מוכר מטורף ב ebay
או איראני
לא מבין את כל הקטילות כאן, אם המוצר לא באיכות שהובטחה זה כבר עילה לפידבאק לא טוב.
כצרכנים ממש לא צריך לעניין אותנו מה זה גורם למוכר...אם המוכר היה קצת יותר נחמד ומסביר לבחור מה הם הדרכים האפשריות להגעה לפתרון אני מאמין שהמצב הזה היה נמנע.
לא כל הקונים באיביי מנוסים ולמען האמת זו גם לא הנקודה.
לא מבין את כל התגובות החרדתיות האלה (השם של הקונים הישראלים יפגע) נו באמת...מי שמפחד מאש שלא יכנס למטבח או יפתח חנות באיביי.
וכמו שאמר המגיב לפני, האירופאים הרבה יותר ביקורתיים ולא דופקים חשבון לאף אחד
תגובה:zovirax כתב:מה אני מבקש מהמוכר - דבר ראשון הודאה שלא מדובר באותו חולצה.
אם הוא מעוניין לספק לי את החולצות הנכונות ואני מוכן לשלוח לו את החולצות האלה ובנוסף לקבל זיכוי על המשלוח לארה"ב
ואם לא , זיכוי על המשלוח לארה"ב וזיכוי מלא על הרכישה והמשלוח לארץ.
ובנוסף אני מעוניין בהתנצלות על האיומים שלו .
מה שחשוב לי להדגיש: אני לא מקבל את זה שמוכר נתן תיאור מוטעה לפריט !!!
...
ככל הידוע לי, לפי כללי eBay:
- הוא לא חייב להודות בשום דבר, מספיק שייהייה מוכן לתת לך חולצות אחרות או refund, בתמורה להחזרת החולצות על חשבונך
- הוא לא חייב לממן את ההחזרה לארה"ב.
אף אחד לא אומר שחייבים לעבור בשתיקה על טעות בתיאור, אבל טעות לעולם חוזרת, וצריך להבהיר אותה לפני feedback שלילי.
לקבל חזרה את הכסף למעט 15 ש"ח משלוח לארה"ב לא נראה לי כמו "לעבור בשתיקה".
בינתיים, למרות הפידבק השלילי, הכסף אצלו, ואצלך יש סחורה שאתה לא מעוניין בה, כך שאתה זה שיצאת פראייר, והוספת תנאים ודרישות בלתי סבירים בעליל רק ממשיכה את הקו של חמימות המוח שאתה התחלת בה, לדעתי שלא לכבודך.
אבל אם אתה בונה את הכבוד העצמי שלך על הקו הזה -- תפאדל. מי אני שאעצור אותך?
והרעש סביב מקרים כאלה הוא שיוצר לנו את התדמית בעולם.
עמיר
תגובה:המוכר הסביר לו מה הפתרון, והציע שהוא ישלח את החולצות חזרה, הוא סירב ואמר שזה לא אופציה בכלל, לכן מה אתה מצפה מהמוכר לעשות ? זה לא שהוא הציע לו הצעה נגדית או ביקש החזר חלקי, משהו, פשוט סגר את כל האופציות, או שהוא נותן החזר והסחורה נשארת אצלי, או כלוםemoticon
או איראני
לא מבין את כל הקטילות כאן, אם המוצר לא באיכות שהובטחה זה כבר עילה לפידבאק לא טוב.
כצרכנים ממש לא צריך לעניין אותנו מה זה גורם למוכר...אם המוכר היה קצת יותר נחמד ומסביר לבחור מה הם הדרכים האפשריות להגעה לפתרון אני מאמין שהמצב הזה היה נמנע.
לא כל הקונים באיביי מנוסים ולמען האמת זו גם לא הנקודה.
לא מבין את כל התגובות החרדתיות האלה (השם של הקונים הישראלים יפגע) נו באמת...מי שמפחד מאש שלא יכנס למטבח או יפתח חנות באיביי.
וכמו שאמר המגיב לפני, האירופאים הרבה יותר ביקורתיים ולא דופקים חשבון לאף אחד...
לגבי טיב האיכות, מי אמור לקבוע את זה ? הקונה ? המוכר ? אם הקונה החליט שזה לא איכותי מספיק שיחזיר את החולצות, אם הוא היה בודק קצת יותר הוא היה רואה שזה בסך הכל 15 שח לשלוח חזרה, ומחזיר את החולצות (במיוחד לאור בעובדה שהוא גם אומר שהוא קנה ממנו בעבר והכל היה בסדר) כל הבלאגן וכל הרעש הזה בשביל כלום, פשוט כלום, אם המוכר היה שולח חולצה במידה שונה ממה שרשום, צבע שונה, או שהמוצר היה מגיע פגום, הייתי מצפה מהמוכר גם לשלם על המשלוח חזרה, היות ופה מדובר במשהו סובייקטיבי, הקונה היה צריך לשלם 15 שח להחזיר את החולצות ולסים את הסיפור
תגובה: בינתיים לא כזה ברור שהמוצר לא באיכות המובטחת -- נראה שזה עניין של אי התאמה במידות -- שהקונה חשב שהחולצות יתאימו למידתו על פי חולצות אחרות שהוא מכיר, וזה לא התאים -- הקונה אפילו לא אמר אם המידה הכתובה על החולצה שונה מהמידה שהוזמנה! הוא יותר עסוק בלהסביר כמה מהר הוא הבין שזה לא לעניין וכמה מהר המווכר לא הולך לקראתו אחרי שהוא סתם את כל האופציות.giladl כתב:לא מבין את כל הקטילות כאן, אם המוצר לא באיכות שהובטחה זה כבר עילה לפידבאק לא טוב.
כצרכנים ממש לא צריך לעניין אותנו מה זה גורם למוכר...אם המוכר היה קצת יותר נחמד ומסביר לבחור מה הם הדרכים האפשריות להגעה לפתרון אני מאמין שהמצב הזה היה נמנע.
לא כל הקונים באיביי מנוסים ולמען האמת זו גם לא הנקודה.
לא מבין את כל התגובות החרדתיות האלה (השם של הקונים הישראלים יפגע) נו באמת...מי שמפחד מאש שלא יכנס למטבח או יפתח חנות באיביי.
וכמו שאמר המגיב לפני, האירופאים הרבה יותר ביקורתיים ולא דופקים חשבון לאף אחד...
וגם אחרי שהסבירו לבנאדם את התמונה ואת הדברים שבעליל הוא לא הבין קודם, הוא ממשיך באותו קו, בייתר תוקף.
אני לא יודע על מה מבוססות ה"סטאטיסטיקות" של "האירופאים הרבה יותר ביקורתיים ולא דופקים חשבון לאף אחד", אבל כן ראיתי לא מעט listings ב-eBay שאומרים שהם לא מוכרים לכל מיני מדינות כמו בראזיל וישראל והמזה"ת וכד' בגלל ריבוי מקרי רמאויות, ולא ראיתי אף מקרה כזה שמזכיר "אירופאים"...
מה שאני רואה כאן זו התנהגות מסוג "הישראלי המכוער", ואפילו אם קיימים גם "אירופאים מכוערים", לא נראה לי שהתופעה ראוייה לעידוד. מבחינתי זה מביש.
עמיר
תגובה:למה לעזאזל שהמוכר יבזבז את הזמן שלו עליך, ישקיע באריזה, ילך לדואר וישלח את החולצה, ויפסיד גם את החולצות וגם את הכסף, גם יפסיד משלוח הלוך וגם חזור, בגלל שהוד מעלתו החליט שהחולצה לא איכותית מספיק ? אז עכשיו אתה גם רוצה שהוא ישלם לך 15 שח ? "רוצה הודעה מהמוכר", תגיד לי נראה לך אתה בית משפט ? בקש מנטפליקס להפסיק להזרים לך את הסרט שאתה חיי בואני לא מבין איך קרה ש 15 שקל פתאום זה כלום כסף - וזה בסדר שזה יבוא על חשבוני?
למה אני צריך לעשות רכישה , לבזבז את הזמן שלי ובנוסף להוציא עוד כסף כי לא קיבלתי את מה שהובטח.
זה לא משנה לי אם זה שקל או 15 או 80...
לא מספיק שאין לך מושג בסיסי בהתנהלות של קניה דרך EBAY, אתה אפילו לא יודע מה זה EMS, במקום לשאול אתה ישר רץ להשאיר פידבק שלילי, מסרב להצעת המוכר אבל לא נותן לו שום אופציה אחרת מבלבד הכל או כלום, ועכשיו אתה גם מצדיק את עצמך, שיהיה בהצלחה (ולצערי אני מאחל את זה לא לך, אלא לכל המוכרים שנדפקים בגלל לקוחות כמוך, ואלה שתקנה אצלהם בעתיד)
נערך לאחרונה על ידי puma1 ב 31/05/2014 14:57, נערך פעם 1 בסך הכל.
מאוד מצחיק. הומור למתקדמים.zovirax כתב:AK1 - תודה רבה לך על העצות בנוגע לכבוד העצמי שלי - עזרת לי מאוד.
בנוגע לתדמית שלנו בעולם, אני כבר שולח לו הודעה שאני מוכן לפצות אותו בסכום של 30$ על עוגמת הנפש , ואתחנן ממנו שיסלח לי.
נראה לי שזה יתקן את הנזק הרב שנוצר לנו בתדמית....
תגובה:zovirax כתב:אני לא מבין איך קרה ש 15 שקל פתאום זה כלום כסף - וזה בסדר שזה יבוא על חשבוני?
למה אני צריך לעשות רכישה , לבזבז את הזמן שלי ובנוסף להוציא עוד כסף כי לא קיבלתי את מה שהובטח.
זה לא משנה לי אם זה שקל או 15 או 80...
אף אחד לא אמר שזה כלום כסף, ו/או שאתה צריך לעשות רכישה כדי לקבל את מה שאתה רוצה.
כן נאמר/כוון ש:
- טעויות ואי-הבנות וחילוקי-דיעות קורים
- eBay נותנים פלטפורמה לסחר בינלאומי, עם כלל התנהגות מסויימים ועם מנגנונים לפתרון של דברים כאלה. אתה לא הראשון שמשהו כזה קורה לו
- ברירת המחדל של eBay, גם אם היא לא נראית לך הוגנת במבט ראשון, היא שצריך להחזיר את המוצר על חשבון הקונה כדי לקבל refund על ה-item עצמו ועל המשלוח הראשוני לקונה
- כנראה שזה נועד להרתיע מפני החזרות בלתי שקולות, לא יודע
- לך נראה שזה בסדר לדפוק את המוכר ב-feedback בלי שביררת איתו את אי ההבנה, ופסלת מראש את האפשרות לנהוג לפי מה שנהוג, שזה בדיוק מה שכאמור נראה, בעיני eBay, כניסיון רמאות
- ונראה לך בסדר להעמיד את עצמך מעל הכללים ולתבוע מה שנראה לך ש"מגיע לך"
- זכותך הדימוקראטית, אבל אל תתפלא אם יש כאלה שזה לא נראה להם, ושרואים בזה גם נזק וגם בושה
נ.ב., לנו בארץ עוד יש מזל שהמשלוח עדיין זול יחסית, $4.30 במקום יותר מ-$11 בכיוון ההפוך
זה בבירור יבואן ישראלי מהתווית על החולצה.
מאיפה הגיע המשלוח? מארה"ב או מהארץ? אם זה הגיע מארה"ב זה ממש מצחיק ומראה לאן הגענו עם המחירים של מוצרים בארץ. זול יותר להזמין חולצה שיוצרה באסיה ונשלחה לארה"ב ביבוא אישי על עלויות המשלוח המטורפות מאשר לקנות אותה מהיבואן ישירות בארץ.
אוכלים אחד את השני פה וכל דאלים גבר.
אגב, יש לך כנראה כתובת פיזית להגיע אליה..וגם טלפון מחיפוש פשוט - 03-6200481. סגור את זה ביניכם, אולי הוא יכול להחליף מהמלאי בארץ.
מאיפה הגיע המשלוח? מארה"ב או מהארץ? אם זה הגיע מארה"ב זה ממש מצחיק ומראה לאן הגענו עם המחירים של מוצרים בארץ. זול יותר להזמין חולצה שיוצרה באסיה ונשלחה לארה"ב ביבוא אישי על עלויות המשלוח המטורפות מאשר לקנות אותה מהיבואן ישירות בארץ.
אוכלים אחד את השני פה וכל דאלים גבר.
אגב, יש לך כנראה כתובת פיזית להגיע אליה..וגם טלפון מחיפוש פשוט - 03-6200481. סגור את זה ביניכם, אולי הוא יכול להחליף מהמלאי בארץ.
- zovirax (פותח השרשור)
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 15619
- הצטרף: פברואר 2006
- שם מלא: zovirax
- נתן תודות: 269 פעמים
- קיבל תודות: 303 פעמים
rune7 - התוית היא מחולצה מרכישה קודמת שלי מאותו מוכר.
קניתי ממנו את החולצה של אמריקן אפרל
יש חנות של אמריקן אפרל בדיזינגוף סנטר, שאינה קשורה למוכר מ ebay
רכשתי ממוכר אמריקאי והגיע החולצה עם תוית בעברית.
קניתי ממנו את החולצה של אמריקן אפרל
יש חנות של אמריקן אפרל בדיזינגוף סנטר, שאינה קשורה למוכר מ ebay
רכשתי ממוכר אמריקאי והגיע החולצה עם תוית בעברית.
- avilior
- חבר ותיק
- הודעות: 1629
- הצטרף: יולי 2007
- מיקום: עכו
- נתן תודות: 192 פעמים
- קיבל תודות: 134 פעמים
4 עמודים בשביל 15₪? לא מצליח להבין את זה. מצד שני גם את האיומים מצד המוכר אני לא ממש מבין.
מוכרים באיביי צריכים להיות ערים לעובדה שיש סוגים שונים של אנשים ואי לכך זה טבעי שיווצרו חיכוכים לעיתים.
זה שיש ביקורת שלילית אחת זה כבר גורם לאיבוד הפרנסה וסגירת העסק? נו באמת. מי קבע שקונה חייב לעשות את כל התהליך של פתיחת פנייה לאיביי וכו', הרי אם זו הייתה חובה היו חוסמים את הפידבקים השליליים לפני פתיחת פנייה דרך איביי.
לטעמי, האחריות כאן היא של המוכר. יש לך לקוח לא שבע רצון? זכה אותו על 20₪ וסגור סיפור.
אני לא פעם קיבלתי מוצרים מאיביי והם היו תקולים, מעולם לא השארתי פידבק שלילי או החזרתי את המוצר, לא שזה נכון אלא פשוט כי בשביל כמה עשרות דולרים זה לא שווה את הזמן שלי.
מוכרים באיביי צריכים להיות ערים לעובדה שיש סוגים שונים של אנשים ואי לכך זה טבעי שיווצרו חיכוכים לעיתים.
זה שיש ביקורת שלילית אחת זה כבר גורם לאיבוד הפרנסה וסגירת העסק? נו באמת. מי קבע שקונה חייב לעשות את כל התהליך של פתיחת פנייה לאיביי וכו', הרי אם זו הייתה חובה היו חוסמים את הפידבקים השליליים לפני פתיחת פנייה דרך איביי.
לטעמי, האחריות כאן היא של המוכר. יש לך לקוח לא שבע רצון? זכה אותו על 20₪ וסגור סיפור.
אני לא פעם קיבלתי מוצרים מאיביי והם היו תקולים, מעולם לא השארתי פידבק שלילי או החזרתי את המוצר, לא שזה נכון אלא פשוט כי בשביל כמה עשרות דולרים זה לא שווה את הזמן שלי.
אני לא מבין דבר אחד.
וזאת לאחר שהבנתי את הטיעונים למצבו של המוכר ושל הקונה.
אשאל אתכם על תרחיש שונה.
הזמנתי ממוכר מוצר, קיבלתי מוצר אחר.
פעלתי על פי הנוהל, הודעתי לו, הוא ביקש שאחזיר את המוצר וכך עשיתי.
הוא, על פי התקנון, זיכה אותי בכסף כולל המשלוח.
כלומר, עקב טעות של המוכר (שהוא הודה בה) בסופו של התהליך שילמתי כסף על החזרת המוצר ומעשית לא קיבלתי דבר.
עד כאן, הכל על פי הנהלים בלי שום דם רע.
כעת אני צריך להשאיר פידבק למוכר.
אני מעוניין לרשום "קיבלתי מוצר שונה מהמתואר, אך משם המוכר פעל על פי התקנון".
זה בטח לא פידבק חיובי.
תחשבו מה היה קורה אם הייתם רוכשים מוצר ב- Fox ונמוצר היה שונה ממה שפורסם.
גם אם החנות הייתה מזכה אתכם ברכישה, תהליל הרכישה לא היה אופטימאלי ואם הייתם נשאלים לפידבק על ידי חבר הייתם אומרים "הם מפרסמים דבר אחד ונותנים דבר אחר".
כאן נכנסת הסטטיסטיקה לפעולה.
אם הדבר קורה למוכר אחת ל-100 פעמים הרי שהכל יהיה בסדר.
אם זה קורה בתכיפות גדולה, הרי שכנראה באמת מדובר בנוכל.
אני מסכים שעל מנת להיות זכאי לתת את הפידבק השלילי המוכר במקרה הנ"ל היה צריך לשלוח חזרה את המוצר.
לי קרה דבר דומה בעבר, קיבלתי מוצר שונה.
פניתי למוכר, הוא דרד שאשלח חזרה, עשיתי חושבים ולא השתלם לי ולכן לא עשיתי דבר (לא פידבק חיובי ולא שלילי) שכן לא אני מילאתי את חובתי ולא הוא.
וזאת לאחר שהבנתי את הטיעונים למצבו של המוכר ושל הקונה.
אשאל אתכם על תרחיש שונה.
הזמנתי ממוכר מוצר, קיבלתי מוצר אחר.
פעלתי על פי הנוהל, הודעתי לו, הוא ביקש שאחזיר את המוצר וכך עשיתי.
הוא, על פי התקנון, זיכה אותי בכסף כולל המשלוח.
כלומר, עקב טעות של המוכר (שהוא הודה בה) בסופו של התהליך שילמתי כסף על החזרת המוצר ומעשית לא קיבלתי דבר.
עד כאן, הכל על פי הנהלים בלי שום דם רע.
כעת אני צריך להשאיר פידבק למוכר.
אני מעוניין לרשום "קיבלתי מוצר שונה מהמתואר, אך משם המוכר פעל על פי התקנון".
זה בטח לא פידבק חיובי.
תחשבו מה היה קורה אם הייתם רוכשים מוצר ב- Fox ונמוצר היה שונה ממה שפורסם.
גם אם החנות הייתה מזכה אתכם ברכישה, תהליל הרכישה לא היה אופטימאלי ואם הייתם נשאלים לפידבק על ידי חבר הייתם אומרים "הם מפרסמים דבר אחד ונותנים דבר אחר".
כאן נכנסת הסטטיסטיקה לפעולה.
אם הדבר קורה למוכר אחת ל-100 פעמים הרי שהכל יהיה בסדר.
אם זה קורה בתכיפות גדולה, הרי שכנראה באמת מדובר בנוכל.
אני מסכים שעל מנת להיות זכאי לתת את הפידבק השלילי המוכר במקרה הנ"ל היה צריך לשלוח חזרה את המוצר.
לי קרה דבר דומה בעבר, קיבלתי מוצר שונה.
פניתי למוכר, הוא דרד שאשלח חזרה, עשיתי חושבים ולא השתלם לי ולכן לא עשיתי דבר (לא פידבק חיובי ולא שלילי) שכן לא אני מילאתי את חובתי ולא הוא.