מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


ביקורת מתקין אלקטרוניקס פרו NU8000


עמוד 6 מתוך 7
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  הבא 
   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
BARBIE
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jul 26, 2018
הבעות תודה: 131
מספר הודעות: 814

 #76  נשלח: ו' 07/12/2018 19:37

אם רוכשים מחנות אמינה והוגנת, אז אין צורך בכל הכאב ראש הזה.. ה 55XF9005 שלי הגיעה אלי ברכב הפרטי שלי, פתחתי אותה בעצמי לפי הוראות סוני, התקנתי את הרגליות הפוך כדי שיהיה ניתן להניח אותה על שולחן צר, הגדרתי את חשבון הגוגל ומיד בצעתי בדיקה של המסך.. הכל עבר בשלום. אם אזדקק לשירות, אני פונה לחנות ולא לאלקרטוניקס טפו...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Eli1988
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Feb 02, 2014
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 141

 #77  נשלח: ו' 07/12/2018 23:00

למישהו יש קישור להסבר על בדיקת המסך?
בעבר בדקתי עם תמונה שחורה (בחושך לבדיקת עננות), ותמונה לבנה לחיפוש פיקסלים שרופים.

יש עוד דרך לבדוק שהכל תקין?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Hipno
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  May 26, 2010
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 13

 #78  נשלח: ו' 07/12/2018 23:36

BARBIE כתב:
אם רוכשים מחנות אמינה והוגנת, אז אין צורך בכל הכאב ראש הזה.. ה 55XF9005 שלי הגיעה אלי ברכב הפרטי שלי, פתחתי אותה בעצמי לפי הוראות סוני, התקנתי את הרגליות הפוך כדי שיהיה ניתן להניח אותה על שולחן צר, הגדרתי את חשבון הגוגל ומיד בצעתי בדיקה של המסך.. הכל עבר בשלום. אם אזדקק לשירות, אני פונה לחנות ולא לאלקרטוניקס טפו...


אפשר לשאול מאיזו חנות זו?
וכמה זמן אחריות קיבלת?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
BARBIE
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jul 26, 2018
הבעות תודה: 131
מספר הודעות: 814

 #79  נשלח: שבת 08/12/2018 1:52

Hipno כתב:

ציטוט:
...


אפשר לשאול מאיזו חנות זו?
וכמה זמן אחריות קיבלת?


·

זה יבואן רשמי, ולכן האחריות זהה בכל מקום. אתה יכול לקבל שירות כזה מכל חנות מתמחה שעובדת עם ישפאר. למשל, קרוסאובר שופ... שם לב שאני דברתי על סוני, אבל בדומה לסמסונג, גם ישפאר היום זה אלקטרוניקס פרו... לי המוכר אמר להתעלם ממה שרשום על האריזה שחייב להמתין תכנאי. המליץ רק לתעד בוידאו את שלב פתיחת האריזה ואז לצלם את הטלויזיה מכל הזוויות מיד וברצף לאחר הפתיחה. זה רק בכדי למנוע בעיות במקרה ומתגלה שבר. אם הכל תקין, אז כל בעיה או תקלה עתידית תטופל רק מול החנות ולא מול חוסר השירות של נותני השירות...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
BLUE01
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 14, 2007
מספר הודעות: 54

 #80  נשלח: ב' 10/12/2018 16:48
סתם רעיון

שלום לכולם,

גם אני נמצא לפני התקנה של Q6FN.
חשבת להכין מבעוד מועד 3,4 כבלי HDMI ו USB ולבקש מהטכנאי לחבר אותם למסך לפני שתולים אותו על הקיר.
נכון שיהיו כבלים שמחוברים ללא שימוש נוכחי אך במידת הצורך ניתן יהיה להשתמש בהם בעתיד מבלי להוריד את המסך או להשחיל ידיים למאחורי המסך.

את הכבלים ללא השימוש אסתיר מאחורי המזנון כמו כל הכבלים האחרים. כך בעצם אחסוך את הצורך במתקן ה"משודרג".

מה דעתכם?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 846
מספר הודעות: 5425

 #81  נשלח: ב' 10/12/2018 16:51
Re: סתם רעיון

BLUE01

ברור, מה השאלה בכלל?
מומלץ לכולם הנושא הזה..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
joeker
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 22, 2018
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 7

 #82  נשלח: ד' 12/12/2018 10:23
הנחת הטלוויזיה על הקרטון

ה 8000 שלי הותקנה אתמול (אגב בחיפה המתנתי יומיים בלבד למתקין).
הגיע מתקין חביב שהתעקש להניח את המכשיר על הקרטון , וכמובן לשלוף את ה TV מהקופסא שלא על פי ההוראות.
הוא סירב בנימוס להניח על שולחן ושמיכה שהכנתי מראש.
לזכותו יאמר שדיברנו על הנושא והוא אמר שה TV מגיעה עם שני פסי הגנה קשיחים שרוחב של כ 10 ס"מ לכל אורך המסך. לפסים יש ספוג רך בחלק שפונה למסך ולכן אין פגיעה עקב אופן הנחת המכשיר, אלא פיזור אחיד של המשקל. לאחר הסיום ההתקנה והסרת הציפוי של המסך, אכן ווידאתי שכך.
אז , אכן הייתי מעדיף שההתקנה תהייה על-פי ההוראות, אבל לא נראה לי שזה ממש קריטי. ההסבר שלו הניח את דעתי ולא רציתי להיכנס לוויכוחים. הוא אמר שיש להם הוראות ממש ברורות לגבי כל סיטואציה בהתקנה וזה בגלל ש"עם ישראל" אוהב להתלונן ולבקש פיצוי. נתן לי דוגמה של לקוח שהתלונן שהטכנאי לא הגיע עם "חמור" להתקנת המסך והשתמש בשולחן של הלקוח אשר נשרט עקב כך - והחברה נאלצה לפצות אותו... האמת כל ההתקנה ועשרות הצילומים שנעשו אחרי כל שלב, נראתה לי כמו כיסוי תחת ושהטכנאי (ואולי בצדק ומתוך ניסיון עבר שלהם). סתם רציתי להעלות אספקט נוסף.
הוא ניסה לשווק (בעדינות) זרוע מיפרקית ואחריות מורחבת והופתע שכבר קיבלנו אחריות של 4 שנים (אגב - האם זה אוטומטי או שיש לדבר עם סמליין?).
מעבר לכך - הטלוויזיה מהווה עבורי אחלה שידרוג , ממש תענוג וברצוני להודות למארגני הקבוצה על המחיר הטוב.
(1) הבעות תודה: mdk_25
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jigsaw25
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 22, 2018
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 7

 #83  נשלח: ד' 12/12/2018 16:13

אצלי גם התעקשו להניח את המסך על הקרטון ולא הסכימו לשים על השולחן.
אבל אצלי היו מאוד אגרסיביים עם המתקן - חזר ואמר וגם אחרי שאמרתי לו לא פעמיים אמר לי שהמחיר בשוק הוא 700 ש"ח (טיפה הגזים ) ובנוסף התקנה.
בסוף אמרתי לו לא לפחות 5 פעמים עד שויתר - אפילו לא שמעתי כמה ימכור לי "במבצע".
מרוב הלחץ שלהם כשניסו לחבר לרשת ווי פי נזכרתי שבכלל יש לי כבל רשת - במפתיע תוך דקה מבלי להוריד את המסך מהמתקן הצליחו בקלות להעביר את הכבל ולחבר - כלומר הכל בולשיט.
אצלי גם ניסו להתעקש שאין לי 4 שנים אחריות והראה לי במכשיר שלו שאין לי - פשוט התעלמתי.
מה שכן עבדו מהר ועזבו כדי שאעשה בדיקת פיקסלים שלמה שעברה יופי, וגם כיווננו את המכשירים לטלויזיה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
BARBIE
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jul 26, 2018
הבעות תודה: 131
מספר הודעות: 814

 #84  נשלח: ה' 13/12/2018 3:39

jigsaw25 כתב:
אצלי גם התעקשו להניח את המסך על הקרטון ולא הסכימו לשים על השולחן.
אבל אצלי היו מאוד אגרסיביים עם המתקן - חזר ואמר וגם אחרי שאמרתי לו לא פעמיים אמר לי שהמחיר בשוק הוא 700 ש"ח (טיפה הגזים ) ובנוסף התקנה.
בסוף אמרתי לו לא לפחות 5 פעמים עד שויתר - אפילו לא שמעתי כמה ימכור לי "במבצע".
מרוב הלחץ שלהם כשניסו לחבר לרשת ווי פי נזכרתי שבכלל יש לי כבל רשת - במפתיע תוך דקה מבלי להוריד את המסך מהמתקן הצליחו בקלות להעביר את הכבל ולחבר - כלומר הכל בולשיט.
אצלי גם ניסו להתעקש שאין לי 4 שנים אחריות והראה לי במכשיר שלו שאין לי - פשוט התעלמתי.
מה שכן עבדו מהר ועזבו כדי שאעשה בדיקת פיקסלים שלמה שעברה יופי, וגם כיווננו את המכשירים לטלויזיה.


·

יש לי הרגשה שהצוותים של אלקטרוניקס פרו שנשלחים להתקנות סמסונג סמליין הם לא אותם צוותים שנשלחים להתקנות סוני ישפאר. שם הם יחסית נורמליים ולעולם לא מציעים למכור משהו ללקוח. כנראה שישפאר מגבילה את חברת הפח הזאת...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MaorElbaz (Maor Elbaz)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 19, 2013
מספר הודעות: 12

 #85  נשלח: ה' 13/12/2018 12:10

שלום לכולם
אני רכשתי מסך NU8000 75 וגם כמו כולם חיכיתי למתקין
המסך הגיע בשני והמתקין נקבע ליום חמישי
ביום חמישי המתקין התקשר להודיע שהוא מאחר
כאשר המתקין הגיע ביקשתי לשים את המסך על שולחן שהכנתי מבעוד מועד הוא כמובן סירב
הוא שם את המסך על הקרטון והכניס לקרטון את הקלקר שמגיע עם המסך על מנת שהקרטון לא יקרוס ויהיה קשיח
הוא הציע לי זרוע מתכוונת בעלות של 800 שקל שאני כמובן סרבתי כי המחיר נשמע מגוחך
והרחבת אחריות ל 3 שנים.
הוא כיוון את הטלויזיה והסביר עליה קצת ואמר שאם יש לי מכשירים אלקטורנים שאני רוצה לחבר אז להביא לו את הכבלים לפני התלייה עלה זרוע
סך הכול היה סביר
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ZenZen
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 07, 2018
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 104

 #86  נשלח: ה' 13/12/2018 23:00

jigsaw25
·@joeker

האחריות המורחבת זה מול סמליין ישירות, לא דרך החנות שקניתם בה, לפחות אצלי היה ככה... את ההרחבה עשיתי מול המתקין
תוודאו שבאמת יש לכם את האחריות המורחבת אם לא עשיתם אותה ישירות דרך סמליין/אלק' פרו
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
eliork87
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 23, 2018
מספר הודעות: 11

 #87  נשלח: שבת 15/12/2018 17:54

המתקין הגיע ושם את ה65 על הרגל ולא על המתקן לבקשתנו. יום למחרת תכננו להתקין את הזרוע (3400L) וגילינו שהברגים לא בדיוק מתאימים. השני חורים התחתונים של הטלויזיה עמוקים מידי, לא כמו החורים העליוניים של הטלויזיה שאליהם הברגים כן מתאימים. ניסינו גם עם הברגים של המתקן הבסיסי שמביא איתו הטכנאי - אותו הדבר. זה אמור להיות ככה? מישהו נתקל בבעיה?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
firebird
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 10, 2005
הבעות תודה: 28
מספר הודעות: 1360

 #88  נשלח: א' 16/12/2018 11:59

לי יש סיפור ארוך על מתקין של אלקטרוניקס פרו שהגיע לשכנים שלי ושסירב להתקין טלוויזיה בנישה ואמר לשכנים שלי שהטלוויזיה גדולה מידי לנישה.
גם שהוכחתי לו באמצעות מדידה שהטלוויזיה נכנסת הוא סירב להתקין אותה באמצעות המתקן קיר שהביא.

אמר לשכנים שהמתקן קיר שסמליין מספקים אינו מתאים ועליהם להביא שיפוצניק שיסגור את הנישה ואז הוא יגיע שוב להתקנה פרטית וכמובן שהציע להם מתקן אחר ב800 שקל.

כמובן שהסיבה האמיתית היא שהתקנה במדוייק בתוך נישה מאלצת אותו למדוד את מיקום המתקן במדוייק כדי שיהיו רווחים שווים מכל צד.

כמובן שאמרתי לו שיסיים את ההתקנה על הסטנד ושיילך. (ברור שהטלוויזיה הונחה על הקרטון ולא על שולחן)

במהלך כל ההתקנה הוא היה גס רוח צעק והתעצבן שביקשנו ממנו להפסיק למכור את המגן מתח, התעצבן יותר שהבאתי לו כבל HDMI חדש ושהוא לא הצליח למכור כבל לשכן.

הוא גם לא החזיר את המצב לקדמותו, קרי לא חיבר בכלל את הרסיבר שהיה משורשר לממיר שלי יס (כשהשכנה שאלה אותו אם הוא עשה את זה הוא אמר כמובן שהוא עשה את זה....)

בנוסף החצוף ניסה לקחת את המתקן שמגיע לשכנים בחינם, בתואנה שרק כשיגיע להתקנה פרטית אצלם (לאחר סגירת הנישה) הוא יביא אותו.
רק פתיחת מצלמה והסרטת סרטון גרמה לו בסופו של דבר להשאיר את מתקן וגם זה רק אחרי שיצא ממנו מהבית ללובי הקומתי.

למחרת קניתי שני ברגים ארוכים (הברגים בערכה לא מתאימים לשני החורים העליונים בטלוויזיה) והתקנתי במדויק את הטלוויזיה בנישה.

זוהיא בקצרה החוויה שעברתי שמתועדת גם בסרטונים שבאחד מהם הטכנאי נותן לי מכה ביד על מנת להעיף את הטלפון שלי מהיד במהלך הצילום.

_________________
אין מסך מושלם! כן, אני יודע שפעם היה ......
(1) הבעות תודה: mdk_25
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ZenZen
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 07, 2018
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 104

 #89  נשלח: א' 16/12/2018 23:05

firebird
·הייתי שולח את כל הסרטונים לסמליין וגם לסמסונג העולמית..
לגבי סמליין אין לי הרבה תקוות.. אבל אולי בסמסונג מישהו יזדעזע כשיראה איזה שירות נותנים כאן בשמם
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
cucamber
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 06, 2006
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 57

 #90  נשלח: ה' 20/12/2018 11:11

אני קיבלתי את ה 65NU8000 לפני בערך חודשיים. מכיוון שרציתי מתקן זרוע וידעתי שהם גובים מחיר מופקע עליו קניתי את הזרוע כמעט הכי טובה של ברקן ב 260 שקל התקנתי אותה בעצמי על הקיר הכנתי מראש שמיכת פליז על השולחן והשחלתי את הכבלים בהכנה בקיר.
הגיע טכנאי מאוד נחמד בהתחלה הוא רצה להרכיב על הקרטון אבל לבקשתי הוא הסכים להרכיב את החלקים על השולחן והתקין את הטלויזיה על המתקן שלי ללא בעיה ואפילו לא ניסה לדחוף לי בכח את השטויות היקרות שלהם (אולי בגלל שאמרתי לו מראש שאני לא מעוניין). את המתקן שלהם הוא לקח בלי לשאול אותי אבל לא היה איכפת לי כי זה מתקן שלא שווה 30 שקל ולא חסר לי זבלה בבית.
סה"כ החוויה שלי מההתקנה הייתה טובה מאוד, אני רק מתלבט לאחר כל מה שאומרים על אלקטרוניקס פרו אם כדאי להשקיע 200 שקל בשדרוג האחריות. הבנתי שיש לי עד סוף השנה להחליט אז אני אשמח לשמוע מה דעתכם.


קצת התאכזבתי מהזרוע של ברקן (דגם 4400) כי בגלל הפטנט המיותר שלהם להתאמה גם למסך קמור כשמזיזים את הטלויזיה היא מסתובבת טיפה על הציר וצריך כל פעם ליישר אותה אבל חוץ מזה הוא מרגיש מאוד יציב ומצויין
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht