מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


ביקורת מתקין אלקטרוניקס פרו NU8000


עמוד 2 מתוך 7
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  הבא 
   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
BANI302
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 12, 2017
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 87

 #16  נשלח: ד' 05/09/2018 9:00

אלקטרוניקס פרו הייתה ונשארה חברה נוראית. מנסיון עדכני של השבוע .
לכותב הפוסט אתה עוד שניה משתחווה למתקינים ומנשק את רגליהם על משהו שאמור להיות טריוויאלי, אולי גם תתן פידבקים מהללים לחברת החשמל והמים כל יום . אני לא אומר שאסור לתת פידבק, אבל פידבק ניתן שבאמת החברה עומדת בהבטחותיה מה שאצלך זה לא בדיוק קרה. ובוודאי שהתקנה היא לא מדד כל כך נכון לרמת שירות.

_________________
Maybe nature has a plan to control the ways of man
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Mpro
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 24, 2012
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 416

 #17  נשלח: ד' 05/09/2018 14:14

התמונה שהטלויזיה שוכבת עם המסך כלפי מטה על הקרטון שהוא עומד זה השיא!!
זה מקצועי זה??

אני שמח שאתה מרוצה מההתקנה, אבל איך שהניחו את הטלויזיה זה ממש אסון
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2005
הבעות תודה: 403
מספר הודעות: 4125

 #18  נשלח: ד' 05/09/2018 17:43

המתקינים של ח.י. שהתקינו את ה-OLED אצלי עשו אותו דבר. לא שאני חושב שאלקטרוניקס פרו טובים במיוחד, אבל המנהג הנפסד הזה נפוץ גם אצל אחרים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ds123
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 10, 2008
הבעות תודה: 63
מספר הודעות: 1693

 #19  נשלח: ד' 05/09/2018 20:08

גם אצלי המסך עמד ככה על הקרטון.
למה זה באמת משנה? אם המסך ייפול זו בעיה של המתקינים/החברה, לא של הלקוח. כל עוד המתקינים עוזבים את הבית כשהמסך מותקן בצורה טובה ועובד בצורה תקינה, מה זה משנה מה היה לפני?

_________________
מדריך- שימוש בנגן חיצוני (כגון TMT6 או POWERDVD) ב- XBMC כפתרון ל BLURAY 3D

ביקורת שלט אוניברסלי One For All URC 7960
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2005
הבעות תודה: 403
מספר הודעות: 4125

 #20  נשלח: ד' 05/09/2018 20:39

זה לא תואם את הוראות ההתקנה של היצרן. מעבר לכך זה עלול לחץ על מקומות ספציפיים במסגרת ובתאוריה לגרום ליותר Backlight Bleeding.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
cornflakes
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 12, 2017
הבעות תודה: 12
מספר הודעות: 121

 #21  נשלח: ו' 14/09/2018 9:47

אני לא מבין למה להניח את המסך בצורה הזאת, כשהקרטון בנוי בדרך כזאת ששולפים את הקרטון מלמעלה, ואז כמו שציינו פה, המסך נשאר לעמוד על הקרטון בצורה נוחה ובטוחה.
נזילת אור זה משהו נפוץ מאד, אז גם אם זה קיים במסך, קשה להאשים גורם כלשהו.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 89
מספר הודעות: 1230

 #22  נשלח: א' 16/09/2018 4:17

כואב לי לראות את איך שהם שמו את המסך על הקרטון ככה בזלזול, זה בדיוק הדברים שיוצרים DSE וזליגות אור.
תקפידו ותדרשו מהמתקינים לשים את המסך כמו שצריך על שולחן, עדיף עם הניילון של האריזה כלפי מטה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 89
מספר הודעות: 1230

 #23  נשלח: א' 16/09/2018 4:20

cornflakes כתב:
אני לא מבין למה להניח את המסך בצורה הזאת, כשהקרטון בנוי בדרך כזאת ששולפים את הקרטון מלמעלה, ואז כמו שציינו פה, המסך נשאר לעמוד על הקרטון בצורה נוחה ובטוחה.
נזילת אור זה משהו נפוץ מאד, אז גם אם זה קיים במסך, קשה להאשים גורם כלשהו.


·זליגת אור וDSE זה דבר נפוץ כי מובילים מתייחסים למסכים כמו חיות.

Rtingd פעם דיברו על זה שרוב המסכים יוצאים תקינים לחלוטין מהמפעל וגם מובלים כמו שצריך מסודרים עומדים (ולא שוכבים) בקונטיינרים. כך לא נוצר לחץ על הפאנל.
הסיוט קורה ברגע שהסחורה נפרקת, שים לב איך בד"כ מעמיסים את המסכים בבודדים למשאיות היבואן, בדרך כלל שוכבים אחד על השני,
כמעט תמיד מספרים פה שמגיע להתקנה מתקין אחד, שמרים את המסך על הכתף (אולי אפילו רוצה מחמחאה כמה הוא חזק).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
משהפרפר (משה פרפר)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 02, 2011
הבעות תודה: 19
מספר הודעות: 266

 #24  נשלח: שבת 17/11/2018 14:51
Re: ביקורת מתקין אלקטרוניקס פרו NU8000

mdk_25
·אצלי הגיע מתקין אחד ויחיד מטעם אלק. פרו. הוא השכיב ככה טלוויזיה סוני 55 על הקרטון, בניגוד להנחיות
שכתובות באריזה ובניגוד מוחלט לכל מה שראיתי בסרטוני ההדגמה של מסכים אלה.
בכל ליבי התפללתי, שהמסך ייפול מהקרטון ויינזק, לאחר שהאדיוט לא שכח לצלם כך פעולה שהוא עשה, כדי
להוכיח שהכל בסדר [כולל גם תמונה שהמסך חובר ופעל כראוי]. כשרציתי לסייע בידו, הוא דווקא טען, שהכל תחת
אחריותו, ועל כן, אסור לי לגעת, שמא יקרה דבר מה למסך ואז אחריותו תוסר. אני ישבתי בצד ולא השתתפתי במסיבה.
לי נראה, שאדיר הגיע "מטעם" והוא אינו לקוח תמים, שבאמת בא להחמיא לתמקינים מכל ליבו.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mayeast
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 10, 2005
הבעות תודה: 84
מספר הודעות: 1624

 #25  נשלח: שבת 17/11/2018 19:38

הותקנו אצלי 3 טלוויזיות סמסונג.
יכול להגיד שבשלושת המקרים הם הניחו ככה את הטלויזיה, וזה אכן נגד הוראות היצרן !
כדאי לפנות לסמליין שיחדדו את ההנחיות שלהם !

הם שמים את זה ככה, ולא בעמידה, כי ככה נוח להם להבריג את הברגים של המתלה.

בהתקנה הראשונה, התקינו נמוך ממה שביקשתי. הגיעו שוב לתקן (פשוט הרימו לפס היותר גבוה.. אם הייתי יודע שיש שני פסים מאחורה.)
בהתקנה השניה (של שני מסכים) עבדו יפה, ומהיר. חבל שלא מגיעים עם איזה שואב קטן או מקדחה הכוללת שואב.
בכדי למנוע לכלוך, עמדתי צמוד עם הדייסון בכדי שלא יהיה אבק בכל החדר
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TsachiEiny
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 02, 2018
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 39

 #26  נשלח: שבת 17/11/2018 23:29
Re: ביקורת מתקין אלקטרוניקס פרו NU8000

adir211112

הם אמורים להגיע אליי להתקנה השבוע. בעקבות הביקורות "המחמיאות" שלהם כאן ובגוגל נראה לי אוותר על התענוג המפוקפק.
גם ככה לא מדובר על התקנה בקיר, אלא להניח על השולחן ובשביל זה לא צריך אותם. האחריות עדיין תקפה לשלוש שנים ממה שהבנתי. קוראים להם רק למקרה שהמסך תקול מהייצור או נחבל, ואז במידה והוא יוצא תקול מהאריזה הם עדים לכך. אבל הסיכוי לכך מאוד נמוך ואני אישית מעולם לא שמעתי על מקרה כזה. סיכוי הרבה יותר גבוה שהמתקינים שלהם ידפקו לי את הטלויזיה ויתחמקו אחר כך מלהחליף אותה על הנזק שעשו. אז פשוט נראה לי אבטל אותם ואתקין לבד. זה מה שנקרא, סיכון מחושב.
ראיתי כבר ביקורות רעות על נותני שרות , אבל לראות כל כך הרבה כוכבים בודדים בגוגל על החברה הזאת בזה עוד לא נתקלתי. וואו. עצוב שחברות כאלה ממשיכות להתקיים. רק במדינה שלנו ...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ZenZen
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 07, 2018
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 104

 #27  נשלח: א' 18/11/2018 23:08

לא מבין... מכל האנשים שעברו התקנה כזאת, אף אחד לא התערב? ביקש מהמתקינים לעשות א' ולא ב'? אפילו להכין מראש משטח שאפשר להניח עליו את המסך ולהגיד למתקינים מראש שיניחו שם ולא על הארגז? מה, הם עושים מה שבא להם ואין עם מי לדבר?!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
משהפרפר (משה פרפר)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 02, 2011
הבעות תודה: 19
מספר הודעות: 266

 #28  נשלח: ב' 19/11/2018 4:04

BARBIE
·היי. אז זהו.. שזה כנראה "לא ממש עובד ככה". לפחות בתקופה בה אני רכשתי את המכשיר, רכשתי אותו מחנות מתמחה. המוכר גר באזור מגוריי ואנו מכירים מזה שנים. בעבר, הוא היה מביא אלי כל מוצר שכשתי, והוא יחד עמי פתחנו את האריזה והרכבנו. אלא שכאשר רכשתי את הסוני החדשה, הוא אמר לי במפורש: "אתה תקבל את המוצר מהמוביל. לשניכם אסור לגעת באריזה, ורק הטכנאי של א"פ יהיה זה שיעסוק בפתיחת המארז ובהתקנת המסך. אם הוא יראה שפתחת, אתה תאבד באופן אוטומטי את האחריות ואני לא אוכל לעזור לך בזה". אז... מאד יתכן, שכיום א"פ הפכו להיות גמישים יותר, בתנאי שאתה תפתח ותצלם את תהליכי הפתיחה וההרכבה. אולי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
משהפרפר (משה פרפר)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 02, 2011
הבעות תודה: 19
מספר הודעות: 266

 #29  נשלח: ב' 19/11/2018 4:12

ZenZen
·אני לפחות הצעתי למתקין עזרה והערתי לו שהוא אינו פותח את המארז עפ"י ההנחיות.
הוא ביקש שאשב בצד ולא אתערב לו בעבודתו, כי הוא יודע מה הוא עושה. יתרה מזאת, אם יקרה "חלילה" דבר מה במהלך ההתקנה, האחריות על כך תיפול עלי, במידה שאני רק אגע במכשיר.
אז מה תעשה? תכין סביבך 2 ביריונים, שיאיימו עליו שיעשה כך ולא אחרת? אודה, שבליבי התפללתי שהמסך ייפול ואז, מכיוון שהוא כבר צילם אותו כשהוא היה שלם בקרטון, האחריות תיפול עליו. אבל לדאבוני, זה לא קרה.

ונצל"ש... לפני מספר חודשים, רכשתי מכשיר מ-LG, עבור בני. המובילים (היו 2), הורידו לי את הקרטון, ואני ביקשתי שיפתחו ויבדקו בנוכחותי את שלמות המוצר. הם השיבו, שמתפקידם להביא את המוצר, והשאר "עלי". מה שכן, הם ישבו עמי כרבע שעה, כשהם ניסו למכור לי אחריות מוארכת ל-3 שנים נוספות. "וזה כולל גם החלפת פאנל והכל הכל ובמעבדות ח.י. לא במעבדות חוץ". שירות דה לוקס! וזה יעלה לך "רק" 600 ש"ח. מה זה 200 ש"ח לשנה? אה. ואתה תקבל גם כבל HDMI ל-4K בשווי של 180 ש"ח. לא תיקח"?

לאחר לכתם, דרשתי (באמצעות "צור קשר"), לדבר עם שירות הלקוחות של ח.י., ודרשתי לשוחח עם נציג בכיר.
3 שבועות חיכיתי שנציג בכיר יחזור אלי. נציגה "לא בכירה" שניסתה ללבן עמי את טענותיי, לאחר שאני כבר איבדתי סבלנות והתקשרתי, שאלה: "מדוע אתה מתקשר רק היום [באיחור של כשבועיים וחצי, ושתקת עד היום]"? השבתי שלא שתקתי, והיא יכולה לבדוק תכתובות כי יש לי עותקים מהן. הם היו אלה שלא ענו ולא חזרו אלי.
"רגע. אני בודקת". היא בדקה והשיבה: "נכון".
ואז, שאלתי אותה, "מה היה קורה, אילו הייתי מגלה פגם במכשיר, שלא בנוכחות המוביל? האם הם היו טוענים מולי, שזו בעיה שלי"?
שוב היא "בדקה" והשיבה: "דיברתי כרגע עם המוביל. לטענתו, אשתך אמרה לו, שלא ייגע במכשיר. אתה תפתח אותו יחד עם בנך".
"רגע! שאני אבין. אשתי אמרה? זה מה שהמוביל אמר לך כעת? זה מעניין מאד, כי אשתי עובדת, ואשתי בכלל לא הייתה בבית במעמד המסירה. איך יתכן, שהיא דיברה איתו אם כך? את אולי רוצה שאשלח לך עותק משעון הזמן שאותו החתימה ביום המסירה"?
כאן הנציגה הבינה שהיא בבעיה. היא השיבה: "או קיי. תוך 48 שעות יחזור אליך נציג בכיר". וחזר. והוא היה אדיב מאד. והוא
לא ידע איך להתנצל, מרוב שהבין שעד עכשיו מכרו לי רק שקרים. ואני שאלתי אותו: "תגיד לי בבקשה, בין לבין (עד שהואלת וחזרת אלי), נכנסתי לדף שלכם בפייסבוק, וראיתי שם לא מעט תלונות של לקוחות. למה אתם מגיעים למצבים כאלה בכלל"?
ומה הוא השיב לי על זה? "תראה. אנחנו מוכרים אלפי מוצרים בשנה. ומה ראית? כמה תלונות בודדות? זה כלום לעומת כל הלקוחות המרוצים שמטבע הדברים לא כותבים 'תודה'. עזוב. זה פירורים".

אז אני שואל אותך זן זן... כמה לקוחות "בולעים את הגלולה" ולא מתלוננים? כי המסך הרי הגיע שלם ולא היו לי בעיות.
אז אם היה לי זמן וסבלנות להתעסק עם שירות הלקוחות, זה כי זה אני. אבל אחרים הולכים הלאה ושותקים.
לכן, זה מה יש, ולכן 'נציגי' החברות מרשים לעצמם לעשות ככל העולה על רוחם.

ואגב,,, לפני כמה חודשים, נפתח כאן, באתר זה, שירשור על טקס הדגמת המסכים החדשים של LG. פאר היצירה של שנת 2018. היו צילומים מהאירוע והיו תגובות של משתתפים/מוזמנים. מסתבר, שהיה שם ממש נשף. משתה. כיבוד על השולחנות וכל אחד יכול היה לזלול כיד המלך.
אז ככה, בין התגובות, סיפרתי שם את הסיפור שלי.
ייאמר לזכות מנהלי האתר, שהם לא מחקו לי את התגובות,
אבל אם נראה לך שמישהו מאנשי האתר או מאנשי ח.י. הגיבו? אתה טועה בגדול. זה לא קרה.
(1) הבעות תודה: ZenZen
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ZenZen
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 07, 2018
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 104

 #30  נשלח: ב' 19/11/2018 5:05

משהפרפר
·בגדול הבנתי שזה המצב עוד לפני שכתבתי את התגובה... רק רציתי לשמוע מהחוויות של החברים כאן, להבין עד כמה הבעיה עמוקה ועד כמה המובילים/טכנאים קשובים ללקוחות.

בעברי הדי רחוק הייתי טכנאי/מתקין לתקופה קצרה (שירות ל-MAG בעיקר, התקנות של הכל). אני בהחלט הייתי מקשיב לבקשות הלקוחות (בגבולות הטעם הטוב כמובן).
אבל גם יצא לי לראות את "החומר האנושי" של הטכנאים... ולכן אני לא באמת מתפלא מכל התלונות כאן.
ד"א גם אני התחלתי לעבוד בזה בלי שום ניסיון עבר וכמעט ללא שום הדרכה. מאמין שרוב הטכנאים ככה, גם היום... לפחות לי היה חוש טכני ושתי ידיים שלא מתחילות לגדול מהתחת...

בכל מקרה, מאמין שכדאי לבקש מהטכנאי מראש ובצורה יפה את מה שאתה רוצה (לא לבוא אליו בטענות באמצע העבודה), לפחות חלק מהם בטח ינסו להתחשב אם הכל נעשה ברוח טובה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht