מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


האם אתם לוקחים תוספי תזונה ואם אילו?


עמוד 4 מתוך 5
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  הבא 
   פורומים > כללי > ללא קשר
מחבר הודעה
moco (משה)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Dec 01, 2004
הבעות תודה: 314
מספר הודעות: 20371

 #46  נשלח: ה' 13/09/2018 12:06

שי-כ כתב:
אני יכול להעיד שאצלי הוא מאוזן בדיוק באמצע (2.4+\-)


באילו נסיבות מודדים את זה? עברתי עכשיו על תוצאות בדיקות דם כלליות שעשיתי לא מזמן, ואין לי נתון על מגנזיום.

_________________
משה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Catskinner (קלוד בן שאול)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 05, 2006

מיקום: הוד השרון
הבעות תודה: 660
מספר הודעות: 14908

 #47  נשלח: ה' 13/09/2018 12:08

moco
·באמת מעניין איך אנשים קיבלו את התזונה שלהם לפני שהמציאו את התוספים, האוכל המעובד והמלצות התזונה מהממסד הממומן.

אני רק אניח את זה כאן לרגע בצד: The paleolithic ketogenic diet may ensure adequate serum magnesium levels
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
שי-כ (שי)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  May 25, 2009
הבעות תודה: 237
מספר הודעות: 4230

 #48  נשלח: ה' 13/09/2018 12:14

moco כתב:
ציטוט:
...


באילו נסיבות מודדים את זה? עברתי עכשיו על תוצאות בדיקות דם כלליות שעשיתי לא מזמן, ואין לי נתון על מגנזיום.
·
אין לי מושג. לא דרשתי משהו מסוים. זה מופיע בבדיקות דם כלליות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Amir64 (אמיר)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2012
הבעות תודה: 835
מספר הודעות: 5974

 #49  נשלח: ה' 13/09/2018 12:17

moco כתב:

ציטוט:
...


באילו נסיבות מודדים את זה? עברתי עכשיו על תוצאות בדיקות דם כלליות שעשיתי לא מזמן, ואין לי נתון על מגנזיום.

אין טעם למדוד רמת מגנזיום בדם.
זה לא מדד לרמת המגנזיום בתאים.
מזהים מחסור במגנזיום לפי התסמינים.
אם אין לך את התסמינים המוכרים, אין לך מחסור.
(1) הבעות תודה: moco
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
RUJI (ניר כלפון)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jul 11, 2007
הבעות תודה: 14
מספר הודעות: 796

 #50  נשלח: ה' 13/09/2018 14:47

בתור מתאמן אני לוקח את מה שעובד. ומה שהוכח מחקרית ועבר בדיקות מעבדה צד ג'....

1. אבקת חלבון מחברה מובילה (MyProtein, Dymantize וכו')
2. 5 גרם ביום של אבקת קריאטין מונוהדרייט (ALLMAX או MyProtein)
3. 500 מ"ג ביום של מגנזיום ציטראט (מה שיש מבצע)
4. אבץ ציטראט (מה שיש מבצע)
5. כדור אחד לסגירת פינת הויטמינים ומינרלים מולטיויטמין של Twinlab once daily without iron.
6. אומגה 3 (מה שיש מבצע. בין אם זה ממקור דגים או סרטנים ~KRILL~).
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Catskinner (קלוד בן שאול)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 05, 2006

מיקום: הוד השרון
הבעות תודה: 660
מספר הודעות: 14908

 #51  נשלח: ה' 13/09/2018 16:38

אכילת בשר אדום לא רק שבריא אלא שזה אחד המאכלים הבודדים המכילים את כל המרכיבים הנחוצים לתזונת האדם. תוסיף גם איברים פנימיים ומרק עצמות ואתה מכוסה ללא צורך בתוספי מזון, ויטמינים וגם סביר שגם ללא IBS. אם יש דבר אחד שמעלה לי את הטורים זה Vegan Agitprop. מזל שיש גם אנשים כמו ג'יון ניקולסון המסוגלים להסביר זאת טוב ממני, עם הרבה הומור ובלי להתעצבן.
_________________
מעצבן אותי כשאומרים "אני ילך, אני יקנה". מעצבן אותי עוד יותר כשכותבים את זה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
RUJI (ניר כלפון)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jul 11, 2007
הבעות תודה: 14
מספר הודעות: 796

 #52  נשלח: ה' 13/09/2018 19:16

BARBIE כתב:

ציטוט:
...


·

תפתח חשבון ב iHerb ולא תהיה זקוק למבצעים בארץ. כמובן שתחסוך עד 200% גם עבור אבקות חלבון. אגב לא מבין את הקטע של מולטיויטמין ללא ברזל. מי אמר שברזל מזיק? עד 25 מ"ג תוסף ליום בטוח לחלוטין גם אם מקבלים ברזל מתזונה רגילה (כעקרון כמעט בלתי אפשרי לקבל יותר מ 10 מ"ג ליום גם מאוכל בלבד, אלא אם כן אוכלים רק בשר אדום, מה שמאד לא בריא)


·
אני ב iherb כבר כמה שנים טובות...... תודה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
moco (משה)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Dec 01, 2004
הבעות תודה: 314
מספר הודעות: 20371

 #53  נשלח: ה' 13/09/2018 20:28

Catskinner כתב:
אכילת בשר אדום לא רק שבריא אלא שזה אחד המאכלים הבודדים המכילים את כל המרכיבים הנחוצים לתזונת האדם. תוסיף גם איברים פנימיים ומרק עצמות ואתה מכוסה ללא צורך בתוספי מזון,


אין דבר כזה "מאכל בריא", יש מאכלים שאינם "לא בריאים".
הדוגמא הקלאסית לקשקוש של "מאכל בריא" זה התפוז. אנשים אוכלים תפוז, מודיעים לכולם שיש בו ויטמין סי, ומרגישים בריאים ומבסוטים מעצמם. אז ברור שיש בו ויטמין סי אבל אפשר לקבל ויטמין סי מאינספור מקורות אחרים. התפוז לכשעצמו לא מוסיף בריאות לאדם בחברת השפע, הוא פשוט עדיף מביסלי כי באחרון יש נזק. לכפריים עניים באנגליה במאה ה18 התפוז היה מציל חיים (אך יקר מאוד ולא בהישג יד), אבל זה לא רלוונטי לימינו.
כנ"ל לגבי הערתך לגבי בשר אדום. שום דבר בו לא מוסיף בריאות. עם בשר אדום יש בעייה של חומרים מזיקים, אם צורכים באופן יום יומי.
כמו שכבר נאמר בשרשור כמה פעמים. צריך דיאטה מגוונת והמנעות מזבל מעובד. כל דיאטה שמתרכזת בסוג מזון מסויים היא פחות טובה מדיאטה מגוונת. דיאטת הפלאו ההזויה, יותר מזיקה מדיאטה צמחונית מגוונת.

_________________
משה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Catskinner (קלוד בן שאול)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 05, 2006

מיקום: הוד השרון
הבעות תודה: 660
מספר הודעות: 14908

 #54  נשלח: ה' 13/09/2018 20:59

moco
·אני מבין שאתה יוצא מההנחה שכל מזון מזיק. זו ספקולציה שלך ואני מניח שיש לך סיבות אישיות להאמין בזה. רק שבנוגע לבשר אנחנו לא צריכים להישען על אמונות של בריא או לא בריא. בשר לא רק שבריא אלא גם יכול להוות את מקור התזונה היחיד לו זקוק גוף האדם וזו אינה השערה אלא עובדה מוכחת. בתחילת המאה העשרים ביצע חוקר הקוטב האיסלנדי סטפנסון יחד עם חוקר נוסף שהתלווה אליו בשם דר' אנדרסון ניסוי בעצמו וחי מעל לשנה כשהוא ושותפו ניזונים אך ורק מבשר ושומן.

לא רק שהדיאטה ה"רדיקאלית" הזו לא הזיקה להם אלא שלפי עדותו ולפי הבדיקות שבוצעו לאחר ששב, בריאותו הייתה טובה יותר והתסמין היחיד שהוא פיתח היה רגישות זמנית (4 ימים) לגלוקוז לאחר שהוא נטל מנה לצורך בדיקת העמסת סוכר. הממצאים העובדתיים האלו פורסמו וזמינים לציבור, יחד עם ניסוי נוסף שהוא ערך בבית חולים תחת השגחה רפואית והממצא השלילי היחיד שנמצא הוא שתזונה זו אינה מתאימה לאוכלי בשר "רזה", כלומר מה שהיום מוגדר כבשר טוב.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mulder (ערן)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  May 30, 2008

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 353
מספר הודעות: 5075

 #55  נשלח: ה' 13/09/2018 21:01

Catskinner כתב:
אכילת בשר אדום לא רק שבריא אלא שזה אחד המאכלים הבודדים המכילים את כל המרכיבים הנחוצים לתזונת האדם.


הוא גם אחד המזונות שלא ברור עדיין אם ההשפעות הטובות שלו עולות על הסיכונים. מה שברור הוא שהבשר שאכלו לפני 10000 שנה ועד לפני כמה עשורים, זה בטח לא הבשר שיש היום, לרעה כמובן.

את רוב הדברים הטובים שיש בו ניתן לקבל בצורה זהה מהרבה מקורות אחרים שרובם לא בשריים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ziv_r (זיו)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Jan 05, 2005
הבעות תודה: 3824
מספר הודעות: 37311

 #56  נשלח: ה' 13/09/2018 21:04

המשפט האחרון נכון במידה מסויימת, אבל אז הצריכה הקלורית תהיה כל כך גבוהה, שהשמנה תהיה בלתי נמנעת.
לגבי המשפט הראשון, לפי מה החלטת שהבשר היום הוא לרעה יותר רע?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Catskinner (קלוד בן שאול)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 05, 2006

מיקום: הוד השרון
הבעות תודה: 660
מספר הודעות: 14908

 #57  נשלח: ה' 13/09/2018 21:12

ziv_r
·גם טענה זו נבדקה ולא נמצא לכך אישור. כאשר אוכלים אוכל שמאוד דחוס מבחינה תזונתית מגיעים לשובע מהר יותר שגם נמשך זמן ארוך יותר. אני מניח ששמעת כבר על IF.

בכלל יש בעיה יסודית עם ההנחה הקלורית של אכילת יתר. קודם כל זה לא מסביר כלום. זה כמו לטעון שהאולם התמלא באנשים בגלל שנכנסו בו יותר אנשים ממה שיצאו ממנו. זה לא מסביר מדוע המאזן הופר. כלומר, היא נכשלת בהסבר מדוע אוכלים יותר, או מדוע המאזן בין ההורמונים גרלין, לפטין ואינסולין לא עושה את העבודה ולא מנתק את הרעב אחרי שאכלו כביכול מספיק.

תיקון ועריכה: לא הבנתי למה התכוון זיו בהתחלה אבל הוא צודק בנוגע לסיפוק הצרכים ממקורות צמחיים. אני אתמקד רק בפרמטר אחד שכולם אוהבים והוא כמה קלוריות צריך כדי לקיים את המטבוליזם. אולי זה די יפתיע אתכם אבל לגבי גברים זה בסביבות 1600 קלוריות ליום אם לא רוצים שהגוף יאט את המטבוליזם שלו. אתם מוזמנים לבדוק כמה חסה צריך לבלוס כדי לספק צורך בודד זה ותחזרו אלי עם תיקון אם יוצא לכם פחות מ 2.5 ק"ג.


נערך בפעם אחרונה על-ידי Catskinner בתאריך ה' 13/09/2018 21:24, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Catskinner (קלוד בן שאול)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 05, 2006

מיקום: הוד השרון
הבעות תודה: 660
מספר הודעות: 14908

 #58  נשלח: ה' 13/09/2018 21:19

mulder
·את זה אפשר להגיד גם על צמחים, ירקות ופרות. יש מעט מאוד קשר בין מה שזמין היום בשווקים לבין מה שאכלו בתקופה העתיקה.

ההבדל הוא שלא קיים שום תיעוד לגבי חברה, שבט או קהילה כלשהיא שחיה בבמשך דורות כאשר התזונה שלה לא כללה מקורות מהחי כך שזה די מוריד את האוויר מהבלון שתזונה שאינה כוללת מקורות מהחי יכולה לספק את כל צרכי הגוף האנושי. לעומת זאת יש עדויות ארכיאולוגיות המתעדות את הנמכת הקומה של תרבויות לאחר המעבר בין ציד/לקט לחקלאות, מה דווקא מכוון להשערה שאותו מעבר לא נבע מכך שהחקלאות הייתה עדיפה אלא שלאותם עמים פשוט לא הייתה ברירה אחרת.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
moco (משה)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Dec 01, 2004
הבעות תודה: 314
מספר הודעות: 20371

 #59  נשלח: ה' 13/09/2018 21:34

Catskinner כתב:
@moco
·אני מבין שאתה יוצא מההנחה שכל מזון מזיק.


לא ברור לי איך הגעת להבנה הזו כי לא כתבתי דבר כזה ואני לא חושב דבר כזה.



ציטוט:
בשר לא רק שבריא אלא גם יכול להוות את מקור התזונה היחיד לו זקוק גוף האדם וזו אינה השערה אלא עובדה מוכחת.


העובדה הזו לא אומרת שזה אופטימלי או אפילו קרוב, רק שזה אפשרי להיות ניזון מבשר בלבד. יש הרבה דיאטות, מוזרות יותר או פחות, שמאפשרות לאדם לחיות. זה לא אומר שהן בהכרח "בריאות" או מזיקות פחות, מדיאטות אחרות. זה רק אומר שאתה לא נעשה חולה בטווח הלא ארוך.
לגבי הטענה ש"בשר בריא", אז הוא לא שונה מהטענה ש"תפוז בריא". כן יש מחקרים שלצריכה רבה של בשר אדום יש השפעות שליליות על הבריאות (בטווח ארוך).




ציטוט:
לא רק שהדיאטה ה"רדיקאלית" הזו לא הזיקה להם אלא שלפי עדותו ולפי הבדיקות שבוצעו לאחר ששב, בריאותו הייתה טובה יותר והתסמין היחיד שהוא פיתח היה רגישות זמנית (4 ימים) לגלוקוז לאחר שהוא נטל מנה לצורך בדיקת העמסת סוכר. הממצאים העובדתיים האלו פורסמו וזמינים לציבור, יחד עם ניסוי נוסף שהוא ערך בבית חולים תחת השגחה רפואית והממצא השלילי היחיד שנמצא הוא שתזונה זו אינה מתאימה לאוכלי בשר "רזה", כלומר מה שהיום מוגדר כבשר טוב.


הערה של תחושה בלבד: אתה יצאת נגד הAgitprop הטבעוני ואני בצד שלך שם, אבל אני מקבל מדברייך תחושה של Agitprop לאכילת הרבה בשר שמן.

_________________
משה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Catskinner (קלוד בן שאול)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 05, 2006

מיקום: הוד השרון
הבעות תודה: 660
מספר הודעות: 14908

 #60  נשלח: ה' 13/09/2018 21:40

סתם מעניין אותי. האם אתה יכול לקשר אותי למחקר אחד בודד ויחיד המצבהיע על הסכנות של אכילת בשר בכלל ובשר שמן בפרט שאינו נשען על:

1. שאלונים תזונתיים

3. מחקר תצפיתי או meta analysis שח מחקרים תצפיתיים

3. מחקר על עכברים

4. שלא מומן ע"י גוף הקשור לתעשיית הדגנים

אם תקח את זה כפרוייקט אני מבטיח לך שהתוצאות עשויות להפליא אותך.

_________________
מעצבן אותי כשאומרים "אני ילך, אני יקנה". מעצבן אותי עוד יותר כשכותבים את זה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ללא קשר עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht