אלקטרוניקס פרו שירות מחפיר ועבודה על הלקוח

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 9150
הצטרף: נובמבר 2010
שם מלא: אורי
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 1102 פעמים
קיבל תודות: 917 פעמים

נושא שלא נקרא #31 

@yoramw
·
אני מסכים איתך לחלוטין אבל לצערנו במציאות השירות שמקבלים בחנות מתמחה במקרה של עבודה מול היבואן הוא יעיל יותר.

לי פשוט היה נראה שבאים לטענות לרועי ובגלל זה הערתי.

aaa5
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 5
הצטרף: דצמבר 2018
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

קטי.את עדיין שם ? אלקטרוניקס פרו החלפת טלויזיה .אחריות

נושא שלא נקרא #32 

שירות-אלקטרוניקס-פרו כתב:צהריים טובים לכל חברי הפורום,
שמי קטי מגלניק ואני מנהלת חווית לקוח באלקטורניקס פרו.
השרשור הועבר אלי וחשוב לי לבחון ולבדוק כל טענה באופן אישי ופרטני.
אנא צרו קשר ישירות בכתובת המייל שלי, עם פרטי התקשרות ופרטי המקרה : [email protected]
בברכת יום טוב,
קטי מגלניק, מנהלת חווית לקוח, אלקטרוניקס פרו בלו בע"מ
...
·בחודש יוני-.2018 רכשתי טלוויזיה ממחסני חשמל .באוגוסט-2018 התגלו ליקויים בטלוויזיה .

הגיע נציג טכנאי : מאלקטרוניקס פרו. בדק ואמר. שיתאמו שוב הגעת טכנאים להחליף כרטיס .

ב 12/9/2018 הגיעו טכנאים. להחליף כרטיס. אצלנו בבית .שנעשה באופן חובבני. מצורפות תמונות מהביקור.

פירוק הטלוויזיה. והרכבה. נעשה בסלון הבית. כאשר הטכנאים פגעו בחלק האחורי של הטלוויזיה .כי לא פירקו נכון את גב המכשיר.

וגרמו לשבר וסדקים קלים בפלסטיק האחורי. הברגים לא הוברגו חזרה נכון. ברגים משוחררים. מאז חסרים גם ברגים בגב המכשיר.

לאחר ההרכבה. התברר שהכרטיס לא מתאים .לא נדלק המכשיר. לכן פירקו שוב את המכשיר .

ואמרו שיתאמו לנו מועד ביקור טכנאים נוסף.

לאחר כ 3 שבועות. הגיעו שוב, פעם נוספת פירקו את הטלוויזיה אצלנו בבית .לשם החלפת הכרטיס .במרכז הסלון .

שהפך שוב למעבדה זמנית.

לא חיברו נכון חזרה. למרות שביקשתי מהם .והסברתי .חסרים ברגים. גב הטלוויזיה רופף. הטכנאים התעלמו.

לאחר כחודש ב 17/11/18 שוב התקלקלה הטלוויזיה. לא עובדת. פנינו לאלטרוניקס פרו. הגיע נציג/טכנאי לאחר שבוע.

הפעם אמר שאולי הלך הפאנל .וצריך לקחת למעבדה.

שיקבעו מועד נוסף .שיגעו עוד טכנאים כדי לקחת את הטלוויזיה למעבדה .

לאחר כ- 10 ימים הגיעו נציגים . ב 27/11/18 הטלוויזיה נלקחה למעבדה.

בתאריך 10/12/2018 התקשרו מאלקטרוניקס פרו בכוונה להשיב את המכשיר הפגום .

אך אנו אמרנו מראש מתנגדים. מבקשים מכשיר חדש .

יצר איתנו קשר אדם בשם -שי לוי. שטען שהוא מנהל שרות, באלקטרוניקס פרו. ואמר שניתן לשדרג למכשיר אחר .

אך ניתן לשדרג רק לדגם 7030 של הייסנס .

ומבקש שאוסיף כ : 3100 שח . עבור שדרוג . כאשר בחנות המחיר הוא כ - 1500 שח פחות. על אותו דגם. מופקע.

הצעתי לשדרג ל- הייסנס 75 6800IL . שבחנויות המחיר הוא כ :7200שח. פחות מהמסך שמסרנו.שעלה לנו: 7500שח.

הפעם ביקשו תוספת של : 2200 שח. על מסך.שבחנויות זול יותר ממה שכבר שילמתי. מאוד מופקע.



ביקשתי להחליף לאותו מסך שהיה לנו.N5000 75 אינץ. ללא תוספת תשלום. ביקשתי לשדרג למסך חברה אחרת. למוצר אחר.

למסך מתצוגה.

אך אלקטרוניקס פרו התחמקו במשך שבועיים .לא עונים לטלפון. אומרים יחזרו אלי וכדומה.

כל הכוונה שלהם היא לגרום לי לקבל חזרה את המסך הפגום. לא באמת רוצים לעזור לי. לכן הציעו הצעות מדומות במחיר מופקע.

ארז_וחני
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4931
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 51 פעמים
קיבל תודות: 204 פעמים

נושא שלא נקרא #33 

aaa5 ,
נראה שגם אתה קיבלת "חווית לקוח" במיטבה....
שיסתפקו קודם במתן שירות ברמה בסיסית לפני היומרנות של "חווית לקוח"....
תנאי ראשוני ומקדים לשירות בסיסי זה להכיר את המוצר. נכון מפתיע ?

אוחנה (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 10
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #34 

שלום לכולם,
אני רוצה להתאגד ולאגד יחד קבוצה מנפגעי חברת אלקטרוניקס פרו
החברה הזו שנותנת שירות למוצרי סמסונג עושה ככל העולה על רוחה לגבי ציבור הצרכנים
משנת 2016 אני בתהליך מתמשך מולם לעניין זליגות אור ממסך טלוויזיה שקניתי ולאחר מכן שדרגתי דרכם בגלל זליגות אור
וגם מסך זה התגלה עם זליגות אור
אני בזמנו הארכתי אחריות על המסך שהגיעה ביחד ל4 שנים מהקניה ועכשיו פניתי שוב לעניין זליגות האור והם אמרו שנגמרה האחריות ואני צריך לשלם 3000 שקל או....ניחשתם נכון..לשדרג שוב ..זו התשובה שלהם תמיד..
הם גם טענו שזליגות האור הינם בגדר הסביר ..כששאלתי מה זה סביר הם אמרו שזה מהיצרן..ביקשתי מהם מסמך שמסביר כמה זה גדר הסביר ..ומה רמת האחוזים ..פניתי בעניין גם לאמון הציבור..התשובה שקיבלתי מאלקטרוניקס פרו שזה מסמך פנימי והם לא מוכנים להציג לי אותו..ונשארת ההצעה לשדרוג בעינה.. אני כמובן לא מוכן לקבל את זה אני מתכוון לפנות לכל מי שרק אפשר בעניין זה גם לתוכניות טלוויזיה המטפלות במקרים כגון אלו..כמובן שאשמח למי שיצטרף זה רק יגביר את הרעש ויגרום סוס סוף למישהו להרים את הכפפה
הנייד שלי 0506554371 אשמח לקבל מידע ומסמכים

jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #35 

אוחנה כתב:משנת 2016 אני בתהליך מתמשך מולם לעניין זליגות אור ממסך טלוויזיה
...
דיון אחד בנושא:
https://www.hometheater.co.il/vp2820427.html

אכן בעיה ב-LCD, אבל יש דגמים עם פחות סיכוי לבעיות כאלה.

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #36 

לא הבנתי למה צריך תביעה יצוגית והתאגדות?
מי שיש לו בעיה שיתבע לבד בבית משפט לתביעות קטנות
כל מקרה לגופו.



ביננו... אם מישהו אשם זה הקונים

אנשים עומדים בתור לקנות למרות האמינות המפוקפקת והשרות

זה לא שלא ידעתם את זה המעמד הקניה, פשוט היה לכם נוח לעצום עיניים ועכשיו אתם באים לבכות?

skinnyq
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 168
הצטרף: ינואר 2009
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 16 פעמים

נושא שלא נקרא #37 

ahersko כתב:לא הבנתי למה צריך תביעה יצוגית והתאגדות?
מי שיש לו בעיה שיתבע לבד בבית משפט לתביעות קטנות
כל מקרה לגופו.



ביננו... אם מישהו אשם זה הקונים

אנשים עומדים בתור לקנות למרות האמינות המפוקפקת והשרות

זה לא שלא ידעתם את זה המעמד הקניה, פשוט היה לכם נוח לעצום עיניים ועכשיו אתם באים לבכות?
...
איזו מין גישה תבוסתנית זו?
אז מי שעשה את חקר השוק שלו והגיע למסקנה שמסך כלשהו של סמסונג הוא זה שעונה על צרכיו בצורה הטובה ביותר צריך לוותר כי נותן השירות גרוע?
צריך לפעול לשיפור השירות או להחלפת היבואן או לחשוב על פתרונות יצירתיים אחרים (או המועצה להגנת הצרכן וכאלה).

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #38 

אתה לא באמת מבין מה נדרש ומה הסף לתביעה יצוגית.
אם אתה חושב שאתה "יכול לפעול להחלפת היבואן"... שיהיה לך בהצלחה.

אם עשית את חקר השוק שלך, אז תהנה מפירות "חקר השוק" שעשית לעצמך.

נשמח לעדכונים על הפתרונות היצירתיים שלך.

אגב הפתרונות היצירתיים הם אלו שהכי פשוטים, במקרה של סמסונג זה המנעות.

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4100
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 117 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #39 

למי שעוקב
אחותי כבר שבועיים ללא מכונת כביסה סמסונג.
שבאחריות,היה טכנאי, שבשיא חוצפתו
אמר לאחותי שהוא לא מוריד תמייבש
שיושב מעל המכונה,החלק שהביא
לא עזר,כי הלך הכרטיס,הטכנאי עזב
אחותי התקשרה שוב לשירות,שעות בטלפון
הציעו לה לתקן את הכרטיס,וזה ייקח שבוע!!!
אחותי לא הסכימה,אמרה רק כרטיס חדש.
אמרו לה תמתיני עד שיגיע,מתי יגיע?
אף אחד לא יודע!!!
איך עדיין אנשים רוכשים סמסונג
איך אחותי קנתה סמסונג,אלוהים יודע.

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #40 

הדרך היחידה היא פשוט להימנע, להצביע ברגלים ולהמליץ לאחרים לא לרכוש את המותג הזה.
כל עוד אנשים עומדים בתור לקנות, למה להם לשנות משהו?

אגב... בעניין מכונת הכביסה.
אין בעיה לתקן את הכרטיס, אין יתרון בכרטיס חדש מעל מתוקן. אני הייתי זורם עם תיקון
מה שלא הגיוני זה לתקוע בנאדם בלי מכונת כביסה לשבוע.

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4100
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 117 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #41 

כבר שבועיים וחצי בלי מכונת
כביסה.

zahipan2
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 475
הצטרף: מאי 2012
מיקום: באר שבע
נתן תודות: 63 פעמים
קיבל תודות: 28 פעמים

נושא שלא נקרא #42 

כל מי שקונה מכשיר של סמסונג מגיע לו! אל תבכו זה פשוט מגיע לכם! ומגיע גם לי שעשיתי את הטעות הזו!

מגיע לי שקניתי מקרר של סמסונג וזרקתי אותו אחרי שנתיים לאחר אין ספור תקלות.
מגיע לי שקניתי מכונת כביסה של סמסונג מלאת תקלות שזרקתי לאחר 3 שנים.
מגיע לי שקניתי גלקסי נוט 8 שלאחר שנתיים מהרכישה התחיל להתמלאות בבאגים ולעבוד בצורה גרועה. ועם שנתיים בלבד עדכוני תוכנה. יש לי אייפד אייר שקניתי ב-2014 שקיבל 5 שנים עדכוני תוכנה ועדיין עובד טוב! הסמארטפון הבא שלי ללא ספק יהיה אייפון שמחזיק מעמד הרבה שנים ולכן בסוף יוצא הכי זול ומשתלם.

אני החלטתי להתרחק מהחברה הזאת. מכונת כביסה, מדיח ותנור רכשתי של בוש וסימנס. טלוויזיה ומקרר של LG. מזגנים של פמילי. שואב אבק רובוטי של שיאומי. והסמארטפון הבא שלי יהיה של אפל. לא כל מה שזול זה נחות ואת זה הסינים מוכיחים ולא כל מה שיקר זה טוב, את זה סמסונג מוכיחה. שכל אחד יעשה את החישוב מה טוב לו.

jaksirak
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1375
הצטרף: יוני 2008
שם מלא: קובי כהן
מיקום: קדימה-צורן
נתן תודות: 135 פעמים
קיבל תודות: 70 פעמים

נושא שלא נקרא #43 

@zahipan2
· אגב, טלפון נייד של סמסונג זה בכלל יבואן אחר :).
מי נותן אחריות למכשרי טלפון של סמסונג? גם אלקטרוניקס פרו?

מעניין פעם לשמוע את היבואן, למה ממשיכים איתם? הרי תכלס, היבואן יכול להחליף ספק. אני מניח שיש חוזה כלשהו וזה לא פשוט... אבל אפשרי. לא?

לי אגב, היתה חוויה דווקא חיובית איתם.. כנראה אבל אחד ל...
בברכה קובי כהן

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4100
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 117 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #44 

אתמול תוקנה מכונת הכביסה לאחר שלושה
וחצי שבועות ללא כביסה,ח** של חברה
ח** של שירות,לא נוגע יותר בשום מוצר
שבאחריות היבואן הזה.

zahipan2
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 475
הצטרף: מאי 2012
מיקום: באר שבע
נתן תודות: 63 פעמים
קיבל תודות: 28 פעמים

נושא שלא נקרא #45 

@jaksirak
לא דיברתי על היבואן, אלא על סמסונג עצמה והמוצרים הגרועים שהיא מייצרת. על סמליין ואלקטרוניקס פרו אני בכלל לא מדבר, הם פשוט בושה וחרפה. אבל אני יכול גם להבין אותם, יש מצב שהם יפשטו את הרגל אם ייתנו שירות טוב. כמות התקלות של המוצרים של סמסונג היא מדהימה.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”