בכל פעם שאני מקבל משלוח מאמזון, יום לאחר שהמשלוח שוחרר מהמכס, מופיעה ההודעה הבאה:
"Carrier unable to contact recipient to arrange delivery....."
זה כמובן שקר מוחלט, לא נעשה שום נסיון ליצור איתי קשר.
לאחר שבוע, שבועיים אכן מתקשרים אלי מהדואר ומתאמים מסירה ליום העסקים הבא.
אני תוהה האם השקר הזה הוא מדיניות קבועה של דואר ישראל, או יוזמה מקומית של מי שאחראי להפצת הדואר באזור שלי.
זה רק אני, או שלכולם דואר ישראל משקר בעקביות במשלוחים מאמזון?
משהו לא ברור עובר עליהם. שלשום בבוקר התעדכן הסטטוס בדואר ישראל ל-"יצא לחלוקה", עד הערב לא הגיע. ב-21:45 התעדכן ל-"אישור מסירה הוחזר".
באמזון ו- i parcel התעדכן שהמשלוח מוחזר למוכר. אלוהים יודע למה.
פניתי למחרת בבוקר ל-i parcel שיבדקו מה קורה, לא טרחתי בכלל לפנות לדואר ישראל. אחרי שעה שוב התעדכן שיצא לחלוקה ואכן נמסר בצהריים.
באמזון ו- i parcel התעדכן שהמשלוח מוחזר למוכר. אלוהים יודע למה.
פניתי למחרת בבוקר ל-i parcel שיבדקו מה קורה, לא טרחתי בכלל לפנות לדואר ישראל. אחרי שעה שוב התעדכן שיצא לחלוקה ואכן נמסר בצהריים.
אלעד
- kodi (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 281
- הצטרף: פברואר 2016
- נתן תודות: 66 פעמים
- קיבל תודות: 19 פעמים
·הסיבה ברורה לחלוטין. כך הם מגלגלים על הנמען את האשמה באיחור ומתחמקים מהאחריות שלהם כלפי Ipractal ואמזון למסור בזמן.jade4u כתב:גם אצלי.
תל אביב.
הפעם הראדונה והשנייה זה הלחיץ אותי
וביצעתי טלפונים וברורים.
גם בדואר אמרו לי שהמון מתקשרים בגלל זה וזה ידוע.
מה הסיבה?
נראה שזה בכדי להסיר מהם אחריות לאיחורים....
היות שזה קורה גם לך בתל אביב, מתברר שזאת לא יוזמה מקומית של מישהו במחלקת דוורים ירושלים, אלא ממש מדיניות של הנהלת הדואר. ומדובר בעבירה חמורה של רישום כוזב במסמכי תאגיד, שהעונש עליה הוא עד חמש שנות מאסר.