לי הלך הפנל פעמים! אחרי שנתים וחצי (באחריות) ואחרי 5 (ולפח)
מי שמתאים לו להחליף מכשיר כל 5 שנים אז סמסונג זה אחלה.
איכות פאנלים בSAMSUNG ביבוא רשמי מול מקביל
@ramada
·שיטת מצליח להתנער מאחריות. הפורום מלא בסיפורים כאלה וגם לי זה קרה. מנסיון, פניה לסמסונג ישראל בפייסבוק עוזרת כדי לנער את היבואן. התעקשות תביא תוצאות.
https://www.facebook.com/Samsung.Israel/?fref=ts
בהצלחה.
·שיטת מצליח להתנער מאחריות. הפורום מלא בסיפורים כאלה וגם לי זה קרה. מנסיון, פניה לסמסונג ישראל בפייסבוק עוזרת כדי לנער את היבואן. התעקשות תביא תוצאות.
https://www.facebook.com/Samsung.Israel/?fref=ts
בהצלחה.
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
החליפו לי פנל ולא את המכשיר (אני לא גר בארץ)
בדר"כ בסינגפור השרות טוב, אצל סמסונג נתקלתי פשוט בקבוצה של מפגרים.
רצו לתקן לי את המכשיר (אחרי 5 שנים) ביותר כסף ממכשיר חדש, עם שלוש שנות אחריות וגדול יותר ... מפגרים
התקלקל לי השואב אבק של סמסונג... אחרי שלוש שנים הלך המנוע (וזה לא שואב שעבד קשה)
שאלתי כמה עולה המנוע אמרו לי יותר ממחיר שואב חדש בחנות.
יש לי עוד כמה דוגמאות...
בקיצור אני על סמסונג ממליץ לשונאי.
בדר"כ בסינגפור השרות טוב, אצל סמסונג נתקלתי פשוט בקבוצה של מפגרים.
רצו לתקן לי את המכשיר (אחרי 5 שנים) ביותר כסף ממכשיר חדש, עם שלוש שנות אחריות וגדול יותר ... מפגרים
התקלקל לי השואב אבק של סמסונג... אחרי שלוש שנים הלך המנוע (וזה לא שואב שעבד קשה)
שאלתי כמה עולה המנוע אמרו לי יותר ממחיר שואב חדש בחנות.
יש לי עוד כמה דוגמאות...
בקיצור אני על סמסונג ממליץ לשונאי.
בארץ נותני השירות הם אלקטרוניקס.
קודם כל הם לא נותנים אישור בכתב על כך שהם לקחו את המכשיר.
אחר כך הם לא מוכנים לתת לך תשובות בכתב אלא רק בעל פה.
קרן - מנהלת השירות מתקשרת כל יום ועונה את אותן תשובות "תקליטי אותי" היא אומרת לי.
מהר מאוד כתבתי מייל לסמסונג ישראל ומאותו רגע אמרתי לה שאני לא מוכנה לשמוע את הסיפורים שלה....
קודם כל הם לא נותנים אישור בכתב על כך שהם לקחו את המכשיר.
אחר כך הם לא מוכנים לתת לך תשובות בכתב אלא רק בעל פה.
קרן - מנהלת השירות מתקשרת כל יום ועונה את אותן תשובות "תקליטי אותי" היא אומרת לי.
מהר מאוד כתבתי מייל לסמסונג ישראל ומאותו רגע אמרתי לה שאני לא מוכנה לשמוע את הסיפורים שלה....
דירוג הדירוגים!
אהלן אני מתכנן לקנות LED FULL HD לחדר שינה.איזה חברה עדיפה סמסונג או אל גי או סוני או פיליפס או טושיבה או פנסוניק?? שימוש לראות טלווזיה[לא צריך תלת מימד] צריך עידן+מובנה{מה ההבדלבין DVD-T לבין DVD-T2??אני יחבר אותה למחשב לראות סדרות[איזה חיבור טוב צריך ביןחשב לטלווזיה??לא צריך TV SMART כי אני מחבר למחשב.גודל מסך מומלץ[מטר וקצת מהמיטה]??ואיזה חנות במרכז טובה?[איכות+זול]
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
Re: דירוג הדירוגים!
·tobegod כתב:אהלן אני מתכנן לקנות LED FULL HD לחדר שינה.איזה חברה עדיפה סמסונג או אל גי או סוני או פיליפס או טושיבה או פנסוניק?? שימוש לראות טלווזיה[לא צריך תלת מימד] צריך עידן+מובנה{מה ההבדלבין DVD-T לבין DVD-T2??אני יחבר אותה למחשב לראות סדרות[איזה חיבור טוב צריך ביןחשב לטלווזיה??לא צריך TV SMART כי אני מחבר למחשב.גודל מסך מומלץ[מטר וקצת מהמיטה]??ואיזה חנות במרכז טובה?[איכות+זול]...
טושיבה כבר מזמן לא במשחק של המובילים....מכרו/העבירו את עסקי המסכים שלהם לצד שלישי.
מסכי פיליפס נמכרו לסינים...לא יודע לאורך זמן מה יהיה איתם.
פנסוניק מאז סגירת עסקי הפלאזמות...מחפשים את דרכם. יש מדי פעם נפילות ומדי פעם הצלחות.
קצר היום שיסגרו/ימכרו את עסקי המסכים שלהם סופית.
מי חזק בתמונה?
LG וסמסונג.
אחריהם סוני.
http://www.gadgetreview.com/best-tv-brand
http://www.consumerreports.org/cro/2013 ... /index.htm
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
·אם בעינך מקובל שהתקלקל המכשיר פעמים בחמש שנים קל וחומר שמדובר בפנל... אחלה, תקנה סמסונג וגם תגיד לכולם שזה מוצר מצויין.none77 כתב:לא רואה משהו מהשרשור הזה שמצביע שסמסונג פחות מומלץ, נדרשת סטטיסטיקה של כמה דגמים ומינימום מסכים בשביל להסיק משהו על אמינות.
לא חושב שתתקשה למצוא דגם מסויים שלא התקלקל פעמיים ב5 שנים, אחריות טובה זה בהחלט משמעותי....
אני חושב שזה לא לגיטימי, בטח לא תקלה שגורמת לי לזרוק את המכשיר לפח אחרי חמש שנים, אז לדעתי האישית והלא מחייבת, מדובר בחרא של מוצר.
אגב להורים שלי יש פיליפס (ואני עדיין לא ממליץ עליה) שעובדת כבר 7 שנים קשה עם אפס תקלות.
אני לא חושב שמכשירים לא מתקלקלים, אבל לפחות שתהיה יכולת לתקן אותם. במקרה של סמסונג יותר מידי סיפורים על פנלים מתים וחרא של שרות.
תדע לך שהפראיירים לא מתים!
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
המכשיר לא ישב בנישה.
הלדים שבקצות הפנל, מספיק שאחד הלדים נשרף, הולך המסך.
התקלה הזאת חוזרת על עצמה בהמון! תלונות גם בפורומים בחו"ל בסדרות D-F
או שלאחר מכן הם השתפרו או שעדיין הסדרות האלו לא מספיק ותיקות.
ניתן לתקן את הפנל ע"י פתיחתו והחלפת הלדים, שזה תהליך מורכב ולא מוצדק כלכלית.
אכלתי אותה עם טלפונים שלהם, מכונת כביסה, מקרר, שואב אבק... וטלווזיה, מספיק?
בכל המקרים ללא יוצא מהכלל המוצרים שלהם שרדו הרבה פחות מהמצופה ובאף מקרה לא היתה הצדקה כלכלית לתקן.
זה לא חוסר מזל, זאת פשוט איכות יצור נמוכה מאוד.
הלדים שבקצות הפנל, מספיק שאחד הלדים נשרף, הולך המסך.
התקלה הזאת חוזרת על עצמה בהמון! תלונות גם בפורומים בחו"ל בסדרות D-F
או שלאחר מכן הם השתפרו או שעדיין הסדרות האלו לא מספיק ותיקות.
ניתן לתקן את הפנל ע"י פתיחתו והחלפת הלדים, שזה תהליך מורכב ולא מוצדק כלכלית.
אכלתי אותה עם טלפונים שלהם, מכונת כביסה, מקרר, שואב אבק... וטלווזיה, מספיק?
בכל המקרים ללא יוצא מהכלל המוצרים שלהם שרדו הרבה פחות מהמצופה ובאף מקרה לא היתה הצדקה כלכלית לתקן.
זה לא חוסר מזל, זאת פשוט איכות יצור נמוכה מאוד.