מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


HOT 200 מגה, מהירות מתרסקת מהשעה 7-8 בערב עד השעה 12-1 בלילה.


עמוד 7 מתוך 8
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  הבא 
   פורומים > HTPC ומחשוב > אינטרנט
מחבר הודעה
rm1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 11, 2013
הבעות תודה: 118
מספר הודעות: 1035

 #91  נשלח: שבת 10/11/2018 21:23

יכול להיות שיש להם תדר טכנאים.
שהם מציגים אותו ללקוח המתוסכל הכול ירוק ונקי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
edwardush
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 31, 2018
מספר הודעות: 7

 #92  נשלח: שבת 10/11/2018 22:08

אני לא יכול להבין איך מהירות האינטרנט עובד? כאשר היתה לי מהירות של 100 מגה היו בעיות בסוף השבוע אבל פחות או יותר. כאשר אני עברתי ל 200 מגה זה הפך להיות בלתי נסבל בסוף השבוע בכלל. תסבירו לי בבקשה איך זה עובד. האם זה את הזרימה הכוללת או שהוא מופץ בנפרד ל 30 מגה ל 100 מגה ו 200 מגה בנפרד? התקשרתי להוט אבל אי אפשר לדבר עם החבר'ה האלה. זה יכול להיות טוב יותר לחזור ל100 מגה כנר
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sys_admin
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2014

מיקום: גליל מערבי
הבעות תודה: 330
מספר הודעות: 1688

 #93  נשלח: שבת 10/11/2018 23:09

KoM כתב:
ציטוט:
...


השאלה האם יש משהו נקודתי שאני יכול לבקש מהוט לעשות בנושא, שאני איתם כבר חודשים ב"טיפול" בנושא, חיבור להוט עסקים 500 מגה? הוספת מקלט ברחוב? בבניין? בקשה לניתוב קבוע ואיכותי ךמקלט שלא עמוס? אני רוצה לדעת מה כן ניתן לבקש מהם כדי לקבל סוףסוף תשובה של כן\לא, ולא מריחות של אין עומסים (אגב בנושא העומסים, אני גם באמת לא מבין איך הטכנאים שלהם תמיד מראים לי, כשהם באים לבדיקות בשטח, גרפים ירוקים עם עומסים קטנטנים עד לא קיימים, וגם יחידות DOCSIS או תדרים בפאנל שלהם שכמעט כולן ירוקות, נדיר שאני רואה שם אחת כתומה או אדומה).
·

לבקש מהוט אתה יכול כל דבר, רק שזה לא יעזור לך בכלום. יותר מזה, כלקוח פרטי, כל מי שאתה יכול לדבר איתם, זה רק ילדים מוקדנים שלא מבינים כלום ורק מקראיים סיפורים מהמסך המחשב שמולם, ששם כתוב להם תסריט של השיחה. יותר מזה, גם, אם תבקש לדבר עם מנהל של המוקד, השיחה תעבור לעוד ילד מוקדן שעושה משמרות ומקריא מהכתב. לאף וחד מהמוקדנים האלה אין לא את הסמכויות ולא אפשרות לגרום לזה שיותקן מקלט אופטי נוסף בשכונה שלך או שתתבצע פעולה אחרת שיכולה לגרום להורדת עומס. דרך אגב, מה שהטכנאים רואים ומראים לך, זה לא מייצג שום עומס שקיים בשכונה שלך, אלה דברים שלא קשורים לזה, שגם הם לא יודעים לפרש אותם ולא מתקבלים מצב''ד כלשהו, וגם אין להם אפילו גישה לממשק שליטה של CMTS, שממנו ניתן לראות את העומס בזמן אמת או את הסטטיסטיקה של מה שקיים בשעות שונות.
בקשר לחבילה של 500M לעסקים, אז זה באמת יכול לעזור לך, אם תצליח להתחבר לחבילה זו, בגלל שעל חיבור כזה בדרך כלל לא מחברים יותר מדי לקוחות במקביל. רק שחבילה זו גם יותר יקרה ומחיר החודשי שלה יכול להגיע ליותר מ 600 ש''ח בחודש, תלוי לפי התוכנית הכוללת. וגם בכלל לא בטוח שהוט תהייה מוכנה לבצע את ההתקנה של החבילה זו באזור שלך, כזה זה מצריך תגבור של תשתית, אם היא לא קיימת באזור שלך. כך, שאתה יכול לנסות..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
want_upload
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 20, 2010
הבעות תודה: 40
מספר הודעות: 335

 #94  נשלח: שבת 10/11/2018 23:32

sys_admin כתב:
ציטוט:
...
·

בקשר לחבילה של 500M לעסקים, אז זה באמת יכול לעזור לך, אם תצליח להתחבר לחבילה זו, בגלל שעל חיבור כזה בדרך כלל לא מחברים יותר מדי לקוחות במקביל. רק שחבילה זו גם יותר יקרה ומחיר החודשי שלה יכול להגיע ליותר מ 600 ש''ח בחודש, תלוי לפי התוכנית הכוללת. וגם בכלל לא בטוח שהוט תהייה מוכנה לבצע את ההתקנה של החבילה זו באזור שלך, כזה זה מצריך תגבור של תשתית, אם היא לא קיימת באזור שלך. כך, שאתה יכול לנסות..
·
ויכול גם להגיע לפחות מ200 שקל.....
https://www.hometheater.co.il/vt293601.html
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
KoM
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Apr 08, 2007
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 39

 #95  נשלח: שבת 10/11/2018 23:49

edwardush כתב:
אני לא יכול להבין איך מהירות האינטרנט עובד? כאשר היתה לי מהירות של 100 מגה היו בעיות בסוף השבוע אבל פחות או יותר. כאשר אני עברתי ל 200 מגה זה הפך להיות בלתי נסבל בסוף השבוע בכלל. תסבירו לי בבקשה איך זה עובד. האם זה את הזרימה הכוללת או שהוא מופץ בנפרד ל 30 מגה ל 100 מגה ו 200 מגה בנפרד? התקשרתי להוט אבל אי אפשר לדבר עם החבר'ה האלה. זה יכול להיות טוב יותר לחזור ל100 מגה כנר


גם אני אחרי המעבר ל200 מגה סובל בטירוף ,כנראה הרבה יותר מאשר חבילת ה100 מגה.
הבנתי שגם אתה מבת ים, מאיזה איזור ? כי נשמע שאתה חווה בדיוק את אותם הבעיות שלי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
edwardush
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 31, 2018
מספר הודעות: 7

 #96  נשלח: א' 11/11/2018 2:41

אני גר ברחוב השקמה בבת ים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
KoM
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Apr 08, 2007
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 39

 #97  נשלח: א' 11/11/2018 11:25

edwardush
·
אנחנו דיי קרובים, אולי ננסה לשלב כוחות? אתה יכול לשלוח לי בהודעה פרטית דרך התשקרות איתך? מייל, פייסבוק?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
KoM
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Apr 08, 2007
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 39

 #98  נשלח: א' 11/11/2018 11:28

sys_admin כתב:

ציטוט:
...


·

לבקש מהוט אתה יכול כל דבר, רק שזה לא יעזור לך בכלום. יותר מזה, כלקוח פרטי, כל מי שאתה יכול לדבר איתם, זה רק ילדים מוקדנים שלא מבינים כלום ורק מקראיים סיפורים מהמסך המחשב שמולם, ששם כתוב להם תסריט של השיחה. יותר מזה, גם, אם תבקש לדבר עם מנהל של המוקד, השיחה תעבור לעוד ילד מוקדן שעושה משמרות ומקריא מהכתב. לאף וחד מהמוקדנים האלה אין לא את הסמכויות ולא אפשרות לגרום לזה שיותקן מקלט אופטי נוסף בשכונה שלך או שתתבצע פעולה אחרת שיכולה לגרום להורדת עומס. דרך אגב, מה שהטכנאים רואים ומראים לך, זה לא מייצג שום עומס שקיים בשכונה שלך, אלה דברים שלא קשורים לזה, שגם הם לא יודעים לפרש אותם ולא מתקבלים מצב''ד כלשהו, וגם אין להם אפילו גישה לממשק שליטה של CMTS, שממנו ניתן לראות את העומס בזמן אמת או את הסטטיסטיקה של מה שקיים בשעות שונות.
בקשר לחבילה של 500M לעסקים, אז זה באמת יכול לעזור לך, אם תצליח להתחבר לחבילה זו, בגלל שעל חיבור כזה בדרך כלל לא מחברים יותר מדי לקוחות במקביל. רק שחבילה זו גם יותר יקרה ומחיר החודשי שלה יכול להגיע ליותר מ 600 ש''ח בחודש, תלוי לפי התוכנית הכוללת. וגם בכלל לא בטוח שהוט תהייה מוכנה לבצע את ההתקנה של החבילה זו באזור שלך, כזה זה מצריך תגבור של תשתית, אם היא לא קיימת באזור שלך. כך, שאתה יכול לנסות..


זה היה נכון במשך חודשים, אבל בסוף הגיעו טכנאים בכירים באמת, עם גישה לשדרה, וגישה לממשקי השליטה של CMTS, כולל ניטור של כל קבוצות 8 תדרים וכו, כולל מעקב אחורה לפי שעות וכו. יכול להיות שהניטור שלהם פשוט גרוע? אין משהו ספציפי שאפשר לבקש עכשיו כשכן הגעתי כבר לאנשים שכביכול גבוהים שם ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
edwardush
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 31, 2018
מספר הודעות: 7

 #99  נשלח: א' 11/11/2018 11:40

אם מ 200 מגה לחזור שוב ל100 מגה. אחרי הכל, זה היה טוב יותר מאשר עכשיו.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sys_admin
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2014

מיקום: גליל מערבי
הבעות תודה: 330
מספר הודעות: 1688

 #100  נשלח: א' 11/11/2018 12:17

KoM
·

הסיפור הוא די פשוט. לאף אחד מהטכנאים שעוסקים בחיבור לבתים אין גישה לממשק של ניהול ה CMTS או של מערכת שו''ב, שדרכה ניתן לראות את הסטטיסטיקה של הציוד ואת היומן האירועים שלו. את הנתונים שהם כן רואים לא יכולים לעזור בנושא. ויתר מזה, גם אסור להם להתעסק עם ההגדרות או עם החיבורים של רכיבי רשת כמו מקלט אופטי או מגבר TRUNK. כל מה שמותר להם לבצע, זה להחליף מודם, לחדש את חיבור של שקע, להחליף או להתקין מגבר או מפצל בתוך הבית או בכניסה לבניין וגם להחליף כבלי טלוויזייה, בתוך המבנה, עם זה נדרש.
מי שכן נגיש לנתונים הרלוונטיים של ציוד רשת אקטיבי ברשת הוט, זה אנשי אגף ההנדסה של הוט ואנשי תחזוקת הרשת של הוט. ואלה הגרמים שלא נכנסים לשום אינטראקציה מול לקוח פרטי וגם לא צריכים להגיע לבית של לקוח זה, בגלל שכל העבודה שלהם מתבצעת בחלקה בריכוז תקשורת שכונתי של הוט ובחלקה גם מרחוק.
כמובן שכן ניתן לבקש להגיע לאנשים אלה, אבל לא המוקדן ולא טכנאי לא רק שלא יבצע את זה, אלה גם שלא ידע איך לבצע את המבוקש. ומה שכן הייה משפר את המצב, בהנחה שהבעיה היא בעומס שנוצר בגלל שעל ענף שאתה מחובר עליו מחוברים יותר מדי לקוחות פעילים עם חבילה של 200M וגם מנצלים אותה, מה שכן הייה משפר, אם היו מחברים אותך על ענף נפרד שכולל לא יותר מ 3 לקוחות של הוט. זה כמובן דורש להוסיף מקלט אופטי נוסף, דבר שלא יבצעו ללקוח פרטי רגיל ולא לבעל תפקיד של חברה למשל שהיא מוגדרת בהוט כלקוח ENTERPRISE, שקיים לו גם מנהל תיק לקוח שמולו מנמ''ר של החברה זו כבר סוגר את כל הדרישות.
אני יכול להגיד לך, שבידיוק בצורה זו פתרתי בעיה זהה לאחד האנשים שמחובר בחיפה לרשת הוט וגם סבל מבעיה זהה. וכרגע הוא מחובר כלקוח בודד על מקלט אופטי נפרד ומקבל את מלוא המהירות שמוגדרת לו בחבילה.

בכל מקרה, מה שכן אתה יכול לבצע, זה כמו שכבר כתבתי, זה להתחבר לחבילה של 500M, בגלל ששם העומס בדרך כלל פחות מורגש, מכיוון שמדובר לרוב על ציוד אחר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sys_admin
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2014

מיקום: גליל מערבי
הבעות תודה: 330
מספר הודעות: 1688

 #101  נשלח: א' 11/11/2018 12:21

want_upload כתב:
ציטוט:
...
·
ויכול גם להגיע לפחות מ200 שקל.....
https://www.hometheater.co.il/vt293601.html
·


רק בחלומות או בסיפורים, כמו שהסיפור שהפותח השרשור ההוא העתיק בצורה עקומה מאתר של רוטר.

https://rotter.name/nor/kaniti/22522.shtml
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
KoM
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Apr 08, 2007
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 39

 #102  נשלח: א' 11/11/2018 13:01

edwardush כתב:
אם מ 200 מגה לחזור שוב ל100 מגה. אחרי הכל, זה היה טוב יותר מאשר עכשיו.


·

ניסית?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
KoM
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Apr 08, 2007
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 39

 #103  נשלח: א' 11/11/2018 13:04

sys_admin
·

אחרי חודשים עם הבעיה הגעתי למנהל שהוא הרבה יותר ממתקין מודם או משחזר נקודות. היה ניתן לראות את ההבדל כי באמת הגיעו אליי מלא טכנאים "רגילים", והוא היה עם גישה לכל המערכות שאתה מדבר. הוא גם משתתף בניהו ותחזוקת הרשת עצמה והוא חלק ממחלקת תשתית והנדסה. רק שכרגע גם הוא לא בדיוק עוזר לי...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
just4u32
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 20, 2012
מספר הודעות: 25

 #104  נשלח: א' 11/11/2018 15:20

אני באותה הסירה ומרגיש אובד עצות לגמרי.

בזק מציעים לי לכל היותר 40 מגה, כאשר הבית שלי ממוקם רחוק מאד מהמרכזיה והמהירות בפועל? פחות ממגה בודד.
עברתי להוט לפני כשנתיים, ובמשך תקופה מסויימת היה סבבה.
עכשיו (כבר ממזמן תכלס) אי אפשר לעשות ממש כלום בשעות העומס. סבל אמיתי. (כרגע הוט + בזבל, היה נורא גם עם הוט + הוטנט, למרות שלתחושתי עם הוטנט היה טוב יותר).
היו גם מספר טכנאים שבאו לבקר, אבל כמובן שלא בשעה 8 בערב, והכל עבד סבבה כשהם היו...

אין פריסה של אף אחת מחברות הסיבים.

יש למישהו רעיון מה אפשר לעשות? להצטרף כלקוח עסקי למשל (https://rotter.name/nor/kaniti/22522.shtml) הוא פתרון שיסייע בצורה כלשהי?


תודה!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sys_admin
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2014

מיקום: גליל מערבי
הבעות תודה: 330
מספר הודעות: 1688

 #105  נשלח: א' 11/11/2018 17:25

KoM
·
טוב, אם באמת הגעת למנהל באגף הנדסה או תשתיות, אז כבר אין שום בעיה. ובשבילו ובשבילך יהיה הכי פשוט וקל לחבר אותך ישירות דרך מקלט אופטי נפרד, שחוץ ממך לא מחובר דרכו אף לקוח. זו תהיה דרך הכי פשוטה ומהירה בשבילו לבודד ולפתור את הבעיה וגם בשבילך להפטר מהבעיה זו. וזה גם משהוא שמבחינת הביצוע, הוא יכול לעשות מהיום למחר, מבלי לשבור את הראש ומבלי לערב גורמים נוספים.
אבל יש לי הרגשה טובה שלא מדובר כלל על שום מנהל מאגף ההנדסה ולא מתשתיות, אלה שזה רק חלק מהנוהל שבו ברגע שהלקוח הלא מרוצה מבקש לדבר עם מנהל, כל מי שיעלה מולו יזדהה בתור מנהל. אבל הבעיה שבאסטרטגיה כבר שלב הבא שיידרש לבצע פעולה כלשהיא שמבחינת סמכויות זמינה רק למנהל ולא לעוד טכנאי או לכל בעל תפקיד שהוא גורם טכני אחר, בשלב זה כל הסיפור הזה יגמר בכלום והבעיה תישאר כמו שהיא. גם במקרה שאם אותו "מנהל" יידרש להגיד מה הוא הגדרת תפקיד שלו, השאלה שהייתה מנוסחת בצה''ל, כ: "מה תפקידו בכוח?", הוא לא בדיוק יידע מה לענות, למרות שלכל מנהל בארגון יש הגדרת תפקיד מוגדרת, שהיא משבצת קשיחה בתרשים עץ של מבנה ארגוני.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אינטרנט עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht