טויוטה קורולה HYBRID SUN או היונדאי איוניק?

נושאים שאינם קשורים בהכרח לתחום הקולנוע הביתי או האודיו אך עדיין עשויים לעניין את הקהל שלנו.

חשוב שלא לערב נושאים שנויים במחלוקת (פוליטיקה למשל).
Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1868
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 177 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

עד כמה שהבנתי שלושת הקורולות החדשות הן לא אותם רכבים.
בעוד הסדאן יושבת על בסיס גלגלים ארוך...דגם ה 5 דלתות ודגם הסטיישן יושבים על בסיס גלגלים קצר יותר.

מה שהיה פעם אוריס (5 דלתות וסטיישן), הפך להיות קורולה מבלי לספר לכולם שמדובר על רכבים שונים...

_______________________________________________________________________________
מתקן את עצמי...

הסטיישן בעלת בסיס גלגלים זהה לסדאן.
5 דלתות קצרה יותר בצורה משמעותית !

lasik
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2424
הצטרף: יולי 2010
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 265 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

יש לי הקורולה החדשה, לא היברידית, והיא מדהימה.
הנהיגה האוטונומית למחצה במהלך בקרת שיוט קנתה אותי. הנינוחות ממנה אני נהנה בעת פקקי תנועה וגם בנסיעה מהירה באוטוסטרדות בלתי ניתנת להשוואה לרכבים האחרים.
הצג הענק במרכז הרכב מאד נוח, במיוחד ניהול השיחות והוייז.
מבחינתי לא צריך יותר את הטלפון הנייד.
אין לי נסיון ביונדאי איוניק.
מוצרים חדשים בהזדמנות!
https://cutt.ly/xl459TY

טלHD
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 13958
הצטרף: נובמבר 2008
נתן תודות: 948 פעמים
קיבל תודות: 1099 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

גילוי נאות, אני לא אובייקטיבי...
אבל בכל זאת, העובדות מדברות בעד עצמן.
https://www.thecar.co.il/%D7%98%D7%95%D ... %A0%D7%99/

תקציר מנהלים...(מתוך המבחן):

-סביבת הנהג של קורולה היא הטובה ביותר בהיסטוריה של הדגם עם עיצוב נקי מאד, אפילו יוקרתי למראה, עם מעט מאד כפתורים מעיקים ומסך מגע גדול ואיכותי שצף לו במרכז הדאש בורד.
-קורולה מנצחת עם תא נוסעים וסביבת נהג שמשדרים תחושה יותר נוחה, נינוחה ואיכותית, והיא לוקחת בנקודות את סעיף תא המטען. נפח תא המטען של קורולה מעט גדול יותר (471 לעומת 443 ליטר) והוא גם ארוך ועמוק יותר ולכן מאפשר להניח בו מזוודה גדולה.
-בשורה תחתונה, מי שמחפש מכונית סולידית, ומעדיף ספיגת מהמורות ונוחות, יעדיף את קורולה, שהיא מכונית רכה ונינוחה (על אף חוסר היכולת להעלים חלק מתקלות האספלט). יונדאי, לעומתה, היא מכונית קשיחה מידי יחסית לביצועים הדינמיים שלה.
-קורולה היא המכונית החסכונית יותר עם כ-17.5 ק"מ לליטר, לעומת כ-16.5 ק"מ לליטר באיוניק.

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

@Arie10
https://www.toyota.co.il/new-cars/auris-touring-sports/

הקורולה סטיישן מדהימה בעיניי...
אני בכלל אוהב רכבי סטיישן, כולם כמעט איתם באירופה - רק אצלנו בארץ לא תפס משום מה.
אין על הגמישות של רכב ארוך עם תא מטען אינסופי שלא מוגבל בגובה שלו כמו ברחבי הסדאן.
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

טלHD
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 13958
הצטרף: נובמבר 2008
נתן תודות: 948 פעמים
קיבל תודות: 1099 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

avihuli כתב:@Arie10
https://www.toyota.co.il/new-cars/auris-touring-sports/

הקורולה סטיישן מדהימה בעיניי...
אני בכלל אוהב רכבי סטיישן, כולם כמעט איתם באירופה - רק אצלנו בארץ לא תפס משום מה.
אין על הגמישות של רכב ארוך עם תא מטען אינסופי שלא מוגבל בגובה שלו כמו ברחבי הסדאן.
...
·

אבי,
זה הלינק הנכון:
https://www.toyota.co.il/new-cars/corol ... ng-sports/

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

טל - נכון.
רק רציתי להסב את תשומת ליבו של אריה על כך שכן יצאה הודעה כי הוא רשם:
מה שהיה פעם אוריס (5 דלתות וסטיישן), הפך להיות קורולה מבלי לספר לכולם שמדובר על רכבים שונים...
...
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

crusader
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1952
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: הרצליה
נתן תודות: 41 פעמים
קיבל תודות: 52 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

קורולה,

אין בכלל ספק, הם שיפרו המון, ואני לא מחסידי המותג, היא עולה בכמעט כל פרמטר על האיוניק בדור הנוכחי, ככה שלא הייתי מתלבט, מבחינתי עצם העובדה שאפשר להכניס קורולה ויפה בדור הנוכחי באותו משפט, זה כבר שיפור עצום.

אם יש לך אפשרות לגשת לנסיעת מבחן על שתיהן, מה טוב, לכל אחת יש פלוסים ומינוסים, אבל לדעתי בכללי, הקורולה החדשה מנצחת בהשוואה לאיוניק.

אגב, למי שקצת בקיא בתחום הרכב, נושא הקורולה\ אוריס, היה ידוע כבר שנים, זה לא הוסתר, אולי באולמות התצוגה לא מציינים זאת, אבל כל בלוג או עיתון נחשב ציין זאת.
If the best things in life come for free, I wonder what I could get for money

itamars2
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2551
הצטרף: נובמבר 2011
מיקום: ליד אקליפטוס שורק בלוז כנעני
נתן תודות: 242 פעמים
קיבל תודות: 329 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

הן באותה קבוצת מיסוי בכלל?

לי אין איוניק אבל בחברה יש וכולם מרוצים מהן.

אני לא אוהב היברידיות אז נשארתי עם ראפיד

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70331
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

טוב, אז עשיתי נסיעת מבחן על 2 הרכבים ואלו הרשמים שלי - טויוטה היייבריד מול האיוניק:

1. מושב הנהג יותר נוח באיוניק - יש תמיכה בגב התחתון מה שאין בקורולה ההיברידית.
2. מסך המולטימדיה אכן קטן יותר באיוניק אבל מובנה בצורה חכמה יותר לתוך הדאשבורד (בקורולה הוא "צף" בצורה מוזרה).
3. בקורולה רעשי הרקע (מנוע, כביש) יותר מורגשים - ממש שומעים את המנוע מחליף הילוכים ואת הכביש. הבידוד רעשים באיוניק טוב יותר.
4. לטעמי האישי העיצוב של האיוניק הרבה יותר "צעיר" ולא קונבנציונאלי לטוב ולרע, בעוד הקורולה יותר "שמרנית" ולטעמי מעט אפורה בעיצוב שלה (למעט החזית).
5. האיוניק מרגישה יותר מרווחת מקדימה ויש לה יותר שטח איחסון (בקורולה תא האיחסון בין הנהג לנוסע לידו פיצי, בדלתות הרבה יותר קטן מהאיוניק ובאופן כללי יש פחות מקום).
6. באיוניק הגישה לבגאז היא דרך דלת חמישית מתרוממת ולא דלת בגאז רגילה מה שהופך הכנסת פריטים גדולים לאיוניק ליותר נוחה.
7. נסיעה בטוטוטה קורולה מרגישה לי כמו נסיעה ברכב של שוטר תנועה סמוי :lol:

בזכות כל ההבדלים שציינתי החלטתי ללכת על האיוניק. אם משיהו רוצה לתת פידבק נוסף - בשימחה (Y)

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70331
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #25 

Arie10 כתב:אני בחרתי איוניק. נסעתי עליה לא פעם. אמור לקבל תוך שבוע/שבועיים.
על הקורולה החדשה לא נסעתי, אבל רק מבט על ה"פלזמה" שתקעו לה באמצע גרם לי לוותר.
...
·

אשמח לחווד לכשתקבל (Y)

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70331
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

Nemesis כתב:בזמנו כשעשיתי נסיעת מבחן האיוניק היתה רועשת במיוחד במושב האחורי.
את הקורולה החדשה לא מכיר.
...
·

היום עשיתי נסיעת מבחן על שניהן ,מבחינת רעש במושב הנהג האיוניק שקטה יותר. בקורולה ממש שמעתי את המנוע החליף הילוכיםואת הכביש מתחכך בגלגלים.

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70331
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #27 

avihuli כתב:הקורולה החדשה האצ'בק חתיכה בעיניי. במיוחד עם החלון הפנורמי.
אם יש לך זמן עד לקבל ההחלטה עוד כחודש אוכל לתת חוות דעת עליה. מציע שתעשה נסיעת מבחן על שתיהן מעבר להשוואת הנתונים היבשים של אבזור / נפת תא מטען, מרווח, גודל וכו'...
תתחדש !!
...
·

ההאצ'בק לא מוצעת לנו בליסינג, רק ה SUN HYBRID.

עשיתי נסיעת מבחן על שניהן - רשמתי חווד למעלה (Y)

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70331
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #28 

Arie10 כתב:עד כמה שהבנתי שלושת הקורולות החדשות הן לא אותם רכבים.
בעוד הסדאן יושבת על בסיס גלגלים ארוך...דגם ה 5 דלתות ודגם הסטיישן יושבים על בסיס גלגלים קצר יותר.

מה שהיה פעם אוריס (5 דלתות וסטיישן), הפך להיות קורולה מבלי לספר לכולם שמדובר על רכבים שונים...

_______________________________________________________________________________
מתקן את עצמי...

הסטיישן בעלת בסיס גלגלים זהה לסדאן.
5 דלתות קצרה יותר בצורה משמעותית !
...
·


גם אני הבנתי כך, אבל שוב - לנו מוצע רק ה SUN HYBRID/סדאן.

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 70331
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 518 פעמים
קיבל תודות: 4198 פעמים

נושא שלא נקרא #29 

lasik כתב:יש לי הקורולה החדשה, לא היברידית, והיא מדהימה.
הנהיגה האוטונומית למחצה במהלך בקרת שיוט קנתה אותי. הנינוחות ממנה אני נהנה בעת פקקי תנועה וגם בנסיעה מהירה באוטוסטרדות בלתי ניתנת להשוואה לרכבים האחרים.
הצג הענק במרכז הרכב מאד נוח, במיוחד ניהול השיחות והוייז.
מבחינתי לא צריך יותר את הטלפון הנייד.
אין לי נסיון ביונדאי איוניק.
...
·

מה שתיארת יש בשתי הרכבים (בקרת שיוט אדפטיבית, צג גדול עם וויז, מטען אלחוטי לטלפון בתחתית הקונסולה).

Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4533
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 30 פעמים
קיבל תודות: 453 פעמים

נושא שלא נקרא #30 

@Huber

תתחדש.
בנושא המולטימדיה, אחרי כמה שנים עם אנדרואיד אוטו ומסך שמוטמע בתוך הדשבורד, אני יכול לראות יתרון בסגנון הצף שאימצו חלק מהיצרנים. צריך להוריד קצת יותר מדי למטה את המבט כדי להביט במפה לטעמי. הרכב הבא שאני אמור לקבל בקרוב בעל תצוגה צפה, נראה איך זה יהיה לאורך זמן.

שלח תגובה

חזור אל “ללא קשר”