שוק התקשורת כמרקחה: הוט משיקה קצב גלישה של חצי ג'יגה בפריסה ארצי
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75316
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
בתכלס שום דבר. אם אין לך גישה לIPV6 אתה לא מפסיד משהו.
זה רק לעתיד הרחוק שאתרים יתחילו להשתמש בכתובות IPV6 כי אזלו הכתובות IPV4.
https://he.wikipedia.org/wiki/IPv6
זה רק לעתיד הרחוק שאתרים יתחילו להשתמש בכתובות IPV6 כי אזלו הכתובות IPV4.
https://he.wikipedia.org/wiki/IPv6
·ALFRED3 כתב: מה זה נותן בפועל IPV6 ?
·...
ב-IPv6 אין מחסור בכתובות, ולכן מה שאמור לקרות זה שאתה מקבל טווח שלם של כתובות אינטרנט והראוטר שלך יחלק אותם לכל המכשירים הביתיים וכבר בכלל לא צריך את כל הנושא של NAT (פתיחת פורט כבר לא תהיה הפניית הפורט למכונה מסוימת אלא פשוט איפשור הגישה הרלוונטית ב-firewall של הראוטר ואפשר יהיה לחשוף מספר שירותים על אותו הפורט ממכונות שונות ברשת הפנימית).
אני לא בטוח האם הוטנט באמת נותנים טווח של כתובות IPv6 וגם לא עד כמה ציוד זה או אחר או הוטבוקס זה או אחר תומך בכל הדברים האילו.
בנוסף יש גם את הבעיה שגם אם למחשב שלך בבית יש כתובות IPv6 אמיתית אבל אתה רוצה לפנות אליו מנגיד בית קפה שם אין תמיכה ב-IPv6 אז זה לא ממש עוזר לך.
במוקדם או מאוחר אין ספק ש-IPv6 יבשיל גם מבחינת התמיכה בו מכל מקום וגם מבחינת התמיכה של ציוד (כנראה יותר במאוחר מבמוקדם אבל לאט לאט מתקדמים לשם).
אם זה מעניין אותך תחפש בגוגל על "IPv6 prefix delegation" ותמשיך משם.
מישהו אולי יוכל לאשר או להכחיש האם הוטנט עושים prefix delegation ואם כן מה ההגדרות שלו (prefix length והאם משתמשים ב-SLAAC או DHCPv6)?
@haipbm
·
מהירות בהחלט קשורה לספק כי כל התעבורה שלך (כולל בדיקת מהירות) מנותבת דבר ראשון דרך הספק. באופן תקין מהירות מול שרת בדיקת מהירות של הספק עצמו נותנת את המהירות של התשתית (אנחנו מניחים שלפחות בין הספק לשרת בדיקת המהירות שלו עצמו אין צוואר בקבוק). בדיקת מהירות מול שרתים אחרים בארץ ובחו"ל זה לפי הרוחב פס של הספק לשרתים האילו (לדוגמא אם היית מקבל תוצאה כמו שקיבלת מול שרת בדיקת מהירות בארה"ב אני לא חושב שהיית ישר חושב שהבעיה בתשתית של הוט).
אני רואה שכבר עשית בדיקת מהירות גם ישירות מול השרת של אקספון ולכן סביר להניח שמשהו לא תקין אצלך. עכשיו השאלה איפה. בעולם אידאלי פשוט היית פונה לתמיכה הטכנית של הוט ו/או אקספון ושהם ישבירו את הראש. אתה כמובן מוזמן לנסות את זה אם עדיין לא ניסית, אולי הם יפתיעו (לפחות אותי).
הציעו לך הצעה הגיונית של לנסות את השילוב של הוט + הוטנט כי זה השילוב שעובד הכי טוב. אתה יכול לדוגמא לחפש פה בפורום על הבעיות שצצות כל כמה חודשים עם השילוב של הוט + בזב"ל. האם זה אשמה של הוט או של הספק? אנחנו לא באמת יודעים אבל מה שכן יודעים זה שתמיד השילוב של הוט + הוטנט הכי פחות בעייתי. אפילו אם זה לא פותר את הבעיה, יהיה לך יותר קל לקבל שירות מהוט בשילוב הזה (לא יוכלו לזרוק את הבעיה על אקספון).
ככה או ככה בהצלחה לך.
·
מהירות בהחלט קשורה לספק כי כל התעבורה שלך (כולל בדיקת מהירות) מנותבת דבר ראשון דרך הספק. באופן תקין מהירות מול שרת בדיקת מהירות של הספק עצמו נותנת את המהירות של התשתית (אנחנו מניחים שלפחות בין הספק לשרת בדיקת המהירות שלו עצמו אין צוואר בקבוק). בדיקת מהירות מול שרתים אחרים בארץ ובחו"ל זה לפי הרוחב פס של הספק לשרתים האילו (לדוגמא אם היית מקבל תוצאה כמו שקיבלת מול שרת בדיקת מהירות בארה"ב אני לא חושב שהיית ישר חושב שהבעיה בתשתית של הוט).
אני רואה שכבר עשית בדיקת מהירות גם ישירות מול השרת של אקספון ולכן סביר להניח שמשהו לא תקין אצלך. עכשיו השאלה איפה. בעולם אידאלי פשוט היית פונה לתמיכה הטכנית של הוט ו/או אקספון ושהם ישבירו את הראש. אתה כמובן מוזמן לנסות את זה אם עדיין לא ניסית, אולי הם יפתיעו (לפחות אותי).
הציעו לך הצעה הגיונית של לנסות את השילוב של הוט + הוטנט כי זה השילוב שעובד הכי טוב. אתה יכול לדוגמא לחפש פה בפורום על הבעיות שצצות כל כמה חודשים עם השילוב של הוט + בזב"ל. האם זה אשמה של הוט או של הספק? אנחנו לא באמת יודעים אבל מה שכן יודעים זה שתמיד השילוב של הוט + הוטנט הכי פחות בעייתי. אפילו אם זה לא פותר את הבעיה, יהיה לך יותר קל לקבל שירות מהוט בשילוב הזה (לא יוכלו לזרוק את הבעיה על אקספון).
ככה או ככה בהצלחה לך.
@haipbm
·
אוקי זה כבר טיעון הרבה יותר הגיוני. אישית עדיין הייתי חוזר להוטנט, גם כי הם שילוב יותר הגיוני עם הוט וגם כי זה יכול להקל על קבלת תמיכה מהוט. אחרי זה צריך למצוא את הדרך ללחוץ על הוט שיבדקו לעומק את הבעיה אצלך. הייתי מנסה להשיג מייל שאפשר לפרט את כל הפרטים של הבעיה ולבקש שיעבירו הלאה למחלקה המתאימה.
·
אוקי זה כבר טיעון הרבה יותר הגיוני. אישית עדיין הייתי חוזר להוטנט, גם כי הם שילוב יותר הגיוני עם הוט וגם כי זה יכול להקל על קבלת תמיכה מהוט. אחרי זה צריך למצוא את הדרך ללחוץ על הוט שיבדקו לעומק את הבעיה אצלך. הייתי מנסה להשיג מייל שאפשר לפרט את כל הפרטים של הבעיה ולבקש שיעבירו הלאה למחלקה המתאימה.
- uh99
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3783
- הצטרף: אוגוסט 2010
- נתן תודות: 1147 פעמים
- קיבל תודות: 187 פעמים
·פניה ישירה למנהלי השירות בהצלחהeran405 כתב:@haipbm
·
אוקי זה כבר טיעון הרבה יותר הגיוני. אישית עדיין הייתי חוזר להוטנט, גם כי הם שילוב יותר הגיוני עם הוט וגם כי זה יכול להקל על קבלת תמיכה מהוט. אחרי זה צריך למצוא את הדרך ללחוץ על הוט שיבדקו לעומק את הבעיה אצלך. הייתי מנסה להשיג מייל שאפשר לפרט את כל הפרטים של הבעיה ולבקש שיעבירו הלאה למחלקה המתאימה....
- uh99
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3783
- הצטרף: אוגוסט 2010
- נתן תודות: 1147 פעמים
- קיבל תודות: 187 פעמים
כתבה נוספת באותו נושא : הוט מציעה חבילה של 500M ללקוחות פרטיים
מעניין שלא הוזכר בכתבה זו בכלל הנושא של שוק הסיטונאי על גבי התשתית הוט
ולא צוּיַּן מדוע האיגוד האינטרנט לא מערוב בכל התהליך הזה לטובת הצרכנים הפרטיים
ולא נכתב שמשרד התקשורת אינו מערוב בכלל בכל התהליך הזה למרות שזו חובת על-פי חוק :(W)
מעניין שלא הוזכר בכתבה זו בכלל הנושא של שוק הסיטונאי על גבי התשתית הוט
ולא צוּיַּן מדוע האיגוד האינטרנט לא מערוב בכל התהליך הזה לטובת הצרכנים הפרטיים
ולא נכתב שמשרד התקשורת אינו מערוב בכלל בכל התהליך הזה למרות שזו חובת על-פי חוק :(W)