מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


סמסונג Q7FN בעיית בהירות בתרגומים


עמוד 8 מתוך 9
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  הבא 
   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
yanking
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 08, 2014
מספר הודעות: 71

 #106  נשלח: ב' 03/12/2018 9:54

Mdk צודק, לא יטפלו בבעיה, לא לקנות!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
FIRO2010
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Feb 12, 2014
מספר הודעות: 128

 #107  נשלח: ב' 03/12/2018 10:07

BARBIE כתב:
יש כאן שרשור ענק על זה. אני הזהרתי כאן כל אחד שחשב בכיוון של סמסונג, אבל אין מה לעשות, אנשים לא לומדים... אני כמעט רכשתי את ה Q7N לפני 3 חודשים ב 5000 שח, בסוף באותו סכום רכשתי את הסוני XF9005. כבר צפיתי בכל סדרה בעייתית כגון אוזרק בנטפליקס עם או ללא HDR (דרך האפלקציה המובנית בסוני ועי סטרימר 1080P חיצוני אפל TV דור 4), בשניהם אין את התופעה הזאת כלל! לכל היותר במצב HIGH של ה LOCAL DIMMING יש מעט עננות סביב התרגום עצמו, אבל ממש לא הקטסטופה הזאת של כל המסך! סמסונג החליטו להפעיל LOCAL DIMMING בתוכנה עם תאורה אחורית ולא לאפשר למשתמש לכבות אותו... נסה לתבוע את סמליין ולאיים עליהם עד שיסכימו לבטל לך את העסקה. בחול אתה פשוט אורז את הג'אנק הזה ומחזיר לחנות, ואף אחד לא יגיד לך כלום מלבד התנצלות על עוגמת הנפש...


אל תבלבל במוח... יש לי mu9000. העמעום המקומי אצלי על הכי נמוך ואין לי את העננות הזו כמה בסרטונים שהוא מציג. מקסימום קצת עננות מסביב לאייקונים לבנים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yanking
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 08, 2014
מספר הודעות: 71

 #108  נשלח: ב' 03/12/2018 10:35

לא דובר על הדגם שלך
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
granx
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 26, 2005
הבעות תודה: 6
מספר הודעות: 66

 #109  נשלח: ב' 03/12/2018 10:58

mdk_25
·
בד״כ נוטה שלא להסכים איתך בנושא הזה , אך הפעם אני מסכים עם מה שכתבת. מבדיקות שלי גם בפורומים רשמיים בחול של סמסונג, הם לא הולכים לתקן את זה בקרוב (אם בכלל) מהסיבות שכבר פורטו. מאוד מאכזב למי שנתקע עם Q7FN בלי יכולת להחזיר/להחליף.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
nir11
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 21, 2007
הבעות תודה: 102
מספר הודעות: 2186

 #110  נשלח: ב' 03/12/2018 11:25

oz007 כתב:
@nir11
·
האם התופעה ממשיכה ב Q9FN ?


אם יש לך אפשרות תשקול לכתוב מכתב מעורך דין ליבואן
מכיוון שנטפליקס היום מאוד פופלרי אולי יהיה ניתן
להגיע לאיזה הסדר עם היבואן, ואם אינני מוכן למצוא פתרון, תאיים עליו שתיגש
לתקשורת כי זה לא פחות ממחדל, שאף אחד לא מתריע בפניו

בהצלחה
·
oz007

אין לי את ה Q9FN. אני לא יודע אם יש שם את הבעיה.
לגבי שאר הדברים שכתבת, אני לא בטוח מה רצית, נשמע שאתה קצת מלגלג עלי.
זה מסך יקר עם פגם מהותי, לא עבירה פלילית. היבואן לא עשה שום דבר אסור, אין לי שום כוונה לפנות לעורך דין. שילמתי הרבה כסף, ולא עשיתי מחקר מספק. על טעויות משלמים, ואני בא בטענות רק אל עצמי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
nir11
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 21, 2007
הבעות תודה: 102
מספר הודעות: 2186

 #111  נשלח: ב' 03/12/2018 11:30

וללא קשר ל HDR, המסך הזה ***לא*** עושה עבודה טובה בסצנות של לבן ושחור. גם בתכנים רגילים יש הילה סביב אזורים בהירים. זה פחות מורגש מאשר ב HDR, אבל זה מורגש המסך הקודם שלי, סמסונג ES800 (כמדומני), מסך פרימום מלפני כ 5 שנים, עשה עבודה טובה בהרבה.
סמסונג לגמרי פישלו עם סדרת Q7. המסכים האלה הם פרימיום, והם פחות טובים מקודמיהם.
אני ממליץ לא לרכוש אותם. לבת שלי יש בחדר מסך LG בגודל 43, מסך מרמת entry level - עלה 2100 שקל - ורואים בו יותר טוב, כשהתמונה ממקור זהה.
אני יודע שזו בעיה אמיתית ולא משהו מקומי אצלי, כי לחבר קרוב יש מסך זהה שלי (Q7), וגם בגלל שעקב תקלה במסך (לא קשורה), החליפו לי Q7F ל Q7FN - והבעיה קורית בשניהם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oz007
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 31, 2008
הבעות תודה: 20
מספר הודעות: 246

 #112  נשלח: ב' 03/12/2018 15:45

ממש לא מלגלג, אני חושב שהיבואן חייב לידע את הקונים בדרך זאת או אחרת שהמוצר לא מותאם לקהל הישראלי !

אינני חושב שזה לגמריי אשמתך, זאת תקלה נדירה, שלדעתי חובת התראה לפני קנייה, לא כל אחד שבא לקנות טלויזיה חדשה הוא עושה מחקרים והשוואות, רוב הציבור הולך לחנות בוחר במקום וחוזר הביתה

תחשוב על זה

כמו כן לא צריך עו״ד
תנסח מכתב בו אתה מסביר את הבעיה,
ותאיים שאם לא תמצאו פתרון תפנה לתקשרת
או ערכאות משפטיות, אני דיי בטוח שהם יגיעו איתך להבנות
כי אם זה ייצא החוצה זה יצור נזק רב לסמליין, שלא נדבר על
עילה לתביעה ייצוגית, אין בכוח הצרכן לבדוק הכל !
אם יש תקלה חובת התראה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
בוננזה
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Oct 12, 2009
הבעות תודה: 50
מספר הודעות: 614

 #113  נשלח: ב' 03/12/2018 21:45

nir11
·
שאלה, ניסית לשחק קצת עם הגדרות טכנאי? למשל לכבות לגמרי את ה-local dimming ?
בלינקים הבאים יש מדריך כיצד להיכנס לתפריט טכנאי וכיצד לבטל את ה-LD.


| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ice2k
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 31, 2005

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 15
מספר הודעות: 458

 #114  נשלח: ב' 03/12/2018 23:20

oz007 כתב:
ממש לא מלגלג, אני חושב שהיבואן חייב לידע את הקונים בדרך זאת או אחרת שהמוצר לא מותאם לקהל הישראלי !

אינני חושב שזה לגמריי אשמתך, זאת תקלה נדירה, שלדעתי חובת התראה לפני קנייה, לא כל אחד שבא לקנות טלויזיה חדשה הוא עושה מחקרים והשוואות, רוב הציבור הולך לחנות בוחר במקום וחוזר הביתה

תחשוב על זה

כמו כן לא צריך עו״ד
תנסח מכתב בו אתה מסביר את הבעיה,
ותאיים שאם לא תמצאו פתרון תפנה לתקשרת
או ערכאות משפטיות, אני דיי בטוח שהם יגיעו איתך להבנות
כי אם זה ייצא החוצה זה יצור נזק רב לסמליין, שלא נדבר על
עילה לתביעה ייצוגית, אין בכוח הצרכן לבדוק הכל !
אם יש תקלה חובת התראה


מה הפלא ששונאים אותנו בעולם, 20% מאיתנו מתלוננים בצורה חסרת פרופורציות למציאות, וכידוע "20% מהאנשים עושים 80% מהרעש". אני אוהב אותך עוז, אבל מה שרשמת גובל בביזוי בית המשפט ובזבוז משאבי המערכת המשפטית בישראל. "כידוע", "בשוק הישראלי" כל בן אדם שני משקיע לפחות 10 שעות בשבוע בצפייה בנטפליקס, או אם נדייק כל בן אדם 16, כשסצנות כהות הן אולי 2.7% מהתוכן. בקיצור "השוק הישראלי"... מזל שאנחנו אוהבים שוקולד וסוגדים לעורכי דין... שיהיה לנו בהצלחה..

_________________
Nad L70 + Triangle Titus 202 + Velodyne CHT 8R + Epson 8350 - Full HD
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oz007
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 31, 2008
הבעות תודה: 20
מספר הודעות: 246

 #115  נשלח: ג' 04/12/2018 2:01

ice2k
·
טלוויזיה לרוב זה השקעה לזמן ארוך, התכנים רק יגדלו
ותכני ה HDR רק יתפסו נפח גדול יותר וזה יקרה מהר
ואז בעצם הבעיה תגדל לבעלי המכשירים

ההצעה שלי לפותח השרשור היתה, לכתוב מכתב
אולטימטום, אולי זה יכול לעזור לו, להפחיד קצת את היבואן,
אולי הם יגיעו להבנות, אם היבואן יבחר לזלזל ברוכשים,
שידע שאפשר לנקוט בהליכים, מערכת המשפט וגם התקשרת
תמיד באה לטובת הצרכן, לכן אני בטוח כל אחד שסובל מהבעיה,
שיכתוב מכתב זה ייסגר הרבה לפני הגעה לתקשרת או בתי משפט
מצד היבואן - הוא יעדיף למצוא איתכם פתרון

רק מנסה לעזור
😀
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
nir11
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 21, 2007
הבעות תודה: 102
מספר הודעות: 2186

 #116  נשלח: ג' 04/12/2018 10:42

בוננזה


אין לי כוונות להכנס לתפריט טכנאי. ממה שהבנתי משחק שם עלול להרוס את המסך.
·
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
granx
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 26, 2005
הבעות תודה: 6
מספר הודעות: 66

 #117  נשלח: ג' 04/12/2018 15:07

oz007
·

אני פותח השרשור המקורי. אם קראת את 100+ ההודעות בשרשור הזה אז אתה יודע שכבר שדרגתי ל Q9 שגם בה יש תופעה דומה אך בצורה פחות משמעותית ומבחינתי מקובל.
מול היבואן פעלתי בגישה חיובית, לא באתי באיומים, אלא ביקשתי שיבינו את עמדתי ושאני לא מסוגל לצפות בתוכן HDR במסך הזה. להפתעתי הביעו הבנה והציעו לי זיכוי מלא תמורת רכישת כל דגם אחר, גם פחות יקר. כל זה קרה בטווח של 30 יום מהקניה. החזר כספי מלא לא היה אופציה, אבל גם לא ניסיתי למצות את האופציה הזו עד הסוף.
הסיבה שאני עדיין פעיל ומגיב פה ובפורומים בחול היא בעיקר כדי להזהיר קונים חדשים וגם שאם יימצא פתרון כלשהו, אוכל אולי לממש גם ב Q9.
דעתי האישית היא כמו של nir11, זו בעיה מאוד חמורה במסך שמופיעה לא רק ב HDR (פשוט ב HDR היא הכי מורגשת) וסמסונג היתה צריכה לטפל בה כבר מזמן או לפחות להצהיר על הבאג. בשונה ממנו אני חושב שיש גבול עד כמה ניתן לצפות מקונה לבדוק את המסך מראש לפני קניה. את הבאג הזה כמעט אי אפשר היה לדעת מראש. אין סקירה רשמית אחת שמתארת את ההתנהגות הזו.

אייל
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
בוננזה
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Oct 12, 2009
הבעות תודה: 50
מספר הודעות: 614

 #118  נשלח: ג' 04/12/2018 15:40

nir11 כתב:
@בוננזה


אין לי כוונות להכנס לתפריט טכנאי. ממה שהבנתי משחק שם עלול להרוס את המסך.
·


·
א. ישנם המון מדריכים ברשת כיצד לעשות זאת כך שהסיכון לטעות קטן מאוד. אין לך יותר מידי מה לשחק, סה"כ לשנות הגדרה אחת ולראות אל היא השפיעה.
ב. תמיד מומלץ לצלם את המסך לפני השינוי בכדי שתוכל לחזור אחורה אם צריך.
ג. למה יש אחריות...

אני במקומך הייתי מנסה זאת בלי להסס, בעיקר כשאתה מצהיר שהבעיה אצלך כל כך ניכרת עד כדי שזה הורס לך את חווית הצפיה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tzadka11
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 09, 2011
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 64

 #119  נשלח: ד' 05/12/2018 11:50

פניתי לנטפליקס שיוסיפו את האפשרות לשינוי צבע הכתוביות בעברית, להבנתי משפר את המצב. רצו לקבל ממנו וידאו של הבעיה מהטלוויזיה שלי NU8000 שאין לי אפשרות לעשות בקלות. מישהו מכם יוכל לפנות אליהם בבקשה כזאת?

הבנתי שכתוביות בצבע צהוב מורידות את עוצמת ההבהרה של המסך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1353
מספר הודעות: 12099

 #120  נשלח: ד' 05/12/2018 12:39

בוננזה
·
ג) רק ש... אחריות לא מכסה משחקים בתפריט טכנאי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht