מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


אלקטרוניקס פרו שירות מחפיר ועבודה על הלקוח


עמוד 2 מתוך 4
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
אוחנה
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 20, 2017
מספר הודעות: 10

 #16  נשלח: ד' 23/08/2017 13:45

Crossover-Shop
·מה אתה אומר בעצם שאני צריך לפנות לאלמ ששם קניתי את המסך?
הם אומרים שיש אחריות וצריך לפנות לשירות
אני חושב שאתה מטעה .
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Crossover-Shop (רועי יוז)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Jun 19, 2006
הבעות תודה: 178
מספר הודעות: 606

 #17  נשלח: ד' 23/08/2017 13:55

קודם כל כן - החברה שמכרה לך את המוצר אמורה לתת לך שירות במידה ואתה לא מסתדר עם אלקטרוניקס פרו

זה שהם מפנים אותך לשירות ישירות זה לא ממש מפתיע - ככה זה רשתות גדולות - תנסה להגיע למספר של הסניף עצמו בו רכשת את המוצר

לקוחות שלנו - ושל עוד הרבה חנויות פרטיות - בדרך כלל מתנהלים ישירות מולנו ואנחנו דואגים לכלל התיאומים וההתנהלות מול היבואנים ושירות הלקוחות שלהם

אני מתנצל שאתה לא מסתדר עם הרשת - אבל אני בטוח לא מטעה פה אף אחד!

_________________
חנות מתמחה קרוסאובר
אלנבי 128 תל אביב
03-5604600
הפייסבוק שלנו!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Crossover-Shop (רועי יוז)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Jun 19, 2006
הבעות תודה: 178
מספר הודעות: 606

 #18  נשלח: ד' 23/08/2017 13:57
זה הדף פייסבוק של סמסונג ישראל

https://www.facebook.com/Samsung.Israel/


תנסה לפנות לסמסונג ישירות - סתסביר להם בהודעה פרטית את הבעיה שלך ואת השירות שאתה לא מצליח לקבל

הם יפתרו לך את זה תוך יומיים שלושה

מקווה שזה עוזר

_________________
חנות מתמחה קרוסאובר
אלנבי 128 תל אביב
03-5604600
הפייסבוק שלנו!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
אוחנה
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 20, 2017
מספר הודעות: 10

 #19  נשלח: ד' 23/08/2017 14:49
Re: זה הדף פייסבוק של סמסונג ישראל

Crossover-Shop
·נראה לי שאתה חי באספמיה וסליחה על הבוטות ,את כל השלבים שאתה אומר עשיתי פניתי גם לסמסונג העולמי והם אמרו שאינם יכולים לעזור ושאפנה לנציגות בארץ שמבחינתם זו אלקטרוניקס פרו ,אני גם יודע שחנות שמוכרת מוצר ,היא מוכרת לך מראש עם שירות ואתה אמור לפנות לשירות גם מבחינה חוקית ,ועברתי גם את זה ,תאמין לי.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Crossover-Shop (רועי יוז)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Jun 19, 2006
הבעות תודה: 178
מספר הודעות: 606

 #20  נשלח: ד' 23/08/2017 14:53

טוב

שלח לי בפרטי את המספר שלך

אני אנסה להראות לך איך יוצרים פתרונות בחנויות פרטיות
אני לא אנסה להזיז את ההר שלך
אבל אני בהחלט אעזור לך לעבור אותו

רועי

_________________
חנות מתמחה קרוסאובר
אלנבי 128 תל אביב
03-5604600
הפייסבוק שלנו!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
yoramw
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 01, 2011
הבעות תודה: 22
מספר הודעות: 182

 #21  נשלח: ד' 23/08/2017 14:57

אני מאמין שמשCrossover-Shop אומר לגביו נכון, אבל זה לא מוריד מנכונות הטענה של פותח השירשור.

זה שצריך קומבינות ויחס מועדף לחנות המתמחה אצל נותן השירות או היבואן כדי לקבל שירות לגיטימי, זה לא תקין ואסור לקבל את זה כמובן מאליו.

חנות מתמחה זה אחלה ויש ערך מוסף אך לקוח שמוכן לטפל בבקשות השירות בעצמו חייב לקבל שירות ברמה טובה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
אוחנה
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 20, 2017
מספר הודעות: 10

 #22  נשלח: א' 27/08/2017 19:37

yoramw
·לא להאמין עשיתי מה שאמר לי הבחור וסמסונג פשוט לא התייחסו והחזירו אותי לטיפול אלקטרוניקס פרו וגרוע מזה כשהגבתי באתר שלהם והעליתי פוסט בעניין,הם סימנו אותי כספאם ,אבל אני אמשיך ולא אוותר עד שיקבל מענה ראוי.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
eli007
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Dec 15, 2011
הבעות תודה: 62
מספר הודעות: 928

 #23  נשלח: ב' 28/08/2017 10:13

לפני הרבה שנים למדתי את הלקח שלי מסמסטנג ולכן לא רוכש אף מוצר שלהם. סמסונג מוכרים יהלומים בבסטה בשוק הכרמל.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
oris74 (אורי)
ht-friend
ht-friend


הצטרף בתאריך:
  Nov 22, 2010

מיקום: אשקלון
הבעות תודה: 789
מספר הודעות: 8295

 #24  נשלח: ב' 28/08/2017 10:24

אני לא מבין מה אתם באים בטענות לרועי...

הוא מסביר לכם שחנות מתמחה נותנת שירות מעבר למה שנותנת רשת כמו אלמ - זה הכל.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
אוחנה
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 20, 2017
מספר הודעות: 10

 #25  נשלח: ב' 28/08/2017 10:33

oris74
·חלילה וחס אף אחד לא באמת בטענות לרועי...לפחות מבחינתי הוא עשה ככל יכולתו כנראה שצולם זה לא מספיק ,היום הם גם שלחו לי הודעה שיחסמו אותי באתר שלהם ,כדי לא לפגוע בחוויית הגלישה של אחרים ,הם עדיין לא מפנימים את זה שרבים מתלוננים על המוצרים שלהם ,אני אבקש מהחברים כאן לעזור ולשתף את מה שכתבתי בעמוד שלהם כדי להוכיח להם שאי אפשר לבלום לנו את הפה ,אני מפרסם תחת השם המלא שלי שלמה אוחנה...תודה לכולם .
פרופיל | שלח הודעה | חפש
שירות-אלקטרוניקס-פרו
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Aug 07, 2013
מספר הודעות: 11

 #26  נשלח: ב' 28/08/2017 12:32

צהריים טובים לכל חברי הפורום,
שמי קטי מגלניק ואני מנהלת חווית לקוח באלקטורניקס פרו.
השרשור הועבר אלי וחשוב לי לבחון ולבדוק כל טענה באופן אישי ופרטני.
אנא צרו קשר ישירות בכתובת המייל שלי, עם פרטי התקשרות ופרטי המקרה : [email protected]
בברכת יום טוב,
קטי מגלניק, מנהלת חווית לקוח, אלקטרוניקס פרו בלו בע"מ
פרופיל | שלח הודעה | חפש
איינשטיין
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2007

מיקום: קרית יאבוייה
הבעות תודה: 271
מספר הודעות: 7650

 #27  נשלח: ב' 28/08/2017 12:51

נדרש בדק בית רציני שירות-אלקטרוניקס-פרו...
לי היתה חוויה מחפירה אחרת, שבאה על פתרונה רק כשמנהל מעבדת השירות באיזור חיפה הגיע אלי הביתה.

_________________
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
yoramw
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 01, 2011
הבעות תודה: 22
מספר הודעות: 182

 #28  נשלח: ב' 28/08/2017 13:45

oris74
·
אין לי שום טענה לרועי. אפילו התרשמתי מנכונותו לעזור לבחור כאן.

הבעיה שלי היא אם התפיסה שבשביל לקבל שירות הוגן חייבים לקנות בחנות מתמחה. אני לא טוען שרועי המציא את התפיסה הזאת או אחראי לה.

חנות מתמחה יכולה לתת המון ערך מוסף על רשת סטנדרטית בידע והבנה של המוצרים וכן של דרישות הלקוח. היא יכולה לתת ערך מוסף בתנאי הצפייה והשמיעה. היא יכולה לעזור בטרייד אין ובחיבור בין אנשים, לעזור בהתקנה והתאמה לחלל האישי, והיא יכולה להקל את התהליך של קבלת השירות והאחריות עבור מי שזמנו יקר לו ומעדיף לא לחכות בטלפונים לשירות, המתנות לטיפול ומעקב.

זה טוב להרבה מהקוראים בפורום ויש לי את כל הכבוד והערכה למיקצועיים מביניהם.

כל זה לא מוריד כהוא זה מטענתי שלקוח פרטי שפונה בעצמו לנותן השירות וליבואן וליצרן ומשקיע את הזמן הדרוש לכך, זכאי לקבל שירות טוב.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ארז_וחני
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 06, 2008
הבעות תודה: 212
מספר הודעות: 4868

 #29  נשלח: ב' 28/08/2017 14:00

גם אני שללתי רכישה של מסך סמסונג בגלל התלונות הבלתי פוסקות על רמת השירות הירודה.
אין דרך אחרת ללמד יבואן שרמת שירות של קבלן משנה זו בעיה גם שלו.

לא ברור לי אם התפקיד "מנהל חווית לקוח" זה תפקיד רציני עם סמכויות באלקטרוניקס פרו או סתם ניסיון להשתיק את הביקורת והתלונות ולא ממש לטפל בבעיות השורש.
לא צריך להיות מומחה גדול בתחום שירות הלקוחות על מנת להבין מקריאת התלונות שיש פגמים בסיסיים בהתנהלות של אלקטרוניקס פרו - טכנאים לא מיומנים שלא יודעים לפתור תקלות , הבטחות סרק וחוסר רצון לפתור את הבעיה לשביעות רצון הלקוח.

ארז
פרופיל | שלח הודעה | חפש
oris74 (אורי)
ht-friend
ht-friend


הצטרף בתאריך:
  Nov 22, 2010

מיקום: אשקלון
הבעות תודה: 789
מספר הודעות: 8295

 #30  נשלח: ב' 28/08/2017 18:13

yoramw
·
אני מסכים איתך לחלוטין אבל לצערנו במציאות השירות שמקבלים בחנות מתמחה במקרה של עבודה מול היבואן הוא יעיל יותר.

לי פשוט היה נראה שבאים לטענות לרועי ובגלל זה הערתי.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht