מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


זהו ! הפסקתי לעבוד עם דואר ישראל .כנסו ועשו מה שאני עשיתי .


עמוד 2 מתוך 4
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
mp3lll
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Sep 26, 2007
הבעות תודה: 1038
מספר הודעות: 20615

 #16  נשלח: ב' 25/03/2019 21:28

איינשטיין כתב:
גם אני... ולדעתי בשנים האחרונות מדובר במאות משלוחים


·כנל

גם מעלי בנגוד וחבריו
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shlomis1zzz
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2018
הבעות תודה: 108
מספר הודעות: 1199

 #17  נשלח: ב' 25/03/2019 22:45

טוב ...
הבטחתי לספר את סיפורי העצוב בכך שדואר ישראל גונבת את המשלוחים שלי.
אין מענה אין למי לפנות .
אז שיחפשו מי ינענע אותם !
הזמנתי מוצר מאמאזון באוקטובר, ושילמתי עליו כ 350 שקל .
הייתי אמור לקבל זאת עד פתח הבית שלי . (למקום עבודתי)
אך לא יצרו קשר שהחבילה בארץ , לא סימסו , לא השאירו פתק רשום , ולא כלום !
עוברת לה תקופת ההמתנה ואני מתכתב עם השולח , לטענתו זה בארץ אך מכוון שלא הייתי במקום שקר וכזב !!!!!!
, הוחלט לשלוח זאת לסניף הדואר בטיז א נבי .
הלו? דואר ישראל הנכבדים (ממש)....
אין לי זמן לאסוף תמוצר , שילמתי עד פתח הבית , אז תתנו לי מה מגיע לי .
לא הגעתי לסניף לאסוף תמוצר מפאת הזמן כפי שציינתי .
וכתבתי למוכר שיזכה אותי .
קיבלתי זיכוי , והחבילה חזרה לשולח - באמת שאין לי מושג .
הזמנתי שוב פעם שניה מאמאזון מאותו המוכר אותו הפריט בנובמבר ....
לא יצרו קשר שהחבילה בארץ , לא סימסו , לא השאירו פתק רשום , ולא כלום !
אותו גלגל... טענו שלא הייתי בעבודה , ואתם יודעים כבר...
קיבלתי זיכוי מהמוכר לאחר הפעלת לחץ מצידי.
בפעם השלישית הוזמנה החבילה בדצמבר מאי ביי -שוב מאותו מוכר. שם דאגתי לשנות לכתובת אחרת . לבית שלי !
שם היה את הביטוח של פיי פאל.
כאן החלטתי לעקוב אחרי הפריט בריפרוף ...
אתר דואר ישראל נכתב ככה:
05/01/2019 "נשלח מסרון לנמען" - שקר וכזב !!!
14/01/2019 "לא נדרש בידי הנמען ויוחזר לשולח"
20/1/19 "נוכח מידותיו/משקלו הושארה הודעה והפריט יועבר למסירה ביחידת הדואר"
הגעתי ליחידת הדואר עם מספר המדף ששלפתי מתוך אתר דואר ישראל .
ותנחשו מה הפריט לא שם , הנציג הפנה אותי לעבר 4 שקים לבנים וציין חפש שם .
הפכתי את השקים במשך חצי שעה ותנחשו מה הפריט לא שם .
רותח מעצבים עזבתי את הסניף .
וניגשתי לכתוב למוכר שיזכה אותי.
הפעם הוא סרב .
פתחתי תביעה לפייפאל - לבסוף הכריעו לטובת המוכר .
שוחחתי עם הדואר שאני רוצה את החבילה שלי או שיזכו אותי .
הם ציינו שאשוחח עם המוכר ושיבקש שיפתחו חקירה מול מינהלת הדואר .
חזרתי למוכר וביקשתי ממנו לעשות זאת - אך הוא אינו עונה לי . יש מצב שחסם אותי .
חזרתי שוב לדואר לשיחה עם המתנה של שעה וציינתי להם שלא ניתן להשיגו .
ואני רוצה את הכסף או הפריט .
אמרו לי שפתחו חקירה ויחזרו תוך 5 ימים אליי עם תשובה .
במקביל כתבתי מייל לשירות לקוחות על רמת הדשירות הירודה .
ולאחר 5 ימים ....מה קרה ???
לא דובים ולא יער !
ליתר דיוק אני חודשים אחרי ועד עכשיו לא יצרו איתי קשר .
בדואר עובדים נוכלים ! ! !, שגונבים לי תחבילות .
אני איתכם סיימתי.
יש אלוהים שתן כל אחד מה מגיע לו .



פרופיל | שלח הודעה | חפש
Aviv943 (אביב)
ht-friend
ht-friend

הצטרף בתאריך:
  Apr 22, 2011

מיקום: ראשון לציון
הבעות תודה: 40
מספר הודעות: 535

 #18  נשלח: ב' 25/03/2019 23:45

בוא אני אעשה לך סדר.
כשאתה מזמין מאמזון אחד משלושת הדברים הבאים קורים:
1. sold and fulfilled by amazon - אמזון עצמם כגוף היא המוכרת של המוצר ואחראית לספק לך אותו.
2. sold by XYZ and fulfilled by amazon - אמזון אחראית לכל אחזקת והספקת המוצר מהמחסנים שלהם עד אליך, גם שירות הלקוחות הוא דרכם.
3. sold by XYZ - כאן המוכר הוא גם מספק המוצר ולכן הוא אחראי גם על שירות הלקוחות.

לפי הסיפור שלך, אתה הזמנת בדרך מספר 3. בדרך הזאת- המשלוח יגיע דרך דואר ישראל המוכר והידוע לשמצה, והוא שונה מדואר השליחים עליו אנחנו מדברים.
זאת אינה הדרך המומלצת להזמין מאמזון, ולמעשה אתה רק משתמש באתר של אמזון אבל ולהם אין כל קשר למוצר (יש אפילו מצבים בהם המוצרים נשלחים ישירות מסין אליך- שתבין עד כמה אין להם קשר למוצר).

אם תזמין בדרך הזאת, או שתזמין מאיביי, או שתזמין מעליאקספרס או מכל אתר אחר, סבירות גבוהה ביותר שהמוצר ישלח דרך דואר ישראל ומזה אפשר להמנע.
לפני שאתה זורק לכל הרוחות את אמזון, נסה להזמין מוצר דרך אחת מהדרכים האחרות.
מבטיח לך שתגלה שירות ברמה גבוהה מאוד ואפילו דואר ישראל יהיה למעשה דואר שליחים שהוא שונה לגמרי ממה שאתה מכיר.
(1) הבעות תודה: shlomis1zzz
פרופיל | שלח הודעה | חפש
vivi
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2009

מיקום: ירושלים
הבעות תודה: 320
מספר הודעות: 2722

 #19  נשלח: ג' 26/03/2019 0:14

נשמע מבאס. הלך הכסף.
להבא:
1. תבדוק שהנייד שלך מעודכן באמזון \ איביי וגם בדואר ישראל, תתקשר אליהם ותוודא שהמספר מעודכן או תבין מהם איך אפשר להיות בטוחים שתקבל סמס.
2. אל תזמין למקום העבודה, אף אחד לא יחפש ויעבור במשרדים או ישאל בקבלה איפה אתה נמצא, שליח יגיע עד למקום העבודה ויסמן שלא היית.

_________________
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |
(1) הבעות תודה: shlomis1zzz
פרופיל | שלח הודעה | חפש
movieman
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2011
הבעות תודה: 348
מספר הודעות: 4510

 #20  נשלח: ג' 26/03/2019 18:47

BarDar כתב:
אני איתך! סיימתי עם חברת חשמל והשטויות שלהם.
עברתי לסוללות נטענות שאני טוען בעבודה, אפילו חוסך כסף ככה
·


הרגת אותי מצחוק ...

אגב - בבית הבא שלי - גג סולארי .. המחירים היום ברצפה והכסף של ההשקעה חוזר בתוך כ-6 וחצי שנים ... נכון להיום

לצערי גם לי קרה מקרה שהזמנתי מוצר בארץ בתוספת מחיר עבור שליח עד אלי וקיבלתי פתאום מסרון - לא היית בבית ולכן החבילה מועברת לשירות הדואר המקומי.

זה לצערי השירות בארץ.

לעומת זאת באמזון השירות מעולה !!!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shlomis1zzz
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2018
הבעות תודה: 108
מספר הודעות: 1199

 #21  נשלח: ג' 26/03/2019 22:49

Aviv943 כתב:
בוא אני אעשה לך סדר.
כשאתה מזמין מאמזון אחד משלושת הדברים הבאים קורים:
1. sold and fulfilled by amazon - אמזון עצמם כגוף היא המוכרת של המוצר ואחראית לספק לך אותו.
2. sold by XYZ and fulfilled by amazon - אמזון אחראית לכל אחזקת והספקת המוצר מהמחסנים שלהם עד אליך, גם שירות הלקוחות הוא דרכם.
3. sold by XYZ - כאן המוכר הוא גם מספק המוצר ולכן הוא אחראי גם על שירות הלקוחות.

לפי הסיפור שלך, אתה הזמנת בדרך מספר 3. בדרך הזאת- המשלוח יגיע דרך דואר ישראל המוכר והידוע לשמצה, והוא שונה מדואר השליחים עליו אנחנו מדברים.
זאת אינה הדרך המומלצת להזמין מאמזון, ולמעשה אתה רק משתמש באתר של אמזון אבל ולהם אין כל קשר למוצר (יש אפילו מצבים בהם המוצרים נשלחים ישירות מסין אליך- שתבין עד כמה אין להם קשר למוצר).

אם תזמין בדרך הזאת, או שתזמין מאיביי, או שתזמין מעליאקספרס או מכל אתר אחר, סבירות גבוהה ביותר שהמוצר ישלח דרך דואר ישראל ומזה אפשר להמנע.
לפני שאתה זורק לכל הרוחות את אמזון, נסה להזמין מוצר דרך אחת מהדרכים האחרות.
מבטיח לך שתגלה שירות ברמה גבוהה מאוד ואפילו דואר ישראל יהיה למעשה דואר שליחים שהוא שונה לגמרי ממה שאתה מכיר.


היי,
אז אם יש מוצר שבה ישנה רק את השיטה השלישית שציינת ...
אז להמנע מרכישה .
הבנתי נכון ?
אין לי תלונות על אמאזון , והם יותר מנהדרים . עזרו לי כמה פעמים .
מה שבארצנו הקטנטונת לא יעשו גם בעוד 10 שנה .
התלונות הן על דואר ישראל שגונב את הצרכנים .
ברוך השם יש מתחרים כמו DHL ולא חסר ... שנוגסות בעוגה ומייצרות תחרות .
דואר ישראל חייבת לקבל את המגיע לה .
עד שלא יקום לקוח וינקנק להם תצורה , הם ימשיכו לגנוב מהלקוחות .
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shlomis1zzz
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2018
הבעות תודה: 108
מספר הודעות: 1199

 #22  נשלח: ג' 26/03/2019 22:50

vivi כתב:
נשמע מבאס. הלך הכסף.
להבא:
1. תבדוק שהנייד שלך מעודכן באמזון \ איביי וגם בדואר ישראל, תתקשר אליהם ותוודא שהמספר מעודכן או תבין מהם איך אפשר להיות בטוחים שתקבל סמס.
2. אל תזמין למקום העבודה, אף אחד לא יחפש ויעבור במשרדים או ישאל בקבלה איפה אתה נמצא, שליח יגיע עד למקום העבודה ויסמן שלא היית.


זה מקום עבודה של 10 איש . (אני במקרה בקבלה עם 2 נוספים ) כך שאין מצב שזה מתפספס ...
תודה ...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ziv_r (זיו)
ht-friend
ht-friend


הצטרף בתאריך:
  Jan 05, 2005
הבעות תודה: 4155
מספר הודעות: 39197

 #23  נשלח: ג' 26/03/2019 23:01

movieman כתב:
אגב - בבית הבא שלי - גג סולארי .. המחירים היום ברצפה והכסף של ההשקעה חוזר בתוך כ-6 וחצי שנים ... נכון להיום

אני יודע שזה לא כל כך קשור לשרשור, אבל תשים לב לכמות החשמל המיוצרת על ידי היחידה לעומת הצריכה החודשית (מכפלות של עשרות ולפעמים מאות). גם אם תחזיר את ההשקעה עוד 6 שנים לפי החישוב של החברה המשווקת בארץ, אתה באמת מסוגל לחשוב כל כך רחוק? אתה בטוח תשאר בדירה לאורך התקופה? החברה באמת תהיה קיימת לאורך כל התקופה הזאת עבור שירות?

כל תקלה תעלה את זמן ההחזר בעוד כמה שנים (ו- 6 שנים זוהי תקופה ארוכה בשביל להיות בטוח שאין תקלות) והכי חשוב, זה באמת שווה את ההשקעה הגדולה בזמן שאתה תצטרך לעשות כיום ובהמשך עם התפעול\תקלות\כל מה שאנשי המכירות לא סיפרו לך על הפתרון?

סתם מחשבות שלי 🙂
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mp3lll
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Sep 26, 2007
הבעות תודה: 1038
מספר הודעות: 20615

 #24  נשלח: ג' 26/03/2019 23:08

פתחתי תביעה לפייפאל - לבסוף הכריעו לטובת המוכר .

משהו לא תקין בתחביר של אמזון ופאיפאל

_________________
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shaby
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 16, 2011

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 57
מספר הודעות: 2058

 #25  נשלח: ד' 27/03/2019 0:00

ציטוט:
ניגשתי לכתוב למוכר שיזכה אותי.
הפעם הוא סרב .
פתחתי תביעה לפייפאל - לבסוף הכריעו לטובת המוכר .
חזרתי למוכר וביקשתי ממנו לעשות זאת - אך הוא אינו עונה לי . יש מצב שחסם אותי .


מצער לשמוע על כך ומצטער בשבילך על המקרה המצער הזה.
אולם, אין מה לבוא למוכר/חנות בשום טענה או תלונה.
הוא שלח לך על חשבונו 3 פעמים (פעמיים דרך החנות באמזון ופעם שלישית דרך החנות באיביי).
דואר ישראל איום ונורא...אך זה לא אשמת המוכר.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
yonyz
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 11, 2008
הבעות תודה: 147
מספר הודעות: 1894

 #26  נשלח: ד' 27/03/2019 0:02

mp3lll
·

הוא דיבר על הפעם השלישית שהוא הזמין את המוצר, הפעם דרך איביי.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shlomis1zzz
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2018
הבעות תודה: 108
מספר הודעות: 1199

 #27  נשלח: ד' 27/03/2019 9:57

המוצר הזה קיים רק למוכר ספציפי.
אין אותו למוכרים נוספים.
ולכןהייתי חייב להזמין רק ממנו.
אני יודע שהמוכר לא אשם.
אך אני כועס עליו שהוא אינו משתף פעולה ונותן את הסכמתו לפתיחת חקירה במינהל הדואר.
זה מה שאמרו לי בדואר ישראל ורק כך אקבל את הכסף בחזרה. אולם כמו שאני רואה קצת מעבר ...
גם אם אשיג את אישורו לפתיחת חקירה , לא יהיה לי עם מי לדבר , שכן 3 מיילים והודעה האתר שלהם לא הניבו פרי.
זה כמו לזרוק חכה למיים שאין בהם דגים.
אף אחד לא יחזור אף אחד לא יתנצל ויחזיר ללקוחות את החבילות שהם גונבים או את הכסף .
בורא עולם ימצא איתם את הדין !
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ziv_r (זיו)
ht-friend
ht-friend


הצטרף בתאריך:
  Jan 05, 2005
הבעות תודה: 4155
מספר הודעות: 39197

 #28  נשלח: ד' 27/03/2019 10:05

shlomis1zzz,
אתה לא הלקוח של דואר ישראל כי אתה הנמען של החבילה, לכן אין לך אימרה בנושא.
המוכר לא חייב לפתוח תלונה בצד שלו מכיוון שהוא כבר קיבל את הכסף שלו חזרה.

עם כמה שזה קשה, תנסה לראות את הנושא מנקודת מבט אובייקטיבית.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Aviv943 (אביב)
ht-friend
ht-friend

הצטרף בתאריך:
  Apr 22, 2011

מיקום: ראשון לציון
הבעות תודה: 40
מספר הודעות: 535

 #29  נשלח: ד' 27/03/2019 17:45

shlomis1zzz כתב:

ציטוט:
...


היי,
אז אם יש מוצר שבה ישנה רק את השיטה השלישית שציינת ...
אז להמנע מרכישה .
הבנתי נכון ?
אין לי תלונות על אמאזון , והם יותר מנהדרים . עזרו לי כמה פעמים .
מה שבארצנו הקטנטונת לא יעשו גם בעוד 10 שנה .
התלונות הן על דואר ישראל שגונב את הצרכנים .
ברוך השם יש מתחרים כמו DHL ולא חסר ... שנוגסות בעוגה ומייצרות תחרות .
דואר ישראל חייבת לקבל את המגיע לה .
עד שלא יקום לקוח וינקנק להם תצורה , הם ימשיכו לגנוב מהלקוחות .


חד משמעית להמנע.
תחפש באתרי אמזון אחרים, אולי אפילו בארץ.
בגלל דואר ישראל הכלל שלי הוא לקנות מאמזון בדרכים 1 או 2 שהצגתי, או לחפש בארץ.
אין הבדל מבחינתך אם אתה קונה בדרך 1 או 2, השירות אותו שירות ואמזון אחראיים על המשלוח ועל ההספקה התקינה.
(1) הבעות תודה: shlomis1zzz
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Arie10 (Arie N)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 20, 2015
הבעות תודה: 78
מספר הודעות: 907

 #30  נשלח: ד' 27/03/2019 22:31

נכון !
אל תדלק גם...תעבור לסוס וכרכרה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht