מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


הוט החליטו לגבות תשלום על המודם


עמוד 4 מתוך 8
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  הבא 
   פורומים > HTPC ומחשוב > אינטרנט
מחבר הודעה
tomer953
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Mar 05, 2010
הבעות תודה: 1361
מספר הודעות: 4704

 #46  נשלח: ד' 11/04/2018 13:50

רק מעדכן:
לאחר שיחה עם שימור לקוחות, ביטלו לי את החיוב הנוסף.
משלם שוב 65 לחודש על 200\5.

_________________
חדש ב-Kodi - התחל כאן
XBMC FAQ שאלות ותשובות
פרויקט לדים ל-TV
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shmizan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 22, 2010
הבעות תודה: 11
מספר הודעות: 152

 #47  נשלח: ד' 11/04/2018 19:11

amirn כתב:
יש למישהו אישור בכתב (מייל) על הויתור/ביטול של החיוב עבור המודם? או לפחות שם נציג שביטל את החיוב?
זה עשוי לקצר את הויכוחים איתם שכבר עייפתי מהם.
תודה.
·
הם שולחים לך סיכום עסקה לאחר מכן.
כמו שכבר אמרו לפני ואני אמרתי בעצמי, לא יעזור לך שם של נציג, גם "מנהל" בשירות הלקוחות לא יבטל לך.
אתה צריך להגיע לקשרי לקוחות וזה רק אחרי שתאיים בניתוק..
בקצרה: אתה חייב לעבור את הדרך ה"קשה" שאם אסכם אותה כוללת המתנה של 10 דקות לנציג, שיחה של 10 דקות עם נציג ו\או מנהל שלו בו אתה דורש ניתוק או ביטול החיוב, ועוד שיחה של 5 דקות יום\יומיים אחרי זה עם שימור הלקוחות בו מתבטל החיוב....
(1) הבעות תודה: amirn
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
lior777
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 30, 2010
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 268

 #48  נשלח: ה' 12/04/2018 20:41

למה להתאמץ?
שולחים פקס דרך אתר "נתק" והופ תוך יום יומיים חוזר נציג משימור לקוחות עם הצעה ביד שמחכה שתדוג אותה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Fish72
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 19, 2007

מיקום: ת"א
הבעות תודה: 151
מספר הודעות: 1315

 #49  נשלח: ו' 13/04/2018 11:41

lior777
·
קיבלתי הודעה בחשבונית במייל מלפני יומיים שהוט יתחילו לגבות עבור המודם החל מה 16/4, הזמנתי תשתית + ספק של 018 ב-69 שח לחודש שיגיעו להתקין ב-17/4.
אשלח הודעה דרך אתר נתק ב15/4 בשביל שלא אושבת מבחינת אינטרנט עד שאעבור ספק.
אם הוט ייתאפסו על עצמם ויפסיקו לנסות לגנוב ולטרטר את הלקוחות, אשקול לחזור אליהם בשנה הקרובה.....
(1) הבעות תודה: liorp
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
carmonle (ערן)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005

מיקום: הוד השרון
הבעות תודה: 50
מספר הודעות: 868

 #50  נשלח: ו' 13/04/2018 11:49

הבוקר בחשבונית הודעה שיתחילו לגבות ב-16.4 עבור המודם, שלחתי דרך נתק וגם באמצעות פקס ישיר בקשת ניתוק להוט.

אין לי בעיה לרכוש הציוד ב-210 ש"ח שכן תשתית 200 במחיר 65 הוא מוצר שאין לו אלטרנטיבה לרוב הציבור. גם קו טלפון ב-5 ש"ח ללא דקות אין לו מתחרה בשוק

ננסה ונראה מה יצא מול השימור

ערן

_________________
קפה וויז - כל מה שרצית לדעת על קפה
www.cafewiz.com
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Peadar
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 19, 2012
הבעות תודה: 34
מספר הודעות: 311

 #51  נשלח: ו' 13/04/2018 11:57

אני ב-100 מגה ב-55₪. פניתי דרך הפייסבוק והעבירו לקישרי לקוחות לניתוק.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
איינשטיין
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2007

מיקום: קרית יאבוייה
הבעות תודה: 197
מספר הודעות: 7008

 #52  נשלח: ו' 13/04/2018 12:03

carmonle כתב:
הבוקר בחשבונית הודעה שיתחילו לגבות ב-16.4 עבור המודם, שלחתי דרך נתק וגם באמצעות פקס ישיר בקשת ניתוק להוט.

אין לי בעיה לרכוש הציוד ב-210 ש"ח שכן תשתית 200 במחיר 65 הוא מוצר שאין לו אלטרנטיבה לרוב הציבור. גם קו טלפון ב-5 ש"ח ללא דקות אין לו מתחרה בשוק

ננסה ונראה מה יצא מול השימור

ערן


גם אני קיבלתי הודעה זהה בחשבונית שעכשיו התקבלה.
ביום א' אצור קשר עם קשרי לקוחות שמטפלים בלקוחות משומשים.

_________________
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
uh99
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 05, 2010
הבעות תודה: 166
מספר הודעות: 3296

 #53  נשלח: ו' 13/04/2018 12:32

carmonle כתב:
הבוקר בחשבונית הודעה שיתחילו לגבות ב-16.4 עבור המודם, שלחתי דרך נתק וגם באמצעות פקס ישיר בקשת ניתוק להוט.

אין לי בעיה לרכוש הציוד ב-210 ש"ח שכן תשתית 200 במחיר 65 הוא מוצר שאין לו אלטרנטיבה לרוב הציבור. גם קו טלפון ב-5 ש"ח ללא דקות אין לו מתחרה בשוק

ננסה ונראה מה יצא מול השימור

ערן


מה זה יתן לך שתקנה את המודם הרי לא תוכל להשתמש בו לקו הביתי בו
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Fish72
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 19, 2007

מיקום: ת"א
הבעות תודה: 151
מספר הודעות: 1315

 #54  נשלח: ו' 13/04/2018 12:51

איינשטיין כתב:

ביום א' אצור קשר עם קשרי לקוחות שמטפלים בלקוחות משומשים.


· חחח לקוחות משומשים.....האמת באנגלית זה נשמע טוב יותר USED CLIENTS (משומשים/מנוצלים)
(1) הבעות תודה: uh99
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
carmonle (ערן)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005

מיקום: הוד השרון
הבעות תודה: 50
מספר הודעות: 868

 #55  נשלח: ו' 13/04/2018 13:03

..

נערך בפעם אחרונה על-ידי carmonle בתאריך ו' 13/04/2018 18:06, נערך בסך הכל 2 פעמים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
carmonle (ערן)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005

מיקום: הוד השרון
הבעות תודה: 50
מספר הודעות: 868

 #56  נשלח: ו' 13/04/2018 13:14

uh99 כתב:

ציטוט:
...


מה זה יתן לך שתקנה את המודם הרי לא תוכל להשתמש בו לקו הביתי בו


רכישה או פיקדון עדיפים על תשלום חודשי באם לא אצליח לבטל החיוב, אין לי כוונה להתנתק שכן כל אלטרנטיבה אחרת יקרה משמעותית גם בשכלול התשלום החודשי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
uh99
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 05, 2010
הבעות תודה: 166
מספר הודעות: 3296

 #57  נשלח: ו' 13/04/2018 13:46

carmonle כתב:

ציטוט:
...


רכישה או פיקדון עדיפים על תשלום חודשי באם לא אצליח לבטל החיוב, אין לי כוונה להתנתק שכן כל אלטרנטיבה אחרת יקרה משמעותית גם בשכלול התשלום החודשי


הוט מנצלת את חוסר ידע של הצרכנים ואפשר תמיד להתנתק ולהתחבר מחדש ..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
carmonle (ערן)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005

מיקום: הוד השרון
הבעות תודה: 50
מספר הודעות: 868

 #58  נשלח: ו' 13/04/2018 14:30

uh99 כתב:

ציטוט:
...


הוט מנצלת את חוסר ידע של הצרכנים ואפשר תמיד להתנתק ולהתחבר מחדש ..


·תאמין לי שחוסר ידע והבנה זה לא הבעייה שלי, לא על כל 10 שקלים שווה לי להתנתק ולהתחבר,. היכן ניתן לקבל תשתית 200 בפריסה לרוב האוכלוסייה ב-65 ש"ח ועוד 11.90 לציוד.

אקספון ואחרים הם לא כוסות התה שלי, בזק כן רק שיעלה הרבה יותר


ערן
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
uh99
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 05, 2010
הבעות תודה: 166
מספר הודעות: 3296

 #59  נשלח: ו' 13/04/2018 14:33

carmonle כתב:

ציטוט:
...


·תאמין לי שחוסר ידע והבנה זה לא הבעייה שלי, לא על כל 10 שקלים שווה לי להתנתק ולהתחבר,. היכן ניתן לקבל תשתית 200 בפריסה לרוב האוכלוסייה ב-65 ש"ח ועוד 11.90 לציוד.

אקספון ואחרים הם לא כוסות התה שלי, בזק כן רק שיעלה הרבה יותר


ערן


כמשפט הידוע :

"פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים"
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
OOkladek
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 23, 2005
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 180

 #60  נשלח: ו' 13/04/2018 15:35

קיבלתי גם אני את ההודעה בחשבונית, חוצפנים כאלה, מאז שהצתרפתי ל 200 לא היה לי שבוע אחד בלי בעיות מהירות רוב הזמן בשעות העומס אני יושב על 60 מגה ולהם אין תשובות שם בתמיכה גם לא ל"מומחים", הצתרפתי אליהם כיוון שבזמנו המרכזיה של בזק הייתה רחוקה והאינטנרט היה בעייתי אבל עושה רושם ששווה לי לחזור לבזק עם כל כאבי הראש מאז שהם יצעו במבצע הזה, לפחות הקו יהיה יציב גם אם לא מהיר כמו שאני צריך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אינטרנט עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht