06, 2008
הבעות תודה: 190
מספר הודעות: 4710

 #11  נשלח: ד' 07/05/2014 13:59
אין שירות

סיפור אמיתי מהיום.
תואמה לי התקנה בין השעות 1030-1230 .
טכנאי לא הגיע.
טכנאי גם לא מצלצל (כמו משיח...) להודיע שהוא לא מגיע בזמן או בכלל מגיע.
השעה כעת כמה דקות ל 1500 , כמעט שעתיים וחצי אחרי הזמן ועד עכשיו אין לי מושג מה קורה.

ועוד משהו, אתמול כמעט SMS תזכורת שהיום יגיע אלי טכנאי להתקנה "בין השעות שנקבעו איתי"....מצחיק מאוד...
צלצלתי למספר שנרשם פה קודם.
תפוס בטירוף ובסוף גם מתנתק...

הגיס שלי, שגם הוא רצה לקנות מסך של פיליפס, יקנה מסך של חברה אחרת, חברה שמתיחחסת ללקוחות שלה.
ארז
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
b2k
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 15, 2008
הבעות תודה: 990
מספר הודעות: 4232

 #12  נשלח: ד' 07/05/2014 14:13

ארז_וחני
הרווחת 600 ש"ח לפי החוק אם לא יגיע בכלל היום.
ב 300 אם יגיע עוד מעט...

לך תגבה אותם.

http://www.zecalcali.co.il/איחור-טכנאי-חוק-הטכנאים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mikee8
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 24, 2009
הבעות תודה: 35
מספר הודעות: 876

 #13  נשלח: ד' 07/05/2014 14:29

ארז וחני- מוזר מאד.
לי תיאמו חלון של פא....ינג. 5 שעות, בין 8:00 ל13:00, זה טירוף להמתין 5 שעות בבית לטכנאי (לא יודע אם החוק הגביל את חלון ההמתנה).

אכן ה 074 תפוס כל הזמן ואם כבר עונים אין לנציגים מה להגיד אז הם מתחפשים למוקד שירות הודעות של עצמם.

דיברתי עם מנהל השירות, הוא אמר שאין מה לעשות, לקוחות שנפלו על התפר של המעבר יסבלו משירות לקוי.

כאילו לא יכלו להתארגן מראש על הכל ולהעביר לאט לאט, אלטרה הגדולה והשירותית לא יכלה לבצע הפניית שיחות אוטומטית??? במקום זה מקריאים לך מספר טלפון (לא קליט) והשיחה מתנתקת.

בקיצור, קוראים לזה זלזול!!!! ואני מתפלא שבשרשור הזה יש מעט תגובות (להרבה אנשים כאן חשוב קודם כל שירות - כנראה שגם הם כבר התייאשו)...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2367

 #14  נשלח: ד' 07/05/2014 14:34
Re: שירות עבור מסכי פיליפס

Newboy כתב:
ציטוט:
...


רכשתי לא מזמן מסך 60 אינטש 8708 ועם הקניה גם שילמתי עבור הרחבת אחריות לשנים נוספות.... האם זה תקף ומכובד או שאני צריך לבטל את החיוב?


שלחתי הודעה פרטית לנציג אלקטרה ועד עכשיו לא טרחו לענות לי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
איינשטיין
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2007

מיקום: קרית יאבוייה
הבעות תודה: 242
מספר הודעות: 7406

 #15  נשלח: ד' 07/05/2014 15:40

כתבו לך. הם מבצעים רה-ארגון. אז בינתיים אין-ארגון.
_________________
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht