מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


עדכון מערכת ה- Infotainment במאזדה


עמוד 66 מתוך 67
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  65  |  66  |  67  |  הבא 
   פורומים > טכנולוגיה בתחבורה > Infotainment - מולטימדיה וגאדג'טים לרכב
מחבר הודעה
ygala
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 15, 2018
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 25

 #976  נשלח: שבת 15/02/2020 10:43

dr0r כתב:
@barda25

מהניסיון שלי usb קצת יותר יציב.
תנסה אגב להחליף כבל usb. הכבלים האלה לא עמידים בלשון המעטה, ומספיקה לפעמים תזוזה קלה של הטלפון כדי שהכבל יתנתק.

אכן לאחר החלפה ושימוש בכבל איכותי של Ancor הניתוקים חדלו, החיבור יציב והבעיות נדירות. ממליץ להשקיע בכבל טוב
·
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nahmani
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Apr 23, 2011
מספר הודעות: 12

 #977  נשלח: ד' 19/02/2020 18:47

dr0r כתב:
@Nahmani

רק USB. אלחוטי נתמך רק ב-AIO.


·ראיתי את הכתבה הזאת ויש לי galaxy 9. שמעת על זה?

https://www.theverge.com/2019/10/2/20895160/samsun...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dr0r (דרור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 29, 2018

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 114
מספר הודעות: 712

 #978  נשלח: ו' 21/02/2020 21:52

Nahmani

כן, ראיתי את זה. לצערי המימוש של wireless ב-AIO לא מאפשר את התמיכה האוטומטית הזו (נכון להיום)
פרופיל | שלח הודעה | חפש
barda25
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 07, 2019
מספר הודעות: 12

 #979  נשלח: א' 23/02/2020 11:48

dr0r כתב:
@barda25

מהניסיון שלי usb קצת יותר יציב.
תנסה אגב להחליף כבל usb. הכבלים האלה לא עמידים בלשון המעטה, ומספיקה לפעמים תזוזה קלה של הטלפון כדי שהכבל יתנתק.


dr0r
.
לא החלפתי כבל עדין (אצלי זה קצת פרוצדורה כי הרצתי את הכבל מתחת לדשבורד) אבל כן חיברתי דרך wifi וזה עובד מעולה. בנסיעה של שעה וחצי לא התנתק אפילו לא פעם אחת.

נכון שזה קצת פרוצדורה להפעיל ולנתק אבל בנסיעות ארוכות זה שווה.

תודה על העזרה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
doronkdoron
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 24, 2011
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 53

 #980  נשלח: א' 15/03/2020 5:53

היי, שמחתי למצוא את הפוסט הזה שמכיל הרבה מידע שימושי מאנשים שהתנסו בשדרוג המערכת והתקנת Android auto.
לפני כמה ימים התחדשתי במאזדה cx5 2016 שיש לה את המערכת המדוברת בגרסה 56.00.513 N .
הבנתי שעל גרסה זו ניתן להתקין ישירות את AIO tweaks עם Android auto ולחבר את האנדרואיד שלי אל ה USB הקיים ללא שדרוג חומרה.
לאחר מכן, האם יש ערך מוסף בעדכון המערכת? הבנתי שאין שינויים מהותיים הלאה למי שלא מעדכן חומרה ברכב והאמת שעדיין לא הרגשתי באגים משמעותיים.
בנוסף, האם יש דבר נוסף שעלי לדעת / צריך לבדוק?
תודה!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dr0r (דרור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 29, 2018

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 114
מספר הודעות: 712

 #981  נשלח: א' 15/03/2020 11:16

doronkdoron

כן, אתה יכול להתקין את AIO ישירות, כולל התמיכה ב-AA. שים לב, שיש גירסה מעודכנת יותר של AA שלא נכנסה עדיין ל-AIO המלא (שלא עודכן כבר כשנה). לאחר שאתה מתקין את AIO, תוריד ותתקין (מעל ההתקנה הקיימת) רק את AA מכאן.
לאחר ההתקנה של AIO כדאי בכל זאת לשדרג ל-59.00.545, כי המערכת עובדת הרבה יותר חלק. אולי עוד לא נתקלת בהם, אבל יש כמה באגים די מעצבנים שנפתרו.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
doronkdoron
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 24, 2011
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 53

 #982  נשלח: א' 15/03/2020 18:18

dr0r
תודה על המענה. אני מאמין שאתקדם צעד צעד. קודם אתקין AIO עם AA, שיעבור בשלום ונראה מה עושים הלאה.
אגב, אם כבר לעדכן אח"כ גרסה, ראיתי שאומרים כאן שהרבה 70 לא מתאימה למי שרוצה AA בלי שינוי חומרה, אבל מצד שני אני רואה ב Mazda tweaks שכתוב ש AIO מתאים לגרסה 70...
במידה לגרסה 59.00.545 היא אכן המומלצת, אפשר לקבל בבקשה release notes שלה?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dr0r (דרור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 29, 2018

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 114
מספר הודעות: 712

 #983  נשלח: א' 15/03/2020 23:53

doronkdoron

AIO מתאים לגירסה 70, אולם משום שגירסה 70 כוללת בתוכה את AA (מוסתר אלא אם מתקינים את הקיט), ה-AA של AIO לא עובד בה.
פירוט על עדכוני הגירסה כאן.
(1) הבעות תודה: doronkdoron
פרופיל | שלח הודעה | חפש
doronkdoron
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 24, 2011
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 53

 #984  נשלח: ב' 16/03/2020 8:15

dr0r
האם ניתן להתקין AIO עם AA על הגרסה הקיימת שלי ואז לעדכן את הגרסה?
הבנתי משאירים את הפריצה, אחרת הגרסה החדשה תחסום אותה. האם להסיר את AA קודם, או שניתן לעדכן על הקיים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dr0r (דרור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 29, 2018

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 114
מספר הודעות: 712

 #985  נשלח: ב' 16/03/2020 16:14

doronkdoron

כן, בהחלט. ההתקנה של AIO שורדת את רוב העדכונים, ובכל מקרה הפריצה שורדת כל עדכון מלבד 70.00.335 (שבאופן ספציפי מוחק את הפריצה עצמה - מהלך די מלוכלך מצד מאזדה). מה שכן, לא יזיק להתקין את AIO שוב לאחר העדכון, למקרה שקבצים בכל זאת נדרסו ע״י ההתקנה. בניגוד לעדכון ה-firmware, ההתקנה של AIO קלילה ומהירה, אז זה שווה את זה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
doronkdoron
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 24, 2011
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 53

 #986  נשלח: ו' 20/03/2020 7:59

קיבלתי הצעה לא רעה מהמוסך, לגבי התקנה רשמית עם הצמה והחלפת ה USB ב 1100 ש''ח.
כמובן שזה גם סכום די גדול למשהו שלא בהכרח ייתן ערך מוסף אם אפשר לעשות לבד.
אני אנסה כנראה בסוף השבוע להתקין AIO על 56.00.513 ונראה איך ארגיש איתו.
האם ניתן להתקין את הפריצה עם ה recovery בהתקנה אחת עם שאר ה tweaks?
האם יש tweaks שכדאי להימנע מהם/ גורמים לבעיות?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
doronkdoron
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 24, 2011
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 53

 #987  נשלח: ו' 20/03/2020 8:01

*עריכה: מתנצל על ההכפלה, בטעות ולא מצליח למחוק...

dr0r
אז אזרתי מעט אומץ והתקנתי את AIO על גרסה 56.00.513.
ביצעתי את זה בשלושה שלבים: autorun and recovery, AA, AA update.
באופן כללית נראה שעובד תקין. עדיין לא בדקתי את waze בתנועה.

האם יש אופציה לכתוב במקלדת עברית? כרגע רק השתמשתי בחיפוש קולי שעובד בסדר.

שלב הבא - הבנתי (ממך וגם מקריאת release notes של גרסאות) שמומלץ לעדכן ל 59 האחרונה כי יש שיפורי ביצועים מורגשים (כרגע עובד סביר, אבל לא מאוד responsive).

במקביל - שוקל מה הערך המוסף שהפיתרון הרשמי של מאזדה ייתן לי - מהירות ההטענה טובה יותר,
אבל האם בגרסאות 70 החדשות יש שיפור ביצועים נוסף מגרסה 59?

כמובן שיש גם את הביטחון בזה שהמוסך מבצע את הפעולה, לדוגמא - כרגע אין לי בוסטר על מנת לגבות את המצבר במקרה שיסתיים תוך כדי ההטענה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dr0r (דרור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 29, 2018

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 114
מספר הודעות: 712

 #988  נשלח: א' 22/03/2020 23:32

doronkdoron

אפשר להתקין כמה tweaks שתרצה בהתקנה אחת. לא הייתי מתקין יותר מדי, כי זה מעמיס על המערכת. ה-tweak הכי חשוב מבחינתי הוא מסך מגע בזמן נסיעה.
לשידרוג גירסה רצוי מצבר חיצוני, אבל לא הכרחי, אם המצבר חדש או שהוא תומך i-Stop.
אין ממש דברים חדשים ב-70. התוספת המרכזית היא AA/CP.
שים לב שבגירסה הרשמית מסך המגע אינו פועל ב-AA, אפילו אם הרכב בעצירה, ולא עוזרים tweaks, זה חלק מההתקנה של מאזדה. כמו כן, יש תמיכה ב-HUD רק ב-AIO ולא בגירסה הרשמית.
בעניין מקלדת עברית - כפי שכתבתי באחת ההודעות הקודמות (זה שירשור מאוד ארוך), הוספתי את התמיכה לפני יותר מחצי שנה. תתקין את gboard, תקבע אותה כמקלדת הראשית, ותקבע את עברית כשפה הראשית, זה אמור להוסיף לך את התמיכה. אם זה לא מספיק, תעביר את השפה הראשית של הטלפון לעברית. אחרי שזה נוסף, אפשר לשנות חזרה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
doronkdoron
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 24, 2011
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 53

 #989  נשלח: ב' 23/03/2020 10:12

dr0r

תודה על המענה.
אם הבנתי אותך נכון, נראה כי מלבד החיסכון בעלות, לדעתך AIO יותר מוצלח מהפיתרון של מאזדה.
למעשה - אין יתרון בגרסה 70 העדכנית, הסתכלתי גם על release notes של כל הגרסאות וזה באמת נראה כך.

יש לי כמה שאלות ביחס למה שכתבת:
1. HUD הכוונה למסך מרחף כזה? מעניין שזה דורש גרסה מיוחדת...
2. יש לי מצבר i stop וככל שידוע לי, גם בשאר המאזדות עם sky active וה MZD connect. אז הצורך בבוסטר מיותר? אם אני בכל זאת רוצה בוסטר, יש לך מושג באיזה סוג לבחור בהתאם לרכב ולמצבר שלי? אף פעם לא התנסיתי בזה.
3. אני מבין שהגרסה המומלצת לעדכון היא 59.00.545, למרות שראיתי ב release notes שיש גם 59.00.546, תוכל לתת לי לינק בבקשה?
הלינק הקודם שראיתי בשרשור לוקח אותי לארכיב שנראה ריק.

שוב תודה על העזרה. לא היינו עושים את כל זה בלעדיכם.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dr0r (דרור)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 29, 2018

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 114
מספר הודעות: 712

 #990  נשלח: ב' 23/03/2020 18:54

doronkdoron

היתרון של הגירסה הרשמית הוא שהיא הרבה יותר יציבה, וכן מהירות ההטענה.
עם AIO מדי פעם יש תקלות חיבור, וכן חיבור ה-USB הרבה יותר רגיש לתזוזה.

1. HUD זה המסך הקטן מעל ההגה. לתמיכה בו נדרשת תמיכה ספציפית במערכת של הרכב. מאזדה מימשה את התמיכה עבור הניווט של iGo, אבל לא הוסיפו ל-AA/CP. לעומת זאת, ב-AIO טרחו לבצע reverse engineering של הפרוטוקול ולהוסיף את התמיכה.
2. לא בכל sky active יש. במאזדה 2 למשל אין. המצבר של iStop הרבה יותר חזק, ולכן אין צורך בבוסטר. בכל מקרה, כל בוסטר שיכול להתניע לך את הרכב יתאים.
3. הם עשו בלגאן באתר ההורדות, הלינק הנכון לגרסאות הקודמות הוא זה.
(1) הבעות תודה: doronkdoron
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > Infotainment - מולטימדיה וגאדג'טים לרכב עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  65  |  66  |  67  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht