לסרטים אני עובד כרגיל. ז"א דרך יציאת ה-PRE OUT ברסיברויק.
האם הרגשת גם שיפור בסרטים (מן הסתם בקטעי אקשן)?...
האם סאב וופר משפר את הסאונד גם בשמיעת מוזיקה?
ZUV_R
לא מדויק..אני יכול לכבות את הסאב ולהמשיך לשמוע כרגיל ז"א כאילו שאין סאב. אם אני מדליק אותו הוא מתנהג כאילו היה אלמנט נוסף לקדמיים שמייצר את הנמוכים.
נכון שבשביל לעשות את זה חייב להיות סאב טוב. כך או כך, אני עדיין מעדיף לשמוע מוסיקה בלי סאב
לא מדויק..אני יכול לכבות את הסאב ולהמשיך לשמוע כרגיל ז"א כאילו שאין סאב. אם אני מדליק אותו הוא מתנהג כאילו היה אלמנט נוסף לקדמיים שמייצר את הנמוכים.
נכון שבשביל לעשות את זה חייב להיות סאב טוב. כך או כך, אני עדיין מעדיף לשמוע מוסיקה בלי סאב
Reasonable people adapt themselves to the world. Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves. All progress, therefore, depends on unreasonable people.
- ziv_r
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 44361
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 2084 פעמים
- קיבל תודות: 4723 פעמים
עדיין יש לי שליטה על הקרוס שברסיבר, זה לא מתבטל. הרעיון הוא לא לשתף את שני הקרוסים יחדיו- רסיבר וסאב.עוד משהו - אתה נותן לסאב שיהיה הקרוס שלך במקום המגבר - וסביר להניח שהסאב יעשה עבודה פחות טובה בנושא זה....
Reasonable people adapt themselves to the world. Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves. All progress, therefore, depends on unreasonable people.
זה לא נכון ההגברה היא של הרסיבר הסאב פשוט במקום להשתמש ביציאה הליין לוול היעודית משתמש ביציאות הפאוור, הסאב מגלח את התחום התחתון (בהתאם להגדרת החיתוך של הקרוס) וכל שאר האות ממשיך לרמקול המיועד לו (קונפיגורציה כזו מיועדת בעיקר למגברים שאין להם יציאת PRE לסאב)מה שמפריע קצת בקונפיגורציה שתארת, זה שעכשיו אתה משתמש בהגברה של הסאב עבור הקידמיים שלך וסביר להניח שהיא פחות טובה מההגברה של המגבר שלך......
הרעיון הוא לא לשתף את שני הקרוסים יחדיו- רסיבר וסאב....
זה בדיוק מה שאתה עושה בקונפיגורציה שלך הם עובדים במגביל.
מיכאל .
- MartinHSabag
- מנהל
- הודעות: 59332
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: מרטין סבג
- מיקום: כפר-סבא
- נתן תודות: 858 פעמים
- קיבל תודות: 1619 פעמים
- יצירת קשר:
תיקון קטן, הקרוסים לא עובדים במקביל אלא בטור.
נערך לאחרונה על ידי MartinHSabag ב 15/07/2005 9:48, נערך פעם 1 בסך הכל.
אם הם יעבדו במקביל זה יוצא כאילו לא עשיתי כלום. ההרגשה היא שהם כבר לא "מתנגדים אחד לשני" סביר להניח שהם מסתכמים יחד שזה באמת חיבור טורי ולא מקבילי
Reasonable people adapt themselves to the world. Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves. All progress, therefore, depends on unreasonable people.
צודקים זה באמת בטור , השאלה בחיבור כזה היא מי חותך יותר טוב הקרוס של הרסיבר או של הסאב (אני אישית מעדיף בסרטים להגדיר את כל הרמקולים כגדולים ולהשאיר לסאב רק את הערוץ היעודי שלו, בחיבור כזה זה לא אפשרי כי הסאב יחתוך מהקדמיים בכל מקרה) במוזיקה יכול להיות יתרון לקונפיגורציה הזו (במקרה והקרוס בסאב יעשה עבודה טובה יותר).
מיכאל .
נסה פעם להגדיר אותם כקטנים כולם, תוריד את ה-CROSS של הרסיבר לדרגה הכי נמוכה שלו ואת ה-CROSS של הסאב קצת מעל דרגה זו. דווח אם חל שיפור!
Reasonable people adapt themselves to the world. Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves. All progress, therefore, depends on unreasonable people.
תאמין לי שניסיתי כל אופציה אפשרית כולל את האופציה של חיבור בפאוור לוול, הקונפיגורציה הרגילה נתנה את התוצאה הטובה ביותר לטעמי (כלומר גם במוזיקה וגם בסרטים הקרוס של הרסיבר עשה עבודה טובה יותר לטעמי, ביחוד שכמו שאמרתי לא אהבתי בקונפיגורציה שלך שבסרטים עם ערוץ LFE הסאב מקבל אות כפול וזה יוצר אצלי הרבה באלאגן לא רצוי), אבל בסוף הכל עניין של טעם. מצידי אם מה שעושה לך טוב זה לחבר את הסאב ליציאה של הסראונד תעשה את זה .
מיכאל .
- ziv_r
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 44361
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 2084 פעמים
- קיבל תודות: 4723 פעמים
leshets
קח לדוגמה סאב וסאטלייטים של בוש - ההגברה באה מהסאב.leshets כתב:זה לא נכון ההגברה היא של הרסיבר הסאב פשוט במקום להשתמש ביציאה הליין לוול היעודית משתמש ביציאות הפאוור, הסאב מגלח את התחום התחתון (בהתאם להגדרת החיתוך של הקרוס) וכל שאר האות ממשיך לרמקול המיועד לו (קונפיגורציה כזו מיועדת בעיקר למגברים שאין להם יציאת PRE לסאב)מה שמפריע קצת בקונפיגורציה שתארת, זה שעכשיו אתה משתמש בהגברה של הסאב עבור הקידמיים שלך וסביר להניח שהיא פחות טובה מההגברה של המגבר שלך......
הרעיון הוא לא לשתף את שני הקרוסים יחדיו- רסיבר וסאב....
זה בדיוק מה שאתה עושה בקונפיגורציה שלך הם עובדים במגביל....
זה לא אותו הדבר, אתה מדבר על צורה שונה לחלוטין של מערכת, מערכת כזאת אמורה לעבוד בלי מגבר חיצוני בכלל, אני לא מכיר אפילו סאב אקטיבי אחד שמגיע כיחידה נפרדת (לא כלול במערכת רמקולים, לדוגמה: מערכות רמקולים שמיועדות למחשב) שמספק הגברה לאיזשהו רמקול חוץ מלעצמו (ויתקנו אותי מבינים ממני אם אני טועה) הכניסות המדוברות מתפקדות (בכל הסאבים האקטיבים חוץ מאלו שאמורים לספק הגברה לרמקולים אחרים, שם הסיפור הוא אחר) אך ורק כפילטר (הקרוס) הן מנתבות את המידע הרלוונטי (על פי הגדרת הקרוס) לסאב וכל שאר המידע ממשיך בדרכו, ההבדל המרכזי הוא שהן עושות את זה בפאוור לוול ולא בליין לוול.
מיכאל .
- ziv_r
- עורך ראשי HTmag
- הודעות: 44361
- הצטרף: ינואר 2005
- נתן תודות: 2084 פעמים
- קיבל תודות: 4723 פעמים
על מה הויכוח פה?
1. יש סאבים שבאים עם הגברה לרמקולים - ראה דוגמה בוש.
ברור שאין צורך במגבר חיצוני.
ניתן להשתמש במגבר חיצוני כממתג, אבל לא חובה.
2. יש סאבים שיש להם כניסות לכבלי הרמקולים שבאים מהמגבר והסאבים לוקחים את האות, משאירים לעצמם את התדרים הנמוכים
(כפי שנקבע בקרוס של הסאב) ואת האות שנשאר מוציאים את זה לרמקולים - ההגברה עצמה עושה המגבר (לא הסאב).
3. יש סאבים שמחברים להם את ה pre out של הרמקולים (מהמגבר) - ההגברה נעשית על ידי המגבר של הסאב.
leshets,
איך אתה יודע שלמשתמש vick אין מערכת של בוש ואז ההגברה לרמקולים שלו נעשית על ידי המגבר של הסאב כפי שרשמתי מספר הודעות לפני ו?
הוא הרי לא סיפק את הנתון הזה...
1. יש סאבים שבאים עם הגברה לרמקולים - ראה דוגמה בוש.
ברור שאין צורך במגבר חיצוני.
ניתן להשתמש במגבר חיצוני כממתג, אבל לא חובה.
2. יש סאבים שיש להם כניסות לכבלי הרמקולים שבאים מהמגבר והסאבים לוקחים את האות, משאירים לעצמם את התדרים הנמוכים
(כפי שנקבע בקרוס של הסאב) ואת האות שנשאר מוציאים את זה לרמקולים - ההגברה עצמה עושה המגבר (לא הסאב).
3. יש סאבים שמחברים להם את ה pre out של הרמקולים (מהמגבר) - ההגברה נעשית על ידי המגבר של הסאב.
leshets,
איך אתה יודע שלמשתמש vick אין מערכת של בוש ואז ההגברה לרמקולים שלו נעשית על ידי המגבר של הסאב כפי שרשמתי מספר הודעות לפני ו?
הוא הרי לא סיפק את הנתון הזה...