מקווה שהיבואן הרישמי סם ליין יתן מענה טוב שמצדיק יבוא רישמי.
טלויזיה סמסונג חדשה פחות מ 10 שעות עבודה ! פיקסל אחד סורר מחליף צבעים בטלויזיה החדשה של הבן שלי שנפתחה מהקרטון רק לפני שבוע ליום העצמאות וניקנתה לפני חודשיים וחיכתה ליום ההולדת...
סמסונג.
מספר לקוח 54318
ניקחה היום להחלטת מומחה סם ליין
ע"י אלקטרוניקס פרו
ניראה מה יגיד...ואפעל לפי התשובה.
בסופו של יום הם יצטרכו להחליף... המסך הוא לצפיה וצריך להציג תמונה 100 תקינה כמו ששולם 100 תמורה כנידרש.
פיקסל מחליף צבעים זה לא בעיה לצלם ולתעד ולהגיע עם התיעוד לבית משפט לתביעות קטנות
אף שופט לא יסכים שזה דבר תקין אחרי שיראה את התיעוד.
חבל רק שבדינת ישראל יבואנים מתיחסים ללקוחות כמו אחרון הסוחרים בשוק
ובמקום לבנות מוניטין הם גוררים לקוחות לעימותים מישפטיים ושם הם גם משלמים יותר ומאבדים את המוניטין לנצח במקום להתמודד עם טיב הסחורה ולתת שירות.
ייבוא רשמי לעומת מקביל בסמסונג
תראה סעיף פיקסליםtascam כתב:מקווה שהיבואן הרישמי סם ליין יתן מענה טוב שמצדיק יבוא רישמי.
טלויזיה סמסונג חדשה פחות מ 10 שעות עבודה ! פיקסל אחד סורר מחליף צבעים בטלויזיה החדשה של הבן שלי שנפתחה מהקרטון רק לפני שבוע ליום העצמאות וניקנתה לפני חודשיים וחיכתה ליום ההולדת...
סמסונג.
מספר לקוח 54318
ניקחה היום להחלטת מומחה סם ליין
ע"י אלקטרוניקס פרו
ניראה מה יגיד...ואפעל לפי התשובה.
בסופו של יום הם יצטרכו להחליף... המסך הוא לצפיה וצריך להציג תמונה 100 תקינה כמו ששולם 100 תמורה כנידרש.
פיקסל מחליף צבעים זה לא בעיה לצלם ולתעד ולהגיע עם התיעוד לבית משפט לתביעות קטנות
אף שופט לא יסכים שזה דבר תקין אחרי שיראה את התיעוד.
חבל רק שבדינת ישראל יבואנים מתיחסים ללקוחות כמו אחרון הסוחרים בשוק
ובמקום לבנות מוניטין הם גוררים לקוחות לעימותים מישפטיים ושם הם גם משלמים יותר ומאבדים את המוניטין לנצח במקום להתמודד עם טיב הסחורה ולתת שירות....
·זה באחריות שקיבלתי עם הטלויזיה 55H6400 זה לא יצא טוב
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
חובה לציבור לדעת אומנם קניתי מיבואן רשמי אבל לא חסינים מפני ביקורת
אותיות קטנות ומעצבנות -והגבלות
יעני שנה ראשונה הכל שנה שניה טוב יאלה נעשה טובה ללקוח.
אחרי שקראתי את זה - וי איך עפו לי עוד 1500 שח הייתי קונה פראללי מתקלקל זורק
בכל זאת העדפתי את היבואן רשמי ולקנות בחנות מתמחה - שאותה אני מוציא מהמשוואה כמובן ורק חשבח את ישראל לופו מאניגמה חיפה
נו באמת ???
גם אני מעביר את הטלויזה לחבר שלי אחרי שנה ראשונה מתבטלת האחריות
שמעתם טוב סעיף 10
כן כן כתוב שחור על גבי לבן
אז מה הטעם לקנות מיבואן רשמי
הנה דברים שלא מספרים לך עד שאתה לא קונה
יש כאן עניין לציבור חד משמעית
אותיות קטנות ומעצבנות -והגבלות
יעני שנה ראשונה הכל שנה שניה טוב יאלה נעשה טובה ללקוח.
אחרי שקראתי את זה - וי איך עפו לי עוד 1500 שח הייתי קונה פראללי מתקלקל זורק
בכל זאת העדפתי את היבואן רשמי ולקנות בחנות מתמחה - שאותה אני מוציא מהמשוואה כמובן ורק חשבח את ישראל לופו מאניגמה חיפה
נו באמת ???
גם אני מעביר את הטלויזה לחבר שלי אחרי שנה ראשונה מתבטלת האחריות
שמעתם טוב סעיף 10
כן כן כתוב שחור על גבי לבן
אז מה הטעם לקנות מיבואן רשמי
הנה דברים שלא מספרים לך עד שאתה לא קונה
יש כאן עניין לציבור חד משמעית
שנה ראשונה פחות מ 10 שעות עבודה ניפתח לפני שבוע
קוד לקריאת השעות :
with TV on
press, MUTE, 7, 3, 7, enter
MRT value is hours.
press power button to turn off and leave settings as is.
MOD: feel free to delete this post
על תגעו בשום הגדרה בשום אופן.נקודה.
הטלויזיה נילקחה ללא שום צריבה וללא שום שריטה התקלה שלה זה פיקסל פגום אחד מחליף צבעים ואף צולמה לפני המסירה
מקווה שלא יגרמו לה נזק אים לא יחליפו אותה לחדשה
במידה ולא תוחלף אני אכן אפנה לסעד משפטי.
קוד לקריאת השעות :
with TV on
press, MUTE, 7, 3, 7, enter
MRT value is hours.
press power button to turn off and leave settings as is.
MOD: feel free to delete this post
על תגעו בשום הגדרה בשום אופן.נקודה.
הטלויזיה נילקחה ללא שום צריבה וללא שום שריטה התקלה שלה זה פיקסל פגום אחד מחליף צבעים ואף צולמה לפני המסירה
מקווה שלא יגרמו לה נזק אים לא יחליפו אותה לחדשה
במידה ולא תוחלף אני אכן אפנה לסעד משפטי.
רב סרן-רועי קליין.
רועי קליין היה סגן מפקד גדוד 51 של גולני.בעת שהיית הגדוד ומס' גדודים אחרים בעיירה בינת ג'בל ניזרק רימון אל עבר בית בו נכחו קליין וגדודו, קליין זינק על הרימון בקריאת:"שמע ישראל" ונהרג.ובכך,הציל את שאר החיילים.
רועי קליין היה סגן מפקד גדוד 51 של גולני.בעת שהיית הגדוד ומס' גדודים אחרים בעיירה בינת ג'בל ניזרק רימון אל עבר בית בו נכחו קליין וגדודו, קליין זינק על הרימון בקריאת:"שמע ישראל" ונהרג.ובכך,הציל את שאר החיילים.
·לא לוותרtascam כתב:שנה ראשונה פחות מ 10 שעות עבודה ניפתח לפני שבוע
קוד לקריאת השעות :
with TV on
press, MUTE, 7, 3, 7, enter
MRT value is hours.
press power button to turn off and leave settings as is.
MOD: feel free to delete this post
על תגעו בשום הגדרה בשום אופן.נקודה.
הטלויזיה נילקחה ללא שום צריבה וללא שום שריטה התקלה שלה זה פיקסל פגום אחד מחליף צבעים ואף צולמה לפני המסירה
מקווה שלא יגרמו לה נזק אים לא יחליפו אותה לחדשה
במידה ולא תוחלף אני אכן אפנה לסעד משפטי....
במקרה של תקלה כמובן
זה משאיר תחום אפור זאת הבעיה
וצריך ללכת למשפט אז צריך
הם לא יסתבכו במשפט ופירסום שלילי
גם לי בעיה מול עולם הקולנוע הגיע שבורה נלך למשפט ונראה מה יקרה
טושיבה בדיוק קרה לי אותו הדבר אז מסיבות שונות לא יכולתי להגיב [מחלה /פציעה }
אבל אצלוב אותם בבית המשפט ופעם ראשונה אני רושם את זה כאן
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
@SONYES
·
תודה על השיתוף. חשוב שידעו את זה, במיוחד כאן בפורום.
אז אכן, נראה שסמליין שינו את תנאי האחריות שלהם שכן מסך שקניתי מהם לפני כשנתיים הגיע ללא שום מגבלה והיה רשום בתעודת האחריות שהיתה לי (יש לי עדיין צילום איפשהו) שהאחריות מלאה לשלוש שנים מלאות ללא שום סייגים ואותיות קטנות.
במצב הנוכחי, האחריות של סמליין די דומה (אם לא זהה לחלוטין במקרים מסויימים) לאחריות של יבואנים מקבילים אשר נותנים שנה ראשונה מלאה + שנתיים נוספות עם כל מיני סייגים מוזרים (כמו שהחלפים יכולים להיות גם משומשים, ו/או התנערות מאחריות במקרה שהמסך נמכר למישהו אחר וכו')
נכון להיום, אני לא מוצא שום יתרון ברכישה מסמליין.
עריכה: רק לחדד משהו - הדבר חוקי לחלוטין. אין שום חוק המחייב להעניק מעל לשנה אחריות על מוצר. כלומר, הם מעניקים שנה אחריות מלאה לפי החוק + שנתיים אחריות מוגבלת ("אקסטרא") על חשבונם, מעבר למה שהחוק מחייב. לגבי מה האחריות המוגבלת הזו שווה והאם שווה להוסיף עבורה בכלל - זה כבר שאלה לדיון אחר. אבל, זה חוקי למהדרין.
מה שלא חוקי הוא מקרה בו נאמר לקונה בחנות כי האחריות היא מלאה לשלוש שנים כאשר בפועל הוא מקבל שנה + שנתיים מוגבלות. זו כבר עילה לביטול עסקה ואף מעבר לכך.
·
תודה על השיתוף. חשוב שידעו את זה, במיוחד כאן בפורום.
אז אכן, נראה שסמליין שינו את תנאי האחריות שלהם שכן מסך שקניתי מהם לפני כשנתיים הגיע ללא שום מגבלה והיה רשום בתעודת האחריות שהיתה לי (יש לי עדיין צילום איפשהו) שהאחריות מלאה לשלוש שנים מלאות ללא שום סייגים ואותיות קטנות.
במצב הנוכחי, האחריות של סמליין די דומה (אם לא זהה לחלוטין במקרים מסויימים) לאחריות של יבואנים מקבילים אשר נותנים שנה ראשונה מלאה + שנתיים נוספות עם כל מיני סייגים מוזרים (כמו שהחלפים יכולים להיות גם משומשים, ו/או התנערות מאחריות במקרה שהמסך נמכר למישהו אחר וכו')
נכון להיום, אני לא מוצא שום יתרון ברכישה מסמליין.
עריכה: רק לחדד משהו - הדבר חוקי לחלוטין. אין שום חוק המחייב להעניק מעל לשנה אחריות על מוצר. כלומר, הם מעניקים שנה אחריות מלאה לפי החוק + שנתיים אחריות מוגבלת ("אקסטרא") על חשבונם, מעבר למה שהחוק מחייב. לגבי מה האחריות המוגבלת הזו שווה והאם שווה להוסיף עבורה בכלל - זה כבר שאלה לדיון אחר. אבל, זה חוקי למהדרין.
מה שלא חוקי הוא מקרה בו נאמר לקונה בחנות כי האחריות היא מלאה לשלוש שנים כאשר בפועל הוא מקבל שנה + שנתיים מוגבלות. זו כבר עילה לביטול עסקה ואף מעבר לכך.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
·זה מה שצורף לטלויזה שלי נקנתה אצל אניגמה אודיו בחיפה בתאריך 13.3.2015 התקנה 25.3.2015 ע"י שירות סמסונגjacko-il כתב:@SONYES
·
תודה על השיתוף. חשוב שידעו את זה, במיוחד כאן בפורום.
אז אכן, נראה שסמליין שינו את תנאי האחריות שלהם שכן מסך שקניתי מהם לפני כשנתיים הגיע ללא שום מגבלה והיה רשום בתעודת האחריות שהיתה לי (יש לי עדיין צילום איפשהו) שהאחריות מלאה לשלוש שנים מלאות ללא שום סייגים ואותיות קטנות.
במצב הנוכחי, האחריות של סמליין די דומה (אם לא זהה לחלוטין במקרים מסויימים) לאחריות של יבואנים מקבילים אשר נותנים שנה ראשונה מלאה + שנתיים נוספות עם כל מיני סייגים מוזרים (כמו שהחלפים יכולים להיות גם משומשים, ו/או התנערות מאחריות במקרה שהמסך נמכר למישהו אחר וכו')
נכון להיום, אני לא מוצא שום יתרון ברכישה מסמליין.
עריכה: רק לחדד משהו - הדבר חוקי לחלוטין. אין שום חוק המחייב להעניק מעל לשנה אחריות על מוצר. כלומר, הם מעניקים שנה אחריות מלאה לפי החוק + שנתיים אחריות מוגבלת ("אקסטרא") על חשבונם, מעבר למה שהחוק מחייב. לגבי מה האחריות המוגבלת הזו שווה והאם שווה להוסיף עבורה בכלל - זה כבר שאלה לדיון אחר. אבל, זה חוקי למהדרין.
מה שלא חוקי הוא מקרה בו נאמר לקונה בחנות כי האחריות היא מלאה לשלוש שנים כאשר בפועל הוא מקבל שנה + שנתיים מוגבלות. זו כבר עילה לביטול עסקה ואף מעבר לכך....
ועוד המתקין ניסה למכור לי אחריות לשש שנים בעלות של 1000 שח בערך והבטחות -תודה לא צריך
עם אחריות כזו ?
צריך לשקול אחרת - לא רואה את י שלום שונה מסמליין או יבואן מקביל אחר בקניה של סמסונג
לא יכול לעביר את כל התמונה אך מוזר הדבר אותיות קטנות ומעצבנות
אבדוק מול החברה טלפונית
מה ומי ומה
גם לי אמרו 3 שנות אחריות מלאה אבל זה לא
האמת היא בחול רק שנה אחת בלבד
יורוקום 5 שנות אחריות - הם פשוט לא מחזיקים כלום יש בעיה מספרים לך סיפור/נגמר אין צריך להגיע קבל אחרת לא יודע מה המקור -לא מאמין להם בשקל בוא לשדרג או קבל ממשהו אחר זוהי שיטת השקשוקה והמצליח
ישפאר 5 שנות אחריות עד סוף החודש - לא בדקתי מה מכיל מה
אחרים 1+2 לא בדקתי
אם לפי לשפוט לפי חוק שפורסם פה בעבר לא בדיוק לפי הנהלים בחוק
היתרון של סמליין הוא עדכונים תאימות לארץ/מעבדה חלקים מקורים בשנה ראשונה בלבד - אחכ מחודשים או תחליפים בלבד שהיו תקנים כך כתבו .
ממה שראיתי בחנות מחסני חשמל יבואן שלהם "נס" הכל זה לטלויזיה שלי 1+2 אחריות מחיר 6290
אבל בשורה תחתונה התמונה של סמסונג 55H6400 מפצה על הכל כנראה
- voguemaster
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1500
- הצטרף: ינואר 2012
- נתן תודות: 3 פעמים
- קיבל תודות: 173 פעמים
לא, כי סעיף 9 מה זה בסדר :-D:-D
·SONYES כתב:חובה לציבור לדעת אומנם קניתי מיבואן רשמי אבל לא חסינים מפני ביקורת
אותיות קטנות ומעצבנות -והגבלות
יעני שנה ראשונה הכל שנה שניה טוב יאלה נעשה טובה ללקוח.
אחרי שקראתי את זה - וי איך עפו לי עוד 1500 שח הייתי קונה פראללי מתקלקל זורק
בכל זאת העדפתי את היבואן רשמי ולקנות בחנות מתמחה - שאותה אני מוציא מהמשוואה כמובן ורק חשבח את ישראל לופו מאניגמה חיפה
נו באמת ???
גם אני מעביר את הטלויזה לחבר שלי אחרי שנה ראשונה מתבטלת האחריות
שמעתם טוב סעיף 10
כן כן כתוב שחור על גבי לבן
אז מה הטעם לקנות מיבואן רשמי
הנה דברים שלא מספרים לך עד שאתה לא קונה
יש כאן עניין לציבור חד משמעית...
סעיף 9 בכתב השירות של המסך - מבטל את חוק הטכנאים (חלק מתוך חוק הגנת הצרכן). מן הסתם אין שום תוקף משפטי לחוזה על פני חוק כתוב אבל מדאיג ביותר המצב של כתב השירות. פשוט מדאיג.
והעניין - מלא אנשים שלא מבינים בדברים האלה לא יתעקשו או יילחמו. זה עצוב שצריך להגיע למצב שבשביל תיקון תקלה צריך להילחם או לדעת את הפרטים הקטנים כדי לא לצאת פראייר ולא ליפול לשיטת מצליח.
Re: לא, כי סעיף 9 מה זה בסדר :-D:-D
·סמליין מתחילים לירות בתוך הנגמש -voguemaster כתב:·......
סעיף 9 בכתב השירות של המסך - מבטל את חוק הטכנאים (חלק מתוך חוק הגנת הצרכן). מן הסתם אין שום תוקף משפטי לחוזה על פני חוק כתוב אבל מדאיג ביותר המצב של כתב השירות. פשוט מדאיג.
והעניין - מלא אנשים שלא מבינים בדברים האלה לא יתעקשו או יילחמו. זה עצוב שצריך להגיע למצב שבשביל תיקון תקלה צריך להילחם או לדעת את הפרטים הקטנים כדי לא לצאת פראייר ולא ליפול לשיטת מצליח....
השאלה מי עומד מאחרייך בזמן אמת ?
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
מי אמור לחכות לתשובה? ועל מה בדיוק?
זה גם לא משנה מהן המוסכמות המקובלות בע"פ כאשר דברים אחרים רשומים בכתב בחוזה (תעודת האחריות).
הנה, ממש היום חבר פרסם פה שיש לו תקלה בפאנל של המסך פלזמה והם השיבו לו שאין אחריות על המסך בגלל שיש לו צריבות בפאנל. תשובה כזו חובבנית ושקרנית אתה לא מקבל אפילו כשאתה קונה יד שניה בשוק הפשפשים.
SONYES - איכות הצילום של התמונות שהעלאת גרועה מאד. האם יש סיכוי שאתה מצלם שוב באיכות סבירה (אפילו מחלק את הצילום למס' צילומים נפרדים) ומעלה את התמונות לשרת תמונות חיצוני? מגבלות גודל הקובץ כאן בפורום לא מאפשרים העלאה של תמונות באיכות טובה אם אני זוכר נכון.
זה גם לא משנה מהן המוסכמות המקובלות בע"פ כאשר דברים אחרים רשומים בכתב בחוזה (תעודת האחריות).
הנה, ממש היום חבר פרסם פה שיש לו תקלה בפאנל של המסך פלזמה והם השיבו לו שאין אחריות על המסך בגלל שיש לו צריבות בפאנל. תשובה כזו חובבנית ושקרנית אתה לא מקבל אפילו כשאתה קונה יד שניה בשוק הפשפשים.
SONYES - איכות הצילום של התמונות שהעלאת גרועה מאד. האם יש סיכוי שאתה מצלם שוב באיכות סבירה (אפילו מחלק את הצילום למס' צילומים נפרדים) ומעלה את התמונות לשרת תמונות חיצוני? מגבלות גודל הקובץ כאן בפורום לא מאפשרים העלאה של תמונות באיכות טובה אם אני זוכר נכון.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
·בכיף אבל לא יודע איך לעשות את זהjacko-il כתב:מי אמור לחכות לתשובה? ועל מה בדיוק?
זה גם לא משנה מהן המוסכמות המקובלות בע"פ כאשר דברים אחרים רשומים בכתב בחוזה (תעודת האחריות).
הנה, ממש היום חבר פרסם פה שיש לו תקלה בפאנל של המסך פלזמה והם השיבו לו שאין אחריות על המסך בגלל שיש לו צריבות בפאנל. תשובה כזו חובבנית ושקרנית אתה לא מקבל אפילו כשאתה קונה יד שניה בשוק הפשפשים.
SONYES - איכות הצילום של התמונות שהעלאת גרועה מאד. האם יש סיכוי שאתה מצלם שוב באיכות סבירה (אפילו מחלק את הצילום למס' צילומים נפרדים) ומעלה את התמונות לשרת תמונות חיצוני? מגבלות גודל הקובץ כאן בפורום לא מאפשרים העלאה של תמונות באיכות טובה אם אני זוכר נכון....
אולי אצלם חלקים כי שסרקתי בסורק זה מה שיצא
הצילומים האחרים ממצלמה קנון 590
נראה מה אוכל לעשות