מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


כתמים לבנים במסך כמעט חדש של סמסונג


עמוד 2 מתוך 2
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 
   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
ronrojers
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 17, 2017
מספר הודעות: 11

 #16  נשלח: ה' 03/05/2018 16:06

בוננזה
מצטער, אבל אני לא מסכים איתך. אם אתה קונה מוצר חדש, ותוך פרק זמן ככ מועט יש בו תקלה, אין שום סיבה שתספוג את זה - לא מבחינה כלכלית, ולא מבחינת טרטור. יש לך אחריות רשמית, ושילמת עליה יותר כסף, כדי לנקות את הראש מדאגות.
לצורך העניין. למה הגיעו אליי שני אנשים שונים הבייתה לבחון את התקלה (במועדים שונים)? ולמה היה צריך פעם שלישית בשביל להביא מסך חדש? ולמה אני צריך לחכות יומיים-שלושה בין כל שיחת טלפון?
שתדע שכששאלתי את הטכנאי הראשון אם יש סיבה שלא אקבל טלויזיה חדשה, הוא ענה "תלוי כמה תתעקש" - הוא מכיר את הסחבת ואת אופן הפעולה...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1479
מספר הודעות: 12767

 #17  נשלח: ה' 03/05/2018 16:08

בוננזה
·
כנראה שלא יצא לך לראות איך אלקטרוניקס פרו אוספת את הטלוויזיות מבית הלקוח, ובאיזה מצב הם מחזירים אותן ללקוח.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
בוננזה
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Oct 12, 2009
הבעות תודה: 55
מספר הודעות: 653

 #18  נשלח: ה' 03/05/2018 21:00

TheCoolest
·
מודה לא יצא לי לראות, אבל כבר יצא לי לקבל את הרכב מהמוסך עם שריטה.
Shit happens, אז מה, בפעם הבאה שתהיה לי תקלה פשוט לבקש רכב חדש?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1479
מספר הודעות: 12767

 #19  נשלח: ה' 03/05/2018 21:03

בדיוק.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
בוננזה
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Oct 12, 2009
הבעות תודה: 55
מספר הודעות: 653

 #20  נשלח: ה' 03/05/2018 21:15

ronrojers
·
אז לשיטתך אם תהיה לי תקלה ברכב החדש שזה עתה קיבלתי פשוט לבקש שיחליפו לי לרכב חדש?
אני לא מאמין בכך.
בקיצור, אתה ביקשת בקשה מאוד לא טריוויאלית ולכן הטיפול לא היה פשוט כמו שאמור היה להיות.
אני לא חושב שיש כאן יבואן שרץ להחליף מסכים על כל תקלה, גם לא על תקלות פאנל, אפילו לא ח.י המהולל.
אז אם מציבים תנאים של ״לא מוכן לתיקון, רק החלפה בחדש!״ אז מה לעשות שזה גורר קצת טירטורים.
לדעתי טיפלו בך כראוי וחבל שאתה גורם לזה להישמע חמוץ, אני מניח שזה יכול להוציא ליבוים את החשק לבוא לקראת הלקוחות.
ואגב במקרה של החלפה אין שום קשר לאלקטרוניקס פרו, זה נטו היבואן מחליט.

בכל מקרה אני שמח שהחליפו לך את המסך לחדש ומקווה שתהנה ממנו.
אל תשכח לדווח על התרשמותך מהמסך החדש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
בוננזה
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Oct 12, 2009
הבעות תודה: 55
מספר הודעות: 653

 #21  נשלח: ה' 03/05/2018 21:16

TheCoolest כתב:
בדיוק.


סגור, אני אגיד ש Thecoolest מ-HT שלח אותי...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ronrojers
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 17, 2017
מספר הודעות: 11

 #22  נשלח: ה' 03/05/2018 21:21

אני לא מבין למה כשמדובר ברכבים חדשים, צריך לספוג פגמים שמקורם בייצור או ביבוא.
מצטער, דעותינו חלוקות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shlomis1zzz
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2018
הבעות תודה: 50
מספר הודעות: 582

 #23  נשלח: ד' 16/05/2018 13:38

ronrojers כתב:
עדכונים:
יצרתי קשר עם סמליין ונשלח טכנאי. הטכנאי הציע לקחת לתיקון ואמרתי שאין סיכוי, מכיוון שמדובר בטלויזיה חדשה.
המוקד יצר איתי קשר, אמר שרוצים לשלוח בנאדם נוסף. ואמרתי שאיו צורך, כיוון שיש להם תמונות של הבעיה ואני רוצה טלויזיה חדשה. חזרו אליי אחרי כמה ימים, ואמרו שחייבים לשלוח מנהל לפסילת מסך כי התמונה שהטכנאי צילם לא מספיק ברורה. מפה לשם ביקשתי לדבר עם מנהלת, איימתי עליהם קצת בטלפון, כי קצת נמאס לי להפסיד חצאי ימי עבודה. לא ויתרו לי והביאו מנהל הבייתה, שתוך 5 שניות בערך אמר שיביאו לי טלויזיה חדשה (מניח שכל המריבות בטלפון עשו את שלהן...).
היום הגיע טכנאי שהביא לי טלויזיה חדשה. מחזיק אצבעות שהפעם הכול יישאר תקין לאורך זמן.
מה שהיה מבאס בכל התהליך זה שהכול נגרר, בין טלפון לטלפון עברו כמה ימים, והיו הרבה צעקות מעורבות, ובסה"כ 3 חצאי ימי עבודה שהייתי צריך להפסיד... לפחות לבסוף קיבלתי טלויזיה חדשה (אחרי בערך חודש) והבעיה נפתרה (טפו טפו).

תודה רבה לכל המייעצים!


ומה אתם חושבים שעושים אלקטרוניקס עם הטלויזיה עם הכתמים ....
מתקנים ומביאים אותה כמו חדשה ללקוח אחר שהצהיר שהוא רכש טלוויזיה והיא תקולה...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Stich
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 13, 2008
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 220

 #24  נשלח: ד' 16/05/2018 20:41

מוכרים כ" סוג ב מתצוגה"
יש מספיק "חכמים" המחפשים מציות
או ישדרגו למישהו מכשיר ישן ש מבוטח.
יש מספיק פתרונות
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
itamar3103
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Mar 11, 2017
מספר הודעות: 5

 #25  נשלח: א' 13/01/2019 1:16
Re: כתמים לבנים במסך כמעט חדש של סמסונג

ronrojers
·אתמול קרה לי גם. ממש מבאס.
אשמח אם תוכל להסביר לי איך להתנהל מולם.
טלויזיה בת 3 חודשים. קצת מבאס אותי שיורידו אותה מהקיר וישלחו אותה לתיקון.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ronrojers
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 17, 2017
מספר הודעות: 11

 #26  נשלח: א' 13/01/2019 1:33

itamar3103 קודם כל, תבין שהולכים לגרור אותך, ושאתה צריך לא להתייאש בכל התהליך.
דבר שני - אתה צריך להתעקש כל הזמן שהטלויזיה נקנתה לפני חודשים ספורים, ולסרב לשלוח אותה לתיקון. תגיד להם שלא הגיוני לשלוח מוצר חדש לתיקון, ושאתה יודע שבמהלך התהליך ייתכן שיתווספו פגמים ואתה מסרב. כשיגיע טכנאי הוא יציע לך לקחת לתיקון, ואתה צריך לסרב ולהתקשר למוקד שלהם. ואז יביאו עוד טכנאי שיציע שוב לקחת לתיקון, ותסרב שוב.. ותפנה שוב למוקד.. ובכל פנייה יגידו לך שיחזרו אליך עד יומיים עסקים, וגם לקבוע טכנאי לוקח זמן.. תתעקש במוקד לדבר עם מנהלים בכירים יותר, ובאופן אישי גם אמרתי להם שאפנה למועצה לצרכנות.
אגב, הם טוענים שלסמסונג יש תקן שאומר שבשנה הראשונה מותרות 10 נקודות לבנות. תספור ותבדוק כמה יש לך, ואם יש יותר מ10 אז לפי התקן אתה זכאי להחלפה (למרות שעדיין תצטרך להתעקש). אם יש עד 10 תנסה להתעקש שהטלוזייה לא בת שנה אלא שהטלויזיה עדיין חדשה.
פשוט תציק להם, ואל תוותר. תראה שאתה לא מהסס ללכת למועצה לצרכנות.
מקווה שיסתדר לך. ואם כן - לא בטוח שכדאי שהם יתלו את הבאה. אולי הם עושים חזק מדי (למרות שהם לא מודים בזה).
מוזמן להתייעץ כאן על כל מקרה קונקרטי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
itamar3103
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Mar 11, 2017
מספר הודעות: 5

 #27  נשלח: א' 13/01/2019 1:51

ronrojers

אצלי זה מופיע יותר בתור פס כזה אפור מלמטה למעלה (צירפתי תמונה ) ולא בתור נקודות לבנות. ( אולי אנחנו מתכוונים לאותו הדבר )
רואים את זה יותר על מרקע לבן לפעמים. זה לא נראה שיש צבעים כהים בטלויזי
דרך אגב ההתעקשות שלך מולם היתה מול סמליין או מול אלקטרוניקס פרו ?



| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ronrojers
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 17, 2017
מספר הודעות: 11

 #28  נשלח: א' 13/01/2019 1:58

itamar3103

אצלי זה היה ממש נקודות. אולי אצלך יש ככ הרבה שזה נראה כמו פס. לא מספיק מבין בשביל לדעת...
וגם אצלי ראו רק על משטחים לבנים או בהירים.
ואגב, עוד דגש חשוב זה שממש קשה לצלם את הדברים האלו שבאמת רואים את חומרת הבעיה. והם ישחקו על זה. אז תדגיש בפניהם שבמציאות רואים וזה מה שחשוב.

אני דיברתי רק עם גוף אחד .. מניח שזה היה סמליין
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1479
מספר הודעות: 12767

 #29  נשלח: א' 13/01/2019 12:38

itamar3103
·
זאת נראת כמו בעיה בפאנל עצמו. אולי אפילו מכה.
בכל אופן, אין פה הרבה מה לעשות חוץ מהחלפת פאנל. הייתי באמת מציע להתעקש על החלפת כל הטלוויזיה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht