מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


DVD Center - הצעות מחיר (עדכון, הבעיה נפתרה)


עמוד 2 מתוך 2
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
צפיד
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 19, 2005

מיקום: קריות
הבעות תודה: 70
מספר הודעות: 2800

 #16  נשלח: ה' 09/08/2018 17:26

לא יודע מה היתה מטרת פותח השרשור,נראה שירה לכל כיוון אפשרי ואחכ חזר בו מסיבותיו שלו , אני מכיר את החנות ואת רונן מעל ל13 שנה.
1.בן אדם הוגן במקרה הרע ובדרכ גבר גבר שיודע לתת שירות שאחרים רק יכולים ללמוד.
2.עניין התמחור - נסו וקבלו הצעות ותשוו לאופציות אחרות מה שבטוח אם הוא לא היה סופר אטרקטיבי הוא לא היה אחת החנות החזקות.
3.אם בן אדם לא עונה, אפשר להניח שבתקופה זו הוא או עמוס או בחופשה כמו כולנו, מכאן ועד לשרשורים הזויים כאלה שטוענים שהוא מסנן /לא רציני וכ' ... זה לא לעניין, שוב זה מקור פרנסתו של אדם וצריכה להיות הנחה סבירה שאולי יש סיבה לעיכוב במענה, לציין שבינתיים לא ראיתי ולו הודעה אחת שלקוח שרכש ונתקל בחוסר מענה - להיפך.

אני לא יחצן של אף אחד, אבל מהיכרות של שנים... מדובר
באחלה בן אדם שייצא מגדרו עבור לקוחותיו.
מי שמטיל ספק בכנות דבריי מוזמן ליצור קשר בפרטי .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
BARBIE
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 26, 2018
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 90

 #17  נשלח: ה' 09/08/2018 17:44

צפיד כתב:
לא יודע מה היתה מטרת פותח השרשור,נראה שירה לכל כיוון אפשרי ואחכ חזר בו מסיבותיו שלו , אני מכיר את החנות ואת רונן מעל ל13 שנה.
1.בן אדם הוגן במקרה הרע ובדרכ גבר גבר שיודע לתת שירות שאחרים רק יכולים ללמוד.
2.עניין התמחור - נסו וקבלו הצעות ותשוו לאופציות אחרות מה שבטוח אם הוא לא היה סופר אטרקטיבי הוא לא היה אחת החנות החזקות.
3.אם בן אדם לא עונה, אפשר להניח שבתקופה זו הוא או עמוס או בחופשה כמו כולנו, מכאן ועד לשרשורים הזויים כאלה שטוענים שהוא מסנן /לא רציני וכ' ... זה לא לעניין, שוב זה מקור פרנסתו של אדם וצריכה להיות הנחה סבירה שאולי יש סיבה לעיכוב במענה, לציין שבינתיים לא ראיתי ולו הודעה אחת שלקוח שרכש ונתקל בחוסר מענה - להיפך.

אני לא יחצן של אף אחד, אבל מהיכרות של שנים... מדובר
באחלה בן אדם שייצא מגדרו עבור לקוחותיו.
מי שמטיל ספק בכנות דבריי מוזמן ליצור קשר בפרטי .


·

בהודעה המקורית לא התייחסי לשום דבר שציינת כאן פרט לבעיית התקשרות בעניין קבלת הצעת מחיר ופרטים על מוצר. אין לי דרך לקבוע מי הוגן ומי לא כי לא רכשתי מהם שוב דבר. הייתה בעיה נקודתית, שבה מסיבה לא ברורה במשך שבועיים לא הצלחתי לקבל מענה לגבי הצעות מחיר של כמה דגמי מסכים בהם התעניינתי שהופיעו באתר אך ללא ציון מחיר (יש לי הסטוריה של הודעות שנשלחו וגם הקלטות שיחות טלפון של נסיונות לקבל הצערת מחיר).

בכל אופן, בסוף, רונן חזר אלי ובקש שאני אשלח את ההודעות לוואטסאפ ולא כ SMS ואז אכן קבלתי מענה והצעת מחיר. למען ההגינות ערכתי את ההודעה המקורית. אגב אם בעל עסק יצא לחופשה, אז מאד מומלץ להוסיף הודעה באתר. כפי שראית, אני לא ההיתי המקרה היחיד של בעיית תקשורת. בכלל ההמלצה שלי לכל מי שמנהל אתר מכירות באינטרנט, היא להמנע מפרסם מוצרים למכירה ללא ציון מחיר. זה יכול למנוע סיבוכים וסרבולים בנסיון לקבל הצעת מחיר. בכל מקרה, מבחינתי הנושא הזה סגור, ואם המנהלים רוצים, אז אפשר מצידי למחוק את כל השרשור הזה (יותר חשוב יהיה אם המנהלים ימחקו היסטורית חיפוש של השרשור המקורי שעדיין מופיעה).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shmizan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 22, 2010
הבעות תודה: 10
מספר הודעות: 150

 #18  נשלח: ה' 09/08/2018 20:20

אני לא מבין מה ערכת ומחקת את כל הסיפור.
הבנאדם הבטיח לחזור מספר פעמים במשך כמה ימים ולא חזר.
החוויה משותפת למספר אנשים לפי התגובות.
אז הוא ענה לבסוף לאחר מספר שבועות בווטסאפ ולא בטלפון, אז מה?
זה גורע מחומרת העניין?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gmb
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jul 10, 2009
הבעות תודה: 45
מספר הודעות: 668

 #19  נשלח: ו' 10/08/2018 1:01

יותר גרוע ממה שרונן עשה, זה שאתה פתחת שרשור, התלןננת על משהו שקרה לך שזה מקובל ולגיטימי, ואז קיבלתי מענה כלשהו ומחקת את השרשור ואת השתלשלות העיניינים
זה ממש לא לעניין
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
BARBIE
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 26, 2018
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 90

 #20  נשלח: ו' 10/08/2018 8:44

את השתשלות העניינים עדיין אפשר לקרוא כאן. לגבי העריכה, רונן ביקש ממני יפה כמה פעמים, והיות וגם כך אין דרך לאמת או לשלול את התענה שלו, אז ערכתי את הודעות לצורה של ציון עובדות ופחות כמו תלונות... לדעתי חוסר ההתלהבות במענה יותר נובע מהעובדה שהיה מדובר בדגמי מסכים שפשוט אין לו פיזית במלאי (סוני 900F וסמסונכ Q8FN). לתענת החנות, רק 65 איטש ומעלה מיובא באופן סדיר כי הם נמכרים יותר. ל 55 צריך להזמין במיחד. וכאן יש מידה של סיכון, שכידוע בכל מסכי LCD יש בעיה של מסך מלוכלך, שמבחינת היבואן שלו לא נחשב כתקלה. המצב שונה כאשר רוכשים מסך שממנו יובאו הרבה יחידות, אז אפשר להחליף לאחר עם הבעיה אקוטית. ביבוא אישי בודד, זה הימור. מה גם שהצעת המחיר שקבלתי ממנו על ה Q8FN לא ממש אטרקטיבית. אז אני מבחינתי ערבתי הלאה. כרגע מתלבט בין Q8CN לבין סוני F9005 (אני צריך לבדוק אם הסוני תעבוד לי עם ה 3D Vision). מה שכן, וזה גם מה שהמלצתי לרונן, לדעתי מן הראוי היה שהוא יגיב כאן בעצמו. אבל מהסיבות שלו הוא בחר שלא... בכל מקרה, מבחינתי הסיפור הזה מאחורי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
idanmi
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 06, 2011
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 7

 #21  נשלח: א' 12/08/2018 15:36
נסיון שלי עם Dvdcenter

גילוי נאות, רק לקוח של החנות. לא חבר/מכר או קרוב משפחה
רכשתי לפני מספר חודשים sony xbr65e900 דרך רונן.
את ההזמנה ביצעתי בשעה 10 בבוקר. תוך 8 שעות הטלוויזיה הייתה אצלי בסלון!
רונן ביצע את ההובלה. העביר לי הסבר על המוצר, סיפק לי כבל hdmi נוסף והכל עם חיוך ורמת שירות מעולה!
מקווה שהחווייה תשתפר מבחינתך, אני ממליץ בחום.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht