מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


מדריך רכישה באמזון לשירותכם (שאלות נפוצות) - הערות ומשובים יתקבלו בברכה


עמוד 2 מתוך 48
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  46  |  47  |  48  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
pixies (דורון)
אחראי תחום HTPC
אחראי תחום HTPC

הצטרף בתאריך:
  Mar 13, 2007

מיקום: פאתי מלאבס
הבעות תודה: 2209
מספר הודעות: 32642

 #16  נשלח: ג' 11/08/2015 7:09

לאמזון מראש ובלי הפתעות לאחר מכן (למעט הפתעה משמחת שעשוייה לקרות - החזר כספי מאמזון).
_________________
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
avioren (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 04, 2005

מיקום: כפר-סבא
הבעות תודה: 122
מספר הודעות: 2515

 #17  נשלח: ג' 11/08/2015 10:15

כל הכבסוד על ההשקעה
פשוט מדריך מצויין.
אמנם כבר רכשתי לא מעט מוצרים מאמזון (בעיקר גרמניה), אבל כמה טיפים כאן שלא הייתי מודע אליהם (השוואת מחירים ומטבע המרה) יכולים לעזור מאוד.
ד.א : אמנם כפי שציינת זה לא מובטח, אבל אצלי כל מוצר שנרכש באמזון ,קיבלתי לאחר כחודשיים החזר חלקי של המס/מע"מ ששולם.

_________________
אני לא מספיק עשיר לקנות מוצרים זולים.
(1) הבעות תודה: oris74
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
satih
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 01, 2012
הבעות תודה: 117
מספר הודעות: 960

 #18  נשלח: ד' 12/08/2015 4:14

נתקלתי כמה פעמים במוצרים שהמחיר באמזון איטליה היה נמוך בצורה לא משמעותית מאמזון גרמניה/צרפת. מצד שני ראיתי כמה תגובות בפורום על בלגן אצל האיטלקים, לא שאמזון לא החזירו כסף או משהו, אבל התהליך היה פחות חלק.

מנסיונכם, אם ההפרש לא גדול הייתם מזמינים מאיטליה כי מדיניות אמזון היא אותה מדיניות או שמוסיפים קצת לגרמנים?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
BrunPa
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Mar 09, 2012
מספר הודעות: 13

 #19  נשלח: ד' 19/08/2015 18:47
שאלה לגבי המשלוח

איך חבילה עם מקרן מאמזון גרמניה מגיעה? דואר ישראל? חברת שילוח מהיר? ( אם כן, איזו?) האם יש עוד עמלות לשלם לחברת השליחויות ?
תודה מראש!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ido111 (Ido)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Dec 10, 2004

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 89
מספר הודעות: 831

 #20  נשלח: ד' 19/08/2015 18:50
Re: שאלה לגבי המשלוח

BrunPa
·
מגיע עם iparcel עד הארץ (הם משחררים את החבילה מהמכס) ואחר כך היא עוברת לדואר שליחים למשלוח עד הבית, אין צורך לשלם שום דבר למעט מה ששילמת.
(1) הבעות תודה: BrunPa
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oris74 (אורי)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה


הצטרף בתאריך:
  Nov 22, 2010

מיקום: אשקלון
הבעות תודה: 755
מספר הודעות: 8019

 #21  נשלח: ד' 19/08/2015 22:26
Re: שאלה לגבי המשלוח

BrunPa
·כל התשובות נמצאות במדריך..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
minime
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 03, 2005
הבעות תודה: 161
מספר הודעות: 1288

 #22  נשלח: ו' 21/08/2015 17:07

איך בדיוק מומלץ להחזיר מוצרים?
לא האמנתי שאני אגיע לזה אבל אני צריך להחזיר.
עד להדפסת הכתובת להחזרה ומכתב לפטור ממכס שיש להדפיס, הגעתי. לא ברור לי איך אני מדביק את זה על החבילה.
איך שולחים להם? הייתי בדואר וחוגגים על קנית קרטון מסכן וגם לא כ"כ סומך עליהם לאור הפרסומים האחרונים.
אילו עוד אפשרויות שילוח שפויות ישנן? אמזון גרמניה רושמים שיחזירו עד 8 יורו משלוח.
לא הגיוני בכלל מאחר והם לקחו קרוב ל-40 יורו ואני מחזיר רק חלק מהמוצרים.
למה אין להם שירות איסוף כאשר הם שולחים מוצר חליפי ?
יש פה מישהו עם ניסיון בהחזרת חבילה (לא צרור) לאמזון (DE) ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
satih
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 01, 2012
הבעות תודה: 117
מספר הודעות: 960

 #23  נשלח: שבת 22/08/2015 0:45

הם נתנו לך עד 8 יורו? בד"כ אומרים שלח ותראה לנו קבלה, נחזיר את כל הסכום

את כל ההדפסות מדביקים על הקופסה החיצונית, בדיוק כמו בדואר שמגיע אליך
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
elandes (Eli)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 29, 2005
הבעות תודה: 26
מספר הודעות: 296

 #24  נשלח: שבת 22/08/2015 20:40
תתקשר אליהם - זה לא יפתר טוב בהתכתבות

Germany: 08 00-3 63 84 69

"שפרחן זי אינגליש" תתכונן לגרמנים חמורי סבר ,שלא ילקקו לך כמו האמריקאים, אבל בסופו של דבר תקבל פיתרון הגיוני.

בהצלחה ותדווח פה איך היה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
minime
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 03, 2005
הבעות תודה: 161
מספר הודעות: 1288

 #25  נשלח: א' 23/08/2015 12:28

אני רוצה לשלוח, אך לא דרך הדואר. עם אילו חברות מומלץ? יש לי שבועיים לדדליין...החבילה שכבה שבועיים.
הייתי שולח דרך הדואר אבל אני לא רוצה לקחת את הסיכוי שזה לא יגיע בזמן עד סוף שבוע הבא או בכלל.
חוץ מפדקס ו-DHL האם חברות קטנות עדיפות במחיר ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
satih
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 01, 2012
הבעות תודה: 117
מספר הודעות: 960

 #26  נשלח: א' 23/08/2015 22:34

אולי אני טועה אבל הזמן שנותנים זה זמן שעד אליו חייב לשלוח, לא זמן שזה חייב להגיע בו אליהם. כלומר אתה שולח עם מס מעקב עד זמן זה ונותן להם מס מעקב שיראו שנשלח
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
molvy (משה לוי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה


הצטרף בתאריך:
  Mar 16, 2010
הבעות תודה: 959
מספר הודעות: 5707

 #27  נשלח: א' 23/08/2015 23:22

תודה רבה על מדריך מצוין
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
taoyossi (יוסי ביטון)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Oct 18, 2006
הבעות תודה: 100
מספר הודעות: 5221

 #28  נשלח: ב' 24/08/2015 8:53

מישהו מכיר את ההתחייבות הזו של אמאזון ?

החזר עד 30 ימים אם המחיר יורד


_________________
ההודעה הראשונה שלי באתר
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
firebird
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 10, 2005
הבעות תודה: 28
מספר הודעות: 1369

 #29  נשלח: ב' 24/08/2015 15:50

מניסיו כשראיתי ירידת מחיר למוצר שנשלח אלי ועדיין לא הגיע פניה קצרה לאמאזון וקיבלתי את ההפרש
_________________
אין מסך מושלם! כן, אני יודע שפעם היה ......
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
elandes (Eli)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 29, 2005
הבעות תודה: 26
מספר הודעות: 296

 #30  נשלח: ב' 24/08/2015 16:09
זה הכל נכון. אבל ...

תיזהרו לא להגזים!!!!!! גם אמזון עוקבת אחרי הפעילות שלכם, ומדרגת כל לקוח לפי הרווחיות שלה מולו. כשהיא מחליטה שהלקוח עבר את הגבול הוא מקבל מכתב בנוסח הבא:
careful review of your account indicates that you've requested refunds on a majority of your orders for a variety of reasons.

In the normal course of business, we expect there may be occasional problems. However, the rate at which such problems have occurred on your account is extraordinary, and it cannot continue. Effective immediately, your Amazon.com?tag=h0dab-20& account is closed, and you will no longer be able to shop in our store.

All other accounts related to yours have also been closed. If you were to open a new account, it would also be closed. We will not accept the return of any additional orders placed under a new account, and we won't issue further refunds for those orders. We appreciate your cooperation.

Going forward, any questions must be directed to [email protected]?tag=h0dab-20& Please do not contact Amazon's Customer Service department, as they will no longer be able to assist you."
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  46  |  47  |  48  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht