התמימות של מבצע רק לחברי? "מבצע בלק פרידי של לאסט פרייס בלעדי לאתר HT

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
Borderline1
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3477
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 157 פעמים
קיבל תודות: 451 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

לדעתי יש למישהו המון זמן פנוי, אנרגיות ורגישות מוגברת.

כל המגילות האלו בלי הסופרלטיבים והשיתוף במשבר האמוני שעובר על חלק מהכותבים
יכלו להסתכם בהודעה פשוטה - תשמעו אפשר להשיג מחירים מאד דומים לאלו המוצעים כאן במבצע גם במקומות אחרים- וגם את זה בתגובה לשרשור שלהם.
אבל כשרוצים דרמה מייצרים דרמה
אז השמיים לא נפלו גם אם נוצר הרושם שאצל חלקנו כך קרה...

menny
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 914
הצטרף: יוני 2009
נתן תודות: 459 פעמים
קיבל תודות: 117 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

בלי קשר לויכוח, אני חושב שכוח הקניה של האתר שווה יותר מ 1-2% הנחה ממחיר השוק

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75318
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

menny כתב:בלי קשר לויכוח, אני חושב שכוח הקניה של האתר שווה יותר מ 1-2% הנחה ממחיר השוק
...
·יכול להיות אבל זה כרגע מה שהצלחנו להשיג. לדעתי שרשורים כגון זה הם הסיבה שאנחנו עדיין שוחים במים רדודים במקום לקבל הצעות אטרקטיביות יותר לחברי האתר. מן הסתם, ברור שככל שיהיו יותר מכירות מוכחות כך יעלה המוטיבציה של גופים לשפר את ההצעות שלהם. האם שרשורים כאלה יכולים לשפר את המצב (ביקורת בונה) או שיורידו את המוטיבציה. תחשבו אם אתם הייתם מפרסם או גוף שיווקי, האם לכם זה היה מרים את המוטיבציה להמשיך או לא.

mulder
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6745
הצטרף: מאי 2008
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 306 פעמים
קיבל תודות: 636 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

oferlaor כתב:
...
...
·יכול להיות אבל זה כרגע מה שהצלחנו להשיג. לדעתי שרשורים כגון זה הם הסיבה שאנחנו עדיין שוחים במים רדודים במקום לקבל הצעות אטרקטיביות יותר לחברי האתר. מן הסתם, ברור שככל שיהיו יותר מכירות מוכחות כך יעלה המוטיבציה של גופים לשפר את ההצעות שלהם. האם שרשורים כאלה יכולים לשפר את המצב (ביקורת בונה) או שיורידו את המוטיבציה. תחשבו אם אתם הייתם מפרסם או גוף שיווקי, האם לכם זה היה מרים את המוטיבציה להמשיך או לא.
...
גוף שיווקי/חברה צריך לדעת להקשיב ללקוחות, הם (גם) יכולים להצביע על כל מיני כשלים ובעיות מהשטח, לפעמים בזמן אמת, וזה היתרון

חברה עם רצון להשתפר תעצור רגע ותבדוק אם הביקורת מצד הלקוחות מוצדקת. צריך לזכור מי צריך את מי .

Borderline1
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3477
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 157 פעמים
קיבל תודות: 451 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

לצערי בשוק היום הצרכן צריך את ערוצי השיווק היחודיים לקבלת מחיר טוב למוצרים בדיוק כמשם שלמשווק יש יתרון בשיווק לקבוצה ממוקדת.

שיווק לקבוצה יחודית נותן לחבריה יתרון כשם שהסוחר מקבל יתרון בגישה לאותה קבוצה ממוקדת להפצת מוצריו.

אין בעיה בלבקר או להעיר הבעיה היא שבמקום להעיר שרשורי "רימו אותנו" "גנבו אותנו" "ניצלו את תמימותינו" "ביתקו את בתולינו"
מבריחה משווקים ולא פותרת בעיות או מגלה כשלים.

כל הערך למשווק בשיווק לקבוצה מצומצמת בטל בשישים מול שרשורים כמו הדוגמאות לעיל.

זה לא שיח או הערה מתוך מטרה לשפר ולהשתפר ולגלות כשלים זו התקרבנות וצדקנות בכוונה לפגוע ולהזיק.

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75318
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

@mulder
·ברור לחלוטין. האם לדעתך היה כאן ביקורת בונה? מה היה אפשר ללמוד מהשרשור הזה בכדי לשפר את השירות (כאתר או כגוף שווקי)? איך אתה בתור LastPrice היית יכול להתייחס באופן רציני לזעקות שוד ושבר הללו?

mulder
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6745
הצטרף: מאי 2008
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 306 פעמים
קיבל תודות: 636 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

oferlaor כתב:@mulder
·ברור לחלוטין. האם לדעתך היה כאן ביקורת בונה? מה היה אפשר ללמוד מהשרשור הזה בכדי לשפר את השירות (כאתר או כגוף שווקי)? איך אתה בתור LastPrice היית יכול להתייחס באופן רציני לזעקות שוד ושבר הללו?
...
להגיד את האמת לא חקרתי את המחירים, השרשור פשוט עניין אותי. היתה כאן טענה שניתן להשיג במחיר הרבה יותר טוב ממש שפורסם, כל לקוח מגיב אחרת.
אני חיכיתי אתמול שעה(!) בטלפון לתמיכה טכנית של מפעיל סלולרי, די כעסתי על העניין מול הנציג אבל הכל בפרופורציה, יכול להיות שזה שאחריי בכלל התפוצץ ועשה דרמה שלמה. אבל בשני המקרים החברה צריכה לבדוק מה הכשל, אתה מסכים?

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

אני חושב שזה נעוץ בפער שנוצר בתיאום הציפיות שנבע מהאמירות המקדימות אל מול מה שקרה בפועל.
אישית לא עקבתי אחרי המחירים והאטרקטיביות שלהם, אולם אם יש הצעת מכר שיווקית כאמור לקבוצה יחודית שכמונו, עם הבטחה "לטירוף ומעניין" אז צריך לעמוד מאחורי הדברים אחרת יוצא המרצע מן השק והדברים לא מחזיקים מים.

במיוחד בקהילה הייחודית של HT שמכירה היטב ויודעת מה הולך בשוק בארץ ובחו"ל.

במידה והמחירים זהים (או פחות או יותר דומים), אז ההצעה השיווקית הייתה צריכה לכלול Pre-Sale מוקדם לחברי האתר.
אתם ראשונים / נהנים לפני כולם (כי אתם קהילת HT) ואחר כך שאר האוכלוסייה תהנה אחריכם (אם נשאר המלאי).

בהקבלה של המבצע הנ"ל למה שהיה פה לפני כמה ימים ברכישה הקבוצתית של פיוצ'ר לקראת הבלאק פריידי על מוצרי SVS, שם לא היו תגובות מעין אלו שעולות פה כי כנראה שהצעת הערך הייתה נכונה ואמיתית.

ויחד עם זאת נזכור, כי יש למשב את העוסקים במלאכה בצורה כזו שלא יוצרת אנטיגוניזם עתידי. יש דרך וצורה להגיד כל דבר מבלי להשתלח ולחרוץ גורלות.
קורה שטועים..
וזה מצוין לטעות !! כי אז ניסינו ואפשר לשפר לפעם הבאה.
וברור לכולם שזה כמובן עדיף מלא לעשות כלום ואז גם לא לטעות (וגם לא להצליח...).

אני מקווה ורוצה להאמין שמהמורה זו היא רק מהמורה קטנה בדרך ושיתופי פעולה כאלה יימשכו על מנת שגם הלקוחות ייצאו מרוצים וגם המוכרים... (Y)
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

SONYES (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3055
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 574 פעמים
קיבל תודות: 269 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

סיכום השרשור

לומר או לא צריך לברור בעדינות ומילים נכונות .
אולי אפילו לא מוסרי -כי עשוי להרגיז אחד או יותר ולזרוע מלח על הפצעים ..מבלי לפגוע בזכויות העומדות להם בגין השירות המעולה ומוקפד לאורךהשנים - מנסיוני בקניה בעבר .אצלם ... ולכן לא עלו השאלות . עד שפלאי הטכנולוגיה העירו אותי לחפש .

לצערי לא היה מצב של WIN WIN
וקרה דבר "מוזר" והפוך
בידקו מה קרה למבצע לחברי האתר HT...".נעלם" אזל המלאי כל המוצרים .{אם נמכר ככה אז שפו }.

השרשור היה מכוון - שלא לתקוע אצבע בעין של מישהו אלא
לעורר את החברים כאן ללחוץ ולקבל מחירים טובים באמת WIN WIN וזה לא קרה - גם 500 שח מהמחיר הנקוב מהמתחרים -סבבה
לומר
וואלה יש חייר מפעילות האתר HT להרגיש אותם 500 בכיס בהנחות באמת .ולא במזערי של 100 שח

עכשו .9.30 בבוקר 10.11.2018 בדקתי שוב באתר פי 1000 לכלל עם ישראל

הכל קיים ורק תזמין בלי בעיה תקבל+אותם תנאים ותוספות את מה שאתה רוצה {צריך לדייק במבצע שלנו היה 36תש לעומת 16} אולם מתקזז בהצעת מחיר ומיקוח ..

טוב מקווה בעתיד ניתקל באמת מבצעים ראויים .כמו ל"חבר" וארגונים גדולים
- ולא להראות לי כמה אני תמים
קדשתי וראיתי וקניתי אהה כמעט . .
המודלים שהופיעו במבצע לחברים HT  במחיר קנה עכשו ללא הצעה מיקוח פחות 100 בלבד זה כולל הובלה התקנה מתקן ותשלומים
 המודלים שהופיעו במבצע לחברים HT במחיר קנה עכשו ללא הצעה מיקוח פחות 100 בלבד זה כולל הובלה התקנה מתקן ותשלומים
גם כאן המודלים זהים ויש ב"מלאי"
 גם כאן המודלים זהים ויש ב"מלאי"

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”