מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


רכישת אינטגרייטד


עמוד 6 מתוך 10
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  הבא 
   פורומים > אודיו > אודיו דו-ערוצי (סטריאו)
מחבר הודעה
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 232
מספר הודעות: 1937

 #76  נשלח: א' 09/09/2018 14:09

genvirt
DAC שהונדס על ידי אנשים רציניים במטרה להמיר דיגיטלי לאנלוגי ולא שום דבר אחר לא ייתן שום גוון שמיע, ורובם בשוק באמת כאלה. אם אתה באמת רוצה לבדוק את זה בעצמך אתה יכול פשוט להקליט את הOUTPUT מDAC נורמלי כלשהו ואז להשוות אותו למקור בבדיקה עיוורת. כמובן שצריך לעשות את ההקלטה כמו שצריך ולהשוות ווליום בין ההקלטה והמקור, אבל אם תעשה את שני אלה כמו שצריך אתה מאד תתקשה להבחין בינהם.

ציטוט:
לא תוכל בחיים לדעת מה זה הסאונד מקורי שהתכוונו בסטודיו


ואם אני יודע שבסטודיו מסויים השתמשמו ברמקולים X ציוד אלקטרוני Y וטיפול אקוסטי Z, ואני אקנה בדיוק את אלה ואתקין בביתי, אני אהיה די קרוב, לא?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
genvirt
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 25, 2010
הבעות תודה: 66
מספר הודעות: 1202

 #77  נשלח: א' 09/09/2018 14:12

evgenetic כתב:
@genvirt
DAC שהונדס על ידי אנשים רציניים במטרה להמיר דיגיטלי לאנלוגי ולא שום דבר אחר לא ייתן שום גוון שמיע, ורובם בשוק באמת כאלה. אם אתה באמת רוצה לבדוק את זה בעצמך אתה יכול פשוט להקליט את הOUTPUT מDAC נורמלי כלשהו ואז להשוות אותו למקור בבדיקה עיוורת. כמובן שצריך לעשות את ההקלטה כמו שצריך ולהשוות ווליום בין ההקלטה והמקור, אבל אם תעשה את שני אלה כמו שצריך אתה מאד תתקשה להבחין בינהם.


ציטוט:
...


ואם אני יודע שבסטודיו מסויים השתמשמו ברמקולים X ציוד אלקטרוני Y וטיפול אקוסטי Z, ואני אקנה בדיוק את אלה ואתקין בביתי, אני אהיה די קרוב, לא?


·רק לא תוכל לבצע זאת לכול דיסק שיש ברשותך.... אבל - בהצלחה! תהנה! זה הכי חשוב!

_________________
Heavy Metal Is The Law
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 232
מספר הודעות: 1937

 #78  נשלח: א' 09/09/2018 14:21

genvirt
כמו שכתבתי בפוסט לפני - אני לא ממש צריך. באולפנים שפויים לרוב משתמשים ברמקולים וציוד אלקטרוני שהוא FLAT, אז כדי לשמוע את מה שהם ככל הנראה שמעו גם אני צריך ציוד שהוא FLAT. זה כמובן הסתברותי ו"בערך", אבל הסיכוי ש"תקלע" בכל זאת הרבה יותר גבוה אם תזנח את הרעיון הזה בכלל ותלך על ציוד שעושה מההקלטה המקורית משהו לגמרי לא צפוי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
BUGY (בוגי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Feb 24, 2009

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 645
מספר הודעות: 6051

 #79  נשלח: א' 09/09/2018 14:22

evgenetic כתב:



ואם אני יודע שבסטודיו מסויים השתמשמו ברמקולים X ציוד אלקטרוני Y וטיפול אקוסטי Z, ואני אקנה בדיוק את אלה ואתקין בביתי, אני אהיה די קרוב, לא?


·לא, ממש ממש לא. תחשוב על זה קצת, זה גם לא היעוד של האולפן. זה כמו עריכת תמונות. אני עורך תמונה על מסך מכיול כדי שאני אכוון את הצבעים נכון ביחס לשאר התמונות שלי, כדי שאם אני הולך להדפיס, הכל יהיה נכון. אבל אני לא מכוון לכך שאנשים ישבו בבית ויראו את התמונוה כמו שאני ערכתי אותה, הרי ברור לי מראש שלרוב אין מסך מכיול ושרוב האנשים אפילו לא רוצים לראות תמונה מכיולת. אותו הדבר בערכית סאונד. אותה עורך כדי שהכל יעבוד בקטע הטכני, שלא יהיה מצב של בס מוגזם חוסר אחידות אבל לכולם מראש ברור שאין דבר כזה שחזור מדוייק של הסאונד.
בכלל, לא מבין את הקטע של "להיות נאמן למקור" איזה מקור? אין דבר כזה. זה הרי עבר דרך מיקרופון. יש השפע של הסביבה, החלל. הלחות באוויר תשפיעה על כלים אקוסטיים, המצב רוחב של הזמר ישפיע על השירה שלו...מה זה מקור? מה עם מוזיקה דיגיטלית? רוצה לשמוע 1010101010101?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 232
מספר הודעות: 1937

 #80  נשלח: א' 09/09/2018 14:34

BUGY

ציטוט:
אותה עורך כדי שהכל יעבוד בקטע הטכני, שלא יהיה מצב של בס מוגזם חוסר אחידות אבל לכולם מראש ברור שאין דבר כזה שחזור מדוייק של הסאונד.


ואיך העורך יודע שאין בס מוגזם? יכול להיות שהרמקולים שלו מנחיתים את הבס ואז כדי לפצות הוא מעלה אותו בDAW. מה שיוצא בסוף הוא שהבס ברמקולים שלא מנחיתים אותו יוצא מוגזם. הפתרון לסוגייה הוא שימוש בציוד שלא מעלה ולא מנחית אף תדר יותר מדי, גם בזמן ההקלטה וגם בזמן ההשמעה, קרי ציוד שהוא FLAT.


ציטוט:
איזה מקור?


מקור זה המצב של ההקלטה כשהיוצר יושב בסטודיו עם איש הסואנד ואומר "ככה אני רוצה את זה, סיימנו עם ההקלטה."
זה שכלי מסויים נשמע ככה או אחרת, "מציאותי" יותר או פחות, לא משנה לי, אותי מעניין איך היוצר רוצה שהיצירה תשמע.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Catskinner (קלוד בן שאול)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 05, 2006

מיקום: הוד השרון
הבעות תודה: 538
מספר הודעות: 14278

 #81  נשלח: א' 09/09/2018 14:42

BUGY כתב:

ציטוט:
...


·עכשיו הבנתי אותך...וזה נכון, גם לא אומר אחרת. כמובן שכל חברה נשמעת שונה, אחרת לא היה שום הבדל בין דנון למרנץ, חברות בת. אבל יש הבדל, מה שאני אומר, הוא לא מגיע מההגברה, אלה מהפענוח.
לא יודע, אולי הבעיה פה היא בכלל השפע בשיחה...


·ברור שרוב ההבדל נובע מה pre, אבל זה המהות של מגברי Integrated ולכן אסור שתהייה צפיה שהם יישמעו אותו הדבר כי הם מראש לא תוכננו כך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
BUGY (בוגי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Feb 24, 2009

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 645
מספר הודעות: 6051

 #82  נשלח: א' 09/09/2018 14:46

Catskinner כתב:

ציטוט:
...


·ברור שרוב ההבדל נובע מה pre, אבל זה המהות של מגברי Integrated ולכן אסור שתהייה צפיה שהם יישמעו אותו הדבר כי הם מראש לא תוכננו כך.


·אז אנחנו מסכימים? מעולה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Catskinner (קלוד בן שאול)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 05, 2006

מיקום: הוד השרון
הבעות תודה: 538
מספר הודעות: 14278

 #83  נשלח: א' 09/09/2018 14:48

evgenetic
·אני חושב שאם עדיין לא קראת כיצד Bob Katz או Steve Hoffman עורכים ומהנדסים את האודיו בהפקות שלהם אז כדאי שתקרא כמה מהראיונות איתם. אם תמצא את הראיון של Bob Katz שנערך בעקבות השחרור מחדש של האלבום The Raven מהיוצרת Rebecca Pidgeon אז לדעתי הוא שווה שתשקיע ותקרא אותו כי הוא מסביר שם בדיוק מהם השינויים שהוא הכניס לאחר 15 שנים ולמה לדעתו היה צריך לעשות זאת.

כמובן שאם אתה לא יודע מי הם Bob Katz או Steve Hoffman כל מה שכתבתי למעלה לא ישנה דבר.


נערך בפעם אחרונה על-ידי Catskinner בתאריך א' 09/09/2018 14:49, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Catskinner (קלוד בן שאול)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 05, 2006

מיקום: הוד השרון
הבעות תודה: 538
מספר הודעות: 14278

 #84  נשלח: א' 09/09/2018 14:48

BUGY
·ברור שכן.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
BUGY (בוגי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Feb 24, 2009

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 645
מספר הודעות: 6051

 #85  נשלח: א' 09/09/2018 14:50

evgenetic כתב:
@BUGY


ציטוט:
...


מקור זה המצב של ההקלטה כשהיוצר יושב בסטודיו עם איש הסואנד ואומר "ככה אני רוצה את זה, סיימנו עם ההקלטה."
זה שכלי מסויים נשמע ככה או אחרת, "מציאותי" יותר או פחות, לא משנה לי, אותי מעניין איך היוצר רוצה שהיצירה תשמע.


·נראה לי פספסת את המהות של ציוד שטוח, ומה עושים באולפן. אתה לא מבדיל בין הפקת סאונד על ציוד שטוח מול שחזור אותו הסאונד על מערכות לא שטוחות.

"ככה אני רוצה את זה, סיימנו עם ההקלטה." אחרי שהוא אומר את זה, יש עוד ימים של משחקים, של שינויים קטנים של התאמות לרמקולים מין סטרים, בדיקות על ציוד ביתי, ציוד מקצועי....הית פעם באולפן? הקלטת פעם משהו? זה נראה לי שאתה או מגזים כי, לא יודע, או מדבר מחוסר הבנה, לא יתכן כי אתה אומר דברים נכונים לרוב רק בצורה מאוד קיצונית וללא יכולת להבין מה אומרים לך מהצד השני.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 232
מספר הודעות: 1937

 #86  נשלח: א' 09/09/2018 15:17

BUGY
החשיבות של ציוד שטוח מבחינתי היא רק כיוון שהיוצרים עצמם לרוב מסתמכים עליו כשהם יוצרים ומקליטים מוזיקה. אם היפותטית הם היו מקליטים עם ציוד שנגיד מעלה את טווח 1-3khz ב10 db, אז כדי לעמוד במטרה שלי של שחזור אמין גם אני הייתי צריך לרכוש ציוד שכזה בשביל ההשמעה.

אני חושב שאתה מסכים איתי מהותית, רק לא כמותית. כפי שאתה מתאר את זה נראה לי שלך חשוב לעמוד בטווח של נגיד +- 5 דציבל בכוונת היוצר, אני לוקח את זה הלאה עוד יותר. כי אין סיבה שלא, אפשר לצמצם את מידת הניחוש ולהגביר הקירוב לכוונת המשורר אם עומדים בסטנדרטים מסויימים.

ציטוט:
התאמות לרמקולים מין סטרים, בדיקות על ציוד ביתי


אני יודע שעושים את זה אבל עקרונית זה רק פתח לעוד בעיות, כי אין הגדרה של מה זה "מיינסטרים" ו"ביתי". אם איש הסאונד יכוון יותר מדי לכיוון Klipsch הצרכני, זה בטח יישמע מאד שונה בWharfedale העמום והמיד באסי (בהכללה כמובן).


נערך בפעם אחרונה על-ידי evgenetic בתאריך א' 09/09/2018 15:32, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
molvy (משה לוי)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר


הצטרף בתאריך:
  Mar 16, 2010
הבעות תודה: 718
מספר הודעות: 4976

 #87  נשלח: א' 09/09/2018 15:27

לדעתי
כן, אחנו מעדיפים לשמוע דברים שנעימים לאוזן שלנו. לרמקולים יש השפעה מאוד גדולה על גוון הצליל שאני מעניק למערכת שלי וזה על פי הטעם האישי שלי.

אז אני מביא את המערכת שלי להכי קרוב למה שהאמן רצה שאני אשמע..... כי לדעתי האמן רצה שאני אשמע הכי קרוב למה שאני אוהב מבחינת גוון צליל

כשאני מקשיב לרמקולים אני מבקש שישימו את המגבר על FLAT

גם בבית שאני מקשיב למוזיקה אני שם את המגבר ב FLAT או ב PURE DIRECT

מניסיון שלי כל מי שיש לו מערכת טובה (בואו לא נתחיל וויכוח מה זו מערכת טובה) לא משנה את ה TONE במערכת ההגברה

https://www.hometheater.co.il/vt308024.html

לכן אני עדיין בדיעה שהמגבר צריך להיות FLAT לחלוטין כאשר כפתורי ה TONE מאופסים

ואת האופי של הצליל ייתנו הרמרקולים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
BUGY (בוגי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Feb 24, 2009

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 645
מספר הודעות: 6051

 #88  נשלח: א' 09/09/2018 15:52

evgenetic כתב:
@BUGY
החשיבות של ציוד שטוח מבחינתי היא רק כיוון שהיוצרים עצמם לרוב מסתמכים עליו כשהם יוצרים ומקליטים מוזיקה. אם היפותטית הם היו מקליטים עם ציוד שנגיד מעלה את טווח 1-3khz ב10 db, אז כדי לעמוד במטרה שלי של שחזור אמין גם אני הייתי צריך לרכוש ציוד שכזה בשביל ההשמעה.

אני חושב שאתה מסכים איתי מהותית, רק לא כמותית. כפי שאתה מתאר את זה נראה לי שלך חשוב לעמוד בטווח של נגיד +- 5 דציבל בכוונת היוצר, אני לוקח את זה הלאה עוד יותר. כי אין סיבה שלא, אפשר לצמצם את מידת הניחוש ולהגביר הקירוב לכוונת המשורר אם עומדים בסטנדרטים מסויימים.


ציטוט:
...


אני יודע שעושים את זה אבל עקרונית זה רק פתח לעוד בעיות, כי אין הגדרה של מה זה "מיינסטרים" ו"ביתי". אם איש הסאונד יכוון יותר מדי לכיוון Klipsch הצרכני, זה בטח יישמע מאד שונה בWharfedale העמום והמיד באסי (בהכללה כמובן).


·עכשיו אני מבין. אתה פספסת איך ולמה הציוד הזה משמש את האולפן. הם לא מתמשים בו כדי לנגן אלה כדי להתאים את הניגון האמיתי שהם שומעים למה שהרמול מפיק, זה לא קשור לשחזור מדוייק של סאונד, זה לא קשור לזה שאתה צריך רמקולים שטוחים כדי לשמוע את מה שהם שמעו. ממש לא. מה שהם שמעו זה דבר יחודי, תלוי במיליון גורמים קטנים ואין אפשרות לשחזור. זאת עובדה מדעית.

שתבין, אתה מקבל הקלטה שהיא מאוזנת לפי הטעם האישי של המפיק, לציוד אין פה שום משמאות מבחינתך, זה רק כלי כל כלי צריך להיות מאופס ומדוייק, זה הכל. אוקי, מה אם הקלטות שכלהמטרה שלהם זה להיות נאמנות כמו הקלטות של קונצרטים גדולים?
שאלה טובה. אז אני מזכיר לך שכל עולם כזה הוא רמקול אחד ענק אשר תוכנן לפי הטעם של מי שתכנן אותו. קח את הנגנים והציוד למקום אחר והתוצאה תהיה שונה.
אז מה זה אמיתי בסאונד? אין דבר כזה. בכוונה העלתי את הדוגמה של עריכת תמונה כי בתמונה שלא כמו בסאונד, יש אמת אחד. יש פרמטרים אשר ניתן לשחזר בלי קושי רב על ידי שימוש במסך מכיול בקצ השני של העולם. בסאונד אין דבר כזה. כי סאונד מורכב מהרבה פרמטרים בגלל המדיה שבה הוא נע והמהירות האיטי להחריד שלו.

לדעתי אתה נפלת בפח הזה כמו הרבה אודיאופילים של "נאמן למקור, שחזור מדוייק..."וכל השטיות הללו מאנשים שלא מבינים איך סאונד עובד. אתה מבין, לך זה הרי מובן לך שהחדר משפיעה על רמקול, על הצליל, אז מה זה משנה כמה "נאמן" אתה, האם יש לך את אותו החדר ואותו הציוד ואותם האוזניים? לא. וזה גם לא משנה. השלב הבא זה אתה שם מסנן פחם אקטיבי על הכבל קומקום לשיפור הנמוכים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
BUGY (בוגי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Feb 24, 2009

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 645
מספר הודעות: 6051

 #89  נשלח: א' 09/09/2018 15:55
Re: רכישת אינטגרייטד - עדכון

kuris כתב:
אז בסופו של יום מצאתי את ה Creek 5350SE ש - SHMUELM המליץ לי עליו.

הלכתי לראות אותו ולבחון אותו ואני לא יכול לתאר כמה אני מבסוט מהתוצאה.

לצערי כשבאתי לחבר את ה EPOS ES-11 שלי, גילי שהוא מחרחר, אך גם למזלי לא עשיתי טרייד (או שמכרתי ) את הטריאנגלים שלי.

ואני מרגיש שיש לי רמקולים חדשים, מה שהקריק הזה יודע לעשות ה ארקאם בחיים לא ידע (אגב הויכוח של רסיבר/מגבר סטריאו).
אולי אתקן את האפוסים באיזה שהוא שלב, אבל כרגע אני מרגיש שיש לי מקסימום הנאה בהכי פחות כסף שיכולתי להוציא (מפנה לי גם תקציב להשקיע בכבלים ושאר ירקות)

תודה על כל העצות והדיעות!!


·מרוב הצחוקים בשרשור שכחתי את המהות.

תתחדש ותהנה. זה כי חשוב, רק אל תקח את כל התחביב הזה קשה מדי, אל תגיע למצב שאתה לוקח הלוואת כדי לקנות כבלים (לא, בוא לא נדבר על כבלים שוב).

יש תמונות?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 232
מספר הודעות: 1937

 #90  נשלח: א' 09/09/2018 16:17

BUGY

ציטוט:
מה שהם שמעו זה דבר יחודי, תלוי במיליון גורמים קטנים ואין אפשרות לשחזור. זאת עובדה מדעית.


אתה מסבך את הענייים בלי סיבה...

אני מדבר על סיכויים והסתברויות, ברור לי שב100% לא אקלע. אבל אני יודע בהסתברות די גבוהה שהרמקולים בהם השתמשו הם שטוחים למדי, הציוד האלקטרוני גם כן, וכנראה האולפן היה מטופל אקוסטית.

עכשיו זרוק שני מספרים - הסיכוי שאקלע למה שהם שמעו ואהבו אם אשתמש ברמקולים שטוחים למדי (אפשרי), עם ציוד אלקטרוני שטוח (טריויאלי), בחדר מטופל אקוסטית (אפשרי), והסיכוי שאקלע אם אשתמש ברמקולים מחשב מוגברים (תוצרת Silverline), בתא השירותים (בלי שום טיפול אקוסטי ). באיזה מקרה הסיכוי יותר גבוה שאקלע למה שהם שמעו ואהבו ורצו שאחרים ישמעו? נראה לי שהתשובה ברורה, עכשיו השאלה היא רק עד כמה אתה רוצה לשפר את הסיכויים שלך לקלוע ומה אתה צריך בשביל זה.

מאמרון רלוונטי בנושא מאת שון אוליב (עמית של פלויד טול):
http://seanolive.blogspot.com/2009/10/audios-circl...
ציטוט:

A meaningful standard that defined the quality and calibration of the loudspeaker and room would improve the quality and consistency of recordings. The same standard could then be applied to the playback of the recording in the consumer’s home or automobile. Finally, consumers would be able to hear the music as the artist intended.

| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אודיו דו-ערוצי (סטריאו) עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht