שירות של י.ח בושה !

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
netangor (פותח השרשור)
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 41
הצטרף: פברואר 2017
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

שירות של י.ח בושה !

נושא שלא נקרא #1 

ברושתי מסך OLED c6y 65 עשה רק 3500 שעות ונצרב
הפנאל שהיה ברשותי היה נקי ואחיד
הציאו לי את הc8 בבדיקה שהרצתי עליה הפנאל שלה סובל מאי אחידות
קשות ,יש לציין שאת כול הסרטים והסדרות שלי רואה בחדר חשוך וזה מאוד מפריע
לי יש ברשותי עוד מסך c8 והוצאה עליו בדיקה ליד טכנאי בשם יוסי
הפנאל יצא נקי יש לציין שזאת הטלוזיה של אחי
הוסבר לח י על הפגם הזה לטעת ח.י הם לא רואים תקלה ולא מוכנים לעשות שום דבר בנוגע לזה
טלוזיה שעלת לי 18 אלף שקל שהולכת אחרי שנתיים לא מספיק לוקחים לי את הכעור
מביאים לי טלוויזיה עם פנאל נחות בושה,בכול מקום אני יכתוב את הסיפור שלי
י.ח יש לכם טעות שאני הולך פה לוותר מכתב התביעה בדרך אליכם

תמונה של הc8

shay820
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2115
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: אבן יהודה
נתן תודות: 231 פעמים
קיבל תודות: 75 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

אי אחידות זו לא בעיה של כל הפאנלים האלו ?

netangor (פותח השרשור)
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 41
הצטרף: פברואר 2017
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #3 

לא שאני קניתי את ה c6 הפנאל נקי היה מיצידי אמרתי להם לא רוצה להחליף שיתקנו אני מאוד אוהב את הטלוזיה שלי
ויש לנו המישפחה c8 עם פנאל נקי גם
18 אלף שהלכו בשנתיים גם מוותר על הכעור וגם מתפשר על פנאל נחות
עוד רוצים שאחתום על טופס ויתור טענות , על מה שמביאים לי
טלויזיה נחותה פשוט בושה

mescaline
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1879
הצטרף: ספטמבר 2018
נתן תודות: 57 פעמים
קיבל תודות: 143 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

איזו בדיקה זו ? איך מריצים?

netangor (פותח השרשור)
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 41
הצטרף: פברואר 2017
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #5 



זאת הבדיקה

Crossover-Shop
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 745
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 111 פעמים
קיבל תודות: 227 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

חבל על העצבים

אם זה מסך חדש מקופסא אתה חייב להריץ אותו כדי שיקבל רמת אחידות גבוהה יותר

אומנם מה שרואים בצד ימין של המסך בהחלט חריג אני בטוח שהם יטפלו בזה כראוי שתעלה את הטענה לבעיה בצורה יותר מקצועית

תייצר מייל מסודר
עם כמה תמונות נוספות - ותסמן את האזור הימני של המסך
תבקש מהם אישור להחלפה במידה והבעיה לא נפתרת אחרי הרצה מסודרת של כחודש

בגלל שמדובר בחומר אורגני - ישנם שינויים ברמת האחידות של המסך במהלך תקופת השימוש ואת זה אני רואה בשטח כבר שלוש שנים

למרות שאני מציין שוב - הפסים בצד ימין בהחלט חורגים מהסטנדרט.
חנות מתמחה קרוסאובר
אלנבי 128 תל אביב
03-5604600
הפייסבוק שלנו!

netangor (פותח השרשור)
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 41
הצטרף: פברואר 2017
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #7 

@Crossover-Shop
·
דברתי עם כולם הם מתנערים מאחריות אני ייודע שצריך להריץ אבל זה לא סדנדרטי
יש לי בבית 3 טלויזיות OLED אז אני מבין יודע
ההצעה שלהם היא כזאתי בוא תחתום טופס ויתור טענות תקבל מסך
איזה מסך ? אנחנו לא אחרים אחיד לא אחיד פיקסל שרוף רוצה לקבל
תחתום ועם יש בעיה יותר גרועה תיתפוס בלמפה
רק מה שהם לא מבינים שאנחנו במדינת חוק וניתן לבית המשפט להחליט
18 אלף לא בא ברגל

Crossover-Shop
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 745
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 111 פעמים
קיבל תודות: 227 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

@netangor
·

ברור ואל לנו לזלזל בסכום שהושקע במסך הראשוני

אולי שווה לערב את החנות בה נרכש המסך? אולי הם יוכלו להציע פתרון או לעמוד על הפתרון הנכון מול ח.י בשימכם
חנות מתמחה קרוסאובר
אלנבי 128 תל אביב
03-5604600
הפייסבוק שלנו!

ambar
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1233
הצטרף: מרץ 2005
מיקום: כפר סבא
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 61 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

לא נראה לי שקיבלת מסך חדש, בגלל זה ה vertical banding החמורים האלה.
בספק אם היה חוסר אחידות כזה במסך חדש ניילונים (לא היה עובר בקרת איכות במפעל)

מציע לך לכתוב מכתב מסודר ומנומק בנושא
כמו כן שווה לפנות למני דהן, מנהל חווית לקוח בח.י ולנסות להגיע לפתרון דרכו
הכי חשוב, עם כל העצבים עדיף להתנהל בצורה עניינית עד כמה שאפשר להשאיר את האיומים לסוף

netangor (פותח השרשור)
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 41
הצטרף: פברואר 2017
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #10 

@ambar
על פניו ניראת חדשה אבל אין לי מושג שהרצתי את הבדיקה חשכו עניי
אני איתם הייתי בשיחות אין עם מי לדבר
מוכנים לשלוח עוד טלוויזיה אליי עם דפקת אבל ליפני זה בוא תחתום על כתב ויתור טענות
חוצפנים מדרגה ראשונה

חכם_חנוכה
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 788
הצטרף: אפריל 2005
נתן תודות: 94 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

מציע לך לפנות אליהם בצורה נעימה ולא בכעס
סבלתי מאותם בעיות וגם לי הוצע מסך חדש לאחר חתימה על כתב ויתור
הסכמתי בתנאי שאני מגיע למעבדה ובודק אותו שם
קיבלו אותי כראוי ופתחו לי מסך חדש מול העיניים והוא היה תקין לחלוטין
בפועל שלחו לי מסך אחר הביתה אבל גם תקין

evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 305 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

חתימה על כתב ויתור
...
מה זה הבולשיט הזה?
אם הם מספקים מסך חליפי עם בעיות אז הם חייבים להחליף אותו שוב, ואם זה שוב קורה להם אז הם חייבים להחליף אותו שוב ושוב ושוב עד שיגיעו למסך תקין, בלי צריבות, פסים או כל בעיה אחרת. אותו מני דהן שהוזכר פה התחייב על כך כאן בזמנו בפומבי כשהייתה לי תקלה עם המסך:

לגבי החשש שלך והתרגיל שהצגת - למה אתה תמיד הולך למקרי קצה? היום בפועל אין לנו שום נוהל שמונע את מה שציינת, ולכן כפי הנראה נכון לכרגע תוכל להחליף את אותו מסך 10 פעמים. אבל עקב הסוגייה שהעלית אולי באמת אנחנו נחשוב על נוהל שייגן על השירות הטוב שלנו מפני לקוחות קיצוניים באופן חריג.
...
https://www.hometheater.co.il/vp2749456#2749456

אני דווקא כן חושב שכדאי להתחיל עם התותחים הכבדים בצורת איום בתביעה והגשת התביעה ממש, אחרת לא יהיה להם שום תמריץ רציני לתת את השירות לו הם מחויבים.
יבואני מוצרי אלקטרונקה הם לא בני אדם שאתה יכול לדבר אל ליבם, הם ישויות א-מוסריות שפועלות למטרת רווח. לכן אם הם לא מזהים פגיעה פוטנציאלית ברווח שלהם עקב פניותך - לא תהיה להם שום סיבה ממשית ללכת לקראתך.
נערך לאחרונה על ידי evgenetic ב 25/06/2019 14:49, נערך פעם 1 בסך הכל.

Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1376
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 110 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

בעסה שה-vertical bands האלו עדיין קיימים.

movieman
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4676
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 42 פעמים
קיבל תודות: 364 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

חכם_חנוכה כתב:מציע לך לפנות אליהם בצורה נעימה ולא בכעס
סבלתי מאותם בעיות וגם לי הוצע מסך חדש לאחר חתימה על כתב ויתור
הסכמתי בתנאי שאני מגיע למעבדה ובודק אותו שם
קיבלו אותי כראוי ופתחו לי מסך חדש מול העיניים והוא היה תקין לחלוטין
בפועל שלחו לי מסך אחר הביתה אבל גם תקין
...
·

במידה ומה שאתה אומר הוא נכון ושהבנתי את דבריך - זה חמור ביותר מבחינתם של ח.י.
1. חתמת להם על כתב וויתור (אוקי-לא תוכל לתבוע אותם)
2. הלכת אליהם למעבדה כדי שיציגו בפניך מסך שבמידה והוא תקין/לטעמך - הם אמרו שישלחו לך אותו .
3. ראית כי אכן המסך תקין - ובסוף הם שלחו לך מסך אחר - כלומר הבטיחו מסך X ושלחו בפועל מסך Y ??
4. וזה שהסכמת לקבל אותו - האם זה אומר שהתפשרת עקב הסאגה הנ"ל ?

אתה בעצם טוען טענה מאוד חזקה/חמורה כנגדם - איך אתה יודע שזה אכן מסך שונה ??
האם רשמת את המס' הסידורי של המסך שבדקת שם וקיבלת מסך עם מס' אחר ?

אשמח לתגובה ולדעתי חבר'ה נוספים ירצו לדעת גם הם את הנ"ל .

shay820
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2115
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: אבן יהודה
נתן תודות: 231 פעמים
קיבל תודות: 75 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

ח.י המילה הראשונה שלהם מנסיון אישי זה כתב ויתור.
מייעץ לך לא לחתום.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”