מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


לבעלי מסך 65C7


עמוד 2 מתוך 2
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 
   פורומים > וידאו > פורום OLED בחסות LG
מחבר הודעה
keyser (מני דהן)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Nov 09, 2005

מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
הבעות תודה: 207
מספר הודעות: 15146

 #16  נשלח: ג' 29/05/2018 11:40

gal-cohen כתב:
@keyser

מעולה מני, תודה רבה!
אפילו הילדים כבר מתים לשים ערוץ ניקולודיאון על המסך!



ניקולודיון חזק מאוד באולד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
keyser (מני דהן)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Nov 09, 2005

מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
הבעות תודה: 207
מספר הודעות: 15146

 #17  נשלח: ג' 29/05/2018 11:42

עדכון על ה- C7 - המחירים הם ב-200 ש"ח יקרים יותר ממחירי החבילות שהוצעו על ה- B7, ב-2 הגדלים.
(2) הבעות תודה: avihuli , gal-cohen
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 232
מספר הודעות: 1923

 #18  נשלח: ד' 30/05/2018 18:30

keyser כתב:

לרכישת השירות אתם מוזמנים לפנות לדבר עם המתקין, או לפנות לשירות של ח.י., ובמידה ואומרים לכם שלא יודעים על מה מדובר - תגידו להם פשוט לשאול את מני דהן או את שלומי ינאי, ואנחנו נאשר.
·

אתם לא מוסך מצ'וקמק בקריות, יש לכם אתר, מה הבעיה לשים שם את מחירון הרחבות האחריות ולא להגיע למקרים של טלפון שבור עם נציגים שלא באמת מכירים אותכם ואת מה שאתם כותבים פה בפורום?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
keyser (מני דהן)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Nov 09, 2005

מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
הבעות תודה: 207
מספר הודעות: 15146

 #19  נשלח: ד' 30/05/2018 18:34

evgenetic כתב:

ציטוט:
...


·

אתם לא מוסך מצ'וקמק בקריות, יש לכם אתר, מה הבעיה לשים שם את מחירון הרחבות האחריות ולא להגיע למקרים של טלפון שבור עם נציגים שלא באמת מכירים אותכם ואת מה שאתם כותבים פה בפורום?


ערב טוב יבגני.
אין שום בעיה, פשוט קיבלנו החלטה שכרגע לא לעשות את זה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 232
מספר הודעות: 1923

 #20  נשלח: ד' 30/05/2018 18:48

אההה, הבנתי, אז במילים פשוטות זה ביטוי טיפוסי לשיטת המצליח הנהוגה במחוזותינו. אם יתמזל מזלו של הלקוח לראות את ההודעה שלך פה בשרשור -ידרוש וישלם מחיר מופחת. אם לא - אז יש לו רק לקוות שלמתקין יש מצב רוח טוב והוא לא יזמבר אותו יותר מדי במחיר ההרחבה. תודה על ההבהרה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
keyser (מני דהן)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Nov 09, 2005

מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
הבעות תודה: 207
מספר הודעות: 15146

 #21  נשלח: ד' 30/05/2018 19:17

evgenetic כתב:
אההה, הבנתי, אז במילים פשוטות זה ביטוי טיפוסי לשיטת המצליח הנהוגה במחוזותינו. אם יתמזל מזלו של הלקוח לראות את ההודעה שלך פה בשרשור -ידרוש וישלם מחיר מופחת. אם לא - אז יש לו רק לקוות שלמתקין יש מצב רוח טוב והוא לא יזמבר אותו יותר מדי במחיר ההרחבה. תודה על ההבהרה.


לא יבגני.
כל הלקוחות מקבלים את המחיר שציינתי.
ד"א, באתר הזה יש בערך פי 10 יותר כניסות מהאתר שלנו.

מניסיון עבר איתך, אני סבור שאתה מנסה לנהל אותנו, ושום דבר שאכתוב לא ירצה אותך.
הרי באת לשרשור בו חברי האתר שאלו משהו, וקיבלו תשובה שקופה ואמיתית + עצה מה להגיד לנציגי השירות למקרה שהם לא יכירו את מה שכתבתי.
באופן כללי אין לנו מכירות או מחירים של כלום באתר, מסיבותינו שלנו שהן בעיקר תפעוליות ומסיבות נוספות שלנו (שאינן קרובות בפרומיל למה שכתבת). ייתכן מאוד ובקרוב כן יהיה, אחליט על זה בהמשך.

נכון להיום יש לי פחות זמן ופחות רצון להתנחגחויות האינסופיות איתך.
מבחינתך אנחנו הרי נותני השירות הכי גרועים והכי נוכלים בתחום, אבל אני ממליץ שתתאמץ ואולי תמצא אחד גרוע מאיתנו כדי לריב איתו.
שיהיה לך ריב נעים.... עם מישהו אחר.

ואיך סיכמנו בפעם הקודמת?
תכתוב מה שבא לך, לשם כך נועד הפורום, החברים מספיק חכמים כדי לקחת מזה מה שהם מבינים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 232
מספר הודעות: 1923

 #22  נשלח: ד' 30/05/2018 19:30

keyser
ציטוט:
כל הלקוחות מקבלים את המחיר שציינתי.


וזה כמובן סותר באופן מובהק את מה שכתבת קודם, כי הרי לקוח שלא יכיר אותך ואת ההודעה שלך פה בפורום לגבי תמחור ההרחבות לא יידע מה להגיד לנציג הטלפוני כדי לקבל את אותו מחיר במידה ואותו נציג לא יכיר בעצמו את המחירים שהצגת.

בוא נשאל את זה אחרת, האם כל הנציגים קיבלו ממך/מאותו שלומי ינאי מייל על עדכון התמחור של ההרחבות?


חירטוטים אני לא אוהב - היה לנו רק ויכוח אחד לגבי אותו מקרה של החזרה והוא נגמר. נותני השירות הגרועים ביותר בתחום הזה הם אלקטרוניקס פרו, אני אף פעם לא אמרתי/רמזתי שהתואר הזה שמור לכם.
(1) הבעות תודה: E.W
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
keyser (מני דהן)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Nov 09, 2005

מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
הבעות תודה: 207
מספר הודעות: 15146

 #23  נשלח: ד' 30/05/2018 21:08

evgenetic כתב:
@keyser

ציטוט:
...


בוא נשאל את זה אחרת, האם כל הנציגים קיבלו ממך/מאותו שלומי ינאי מייל על עדכון התמחור של ההרחבות?



יבגני, שוב בקרת פנים?
מנהלת המוקד עודכנה אישית ממני, ובאחריותה לעדכן את כל הנציגים, והיא אכן עשתה זאת.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
keyser (מני דהן)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Nov 09, 2005

מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
הבעות תודה: 207
מספר הודעות: 15146

 #24  נשלח: ד' 30/05/2018 21:10

evgenetic כתב:
@keyser

ציטוט:
...


נותני השירות הגרועים ביותר בתחום הזה הם אלקטרוניקס פרו, אני אף פעם לא אמרתי/רמזתי שהתואר הזה שמור לכם.


זו המחמאה הגדולה ביותר שיכולתי לצפות לה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 711
מספר הודעות: 4626

 #25  נשלח: ד' 30/05/2018 22:25

evgenetic

ידידי,
אני פתחתי את האשכול, ואני קיבלתי מענה.
עבורי זה משביע רצון.
גם מאוד יתכן שמחר בבוקר כשיגיעו המתקינים, הם ינקבו במחיר אחר, אך ברור לי שאוכל לסרב בנימוס ולקבל לאחר מכן סיוע ממני או כל גורם אליו הוא יפנה אותי.
אז נכון שאין כאן שקיפות מלאה, אבל זו ביקורת שאפשר להטיח בהמון חברות ועל המון נושאים.
אין טעם לנגח כאן מעבר למה שהועלה במסגרת הדיון, זה לא פייסבוק או טוויטר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 232
מספר הודעות: 1923

 #26  נשלח: ד' 30/05/2018 23:01

זה שאתה פתחת אותו לא עושה אותו פרטי.
אני לא יודע למה המצב משביע את רצונך, זה עד כדי כך משמח אותך שאתה אישית לא תצא פראייר שמבחינתך הסיפור נגמר? הרי כבר ברור מאליו שיש סיכוי לא קטן שאנשים שלא ראו את השרשור הזה ישלמו יותר ממה שהם צריכים. קצת ערבות הדדית.
(1) הבעות תודה: edy
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 711
מספר הודעות: 4626

 #27  נשלח: ד' 30/05/2018 23:10

evgenetic כתב:
זה שאתה פתחת אותו לא עושה אותו פרטי.
אני לא יודע למה המצב משביע את רצונך, זה עד כדי כך משמח אותך שאתה אישית לא תצא פראייר שמבחינתך הסיפור נגמר? הרי כבר ברור מאליו שיש סיכוי לא קטן שאנשים שלא ראו את השרשור הזה ישלמו יותר ממה שהם צריכים. קצת ערבות הדדית.


לא הפכתי את הדיון לפרטי, אלא ציינתי שכשואל השאלה - קיבלתי את המענה עבורה.
לומר לך שממושב זה אני אעשה צדק חברתי?
ממש לא!
זו בטח לא הפלטפורמה לכך.

אגב, אני מזכיר לך שבפלטפורמה הזו השתמשתי בסבב הקודם של הרכישות (שלך גם בין היתר) וביקשתי ממני שיסייע ליישר קו עם המחיר, שלא היה אחיד עבור כולם (כולם - כאן בפורום!) והוא אכן נרתם לכך וסייע, גם לאחר שאנשים התחייבו לסכומים גבוהים יותר.
אז היכולות של הפלטפורמה הזו מוצו מבחינתי, ואם אני ארצה לסייע באופן נרחב יותר, אני מניח שאצטרך לנצל במה אחרת, פרטית יותר מול הגורמים, או נרחבת יותר כמו רשת חברתית.
אבל מכיוון שאני פחות רוצה לעסוק בזה מסיבותיי שלי, אני בוחר שלא, אולי מישהו אחר יעשה זאת, אולי אתה.. מי יודע.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 550
מספר הודעות: 4362

 #28  נשלח: ד' 30/05/2018 23:41

גם לדעתי יהיה נכון להנגיש את המידע באתר בתצורה של קובץ pdf פשוט עם מחירי הרחבת אחריות נכון לתאריך x למסכים מסוג z עבור רוכשים מתאריך y.
למען עמידה בכללי גילוי נאות וכל מיני זוטות של חוק הגנת הצרכן.

יחד עם זאת אני מבין ומתחבר לתשובת מני להחלטה האסטרטגית הפנימית שלהם למה כרגע הם לא עושים את זה מסיבות כאלה ואחרות שאינן!! נגד הצרכן ויש כאלה לא מעט (מהיכרותי האישית וניסיוני המקצועי).

מניח שמני לא טיפש והמסר הועבר. זה שהוא יירשם עוד ועוד בווריאציה כזו או אחרת - מיותר. הרי הוא עבר בפעם הראשונה כבר.
בין אם ייושם ובין אם לאו, זה נתון להחלטתה הבלעדית ומדיניות החברה בלבד, וכל עוד זה עולה בקנה אחד עם הנחיות החוק.

_________________
לא למכירה זוג רמקולים סטליטיים בי-אופוליים: Polk Audio RM8.
599 שקל, צבע שחור, כולל מתקן תלייה לקיר.
** אבל מחפש להם תחליפיים: סטליטים מעוצבים, תהיו חברים ותציעו... **
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gk11
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Mar 20, 2007
מספר הודעות: 62

 #29  נשלח: ה' 14/06/2018 8:07

keyser כתב:
תודה לאבי חולי על שהפנה את תשומת ליבי.
נכון לכרגע אנחנו עדיין שומרים על אחידות במחירים. מחירי האחריות משתנים בהתאם לתנודות מחירי הטלוויזיות עצמן, אבל אנו ממשיכים להקפיד על אחידות מחירים בין הלקוחות השונים.

נכון לעדכון האחרון שיצא היום אחר הצהריים לקראת המונדיאל, המחירים להרחבת האחריות לדגמי האולד הם (אני מתייחס רק לסדרת B7 כיוון ש- C7 אזלה לנו מהמלאי):
דגם 55B7Y:
רק הרחבת אחריות ל-3 שנים נוספות: 1,199 ש"ח.
חבילה: הרחבת אחריות + מתקן זרוע + התקנה + כבל HDMI -סך של 1,599 ש"ח.

דגם 65B7Y:
רק הרחבת אחריות ל-3 שנים נוספות: 1,499 ש"ח.
חבילה: הרחבת אחריות + מתקן זרוע + התקנה + כבל HDMI -סך של 1,899 ש"ח.

**אני מתנצל מראש, אבל אבקש לא לפנות אלי באופן פרטי בשאלות או בקשות, עקב עומס עצום בתקופה הזו אני ממעט לבקר בפורום ועשוי לפספס את הודעתכם וכך לתת לכם רושם של שירות לא כמו שמגיע לכם.
לרכישת השירות אתם מוזמנים לפנות לדבר עם המתקין, או לפנות לשירות של ח.י., ובמידה ואומרים לכם שלא יודעים על מה מדובר - תגידו להם פשוט לשאול את מני דהן או את שלומי ינאי, ואנחנו נאשר.
אנחנו מעדכנים כמובן את כל הגורמים הרלוונטיים במערכת, אבל אתם מכירים את מרפי

חג מונדיאל שמח!



רציתי לדעת אם למי שקנה במבצע של לאומי קארד שכולל הובלה, התקנה ומתקן בעלות 250שח,

בכמה מתקזזת התקנה חינמית זו מהאחריות ו/או מהתקנת מתקן זרוע?

והאם בכלל כדי לעשות הרחבת אחריות?

תודה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > פורום OLED בחסות LG עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht