בעיית צפייה בנטפליקס - מכשיר MI BOX חדש

מחשבים, חומרה, KODI, NUC, Raspberry pi
liorp
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2352
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #121 

למה שלא תממש את האחריות ותבקש להחליף את המכשיר עקב התקלה?
אני קניתי שני מיבוקסים ב-lightinthebox ואין בעיה בצפייה בנטפליקס, גם בגרסא 1304 וגם בגרסא החדשה - 1901.

avidror
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 244
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

נושא שלא נקרא #122 

liorp כתב:לכל מי שיש את התקלה, איפה קניתם את המיבוקס?
...
·GEARBEST

Yondalar
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 958
הצטרף: אפריל 2009
נתן תודות: 24 פעמים
קיבל תודות: 17 פעמים

נושא שלא נקרא #123 

לא פשוט העניין עם האחריות.
הייתי בחנות ואין להם אפילו מסך כדי שיהיה אפשר לחבר את המכשיר ולהציג את התקלה.
הם רצו לשלוח אותו למעבדה, אבל הייתי מחובר לחשבון שלי עם הסיסמה ולא רציתי לשלוח בלי לאפס.

עכשיו אני צריך לנסוע שוב לחנות, יישלחו את המכשיר לאיזה שבועיים למעבדה ולך תדע מה יגידו (כי אי אפשר להראות להם את התקלה ולא ברור אם הטכנאי במעבדה יבין מה בדיוק התקלה, ככה שיכולים לקרוא לי ולהגיד שהמכשיר תקין).
בקיצור, זה הרבה טרטור לנסות ולממש אחריות, אבל אולי באמת אני אנסה.

הם גם לא הסכימו להחליף לי לאחר, או להחזיר אותו ולבטל עסקה, למרות שזה היה יום אחרי שקניתי אותו והכל באריזה המקורית.

benco6
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 217
הצטרף: נובמבר 2012
שם מלא: בני
מיקום: מרכז
נתן תודות: 55 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

נושא שלא נקרא #124 

Yondalar כתב:לא פשוט העניין עם האחריות.
הייתי בחנות ואין להם אפילו מסך כדי שיהיה אפשר לחבר את המכשיר ולהציג את התקלה.
הם רצו לשלוח אותו למעבדה, אבל הייתי מחובר לחשבון שלי עם הסיסמה ולא רציתי לשלוח בלי לאפס.

עכשיו אני צריך לנסוע שוב לחנות, יישלחו את המכשיר לאיזה שבועיים למעבדה ולך תדע מה יגידו (כי אי אפשר להראות להם את התקלה ולא ברור אם הטכנאי במעבדה יבין מה בדיוק התקלה, ככה שיכולים לקרוא לי ולהגיד שהמכשיר תקין).
בקיצור, זה הרבה טרטור לנסות ולממש אחריות, אבל אולי באמת אני אנסה.

הם גם לא הסכימו להחליף לי לאחר, או להחזיר אותו ולבטל עסקה, למרות שזה היה יום אחרי שקניתי אותו והכל באריזה המקורית.
...
·לא יאמן כל המריחות זמן שלהם ... והריצות וה"אחריות "
עכשיו אני מבין שעדיף לרכוש באתרים בחול ולא בישראל

Yondalar
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 958
הצטרף: אפריל 2009
נתן תודות: 24 פעמים
קיבל תודות: 17 פעמים

נושא שלא נקרא #125 

היום שוב לקחתי את המכשיר לחנות (גו מובייל) כדי לנסות ולממש אחריות.
הסברתי למוכר מה הבעיה, אבל הוא לא כל כך הבין ואמר שהם לא תומכים בתקלות בנטפליקס.
אמרתי לו שזאת לא תקלה בנטפליקס, אלא משהו במכשיר - כנראה מחבר ה-hdmi תקול או ה-hdcp chipset.

בסוף החליטו לשלוח את המכשיר למעבדה, למרות שבעיקרון המעבדה לא מטפלת במכשירים האלו.
אני בספק אם במעבדה בכלל יבינו מה התקלה ואני מקווה שידברו איתי משם, כי המוכר כתב להם בתיאור התקלה - hdmi לא תקין.

עכשיו נחכה ונראה מה יהיה, למרות שגם המוכר אמר שכנראה יחזירו את המכשיר כמו שהוא.
חבל שלא הסכימו להחליף או לבטל עסקה עוד בפעם הראשונה שהייתי שם, יום אחרי שקניתי את המכשיר.
דרך אגב, מותר בכלל לחנות לסרב לבקשת לקוח להחזיר/לבטל עסקה יום אחרי הרכישה, כשהכל באריזה המקורית?

liorp
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2352
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #126 

לפי תקנות ביטול עסקה, הם היו חייבים להחזיר לך את הכסף, עד שבועיים מהקנייה.
תזכיר להם את זה כשתחזור אם לא יחליפו את המכשיר.

nc123
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 7
הצטרף: דצמבר 2017
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

mi box 3 from gearbest

נושא שלא נקרא #127 

היי, רכשתי לאחרונה את הסטרימר ולצערי גם לי מופיעה הבעיה הזאת...
עברתי פה על כל ההודעות וניסיתי לבצע את מה שהציעו פה, כולל להחליף כבל hdmi, לנסות hdmi port שונה בטלוויזיה, עדכון גרסה, factory reset, ניתוק מהחשמל והתקנה מחדש של נטפליקס. כשאני מחבר את הלפטופ ישירות לטלוויזיה עם אותו הכבל אין בעיה.

בנוסף הורדתי DRM info וגם אצלי מופיע HDCP unprotected..
בדקתי בחוברת של הטלוויזיה שלי, וכתוב שהיא תומכת ב hdcp.

יש למישהו רעיון נוסף איך לתקן את הבעיה?

תודה

Yondalar
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 958
הצטרף: אפריל 2009
נתן תודות: 24 פעמים
קיבל תודות: 17 פעמים

נושא שלא נקרא #128 

עדכון

חזרו אליי מהחנות והאמת שהפתיעו אותי לטובה ונתנו לי 3 אופציות:
1. להישאר עם המכשיר שלי ולקבל 120 שקלים לקניה בחנות, בתקווה שעידכון גרסה עתידי יפתור את זה.
2. להחליף למכשיר חדש, אבל על אחריותי אם גם בו תהיה הבעיה ויחתימו אותי על טופס שהם לא אחראים לאפליקציות (מחתימים כל אחד שקונה היום על הטופס הזה, למזלי כשאני קניתי עדיין לא החתימו).
3. לבטל עיסקה ולקבל את הכסף בחזרה.

הלכתי לחנות בידיעה שאני מבטל ולוקח את הכסף (כי כבר התייאשתי וחששתי שגם מכשיר חדש לא יעבוד), וזה מה שאמרתי למנהל החנות כשהגעתי.
הוא הציע שאקח מכשיר חדש לניסיון ליום אחד ואם גם בו תהיה התקלה, אז אחזור ונבטל עסקה ויחזירו לי את הכסף.

לקחתי מכשיר חדש, חיברתי בבית עם הכבל הכי פשוט (אחרי שעם הקודם ניסיתי 10 כבלים) ולאותה טלוויזיה (אחרי שעם הקודם ניסיתי 4 טלוויזיות ו-10 כניסות) ובינתיים עושה רושם שנטפליקס עובד כמו שצריך ישר מהקופסה וגם DRM Info סוף סוף מראה את ה-protected המיוחל.

כנראה שהתקלה מתרחשת בדרגות חומרה שונות במכשירים שונים (השערה שלי בלבד, למרות שאני לא מבין מה יכול להיות ההבדל בין המכשירים):
יש מכשירים שלא סובלים בכלל.
יש מכשירים שזה קורה מידי פעם אבל איפוס, שינוי רזולוציה, התקנה מחדש של האפליקציה, החלפת כבל וכו׳ פותרים את הבעיה.
יש מכשירים שלא משנה מה עושים, לא מצליחים להתגבר על התקלה.

בסופו של דבר הצלחתי לממש אחריות ולמרות הטירטור קיבלתי אופציות הוגנות מהחנות ומגיע להם כל הכבוד על כך.

avidror
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 244
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

נושא שלא נקרא #129 

שלום
צריך עזרה ממישהו שעובד לו Netflix
אני בדיון עם GEARBEST שהמכשיר שלהם דפוק
ביקשו ממני להוכיח להם את זה ע"י שליחה של ה DRM INFO של מישהו שעובד לו
האם מישהו יכול לצלם לי את ה DRM INFO של ה MI BOX שלו
מצרף את שלי להשוואה
תודה רבה

tomer953
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5295
הצטרף: מרץ 2010
שם מלא: tomer953
נתן תודות: 242 פעמים
קיבל תודות: 1452 פעמים

נושא שלא נקרא #130 

[imgur-album]7Ldcp6C[/imgur-album]

tomer953
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5295
הצטרף: מרץ 2010
שם מלא: tomer953
נתן תודות: 242 פעמים
קיבל תודות: 1452 פעמים

נושא שלא נקרא #131 

liorp כתב:לכל מי שיש את התקלה, איפה קניתם את המיבוקס?
...
·אני קניתי עכשיו מיבוקס חדש מ- KSP (מטעמים של מהירות השילוח)
והבעית DRM שצוינה פה קיימת, אי אפשר לנגן נטפליקס, גם לא על גירסת ביטא של נוגט.. בדקתי על 2 טלויזיות והשתמשתי בכבל HDMI שמגיע עם המכשיר + כבל שיש לי שעובד בודאות.

כנראה שבאמת יש איזושהי סדרה דפוקה..
יש לי כבר ניסיון מצוין עם ה MIBOX, רק במכשיר החדש זה לא עובד..

יש לי אחריות לשנה ע"י מובייל ישראל - אני אצור איתם קשר ביום א' ואעדכן

liorp
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2352
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #132 

@tomer953 במיבוקס התקול מופיע לך אותו דבר בdrm info כמו ל@avidror?

tomer953
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5295
הצטרף: מרץ 2010
שם מלא: tomer953
נתן תודות: 242 פעמים
קיבל תודות: 1452 פעמים

נושא שלא נקרא #133 

liorp כתב:@tomer953 במיבוקס התקול מופיע לך אותו דבר בdrm info כמו ל@avidror?
...
· כן, unprotected

בעוד שבשאר המיבוקסים שהם בדיוק על אותה רשת ואותה גירסה מופיע מידע אחר כפי שצילמתי פה למעלה

liorp
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2352
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 205 פעמים

נושא שלא נקרא #134 

טוב, אז המסקנה כרגע שזו תקלה בחלק מהיחידות.
לכל מי שזה קורה, פשוט תחליפו את המכשיר.
מעניין אם שיאומי מודעים לנושא או לפחות המילטון.

avidror
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 244
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

נושא שלא נקרא #135 

בוקר טוב
אחרי דין וברים ארוך ומיגע GearBest הסכימו לפצות ב 25$
עכשיו השאלה מאיפה מזמנים חדש שיתמוך?
תודה

שלח תגובה

חזור אל “חומרה PC + סטרימרים”