מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


ריכוז כיולים וקושחות עבור Hisense M7000


עמוד 15 מתוך 70
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  14  |  15  |  16  | ... |  68  |  69  |  70  |  הבא 
   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
mayeast
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 10, 2005
הבעות תודה: 84
מספר הודעות: 1624

 #211  נשלח: ג' 08/08/2017 0:00

Animor כתב:
ציטוט:
...


אתה טועה.
תוכן HDR רלוונטי היום יותר מתמיד, כי הוא משודר בנטפליקס ואמזון פריים במחירים שווים לכל כיס.

מעבר לכך, הדיון הזה עוסק בבעיות משמעותיות ביותר בצבעים שמנפקת הטלוויזיה בהגדרות דיפולטיות.
אלא אם כן אתה עיוור צבעים, אתה כנראה תיתקל באחת הבעיות של הצבע האדום. למשל, skin tone (עור פנים בעיקר) של דמויות שנוטה לגוון אדמדם עד סגול, היסט של הצבע האדום לכיוון הכתום וכו'. צריך שכנוע עצמי רציני כדי להתעלם מהדברים האלה.
לא מדובר בכיול עדין של אודיופילים פרפקציוניסטים, אלא בדברים שגם משתמשים מן השורה ישימו לב אליהם. אולי לא כל הזמן, אבל לפעמים זה יבלוט כל כך עד שלא יהיה ניתן להתעלם מזה ולומר לעצמך "ככה זה אמור להיראות".
·

אני לא טועה, אלא אתה חושב אחרת.
אני לא צורך HDR, וזה לא רלוונטי עבורי. לא מנוי על נטפליקס ולא אמזון פריים ולא מתכנן בקרוב.
אני גם כנראה לא עיוור צבעים . לפחות בפעם האחרונה שבדקתי.
ואם אתה חושב שיש בעיה משמעותית, אז למה לא לתבוע אותם בבית משפט לפיצוי והחלפת המוצר ?
אבל כנראה יש הרבה כאלו עיוורי צבעים, אחרת איך תסביר את אפקט ה"לחמניות" כפי שנכתב כאן ? כולם מטומטמים ורק קונים בגלל המחיר בלי לראות את המוצר ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
se1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 25, 2009
הבעות תודה: 184
מספר הודעות: 1270

 #212  נשלח: ג' 08/08/2017 0:02

mayeast
אני מאחל לך שתקנה הייסנס ושתהנה ממנו.
כמי שעוקב באופן כמעט קבוע אחרי כל השירשורים בפורום הזה
אני קורא כל הזמן על הבעיות הרבות במסכים שלהם שהלוואי שלא תבחין בהם.
בעיני אמינות היא קריטריון חשוב ביותר.
להבטיח שתקבל מוצר זהה למותגים יקרים יותר, אבל בחצי מחיר ולא לקיים את ההבטחות,
זה אצלי חוסר אמינות מוחלט.
אני תמיד אהיה מוכן לשלם 20% יותר עבור מוצר שנחשב יותר אמין ומכבד את אלה שלא חושבים כך.
הבאת דוגמא של אייפון שמיוצר בסין,
אייפון של חברת אפל הוא ממש לא מוצר סיני.
הדוגמא הזו ממחישה דווקא את מה שאני רוצה לומר על הייסנס שהוא מוצר סיני
שמנסה לשנות את התדמית השלילית, בינתיים בהצלחה חלקית בלבד.

Animor
אני מוצא את עצמי מחמיא לך שוב פעם (לא יודע מה קורה לי), על הגישה האוביקטיבית
שלא שכיחה במקומותינו, אצל אנשים שרכשו מסך ולא חוששין להעביר ביקורת מאוזנת ובונה.

(1) הבעות תודה: Animor
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
leongor
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jan 08, 2008
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 29

 #213  נשלח: ג' 08/08/2017 6:30

loki2d כתב:
האם בגרסה הבריטית החדשה ל-55" העידן + עובד ?


·עובד בלי ביעות
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Animor
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 20, 2014
הבעות תודה: 162
מספר הודעות: 685

 #214  נשלח: ג' 08/08/2017 9:11

mayeast כתב:
ציטוט:
...
·

אני לא טועה, אלא אתה חושב אחרת.
אני לא צורך HDR, וזה לא רלוונטי עבורי. לא מנוי על נטפליקס ולא אמזון פריים ולא מתכנן בקרוב.
אני גם כנראה לא עיוור צבעים . לפחות בפעם האחרונה שבדקתי.
ואם אתה חושב שיש בעיה משמעותית, אז למה לא לתבוע אותם בבית משפט לפיצוי והחלפת המוצר ?
אבל כנראה יש הרבה כאלו עיוורי צבעים, אחרת איך תסביר את אפקט ה"לחמניות" כפי שנכתב כאן ? כולם מטומטמים ורק קונים בגלל המחיר בלי לראות את המוצר ?

הבעיות שתיארתי קיימות. לפעמים הן מורגשות יותר, לפעמים פחות. לא מדובר בהתמקדות קטנונית בפיקסל בודד, כמו שאתה מנסה להציג את זה.

למה לא לתבוע את הייסנס? מכמה סיבות:
- קשה מאוד להוכיח את זה, אני אצטרך עד מומחה טכני לכיול טלוויזיות (עם ציוד מקצועי שעולה אלפי דולרים) שייתן עדות ויאמר שאכן יש בעיות בצבעים.
- אני אצטרך להוכיח שזו בעיה סדרתית ולא רק מקומית אצלי.
- יש להם טענת הגנה טובה בכך שהם מאפשרים לכייל את המסך דרך ההגדרות, כך שלכאורה ניתן להתגבר על הבעיות.
- יש פיתרון זמין בדמות קושחה אירופאית עדכנית יותר, שמרפאת חלק מהבעיות.
- יישמתי את הפיתרון הזה ואני עכשיו מרוצה מהטלוויזיה, אז אין לי עניין להיכנס למלחמה הזו.

לגבי "אפקט הלחמניות" - גם לזה יש מספר הסברים.
ראשית, אתה דובר עברית, אז אני מניח שאתה ישראלי. ואם כך, אתה בטח מכיר את התרבות הישראלית של רדיפה אחרי הנחה ואחרי המחיר הזול ביותר, מבלי להתחשב בקריטריונים כמו שירות לאחר מכירה, עדכונים, איכות בדיקות הייצור וכו'. קודם קונים, אחר כך בוכים.
הסבר נוסף הוא חוסר מודעות וחוסר אבחנה. אתה יודע כמה פעמים למשל ראיתי אצל חברים ומשפחה שרכשו טלוויזיות 16:9, שהם צופים בערוצים הישראלים (ששידרו בזמנו 4:3) בתמונה מתוחה? הם רצו לנצל את כל המסך, ולמרות שהוכחתי להם שהתמונה מעוותת, הכל מתוח לרוחב וחסר פרופורציות, חלקם עדיין העדיף את זה על פני צפייה עם שוליים שחורים. קנו מסך גדול - רוצים לנצל את כולו. אז אנשים שמצליחים להתעלם מעיוות פרופורציות בתמונה בטח שיתעלמו מאדום שנראה קצת כתום או מאנשים שנראים כאילו השתזפו יותר מדי בים בלי קרם הגנה.
הסבר שלישי הוא אדישות - גם אלה שמדי פעם שמים לב לאיזה עיוות או תקלה אדישים מדי ומחליטים למעשה לקבל את הגזירה ופשוט לחיות עם זה. המין האנושי הוא סתגלן, אחרי זמן מה מתרגלים, כבר לא שמים לב לזה וזה כבר לא מפריע. יש לי חבר, למשל, שהתרגל לכך שהסמארטפון שלו כל הזמן על מצב "סינון אור כחול" (מצב קריאת לילה). הוא התרגל לזה שהכול נראה קצת צהוב ממה שאמור להיות, זה כבר לא מפריע לו והוא חי עם זה לגמרי בשלום, למרות שהוא בהחלט מודע לזה.
הסבר רביעי - גישה צינית. הכול מיוצר גם כך בסין, רק מחליפים את המדבקה מקדימה. לכן, אין סיבה לשלם 10-15K על מותג, אם אפשר לקנות טלוויזיה של פיילוט ב-3500 ש"ח בשופרסל.

se1
תודה
אחד הדברים שמפריעים לי ביותר בפורומים מקצועיים או סמי-מקצועיים זה אנשים שמצדיקים את הקנייה שלהם על ידי הפחתה בערך ובמשקל הבעיות של המוצר שקנו. לפעמים הם עושים זאת במודע, לפעמים שלא במודע. זה יוצר חוסר אובייקטיביות ובמקרים מסוימים אף הטעיה של קוראים אחרים. אז אני בטח לא אנהג כך.
אני מרוצה כיום מההייסנס. אני חושב שלמחיר שלה זו עסקה לא רעה בכלל ושאחרי מאמצים מסוימים (עדכון קושחה וכיול) היא נותנת תוצאה נאה. ויחד עם זה, לא ראוי לדעתי להתעלם מהבעיות שיש לטלוויזיה הזו ולומר שהכול דבש.
אחת הסיבות לשני הפוסטים שפתחתי בנושא, אגב, היא הנגשת המאמצים האלה לכלל הרוכשים. כדי שלאחרים יהיה קל הרבה יותר להגיע לתוצאה משביעת רצון מהטלוויזיה.
(4) הבעות תודה: jacko-il , Thehobit1 , se1 , dedol
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
richrach
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 18, 2008
הבעות תודה: 59
מספר הודעות: 2209

 #215  נשלח: ג' 08/08/2017 14:20

azerbouf כתב:
@Animor
·
אני עשיתי כיול של נובלר מיד אחרי שרכשתי טלויזיה וזה היה נראה לי מצויין, והאדום היה נראה טוב בעניי, אבל אחרי שהתחלתי לצפות יותר תוכן אז שמתי לב לצבע אדום על פני אור של אנשים. זה לא רק סתם אדום, כל הגוף נראה אדום-זוהר, לפעמים זה מגיעה למוגזם ביותר, וזה נראה מזעזע.
טוב שפתחת את השרשור, מבין כל הפוסטים הקודמים, זה הכי שימושי שיש. אני ילך לעדכן את הקושחה האיטלקית כדי לתקן את כל הדברים שצצו, במיוחד התיקון של צבע אדום וכל זה - בזכותך.
מה שעוד שמתי לב, כאשר הרצתי סרטי הדגמה של HD של OLED, השחורים של הטלויזיה לא היו ממש שחורים. כלומר, יש אזורים ״בהירים״ במסך, בעיקר בפינות, זה קורה גם כאשר אני מוריד backlight וגם בהירות לאפס. ניסיתי לכבות ולהדליק את הLD וזה היה מורגש כאלו הם רק מדליקים את vignette, אבל ממש בקטנה שבקושי מורגשת. אני מבין שזה לא OLED וראיתי מצב יותר גרוע בסמסונג של חבר שלי, אבל אני זוכר פרסומת של הייסנס שאמרו שטכנולוגית ULED כאלו מתחרה בoled

הנה סרטון 4k של הדגמה OLED ובדיקת שחורים. מזמין את כולם לעשות את הבדיקה, במיוחד בחדר חשוך.


מעניין איך אתה רואה את זה? והאם זה משהו שגם תלוי גירסא
·
הסרטון הזה מתאים לבדיקת עננות/זליגת אור?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Animor
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 20, 2014
הבעות תודה: 162
מספר הודעות: 685

 #216  נשלח: ג' 08/08/2017 14:23

כן, הוא מתאים לבדיקת זליגת אור, יש בו הרבה סצנות שחורות. הוא גם מתאים לבדיקת רמת השחורים, כפי שכתב זה שציטטת אותו.

קח בחשבון שתהיה זליגת אור ברמה מסוימת, אי אפשר להימנע מזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
richrach
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 18, 2008
הבעות תודה: 59
מספר הודעות: 2209

 #217  נשלח: ג' 08/08/2017 14:30

ובמידה ואנגן את תוכן זה מ DOK ה- HDR צריך להיות מאופשר? בתנאי כמובן שאשנה גרסא לגרמנית
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Animor
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 20, 2014
הבעות תודה: 162
מספר הודעות: 685

 #218  נשלח: ג' 08/08/2017 14:44

כן, אמור להיפתח לך מצב תמונה HDR. ייתכן אף שהטלוויזיה תעבור אוטומטית למצב הזה.
יכול להיות שגם בגרסה ישראלית זה יוצג כ-HDR, אבל לא תוכל להגדיר ולכייל את התמונה כ-HDR ולא יהיה לך חיווי אמיתי האם אכן זוהה כ-HDR.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sixfeetunder
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2017
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 51

 #219  נשלח: ג' 08/08/2017 15:55

תגידו, אין לסדרה הזאת תמיכה ב-DVB-T2 נכון?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Animor
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 20, 2014
הבעות תודה: 162
מספר הודעות: 685

 #220  נשלח: ג' 08/08/2017 15:58

sixfeetunder
דווקא יש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sixfeetunder
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2017
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 51

 #221  נשלח: ג' 08/08/2017 16:06

אז למה אני לא קולט שום ערוץ ב-HD? ערוץ 1 משדר ככה לא? אולי בגלל האנטנה? צריך משהו יותר רציני?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shemsha
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 06, 2005
הבעות תודה: 39
מספר הודעות: 1004

 #222  נשלח: ג' 08/08/2017 16:11

הבנתי שהקילטה בעייתית, אני עם אנטנה גדולה יותר מהקטנות ולא מצליח.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sixfeetunder
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2017
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 51

 #223  נשלח: ג' 08/08/2017 16:15

באסה, תודה רבה על התשובות חבר'ה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
טלHD
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Nov 15, 2008
הבעות תודה: 954
מספר הודעות: 13018

 #224  נשלח: ה' 10/08/2017 15:58

לא קראתי את כל השירשור...
אבל נראה לי שכל בעלי הייסנס ישמחו להרשם לזה:
https://www.hometheater.co.il/article08054.html
(1) הבעות תודה: dedol
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
zoyaniv
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 07, 2012
הבעות תודה: 19
מספר הודעות: 284

 #225  נשלח: ה' 10/08/2017 16:24

נרשמתי, התלבטתי לרשום להם שאני נרשם כדי להבין את ההבדל בין דוא"ל לאימייל.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  14  |  15  |  16  | ... |  68  |  69  |  70  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht