טעינה יעילה במכונית - האם יש כזו חיה?
יפה, האפליקציה הזו באמת נראית סבירה בכך שמראה נתונים קונסיסטנטיים.עזי כתב:יש אפליקציה שעובדת לי טוב על ה-S3 ומראה את זרם הטעינה (ללא גרפים וללא טרנדים). כך מצאתי איזה כבלים ואיזה מטענים אינם מאפשרים טעינה בזרם של 1A שהוא זרם הטעינה המקסימלי של ה-S3....
אז ככה:
מטען AC מראה - 1000ma
USB ממחשב מראה - 460ma
מטען ישן באוטו - 600 או 700
מטען Pleomx חדש - 1000ma
סתם כדי לבאס, מטען קודם שרכשתי בכלום כסף בדיל אקסטרים וכתוב עליו עד 2 אמפר - 1000ma
בדקתי גם כבלים שונים - לא היה כל הבדל.
משה
- moti_r
-
- עורך ראשי HTCafe
- הודעות: 9712
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: ישראל
- נתן תודות: 219 פעמים
- קיבל תודות: 682 פעמים
האפליקציה הזו לא עובדת על הנקסוס 5. אני מקבל קריאה של מינוס 250000 מיליאמפר
מאוד מוזר שאתה לא רואה הבדל בין כבלים.
או שזה קשור לגלקסי (שלא מושפע מכבלים) או שהאפליקציה לא תקינה.
עם הנקסוס ההבדל היה אדיר. עם כבל פשוט ההטענה לקחה לי כמעט לילה שלם, ועם כבל עבה ומקורי ההטענה מסתיימת תוך שעתיים בערך.
מאוד מוזר שאתה לא רואה הבדל בין כבלים.
או שזה קשור לגלקסי (שלא מושפע מכבלים) או שהאפליקציה לא תקינה.
עם הנקסוס ההבדל היה אדיר. עם כבל פשוט ההטענה לקחה לי כמעט לילה שלם, ועם כבל עבה ומקורי ההטענה מסתיימת תוך שעתיים בערך.
- שינה היא סימפטום של מחסור בקפאין -
בHELP שם, זה הולך לפי דגמים וצוינים שם רק דגמי גלקסי, אז כנראה זו אפליקציה ייעודית לגלקסי.moti_r כתב:האפליקציה הזו לא עובדת על הנקסוס 5. אני מקבל קריאה של מינוס 250000 מיליאמפר
מאוד מוזר שאתה לא רואה הבדל בין כבלים.
או שזה קשור לגלקסי (שלא מושפע מכבלים) או שהאפליקציה לא תקינה.
עם הנקסוס ההבדל היה אדיר. עם כבל פשוט ההטענה לקחה לי כמעט לילה שלם, ועם כבל עבה ומקורי ההטענה מסתיימת תוך שעתיים בערך....
אני דווקא הייתי מתפלא אם היה הבדל גדול בין כבלים. זה היה אומר שלכבל מסויים יש התנגדות משמעותית . צריך נחושת מאוד דקה בשביל זה, ונחושת מאוד דקה היא לא זולה יותר אלא יקרה דווקא. יש לי גם "עבים" וגם "דקים", אך זה הפלסטיק מבחוץ, אין לי מושג אם יש הבדל משמעותי במוליך. לא נראה לי סביר. זה לא תנור חימום או מזגן.
אני מנחש שבמה שאתה מכנה "הכבל הפשוט" יש לך בעייה של מגעים. בדיעבד, זה בעצם הבעייה העיקרית שהייתה לי בשקע של המכונית.
משה
- moti_r
-
- עורך ראשי HTCafe
- הודעות: 9712
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: ישראל
- נתן תודות: 219 פעמים
- קיבל תודות: 682 פעמים
הנה כתבה מעניינת על הנושא, מ-lifehckaer:
http://lifehacker.com/cables-can-signif ... 1532784722
http://lifehacker.com/cables-can-signif ... 1532784722
- שינה היא סימפטום של מחסור בקפאין -
- עזי
- חבר במועדון HT
- הודעות: 797
- הצטרף: ינואר 2011
- שם מלא: עזי
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 96 פעמים
- קיבל תודות: 97 פעמים
"האפליקציה נראית סבירה"? לא ממש, רק שלוש שורות טקסט...moco כתב:
יפה, האפליקציה הזו באמת נראית סבירה בכך שמראה נתונים קונסיסטנטיים.......
סתם כדי לבאס, מטען קודם שרכשתי בכלום כסף בדיל אקסטרים וכתוב עליו עד 2 אמפר - 1000ma...
מטען של 2A לא יגרום ל-S3 להטען יותר מהר ממטען של 1A, המכשיר מוגבל לטעינה בזרם של 1A.
מדדתי גם עם התוכנה האחרונה שהביאו פה, וגם עם מכשיר כזה
[img2=400x400]http://img.dxcdn.com/productimages/sku_235090_1.jpg[/img2]
ויש הבדלים בין הכבלים (הכל עם המטען המקורי של סמסונג)
הכבל המקורי מביא לי באמת 1A בתוכנה, ו 0.92A דרך המכשיר.. כבלים אחרים מביאים גם בתוכנה 800mA וגם עם המכשיר 0.82A ואפילו פחות..
[img2=400x400]http://img.dxcdn.com/productimages/sku_235090_1.jpg[/img2]
ויש הבדלים בין הכבלים (הכל עם המטען המקורי של סמסונג)
הכבל המקורי מביא לי באמת 1A בתוכנה, ו 0.92A דרך המכשיר.. כבלים אחרים מביאים גם בתוכנה 800mA וגם עם המכשיר 0.82A ואפילו פחות..
זה לא בדיוק הבדל גדול. מוטי דיבר על הבדל אדיר.itaysp כתב:מדדתי גם עם התוכנה האחרונה שהביאו פה, וגם עם מכשיר כזה
[img2=400x400]http://img.dxcdn.com/productimages/sku_235090_1.jpg[/img2]
ויש הבדלים בין הכבלים (הכל עם המטען המקורי של סמסונג)
הכבל המקורי מביא לי באמת 1A בתוכנה, ו 0.92A דרך המכשיר.. כבלים אחרים מביאים גם בתוכנה 800mA וגם עם המכשיר 0.82A ואפילו פחות.....
משה
כמובן שלא התכוונתי ל"מראה" שלה, אבל אני חייב לציין שאני מאוד מעריך את המראה שלה.עזי כתב:"האפליקציה נראית סבירה"? לא ממש, רק שלוש שורות טקסט.........
מטען של 2A לא יגרום ל-S3 להטען יותר מהר ממטען של 1A, המכשיר מוגבל לטעינה בזרם של 1A....
הרי אני לא מתעניין ביותר ממספר אחד. 3 השורות זה גם יותר מידי.
דווקא אפליקציות מהסגנון של השנייה שהוצעה פה אני לא אוהב. מציפים אותך בים של אינפורמציה שלא מענינת אותך ואתה צריך לעבוד קשה להבין בעצם מה מעניין.
משה
- pixies
-
- אחראי תחום HTPC
- הודעות: 32926
- הצטרף: מרץ 2007
- מיקום: פאתי מלאבס
- נתן תודות: 779 פעמים
- קיבל תודות: 2302 פעמים
אצלי, עם האפליקציה השנייה של הגלקסי, אין הבדל.pixies כתב:האם יש הבדל בתוצאות האפליקציות הנ"ל כאשר אתם מריצים במקביל לטעינה אפליקציות כבדות (כמו ווייז, למשל)?
זה יכול להיות מעניין....
אני לא חושב שאמור להיות הבדל כי הבנתי שהוא אמור למדוד זרם טעינה, ולא את המאזן הכללי שבו הצריכה גם משחקת תפקיד.
בנוסף, וויז היא לא אפליקציית כבידה כשלעצמה מבחינת צריכת חשמל. הסיבה שוויז מרוקן את הבטרייה זה שהמסך נשאר דלוק והוא הצרכן העיקרי.
נכון שמודול הGPS הוא צרכן מיחשוב כבד יחסית לחישובים אחרים, אך גם זה כסף קטן לעומת המסך הדלוק.
משה
- pixies
-
- אחראי תחום HTPC
- הודעות: 32926
- הצטרף: מרץ 2007
- מיקום: פאתי מלאבס
- נתן תודות: 779 פעמים
- קיבל תודות: 2302 פעמים
אם תקרא שוב תראה שזה בדיוק מה שנכתב.Asafc כתב:Waze לא כבדה מבחינת צריכת חשמל? מדובר על אפליקציה שדורשת מסך דלוק, GPS עם דיוק גבוה, ואינטרנט סלולארי. אלו שלושת הצרכנים הכי גדולים מבחינת חשמל במכשיר סלולארי....
השאלה היא רק אם שני הגורמים השניים שציינת משמעותיים יחסית לגורם הראשון. נראה לי שלא.
עוד דרך לרוקן בטריה מהר זה פשוט להתעסק עם הטלפון בדבר כלשהו למשך זמן. המסך הדלוק כבר ידאג לכך.
משה