אתה צודק בהחלט כל נותני השירותים במדינה ירדו באופן דרמתי ברמת השירות פרטנטר 012 בכלל מצפצפים על הלקוחות ואפילו לא טורחים לחזור למנוייים שלהם ולתקן תקלות, בזק בינלאומי להגיע לשירות לקוחות ממתינים לפעמים חצי שעה על הקו וכך הלאה. .המדינה כשלה וכושלת בחינוך לתודעת שירות החברות מצפצפות על החוק של מחויבות לחזור ללקוח ומוצעות דרכים עוקפות כדרכם של הישראלי המצוי והרגולטור פשוט ישן בעמידה . יש כאן תרבות של קומבינות ותחמנות בכל דרך אפשרית של נותני השירותים ומי שצריך לקחת אחריות ולא עושה זאת לצערי זה הצרכן הישראלי
...
·זה ברמה בהחלט מזעזעת,
סבתא שלי לדוגמא בלי קו בזק כבר שבועיים, פשוט "תקלה" ולאף אחד שם לא איכפת.
שזה מגיע לרמה של תשתיות לאומיות כמו קווי טלפון ודואר, אתם מבינים שמשהו פה דפוק בהחלט.
מה הצעד הבא? לחברת החשמל לא יבוא לתקן תקלות בקווים?
·זה ברמה בהחלט מזעזעת,
סבתא שלי לדוגמא בלי קו בזק כבר שבועיים, פשוט "תקלה" ולאף אחד שם לא איכפת.
שזה מגיע לרמה של תשתיות לאומיות כמו קווי טלפון ודואר, אתם מבינים שמשהו פה דפוק בהחלט.
מה הצעד הבא? לחברת החשמל לא יבוא לתקן תקלות בקווים?
...
·למה ״הצעד הבא׳ ? האם שכחנו את חרפת ניתוק עשרות אלפי בתי אב בשרון אחרי ״אירוע״ הגשם של 2015.
צוותים של החברה לא מצמצו בעינים בשעה שצולמו ״מתמודדים עם הקטסטרופה״ בסגנון שביתה איטלקית בשעה שאזרחים חצו את סף 96 שעות העלטה.
כל זאת כדי להבטיח עוד תוספת חזירית לכיסם
·למה ״הצעד הבא׳ ? האם שכחנו את חרפת ניתוק עשרות אלפי בתי אב בשרון אחרי ״אירוע״ הגשם של 2015.
צוותים של החברה לא מצמצו בעינים בשעה שצולמו ״מתמודדים עם הקטסטרופה״ בסגנון שביתה איטלקית בשעה שאזרחים חצו את סף 96 שעות העלטה.
כל זאת כדי להבטיח עוד תוספת חזירית לכיסם
...
·הדחקתי,
גם אצלי בבית זה קרה ורק אחרי שהתקשרתי ואיימתי שאנשים מטפסים על עמוד המתח הגבוה בכדי לתקנו בעצמם, הם הגיעו בלחץ.
זה מזכיר את הבדיחה על משטרת ישראל האומללה
אחד מתקשר למוקד 100 ואומר שיש אצלו פורצים במחסן
המוקדן עונה לו שאין כרגע ניידות בסביבה ואין מה לעשות
הבחור מנתק את השיחה ממתין 20 דקות ומתקשר שוב והפעם הוא אומר שהוא ירה באחד הפורצים.
פחות מ10 דקות הגיעה כל המחוז. באים השוטרים ומסתכלים ורואים שפורצים בחיים ..
ניגש אליו השוטר ואמר לו לא אמרת שירית באחד הפורצים ?
הבחור אומר לו לא אמרתם שאין לכם ניידות בסביבה?
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
עדכון מהיום,
היום בסביבות 14:00 קיבלתי SMS על כך שיש לי הודעה קולית. בהודעה נשמע טכנאי של אלקטרוניקס פרו שאומר שהוא רצה ליצור איתי קשר, וביקש ממני לחזור לטלפון שהשאיר. תחילה לא הבנתי למה לא קיבלתי/שמעתי את הטלפון הישיר ממנו. התקשרתי לטלפון שהשאיר, בממתינה התברר לי שזה מוקד השירות של אלקטרוניקס פרו למוצרים של היבואן ניופאן. לאחר כ-10 דקות המתנה, כשהגעתי למענה אנושי הסברתי לנציגה שהטכנאי שלהם רצה ליצור איתי קשר, הנציגה ביקשה לברר משהו וכשחזרה אמרה לי שהיא העבירה את בקשתי למעבדה ושיחייגו אלי שוב. כמו כן, כדי שהדברים לא ייפלו בין הכיסאות, כתבתי גם מייל לאותה אשת קשרי לקוחות (היא מסרה לי את כתובתה כשביקשתי ממנה להסתכל על תעודת האחריות שלי שיורוקום שלחו לי) שאיתה דיברתי ביום ראשון, היא זו שהבטיחה לחזור אלי ביום חמישי (כלומר היום). במייל ביקשתי גם ממנה וגם מטכנאי לחזור אלי, אם לא בטלפון אז במייל.
קצת יותר מאוחר עברתי על רשימת השיחות הנכנסות שלי וראיתי שכשתי דקות לפני הSMS על ההודעה הקולית קיבלתי שיחה שנחסמה ממספר טלפון חסוי (private number), מה שכנראה הביא את המתקשר לתא קולי, וזה כנראה היה הטכנאי. בטלפון שלי הגדרתי חסימה לשיחות ממספרים חסויים ולא מזוהים (unknown) בגלל ריבוי שיחות טלמרקטינג ועוד כל מיני שיחות ספאם מסוגים שונים ממספרים כאלה. לא נראה לי הגיוני שחברה רצינית ונציגיה (ובעצם כל גוף או אדם אחר) יתקשרו מטלפון עם מספר לא מזוהה. כתבתי עוד מייל לאשת קשרי הלקוחות בו כתבתי על הממצא שלי וביקשתי שהטכנאי יחזור אלי ממספר טלפון נורמלי. כמו כן התקשרתי שוב לאותו טלפון שהטכנאי השאיר אבל המוקד כבר הפסיק לפעול, זה היה בסביבות 16:30.
למרות ההבטחה של אשת קשרי הלקוחות לחזור אלי היום - לא שמעתי ממנה, לא בטלפון ולא במייל (את המייל הראשון שלי שלחתי לה כשעתיים לפני שהיא מסיימת לעבוד). בכל מקרה לה לא הייתה בעיה ליצור איתי קשר בטלפון בפעמים הקודמות. כמו כן לא קיבלתי שום שיחה נוספת מהטכנאי (גם לא ממספר חסוי) למרות שבמוקד נאמר לי שהוא יחזור אלי (אם כי לא אמרו לי שזה יהיה היום, אז ייתכן שהם התכוונו לכך שזה יהיה במהלך 400 שנה הקרובות כמובן...).
כבר אין לי מילים...טוב, בעצם יש לי, והרבה, אבל אני לא רוצה להסתכן בתביעת דיבה...
עדכונון מהיום,
דיבר איתי הטכנאי שניסה לתפוס אותי ביום חמישי. לטענתו הוא לא ראה את הבעיה אך היה קשוב ולא שלל את האפשרות שהיא אכן קיימת. הסברתי לו באילו נסיבות רואים אותה הכי טוב. ורק לתזכורות - רואים אותה באינטנסיביות המרבית אם מפעילים את הטלויזיה לאחר שהיא לא עבדה כמה שעות טובות, שמים איזשהו רקע שחור (או פשוט לא מחברים כלום לכניסות הHDMI), ואז נכנסים לתפריט הראשי של הטלויזיה כי על רקע שחור לבדו לא רואים את התופעה. במקרה הזה בצד הימני של המסך ניתן יהיה לראות את ההבזקים הרנדומליים של הפיקסלים, כמו בסרטון בהודעה הראשונה שלי אבל באופן עוד יותר אגרסיבי. הטכנאי הבטיח לבדוק את זה מחר בבוקר.
כן, כמובן. בסרטון מהפוסט הראשון הוא גם לא מחובר לשום דבר, אתה יכול לראות שהוא על HDMI1 בלי שום אות כשאני עוצר את ההרצה של הפס הלבן.
לא ציינתי את זה קודם, אבל מצאתי בyoutube מקרה עם תקלה דומה (אם כי הביטוי שלה יותר קיצוני ) לפלזמה של samsung, וגם שם הבחור מציין שזה קורה אחרי שהיא מתחממת
נראה לי שגם אני צריך לעשות לווידאו שלי ליווי מוזיקלי מגניב
על אפך ועל חמתך הטכנאי חזר אלי היום וכתב שזיהה את הבעיה . וזה מצוין כי אפשר לשלול את האפשרות שהבעיה מופיעה רק אצלי בבית (או חמור יותר, אצלי בראש...)
להערכתו הבעיה היא בsc-board, והוא מחכה לתשובה מיורוקום (אני מניח לתשובה בנוגע להספקת הכרטיס החלופי). הוא הבטיח לעדכן לגבי התקדמות הדברים בימים הקרובים.