ברושתי מסך OLED c6y 65 עשה רק 3500 שעות ונצרב
הפנאל שהיה ברשותי היה נקי ואחיד
הציאו לי את הc8 בבדיקה שהרצתי עליה הפנאל שלה סובל מאי אחידות
קשות ,יש לציין שאת כול הסרטים והסדרות שלי רואה בחדר חשוך וזה מאוד מפריע
לי יש ברשותי עוד מסך c8 והוצאה עליו בדיקה ליד טכנאי בשם יוסי
הפנאל יצא נקי יש לציין שזאת הטלוזיה של אחי
הוסבר לח י על הפגם הזה לטעת ח.י הם לא רואים תקלה ולא מוכנים לעשות שום דבר בנוגע לזה
טלוזיה שעלת לי 18 אלף שקל שהולכת אחרי שנתיים לא מספיק לוקחים לי את הכעור
מביאים לי טלוויזיה עם פנאל נחות בושה,בכול מקום אני יכתוב את הסיפור שלי
י.ח יש לכם טעות שאני הולך פה לוותר מכתב התביעה בדרך אליכם
תמונה של הc8
שירות של י.ח בושה !
- Crossover-Shop
- עוסק בתחום
- הודעות: 745
- הצטרף: יוני 2006
- נתן תודות: 111 פעמים
- קיבל תודות: 227 פעמים
חבל על העצבים
אם זה מסך חדש מקופסא אתה חייב להריץ אותו כדי שיקבל רמת אחידות גבוהה יותר
אומנם מה שרואים בצד ימין של המסך בהחלט חריג אני בטוח שהם יטפלו בזה כראוי שתעלה את הטענה לבעיה בצורה יותר מקצועית
תייצר מייל מסודר
עם כמה תמונות נוספות - ותסמן את האזור הימני של המסך
תבקש מהם אישור להחלפה במידה והבעיה לא נפתרת אחרי הרצה מסודרת של כחודש
בגלל שמדובר בחומר אורגני - ישנם שינויים ברמת האחידות של המסך במהלך תקופת השימוש ואת זה אני רואה בשטח כבר שלוש שנים
למרות שאני מציין שוב - הפסים בצד ימין בהחלט חורגים מהסטנדרט.
אם זה מסך חדש מקופסא אתה חייב להריץ אותו כדי שיקבל רמת אחידות גבוהה יותר
אומנם מה שרואים בצד ימין של המסך בהחלט חריג אני בטוח שהם יטפלו בזה כראוי שתעלה את הטענה לבעיה בצורה יותר מקצועית
תייצר מייל מסודר
עם כמה תמונות נוספות - ותסמן את האזור הימני של המסך
תבקש מהם אישור להחלפה במידה והבעיה לא נפתרת אחרי הרצה מסודרת של כחודש
בגלל שמדובר בחומר אורגני - ישנם שינויים ברמת האחידות של המסך במהלך תקופת השימוש ואת זה אני רואה בשטח כבר שלוש שנים
למרות שאני מציין שוב - הפסים בצד ימין בהחלט חורגים מהסטנדרט.
@Crossover-Shop
·
דברתי עם כולם הם מתנערים מאחריות אני ייודע שצריך להריץ אבל זה לא סדנדרטי
יש לי בבית 3 טלויזיות OLED אז אני מבין יודע
ההצעה שלהם היא כזאתי בוא תחתום טופס ויתור טענות תקבל מסך
איזה מסך ? אנחנו לא אחרים אחיד לא אחיד פיקסל שרוף רוצה לקבל
תחתום ועם יש בעיה יותר גרועה תיתפוס בלמפה
רק מה שהם לא מבינים שאנחנו במדינת חוק וניתן לבית המשפט להחליט
18 אלף לא בא ברגל
·
דברתי עם כולם הם מתנערים מאחריות אני ייודע שצריך להריץ אבל זה לא סדנדרטי
יש לי בבית 3 טלויזיות OLED אז אני מבין יודע
ההצעה שלהם היא כזאתי בוא תחתום טופס ויתור טענות תקבל מסך
איזה מסך ? אנחנו לא אחרים אחיד לא אחיד פיקסל שרוף רוצה לקבל
תחתום ועם יש בעיה יותר גרועה תיתפוס בלמפה
רק מה שהם לא מבינים שאנחנו במדינת חוק וניתן לבית המשפט להחליט
18 אלף לא בא ברגל
- Crossover-Shop
- עוסק בתחום
- הודעות: 745
- הצטרף: יוני 2006
- נתן תודות: 111 פעמים
- קיבל תודות: 227 פעמים
לא נראה לי שקיבלת מסך חדש, בגלל זה ה vertical banding החמורים האלה.
בספק אם היה חוסר אחידות כזה במסך חדש ניילונים (לא היה עובר בקרת איכות במפעל)
מציע לך לכתוב מכתב מסודר ומנומק בנושא
כמו כן שווה לפנות למני דהן, מנהל חווית לקוח בח.י ולנסות להגיע לפתרון דרכו
הכי חשוב, עם כל העצבים עדיף להתנהל בצורה עניינית עד כמה שאפשר להשאיר את האיומים לסוף
בספק אם היה חוסר אחידות כזה במסך חדש ניילונים (לא היה עובר בקרת איכות במפעל)
מציע לך לכתוב מכתב מסודר ומנומק בנושא
כמו כן שווה לפנות למני דהן, מנהל חווית לקוח בח.י ולנסות להגיע לפתרון דרכו
הכי חשוב, עם כל העצבים עדיף להתנהל בצורה עניינית עד כמה שאפשר להשאיר את האיומים לסוף
מה זה הבולשיט הזה?חתימה על כתב ויתור...
אם הם מספקים מסך חליפי עם בעיות אז הם חייבים להחליף אותו שוב, ואם זה שוב קורה להם אז הם חייבים להחליף אותו שוב ושוב ושוב עד שיגיעו למסך תקין, בלי צריבות, פסים או כל בעיה אחרת. אותו מני דהן שהוזכר פה התחייב על כך כאן בזמנו בפומבי כשהייתה לי תקלה עם המסך:
https://www.hometheater.co.il/vp2749456#2749456לגבי החשש שלך והתרגיל שהצגת - למה אתה תמיד הולך למקרי קצה? היום בפועל אין לנו שום נוהל שמונע את מה שציינת, ולכן כפי הנראה נכון לכרגע תוכל להחליף את אותו מסך 10 פעמים. אבל עקב הסוגייה שהעלית אולי באמת אנחנו נחשוב על נוהל שייגן על השירות הטוב שלנו מפני לקוחות קיצוניים באופן חריג....
אני דווקא כן חושב שכדאי להתחיל עם התותחים הכבדים בצורת איום בתביעה והגשת התביעה ממש, אחרת לא יהיה להם שום תמריץ רציני לתת את השירות לו הם מחויבים.
יבואני מוצרי אלקטרונקה הם לא בני אדם שאתה יכול לדבר אל ליבם, הם ישויות א-מוסריות שפועלות למטרת רווח. לכן אם הם לא מזהים פגיעה פוטנציאלית ברווח שלהם עקב פניותך - לא תהיה להם שום סיבה ממשית ללכת לקראתך.
נערך לאחרונה על ידי evgenetic ב 25/06/2019 14:49, נערך פעם 1 בסך הכל.
·חכם_חנוכה כתב:מציע לך לפנות אליהם בצורה נעימה ולא בכעס
סבלתי מאותם בעיות וגם לי הוצע מסך חדש לאחר חתימה על כתב ויתור
הסכמתי בתנאי שאני מגיע למעבדה ובודק אותו שם
קיבלו אותי כראוי ופתחו לי מסך חדש מול העיניים והוא היה תקין לחלוטין
בפועל שלחו לי מסך אחר הביתה אבל גם תקין...
במידה ומה שאתה אומר הוא נכון ושהבנתי את דבריך - זה חמור ביותר מבחינתם של ח.י.
1. חתמת להם על כתב וויתור (אוקי-לא תוכל לתבוע אותם)
2. הלכת אליהם למעבדה כדי שיציגו בפניך מסך שבמידה והוא תקין/לטעמך - הם אמרו שישלחו לך אותו .
3. ראית כי אכן המסך תקין - ובסוף הם שלחו לך מסך אחר - כלומר הבטיחו מסך X ושלחו בפועל מסך Y ??
4. וזה שהסכמת לקבל אותו - האם זה אומר שהתפשרת עקב הסאגה הנ"ל ?
אתה בעצם טוען טענה מאוד חזקה/חמורה כנגדם - איך אתה יודע שזה אכן מסך שונה ??
האם רשמת את המס' הסידורי של המסך שבדקת שם וקיבלת מסך עם מס' אחר ?
אשמח לתגובה ולדעתי חבר'ה נוספים ירצו לדעת גם הם את הנ"ל .