אני עם זה:
http://www.engadget.com/2013/05/07/vivo-xplay-phone/
טעינה יעילה במכונית - האם יש כזו חיה?
דווקא נראה לי מאד הגיוני שהקריאות שונות הרי הטלפון בעצמו מתחיל בטעינה מהירה ואחכ עובר לאיטית ובסוף טפטופ.
מאד תלוי באחוז הסוללה בתחילת הטעינה, טמ הסוללה ואולי משתנים נוספים.
הדבר שהכי פחות אמור להשפיע זה הכבל בהנחה שעוביו סביר והוא מסוגל להעביר שני אמפר.
אל תשכח שזה שהכבל עבה חיצונית לא אומר כלום על הגידים שבפנים.
מאד תלוי באחוז הסוללה בתחילת הטעינה, טמ הסוללה ואולי משתנים נוספים.
הדבר שהכי פחות אמור להשפיע זה הכבל בהנחה שעוביו סביר והוא מסוגל להעביר שני אמפר.
אל תשכח שזה שהכבל עבה חיצונית לא אומר כלום על הגידים שבפנים.
רכשתי אתמול
את המטען הזה http://www.amazon.com/gp/product/B00E1U ... PDKIKX0DER
שהוא דגם חדש למטען הזה - http://www.amazon.com/Scosche-USBC202M- ... ds=SCOSCHE
שיש לו יותר מ400 ביקורות של 5 כוכבים כולם ממליצים עליו בחום .. נראה לי שווה לנסות אותו והחדש יותר גם כרגע במבצע ונשלח לארץ ישירות.
מוציא 2.4 אמפר, לא נראה לי שקיים משהו שהוא לא יכול להתמודד איתו.
שאלה קצת הזויה אבל אצלי ברכב כאשר התקינו לי את המערכת סאונד באוטו השאירו לי אופציה שגם שהמפתח לא בסוויץ' יהיה חשמל למערכת ובכלל לכל יציאות ה12V כלומר כאשר המטען מחובר גם כשהאוטו כבוי תהיה דלוקה נורת הלד של המטען, האם יש סיכוי שנורה של לד שתפעל 24שעות תגמור את המצבר?
את המטען הזה http://www.amazon.com/gp/product/B00E1U ... PDKIKX0DER
שהוא דגם חדש למטען הזה - http://www.amazon.com/Scosche-USBC202M- ... ds=SCOSCHE
שיש לו יותר מ400 ביקורות של 5 כוכבים כולם ממליצים עליו בחום .. נראה לי שווה לנסות אותו והחדש יותר גם כרגע במבצע ונשלח לארץ ישירות.
מוציא 2.4 אמפר, לא נראה לי שקיים משהו שהוא לא יכול להתמודד איתו.
שאלה קצת הזויה אבל אצלי ברכב כאשר התקינו לי את המערכת סאונד באוטו השאירו לי אופציה שגם שהמפתח לא בסוויץ' יהיה חשמל למערכת ובכלל לכל יציאות ה12V כלומר כאשר המטען מחובר גם כשהאוטו כבוי תהיה דלוקה נורת הלד של המטען, האם יש סיכוי שנורה של לד שתפעל 24שעות תגמור את המצבר?
לא נראה לי.atraf כתב:
שאלה קצת הזויה אבל אצלי ברכב כאשר התקינו לי את המערכת סאונד באוטו השאירו לי אופציה שגם שהמפתח לא בסוויץ' יהיה חשמל למערכת ובכלל לכל יציאות ה12V כלומר כאשר המטען מחובר גם כשהאוטו כבוי תהיה דלוקה נורת הלד של המטען, האם יש סיכוי שנורה של לד שתפעל 24שעות תגמור את המצבר?...
יש עוד מעגלים שנשארים מחוברים כשמכבים את המכונית - כמו מערכת הקודן , אזעקה ושאר מעגלי הגנה נגד גניבה.
זה זרם אפסי.
משה
בלי קשר לשאלת הלד אני חושב שטעית כשבקת לחבר את המערכת שלך לפני הסוויץ. זה אולי תלוי מערכת ורכב אבל בזמנו באופל אסטרה זה שיגע אותנו וגמר לנו את המצבר מספר פעמים. הרדיו דיסק היה של נקמיצי וכשעברתי על המניואל שלו הודגש שם מאד לחברו לאחר הסוויץ.
הלד לא באמת לוקח חשמל אבל אם הרכב יעמוד חודש אז עדיף כמה שפחות צרכנים מחוברים. בתנאים אחרים אין בעיה.
הלד לא באמת לוקח חשמל אבל אם הרכב יעמוד חודש אז עדיף כמה שפחות צרכנים מחוברים. בתנאים אחרים אין בעיה.
אני עם המערכת כבר 8 שנים בצורה הזאת והחלפתי ברכב שאיתו אני כבר 9 שנים פעם אחת מצבר לפני כשנה בערך (טפו טפו טפו).
יש לי רכיב כלשהו שנראה כמו סוג של מבחנה שמחובר בין המצבר למערכת ככה שאולי זה סוג של מכשיר שאמור למנוע את הבעיות האלו, או שסתם הוא נותן מתח יציב למערכת כבר לא זוכר..
אבל סתם תהיתי כי עם המטען הנוכחי אני נוטה להוציא אותו מהשקע כל פעם שאני עוזב את הרכב וזה מציק, ובא לי להפסיק עם זה.
יש לי רכיב כלשהו שנראה כמו סוג של מבחנה שמחובר בין המצבר למערכת ככה שאולי זה סוג של מכשיר שאמור למנוע את הבעיות האלו, או שסתם הוא נותן מתח יציב למערכת כבר לא זוכר..
אבל סתם תהיתי כי עם המטען הנוכחי אני נוטה להוציא אותו מהשקע כל פעם שאני עוזב את הרכב וזה מציק, ובא לי להפסיק עם זה.
- moti_r
-
- עורך ראשי HTCafe
- הודעות: 9712
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: ישראל
- נתן תודות: 219 פעמים
- קיבל תודות: 682 פעמים
כשמשתמשים באפליקציה, מקבלים קריאות שונות. קליק על הקריאה ומקבלים קריאה נוספת.
זה לא מדוייק לגמרי. אבל רואים טרנד בבירור.
כשאני מחבר כבל עבה / מקורי, אני רואה שהקליקים מביאים אותי ל-700, 500, 650, 400, 750, 300, 600
כשאני מחבר כבר דק יותר, אני רואה משהו כמו 200, -50, 300, 150, 400, 250, 300
הטרנד ברור ועל זה אני מדבר.
מוזר שאצלכם זה לא כך. אולי זה קשור למכשיר ואולי אלו הכבלים שלי
זה לא מדוייק לגמרי. אבל רואים טרנד בבירור.
כשאני מחבר כבל עבה / מקורי, אני רואה שהקליקים מביאים אותי ל-700, 500, 650, 400, 750, 300, 600
כשאני מחבר כבר דק יותר, אני רואה משהו כמו 200, -50, 300, 150, 400, 250, 300
הטרנד ברור ועל זה אני מדבר.
מוזר שאצלכם זה לא כך. אולי זה קשור למכשיר ואולי אלו הכבלים שלי
- שינה היא סימפטום של מחסור בקפאין -
הבדל אחד, שתלוי במכשיר, ושכתוב בהוראות של האפליקציה, יכול אולי להסביר זאת.
יש מכשירים שנותנים את המידע הזה ישירות לאפליקצייה. במכשירים אחרים, המידע נגזר בצורה עקיפה מנתוני רמת הטעינה של הסוללה. כמו ההבדל בין ספידומטר ישיר לבין חלוקת המרחק שנסע אוטו בזמן.
למקרה השני, שאני חושב מתאים למכשיר שלי, חייבים למדדוד לאורך זמן. אין משמעות למדידה רגעית.
אני אומנם ניסיתי לעשות כן, אך יש גם גבול לאורך הזמן המדובר - בגלל הסבלנות שלי.
אם צריך מדידיות ארוכות, אז זה לא שונה בהרבה ממה שעשיתי בסוף וזה פשוט להעריך את קצב עליית האחוזים.
יש מכשירים שנותנים את המידע הזה ישירות לאפליקצייה. במכשירים אחרים, המידע נגזר בצורה עקיפה מנתוני רמת הטעינה של הסוללה. כמו ההבדל בין ספידומטר ישיר לבין חלוקת המרחק שנסע אוטו בזמן.
למקרה השני, שאני חושב מתאים למכשיר שלי, חייבים למדדוד לאורך זמן. אין משמעות למדידה רגעית.
אני אומנם ניסיתי לעשות כן, אך יש גם גבול לאורך הזמן המדובר - בגלל הסבלנות שלי.
אם צריך מדידיות ארוכות, אז זה לא שונה בהרבה ממה שעשיתי בסוף וזה פשוט להעריך את קצב עליית האחוזים.
משה