מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


B6 - מסך כמעט בן שלוש - האם זו צריבה ?


עמוד 1 מתוך 4
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 
   פורומים > וידאו > פורום OLED בחסות LG
מחבר הודעה
Adir88
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 11, 2008
הבעות תודה: 29
מספר הודעות: 322

 #1  נשלח: ו' 28/06/2019 14:51
B6 - מסך כמעט בן שלוש - האם זו צריבה ?

היי

אתמול הבחנתי פתאום בכתם בצד ימין למעלה על המסך.
האם זו צריבה ? יש דרך לטפל בזה ?
במידה וזו אכן צריבה, מה המדיניות של ח.י לגבי אחריות במקרים כאלו ?

זו כבר תקלה שניה שלי עם ה oled.
הראשונה היית שהגיע לי מסך עם שורה פיקסלים צרובה וח.י לא עשו חייים קלים עם ההחלפה שלו (פתחתי שרשור בזמנו בנושא).
עכשיו הכתם המעצבן הזה...
מאכזב מאוד.




| פרופיל | שלח הודעה | חפש
חיבה_לריבה
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Mar 01, 2019
הבעות תודה: 11
מספר הודעות: 64

 #2  נשלח: ו' 28/06/2019 15:25

לא מומחה אבל בהחלט נראה שזה מקום סטנדרטי של לוגואים של ערוצים ולכן די בטוח שזו צריבה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3581
מספר הודעות: 68612

 #3  נשלח: ו' 28/06/2019 15:53

נראה שכן. נסה להפעיל מצב ״ריענון פיקסלים״.
_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ronsvis
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Jan 08, 2013
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 59

 #4  נשלח: ו' 28/06/2019 15:58

נראה לי שכן.. גם לי יש את זה ב lg b7 אם תשימו לב זה בדיוק הצבעים כתום צהוב ואדום בחלק התחתון של לוגו ערוץ 12.. בנוסף לזה שים לב אם נצרב לך חלק ימני תחתון של המסך מהלוגו של ערוץ 13 בעיקר בבוקר. רואים הכי טוב במסך צהוב כתום וורוד.. אפשרי פשוט להרים את תפריט התחתון של המסך ולגלול עד שתגיע לצבעים האלו.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Adir88
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 11, 2008
הבעות תודה: 29
מספר הודעות: 322

 #5  נשלח: ו' 28/06/2019 17:55

אנחנו פחות רואים טלויזיה בבוקר אז לא סביר שתיהיה צריבה של הלוגו שלהם..

איך מבצעים "ריענון פיקסלים" ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tamir89
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  May 22, 2017
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 14

 #6  נשלח: שבת 29/06/2019 14:23

גם לי הייתה B6 עם צריבה זהה.
וגם לי זו הייתה תקלה שניה בטלוויזיה תוך שנה וחצי.
מפה לשם החליפו לי ל-B7 חדשה.
(1) הבעות תודה: Adir88
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Adir88
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 11, 2008
הבעות תודה: 29
מספר הודעות: 322

 #7  נשלח: א' 30/06/2019 11:17

דיברתי עם ח.י. אחרי שהבינו כי ככל הניראה מדובר בצריבה (יביאו טכנאי לאמת את זה).
הציעו לי ל'שדרג' למסך סדרת 2018 ב 1200 שח או לקבל מסך B7 מחודש.

מדובר בהחלפה שניה של המסך בתוך פחות משלוש שנים (!)
למה אני צריך להוסיף עוד שקל אחד על החלפה למסך חדש כששלי עדיין באחריות ?? (ועוד שילמיתי עליו בזמנו מעל 16K )
אני מקווה שמדובר רק בשיטת מצליח של הנציגת שירות הלקוחות ובסוף יחליפו לי למסך חדש ללא עלות נוספת.
מעצבן מאוד.

נעזוב לרגע את עניין השירות.
מבחינה החוקית, לפי תנאי תעודת האחרויות מותר להם בכלל לספק לי מסך מחודש ולא חדש ?
(הנציגה קישקשה לי שם ציטוט של "מגיע לך מסך שווה ערך")
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 307
מספר הודעות: 2605

 #8  נשלח: א' 30/06/2019 11:48

Adir88
ציטוט:
מבחינה החוקית, לפי תנאי תעודת האחרויות מותר להם בכלל לספק לי מסך מחודש ולא חדש ?
(הנציגה קישקשה לי שם ציטוט של "מגיע לך מסך שווה ערך")


לא, אסור להם לספק את זה ללא הסכמתך. תעודות האחריות נשענות על חוק להגנת הצרכן והנוסח שלהם די קבוע. אם החברה לא מצליחה לתקן את המסך, היא חייבת להחליף אותו במסך עם לפחות איכות זהה למסך שקנית. המושג "שווה ערך" לא מופיע בנוסח התעודה לפי מה שני זוכר.

זו אכן שיטת המצליח, אז יש לך את כל הסיבות לדרוש תיקון, ואם הם לא יכולים לתקן, אז החלפה במסך חדש מהניילונים. וכל זה תוך שבועיים גג. אתה לא צריך להוציא שקל על הסיפור הזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
CoreOxide
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  May 22, 2018
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 74

 #9  נשלח: א' 30/06/2019 12:13

אני לא כל כך מבין מאיפה יש להם מסכים "מחודשים".
זה מסך שהיה בתצוגה בחנות? מסך שהוחלף למישהו במסגרת האחריות? אם זה מסך שעבר תיקון - מדוע לא הוחזר ללקוח?

בכל מקרה, זה לא מסך שהייתי רוצה לקבל.

הייתי מסכים, נגיד, לקבל מסך מחודש מסידרה גבוהה יותר.. אם בא להם פתאום להביא לי C9 מחודש, הייתי זורם
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Adir88
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 11, 2008
הבעות תודה: 29
מספר הודעות: 322

 #10  נשלח: א' 30/06/2019 13:37

ההצעה היא על B7 מחודש או C8 בתוספת תשלום.
גם אני לא מצליח להבין מאיפה יש להם מחודשים ולמה ניראה להם לגיטימי לדחוף אותם ללקוח עם תקלה.
בכל מקרה עם האמינות הלא כל כך גבוהה שיש למסכים האלה מניסיוני (לפחות מהדגם שלי יש ניסיון איתו - B6) - מחודש מבחינתי לא בה בחשבון.

מקווה שהם יתעשתו ויחזרו אלי עם בשורות טובות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1498
מספר הודעות: 12868

 #11  נשלח: א' 30/06/2019 14:19

Adir88
·
אתה לא חייב, מאפשרים לך לשדרג לדגם חדש במחיר נמוך - אם האחריות על המסך החדש תהיה ל-3 שנים, לדעתי זאת אופציה טובה מאד.
B7 מוצלח בהרבה מה-B6.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tamir89
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  May 22, 2017
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 14

 #12  נשלח: א' 30/06/2019 23:05

Adir88
·
גם לי בזמנו הציעו כזו הצעה כשהייתה לי צריבה.
זו אכן שיטת מצליח.
פשוט תתעקש ותשדר להם שמסך מחודש זה בכלל לא אופציה מבחינתך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ambar
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Mar 12, 2005

מיקום: הרצליה
הבעות תודה: 23
מספר הודעות: 819

 #13  נשלח: ב' 01/07/2019 9:10

אל תסכים לקבל את ה"מחודשים" האלה, יש מצב שהם יותר פגומים מהמסך שלך.
במקרה הכי גרוע שווה לשלם בשביל לקבל מסך חדש ניילונים ועוד 3 שנים אחריות.

אני ממש מצטער שקניתי את האולד הזה, בזבוז כסף אחד גדול, לטעמי החסרונות עולים על היתרונות...

בהצלחה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
netangor
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Feb 15, 2017
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 39

 #14  נשלח: ב' 01/07/2019 9:12

צריך לעשות תביעה ייצוגית אני בימים הקרובים מגיש תביעה מי שרוצה להיצטרף אליי מוזמן
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Adir88
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 11, 2008
הבעות תודה: 29
מספר הודעות: 322

 #15  נשלח: ב' 01/07/2019 10:15

טוב אתמול כבר חזרו אלי לתיאום החלפה ל- B8 חדשה אך עניין האחריות מאוד מטריד אותי.
אם אני אקח B8 (ללא עלות נוספת כמובן) - האחריות לא תורחב ותסתיים בדיוק בעוד חודשיים במועד המקורי שלה.
ביקשתי שיבררו לי את נושא הרחבת האחריות וחזרו אלי היום עם האפשריות הבאות:

B8 חדשה ללא עלות נוספת - אחריות נגמרת עוד חודשיים.
B8 חדשה - 1200 שח - אחריות מורחבת לעוד שלוש שנים.
C8 ב1200 עם אחריות לשנה או 1600 עם אחריות לשלוש שנים.
C9 ׁ(בהמתנה של מספר שבועות שיהיה מלאי מסודר) ב1700 עם אחריות לשנה או 1900 עם אחריות לשלוש שנים.

מצד אחד מעצבן אותי להוסיף עוד סכום כזה. מצד שני האחריות במסכים האלו הוכחה כקריטית וניראה לי שהדבר הנכון הוא להרחיב אחריות לעוד שלוש שנים של שקט.
עכשיו השאלה היא לאיזה דגם....

בעניין השירות של ח.י אז אם אני אתעלם לרגע משיטת המצליח המאוד מעצבנת של הנציגה הראשונה וההצעה שלה להחליף את המסך ל'מחודש',
שאר התתנהלות מולם היית מעולה. תוך שעתיים אחרי ששלחתי להם תמונות קיבלתי אישור להחלפת מסך.
אתמול אחר"צ כבר הציעו לי שטכנאי יגיע עם B8 חדשה השבוע וכשביקשתי לברר על נושא האחריות נציגת מכירות חזרה אלי הבוקר עם שלל אפשריות שידרוג לדגמים מתקדמים \ מסכים גדולים יותר.

חבל שהם הורסים לעצמם עם השיחת טלפון הראשונה וחבל שהייתי צריך להתעצבן כדי להוריד אותם מהרעיון של המסך המחודש.
אם לא זה, הם באמת יכלו להצטיין...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > פורום OLED בחסות LG עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht