מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


בעיית צפייה בנטפליקס - מכשיר MI BOX חדש


עמוד 9 מתוך 12
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  הבא 
   פורומים > HTPC ומחשוב > חומרה PC + סטרימרים
מחבר הודעה
liorp
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 15, 2009
הבעות תודה: 173
מספר הודעות: 1937

 #121  נשלח: ד' 23/05/2018 23:06

למה שלא תממש את האחריות ותבקש להחליף את המכשיר עקב התקלה?
אני קניתי שני מיבוקסים ב-lightinthebox ואין בעיה בצפייה בנטפליקס, גם בגרסא 1304 וגם בגרסא החדשה - 1901.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
avidror
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 02, 2006
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 194

 #122  נשלח: ה' 24/05/2018 8:21

liorp כתב:
לכל מי שיש את התקלה, איפה קניתם את המיבוקס?


·GEARBEST
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Yondalar
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 22, 2009
הבעות תודה: 14
מספר הודעות: 903

 #123  נשלח: ה' 24/05/2018 9:44

לא פשוט העניין עם האחריות.
הייתי בחנות ואין להם אפילו מסך כדי שיהיה אפשר לחבר את המכשיר ולהציג את התקלה.
הם רצו לשלוח אותו למעבדה, אבל הייתי מחובר לחשבון שלי עם הסיסמה ולא רציתי לשלוח בלי לאפס.

עכשיו אני צריך לנסוע שוב לחנות, יישלחו את המכשיר לאיזה שבועיים למעבדה ולך תדע מה יגידו (כי אי אפשר להראות להם את התקלה ולא ברור אם הטכנאי במעבדה יבין מה בדיוק התקלה, ככה שיכולים לקרוא לי ולהגיד שהמכשיר תקין).
בקיצור, זה הרבה טרטור לנסות ולממש אחריות, אבל אולי באמת אני אנסה.

הם גם לא הסכימו להחליף לי לאחר, או להחזיר אותו ולבטל עסקה, למרות שזה היה יום אחרי שקניתי אותו והכל באריזה המקורית.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
benco6 (בני)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 13, 2012
הבעות תודה: 6
מספר הודעות: 208

 #124  נשלח: ה' 24/05/2018 9:56

Yondalar כתב:
לא פשוט העניין עם האחריות.
הייתי בחנות ואין להם אפילו מסך כדי שיהיה אפשר לחבר את המכשיר ולהציג את התקלה.
הם רצו לשלוח אותו למעבדה, אבל הייתי מחובר לחשבון שלי עם הסיסמה ולא רציתי לשלוח בלי לאפס.

עכשיו אני צריך לנסוע שוב לחנות, יישלחו את המכשיר לאיזה שבועיים למעבדה ולך תדע מה יגידו (כי אי אפשר להראות להם את התקלה ולא ברור אם הטכנאי במעבדה יבין מה בדיוק התקלה, ככה שיכולים לקרוא לי ולהגיד שהמכשיר תקין).
בקיצור, זה הרבה טרטור לנסות ולממש אחריות, אבל אולי באמת אני אנסה.

הם גם לא הסכימו להחליף לי לאחר, או להחזיר אותו ולבטל עסקה, למרות שזה היה יום אחרי שקניתי אותו והכל באריזה המקורית.


·לא יאמן כל המריחות זמן שלהם ... והריצות וה"אחריות "
עכשיו אני מבין שעדיף לרכוש באתרים בחול ולא בישראל
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Yondalar
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 22, 2009
הבעות תודה: 14
מספר הודעות: 903

 #125  נשלח: א' 27/05/2018 17:00

היום שוב לקחתי את המכשיר לחנות (גו מובייל) כדי לנסות ולממש אחריות.
הסברתי למוכר מה הבעיה, אבל הוא לא כל כך הבין ואמר שהם לא תומכים בתקלות בנטפליקס.
אמרתי לו שזאת לא תקלה בנטפליקס, אלא משהו במכשיר - כנראה מחבר ה-hdmi תקול או ה-hdcp chipset.

בסוף החליטו לשלוח את המכשיר למעבדה, למרות שבעיקרון המעבדה לא מטפלת במכשירים האלו.
אני בספק אם במעבדה בכלל יבינו מה התקלה ואני מקווה שידברו איתי משם, כי המוכר כתב להם בתיאור התקלה - hdmi לא תקין.

עכשיו נחכה ונראה מה יהיה, למרות שגם המוכר אמר שכנראה יחזירו את המכשיר כמו שהוא.
חבל שלא הסכימו להחליף או לבטל עסקה עוד בפעם הראשונה שהייתי שם, יום אחרי שקניתי את המכשיר.
דרך אגב, מותר בכלל לחנות לסרב לבקשת לקוח להחזיר/לבטל עסקה יום אחרי הרכישה, כשהכל באריזה המקורית?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
liorp
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 15, 2009
הבעות תודה: 173
מספר הודעות: 1937

 #126  נשלח: א' 27/05/2018 21:44

לפי תקנות ביטול עסקה, הם היו חייבים להחזיר לך את הכסף, עד שבועיים מהקנייה.
תזכיר להם את זה כשתחזור אם לא יחליפו את המכשיר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
nc123
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 24, 2017
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 4

 #127  נשלח: ב' 28/05/2018 13:53
mi box 3 from gearbest

היי, רכשתי לאחרונה את הסטרימר ולצערי גם לי מופיעה הבעיה הזאת...
עברתי פה על כל ההודעות וניסיתי לבצע את מה שהציעו פה, כולל להחליף כבל hdmi, לנסות hdmi port שונה בטלוויזיה, עדכון גרסה, factory reset, ניתוק מהחשמל והתקנה מחדש של נטפליקס. כשאני מחבר את הלפטופ ישירות לטלוויזיה עם אותו הכבל אין בעיה.

בנוסף הורדתי DRM info וגם אצלי מופיע HDCP unprotected..
בדקתי בחוברת של הטלוויזיה שלי, וכתוב שהיא תומכת ב hdcp.

יש למישהו רעיון נוסף איך לתקן את הבעיה?

תודה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Yondalar
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 22, 2009
הבעות תודה: 14
מספר הודעות: 903

 #128  נשלח: ד' 30/05/2018 14:15

עדכון

חזרו אליי מהחנות והאמת שהפתיעו אותי לטובה ונתנו לי 3 אופציות:
1. להישאר עם המכשיר שלי ולקבל 120 שקלים לקניה בחנות, בתקווה שעידכון גרסה עתידי יפתור את זה.
2. להחליף למכשיר חדש, אבל על אחריותי אם גם בו תהיה הבעיה ויחתימו אותי על טופס שהם לא אחראים לאפליקציות (מחתימים כל אחד שקונה היום על הטופס הזה, למזלי כשאני קניתי עדיין לא החתימו).
3. לבטל עיסקה ולקבל את הכסף בחזרה.

הלכתי לחנות בידיעה שאני מבטל ולוקח את הכסף (כי כבר התייאשתי וחששתי שגם מכשיר חדש לא יעבוד), וזה מה שאמרתי למנהל החנות כשהגעתי.
הוא הציע שאקח מכשיר חדש לניסיון ליום אחד ואם גם בו תהיה התקלה, אז אחזור ונבטל עסקה ויחזירו לי את הכסף.

לקחתי מכשיר חדש, חיברתי בבית עם הכבל הכי פשוט (אחרי שעם הקודם ניסיתי 10 כבלים) ולאותה טלוויזיה (אחרי שעם הקודם ניסיתי 4 טלוויזיות ו-10 כניסות) ובינתיים עושה רושם שנטפליקס עובד כמו שצריך ישר מהקופסה וגם DRM Info סוף סוף מראה את ה-protected המיוחל.

כנראה שהתקלה מתרחשת בדרגות חומרה שונות במכשירים שונים (השערה שלי בלבד, למרות שאני לא מבין מה יכול להיות ההבדל בין המכשירים):
יש מכשירים שלא סובלים בכלל.
יש מכשירים שזה קורה מידי פעם אבל איפוס, שינוי רזולוציה, התקנה מחדש של האפליקציה, החלפת כבל וכו׳ פותרים את הבעיה.
יש מכשירים שלא משנה מה עושים, לא מצליחים להתגבר על התקלה.

בסופו של דבר הצלחתי לממש אחריות ולמרות הטירטור קיבלתי אופציות הוגנות מהחנות ומגיע להם כל הכבוד על כך.
(1) הבעות תודה: danielk
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
avidror
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 02, 2006
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 194

 #129  נשלח: ג' 12/06/2018 11:24

שלום
צריך עזרה ממישהו שעובד לו Netflix
אני בדיון עם GEARBEST שהמכשיר שלהם דפוק
ביקשו ממני להוכיח להם את זה ע"י שליחה של ה DRM INFO של מישהו שעובד לו
האם מישהו יכול לצלם לי את ה DRM INFO של ה MI BOX שלו
מצרף את שלי להשוואה
תודה רבה



| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tomer953
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Mar 05, 2010
הבעות תודה: 1363
מספר הודעות: 4718

 #130  נשלח: ג' 12/06/2018 22:29


_________________
חדש ב-Kodi - התחל כאן
XBMC FAQ שאלות ותשובות
פרויקט לדים ל-TV
(1) הבעות תודה: avidror
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tomer953
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Mar 05, 2010
הבעות תודה: 1363
מספר הודעות: 4718

 #131  נשלח: ו' 15/06/2018 14:31

liorp כתב:
לכל מי שיש את התקלה, איפה קניתם את המיבוקס?


·אני קניתי עכשיו מיבוקס חדש מ- KSP (מטעמים של מהירות השילוח)
והבעית DRM שצוינה פה קיימת, אי אפשר לנגן נטפליקס, גם לא על גירסת ביטא של נוגט.. בדקתי על 2 טלויזיות והשתמשתי בכבל HDMI שמגיע עם המכשיר + כבל שיש לי שעובד בודאות.

כנראה שבאמת יש איזושהי סדרה דפוקה..
יש לי כבר ניסיון מצוין עם ה MIBOX, רק במכשיר החדש זה לא עובד..

יש לי אחריות לשנה ע"י מובייל ישראל - אני אצור איתם קשר ביום א' ואעדכן

_________________
חדש ב-Kodi - התחל כאן
XBMC FAQ שאלות ותשובות
פרויקט לדים ל-TV
(1) הבעות תודה: liorp
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
liorp
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 15, 2009
הבעות תודה: 173
מספר הודעות: 1937

 #132  נשלח: שבת 16/06/2018 10:27

tomer953 במיבוקס התקול מופיע לך אותו דבר בdrm info כמו ל@avidror?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tomer953
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Mar 05, 2010
הבעות תודה: 1363
מספר הודעות: 4718

 #133  נשלח: שבת 16/06/2018 11:08

liorp כתב:
@tomer953 במיבוקס התקול מופיע לך אותו דבר בdrm info כמו ל@avidror?


· כן, unprotected

בעוד שבשאר המיבוקסים שהם בדיוק על אותה רשת ואותה גירסה מופיע מידע אחר כפי שצילמתי פה למעלה

_________________
חדש ב-Kodi - התחל כאן
XBMC FAQ שאלות ותשובות
פרויקט לדים ל-TV
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
liorp
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 15, 2009
הבעות תודה: 173
מספר הודעות: 1937

 #134  נשלח: שבת 16/06/2018 12:22

טוב, אז המסקנה כרגע שזו תקלה בחלק מהיחידות.
לכל מי שזה קורה, פשוט תחליפו את המכשיר.
מעניין אם שיאומי מודעים לנושא או לפחות המילטון.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
avidror
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 02, 2006
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 194

 #135  נשלח: א' 17/06/2018 8:21

בוקר טוב
אחרי דין וברים ארוך ומיגע GearBest הסכימו לפצות ב 25$
עכשיו השאלה מאיפה מזמנים חדש שיתמוך?
תודה
(1) הבעות תודה: שחרz
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > חומרה PC + סטרימרים עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht