הגיעו רמקולי אטמוס rp-140

אודיו בקולנוע-ביתי ופורמטים רב-ערוציים - רסיברים, מגברי כח-רב ערוציים, פרוססורי-אודיו וכו'
lagolaspen
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 170
הצטרף: אוגוסט 2011
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 29 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

נושא שלא נקרא #31 

תתחדש ותפגיז (~) :oops: 8O :D :שוטר-עצבני:

avilior (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1629
הצטרף: יולי 2007
מיקום: עכו
נתן תודות: 192 פעמים
קיבל תודות: 134 פעמים

נושא שלא נקרא #32 

מעדכן רק שהרסיבר עדיין לא שוחרר מהמכס בגלל שלא התקבל אישור ממשרד התקשורת!!
במהלך החודש האחרון נוכחתי לדעת שהשירות הכי גרוע שאפשר לקבל במדינה מאיזה שהוא גוף זה משרד התקשורת, ביזיון אחד גדול!!!! לא הוט, לא משרד הרישוי ולא אף גוף משתווה לדבר הזה.
איפה נשמע שאי אפשר להשיג אף אחד בטלפון??
כשמתקשרים או שתפוס או שלא עונים או שיש היום חידוש, עונה מזכירה ומציינת ששעות הפעילות למענה הן מ9 ל1 בצהריים, בזמן שאני מתקשר ב10, ב11, ב12....
כשהם מואילים בטובם לענות, התשובה היא ״תמתין״, זה מה יש, אין מה לעשות ואז מבקשים ממני טלפון לחזרה וכמובן לא חוזרים.
נצא מנקודת הנחה שיש עומס, אוקי, זה אומר שאין סטאטוס לפנייה? שלא יודעים לתת צפי לאישור?
הגדלתי לעשות ושלחתי פנייה באתר משרד התקשורת, יש להם שם אגף לפניות הציבור. זה היה לפני שבוע בדיוק. אין תשובה עד עכשיו.
אז לסיכום, משרד התקשורת זה גוף בירוקרטי שמעסיק אנשים טכנוקרטיים משנות אנו באנו שאין להם שום קשר למתן שירות, אין עם מי לדבר ואין על מי לסמוך כי כשאומרים לך כמה פעמים שיחזרו אליך ולא עושים את זה אתה מבין שחבל על הזמן.
אם זה היה גוף פרטי הוא היה מזמן מזמן פושט את הרגל.
זהו, שיחררתי קיטור.
ועכשיו למקום יותר פרגמטי - מי שחושב ליבא מוצר עם wifi ויודע שהמשלוח יעבור דרך ups (שגם להם אין שום כח מול משרד התקשורת), שישלח עוד לפני ההזמנה פרופורמה למשרד התקשורת. פרופורמה זה למעשה הצעת מחיר שמקבלים מהספק (אמזון למשל) שמקביל מבחינת הצרכים של משרד התקשורת לחשבונית ואת זה אפשר לשלוח למשרד התקשורת ע״מ לקצר תהליכים ולפתוח את הפניה כבר בשלב ההזמנה ולא לחכות שהמוצר יגיע לארץ. יש לצרף בנוסף מפרט על המוצר, אותו אפשר להוריד מהאינטרנט עם הדפים הרלוונטיים של התדרים.
נערך לאחרונה על ידי avilior ב 02/04/2017 13:52, נערך פעם 1 בסך הכל.

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 9150
הצטרף: נובמבר 2010
שם מלא: אורי
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 1102 פעמים
קיבל תודות: 916 פעמים

נושא שלא נקרא #33 

לשר התקשורת אין זמן להתעסק בשטויות האלו - יש לו תאגיד על הראש...

mulder
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6745
הצטרף: מאי 2008
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 306 פעמים
קיבל תודות: 635 פעמים

נושא שלא נקרא #34 

להבנתי חברת קורייר עובדת עם עמיל מכס, תשאל אותם אם זה מישהו שיושב אצלם או עמיל מכס חיצוני, בקיצור תבקש לדבר איתו ישירות.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #35 

לגבי האשור ממשרד התקשורת,
גם אני עברתי לא מזמן את אותה "חוויה" עם הזמנת רסיבר מאמזון. במקביל לעמיל של UPS החלטתי לפעול במקביל עצמאית להשיג את האישור. (כשראיתי ש- UPS זזים ממש לאט). מה שעשיתי זה במשך שבוע - כל יום לפקסס אליהם את כל המסמכים, שוב ושוב, פעמיים ביום. (אין שום אפשרות לדעת בפקס אם מישהו קיבל/לא קיבל והאם זה בהליך או לא וכן הלאה - אז לייתר בטחון).
אחרי כמה ימים קבלתי, חזרה בפקס כמובן, את האישור המיוחל אותו העברתי ל- UPS ששחררו לי את הרסיבר ולמחרת הוא כבר היה אצלי בסלון מחובר. השוס הוא שכנראה כל הפיקסוסים האלה לא נפלו על אזניים ערלות שם במשרד אישור ספטרום תדרים - במשך שבוע קבלתי כל איזה יומיים אישור חדש מהם בפקס בהתאם למסמכים ששלחתי להם. כך יצא שבסופו של יום יש לי ביד משהו כמו שלושה-ארבעה אישורים ממשרד התקשורת על אותו הרסיבר. (ולא, זה לא אותו מסמך שפיקססו לי כמה פעמים, אלא אישור חדש בכל פעם. עם מספר אסמכתא ואישור שונים האחד מהשני)

לגבי קליפש,
גם לי יש סט קומפלט של קליפש וגם אני התלבטתי לגבי רמקולי האטמוס הללו. גם אני מעט סקפטי לגביהם אך זה בהחלט משהו שיכול לתת תוספת מעניינת. אני חושב שעדיף שניים תקרתיים "פרופר", אבל מניח שגם שניים כאלה, אם מתוכננים ומונחים נכון, יכולים לתת תוספת. (אולי לא אותה תוספת, אך משהו מעניין).
לגבי הבהירות / צרימות של הקליפש, זה באמת עניין של טעם בסופו של יום. רק מה שיש לי להוסיף פה זה שבסדרת הרפרנס פרמייר החדשה (ה- RP) הם מיתנו מאד את השופר והוא פחות מודגש ממה שמכירים מהעבר או מסדרות אחרות שלהם. כן, עדיין "בהירים" ומודגשים בגבוה, אך הרבה פחות ביחס למה שמכירים.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

avilior (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1629
הצטרף: יולי 2007
מיקום: עכו
נתן תודות: 192 פעמים
קיבל תודות: 134 פעמים

נושא שלא נקרא #36 

mulder כתב:להבנתי חברת קורייר עובדת עם עמיל מכס, תשאל אותם אם זה מישהו שיושב אצלם או עמיל מכס חיצוני, בקיצור תבקש לדבר איתו ישירות.
...
·

לא הבנתי. מי אלה? מי יושב אצלם?

avilior (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1629
הצטרף: יולי 2007
מיקום: עכו
נתן תודות: 192 פעמים
קיבל תודות: 134 פעמים

נושא שלא נקרא #37 

jacko-il,
שחר,
ארבעה אישורים....פששש אני מחכה לראשון. ממחר אני הולך לפעול בדרך שלך, רק במקום פעמיים ביום אני שולח פעמיים בשעה 8)

mulder
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6745
הצטרף: מאי 2008
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 306 פעמים
קיבל תודות: 635 פעמים

נושא שלא נקרא #38 

avilior כתב:
...
...
·

לא הבנתי. מי אלה? מי יושב אצלם?
...
ups ודומיו לא משחררים מהמכס בעצמם, הם צריכים לעבוד עם עמיל מכס או מסווג שמצהירים למכס על הסחורה. הרי סתם זה לא נעצר במכס, נכון? אני לא יודע להגיד בפירוט איך זה עובד, אבל תבדוק איתם מה שאמרתי, תבקש לדבר עם המסווג שלהם.

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

נושא שלא נקרא #39 

@avilior
·

איזה רסיבר הזמנת, לא עקבתי....?

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #40 

עזבו, לא צריך לדבר עם המסווג ב- UPS ולא כלום. דברתי כבר גם עם המסווג (מסווגת נחמדה ליתר דיוק במקרה שלי) וכל מה שיסבירו לכם זה, ובצדק, שככה זה החוק בארץ. אפשר להתעצבן עד מחר על UPS (לגיטימי, גם אני התעצבנתי. אפילו הרבה.) אבל שורה תחתונה זה החוק היבש וככה הם פועלים. רשום ב- INVOICE של השילוח WIFI RECEIVER ? בום. אוטומטית הם מסווגים את זה כמו שהחוק דורש כפריט שדורש אישור ממשרד התקשורת.

אין מה להתווכח ולריב עם UPS, ניסיתי גם את המסלול הזה כי הייתי בטוח בצדקתי אבל הסתבר לי שטעיתי. הערוץ בו צריך לפעול הוא פשוט - לפקסס את כל המסמכים למשרד התקשורת ולהמתין לאישור חזרה בפקס. זהו.
מילאתי את המסמכים (אותם מסמכים ש- UPS שלחו לי לחתימה, רק שהחלפתי בהם את פרטי יצירת הקשר אליי במקום ל- UPS) + צירפתי את המסמכים הטכניים הרלוונטים שמצאתי + ברושור (מקטלוג) של המוצר + מכתב קצר בן כמה משפטים שמתאר להדיוט מן השורה מה זה המוצר הזה ולמה הוא משתמש אותי (דהיינו: "מדובר במגבר שמע לקולנוע ביתי המתחבר אל הטלויזיה ואל הרמקולים וישמש לשימוש ביתי בסלון - להאזנה למוזיקה וסרטים".
פקססו הכל ובצורה ברורה ומסודרת והכל יהיה בסדר. אף אחד לא נגדכם ועושה בכוונה, פשוט זו הבירוקרטיה המסורבלת שיש בארצנו.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

avilior (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1629
הצטרף: יולי 2007
מיקום: עכו
נתן תודות: 192 פעמים
קיבל תודות: 134 פעמים

נושא שלא נקרא #41 

אתה צודק שאף אחד לא נגדנו מצד שני גם אף אחד לא בעדנו.
תהליך של שליחת פקס פעמיים ביום במשך שבוע לא אמור לקרות למרות הבירוקרטיה.
בכלל, בירוקרטיה אמורה לעשות סדר, עזוב שאנחנו לא מסכימים על הדרך שהיא עקומה לגמרי (אני צריך להוריד מפרט מהאינטרנט על מוצר שמוכרים בארץ ויש לו יבוא מסודר? למה?), אבל לפחות שיהיה היגיון במה שאנחנו עושים ולשלוח פקס 20 פעם או להתקשר 30 פעם רק בשביל לקבל מענה זה דבר שלא אמור לקרות במדינת ישראל מודל 2017. אולי במקום לפתור את בעית התאגיד שינסו לפתור את בעית משרדי הממשלה.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #42 

@avilior
·
הכוונה היא שאף אחד לא נגדנו עקרונית (לדעתי) ב- UPS ובמשרד אישור ספקטרום תדרים. פשוט זה החוק היבש והם פועלים לפיו כמו זומבים, לא חושבים ימינה ושמאלה. לא בגלל שהם נגדנו או בעדנו או מה לא, פשוט בגלל שזה לא מעניין אותם. זה החוק וככה הם פועלים שם בירוקרטית כדי לנפק אישורים לשחרור.
בגדול, אני מניח שפעם (נניח לפני 15-20 שנה) זה היה די הגיוני. ציוד תקשורת לא היה מגיע לארץ באלפים מידי יום, זה היה אירוע יחסית נדיר ולכן היה הגיוני לנפק פרטנית למקרים מיוחדים.
הבעיה היא אחרת, העולם התקדם ביחס לתקנות והחוקים שיש בארץ. היום יש לך WiFi ומשדר בכל חור, משעון סמארט ועד לאיזה פריט לבוש. והחוק היבש לא יודע (ולא תוכנן בכלל במקור) להתמודד עם הסוגיות האלה.
הפתרון הוא רק לשנות את החוק או לפחות לעשות לו עדכון לפי הצרכים של היום. כבר עשו משהו דומה עם סמארטפונים ומחשבים ניידים לא מזמן..

*כאן יש את כל החוקים/מידע/חובות/דרישות של משרד התקשורת בנושא:
http://www.moc.gov.il/327-he/MOC.aspx

השינוי חייב לבוא מהחוק עצמו. לא הגיוני בכלל לצפות שחברות השילוח יפעלו בניגוד לחוק ויוציאו את עצמן שותפות לעבירה כביכול במקרה שיעלימו עין.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

mulder
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6745
הצטרף: מאי 2008
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 306 פעמים
קיבל תודות: 635 פעמים

נושא שלא נקרא #43 

@jacko-il

אל תצפה שהממשלה האדיוטית הזאת תשנה משהו, אולי זה ישתנה עם הזמן אבל לא עכשיו.

אנשים משלמים לא מעט כסף על משלוח ושירות עד הדלת. החובה שלך כלקוח מסתכמת בלספק להם את המסמך הנכון כדי שהמסווג שלהם יוכל לשלוח בעצמו למשרד התקשורת הנכבד והמתקדם מאוד בארץ, ואז הם יוכלו לספק לך את המוצר עד הבית בצורה חלקה. נשמע לך הגיוני שאתה צריך עכשיו לעשות את כל ההסברים ולרוץ אחרי פקידים עצלנים במשרד ממשלתי ?

אנשים ממתינים פה חודש למכשיר שיכלו לקבל תוך כמה ימים, בושה וכלימה ב"מעצמת הייטק" וחברה ב OECD. גרועה גם התשובה של פאואר-האוס עולמי כמו UPS : "תשלח את זה למשרד התקשורת". הם רציניים?? ואז אנשים שולחים כל יום 10 פעמים עד שמישהו טורח לטפל? אולי גם יבקשו שתבוא עם מדים חומים ורכב כדי לקחת לבד?

אצל יבואנים יש מישהו שיושב ליד הפקס ושולח כל יום דפים? מכולות שלהם מתעכבות חודש ? אתה מודע כמה עלויות זה עיכוב של רק כמה ימים בשחרור מכולה? אני מבטיח לך שאצלם זה לא קורה, כי המסווגים שהם עובדים מולם מגישים את האישורים בזמן.

אולי את UPS בארץ הלקוח הקטן לא מעניין והם רוצים לחסוך ולתת ללקוח לעשות את העבודה.
או שהם לא מודעים לגודל הבעיה, ולא ברור כמה מסווגים יש להם. לא הבנתי אם יש להם רק אחת בלבד ממה שאמרת.

ואולי הפתרון הפשוט הוא לבקש מאמאזון להשמיט כל אזכור של המילה WIFI מהחשבונית.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #44 

UPS עושים את העבודה עבור הלקוח. הם לא מבקשים ממך כלום בתמורה למעט חתימה על סוג של ייפוי כח המאשר להם להגיש את הכל לכל הגורמים הרלוונטים בשמך.
אני פעלתי במקביל ל UPS ולא במקום. הסיבה - זירוז עניינים. לי יש לפקסס ולעקוב אחרי פריט אחד ולהם יש בטח עוד כמה עשרות או מאות במקביל. אני בחרתי בעצמי לפעול מול משרד התקשורת וזו לא דרישה של UPS. אני מניח שאם סתם הייתי יושב וממתין אז האישור פשוט היה מתעקב בכמה ימים או שבוע פלוס מינוס.

בכל מקרה, הטיעונים שלך בהחלט נכונים וקשים ובכוונתי להעלות את זה לסדר יום הכנסת כבר בהמשך השבוע. זה לא יעבור לסדר היום כאילו כלום..
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

avilior (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1629
הצטרף: יולי 2007
מיקום: עכו
נתן תודות: 192 פעמים
קיבל תודות: 134 פעמים

נושא שלא נקרא #45 

jacko-il,
אם תצליח לעלות דבר כזה לסדר היום בבחירות הבאות אני בוחר בך...
נריץ אותך גם על חשבון הפורום הכל כולל הכל.

שלח תגובה

חזור אל “אודיו רב-ערוצי (ק''ב)”