מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


טלויזיה SAMSUNG 55JS8000 - בעיה בפאנל -אלקטרוניקס פרו מתנערים


עמוד 2 מתוך 2
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 
   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1149
מספר הודעות: 8188

 #16  נשלח: א' 14/07/2019 15:21

על פניו ואם הדברים נכונים נראה כמו הונאה לכל עניין ודבר.
אם הדברים עדיין מתנהלים כיום באותה הצורה (זאת אומרת שתוספת ה- 199 ש"ח להרחבת האחריות ל- 3 שנים נוספות שהם מוכרים כיום) ושכל מה שמקבלים בפועל זה שירות אחזקה שלא כולל תקלות פאנל - זו פשוט תרמית. לדעתי הם לא מספקים את תעודת האחריות המורחבת הזו במעמד הרכישה בדיוק בשביל למנוע מצב שהלקוח יקרא את הסעיפים ויחזור בו מהעסקה.

תחשבו אולי להתאגד כמה חברים כאן שאכלו מהם קש ורימו אותם ואולי תפנו לתכנית תחקיר כמו למשל "הכל כלול עם סיוון כהן"

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
se1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 25, 2009
הבעות תודה: 184
מספר הודעות: 1270

 #17  נשלח: ב' 15/07/2019 10:17

היו כאן לפני מספר שנים מאות פוסטים של אנשים שהמתקינים הציעו להם במעמד ההתקנה להרחיב אחריות לעוד שלוש שנים.
ביקשנו אז שמישהו ימציא לנו צילום של כתב אחריות מלאה שבו נראה שיש כיסוי לפאנל תקול לאחר סיום האחריות המקורית.

אף אחד לא המציא צילום כזה !!!


משך חיי מסך ממוצע נע בין שלוש/ארבע שנים לחמש/שש שנים.
רוב התקלות מתחילות להופיע עם תום השנה השלישית.

נראה לכם באמת שתמורת 199₪ או אפילו 1200₪ יתנו לכם אחרי יותר משלוש שנים אחריות מלאה שכוללת החלפת מסך חדש או פאנל חדש?

במקרה הטוב, אתם תמימים.


פריירים לא מתים, הם מתחלפים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mulder (ערן)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  May 30, 2008

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 360
מספר הודעות: 5127

 #18  נשלח: ב' 15/07/2019 12:59

שירות מחפיר, אם בכלל אפשר לקרא לדבר הזה שירות.

האם ניסית לפנות לחנות ממנה קנית? יש להם יותר כוח מול היבואן.

ובמקביל לדעתי אתה יכול לפנות עם התלונה למטה של סמסונג, הרי קנית מיבואן רשמי אז יכול יעזור לך אם תגיע ליבואן פניה מחו"ל.

_________________
מוכר:
רמקולים+פרוססור Meridian תוצרת אנגליה.
https://www.hometheater.co.il/vt265148.html
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ארז_וחני
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 06, 2008
הבעות תודה: 184
מספר הודעות: 4652

 #19  נשלח: ב' 15/07/2019 13:38

PayneBack3 כתב:
סוני, סמסונג והייסנס זרקו את השירות לקבלן שנקרא "אלקטורניקס פרו", מחיפוש קצר של השם הזה בפורום אפשר לראות הרבה תלונות ומחיפוש קצר של צמד המילים "אלקטרוניקס פרו פסק דין" אפשר לראות מאות תביעות נגדם, החברות האלו שמשתמשות בשירותים של אלקטרוניקס פרו יודעות בדיוק מה הולך והם פשוט מתממות, הברירה היחידה שלנו היא לא לקנות מוצרים שהשירות שלהם הוא של אלקטרוניקס פרו.
·

אמן.
להפסיק לקנות או להמליץ על טלוויזיות שזה נותן השירות כי זה לא שירות.
לפחות להזהיר את מי שמתכנן לרכוש שהוא קונה מסך למעשה ללא אחריות...
ארז
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
detailer
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 14, 2007
הבעות תודה: 73
מספר הודעות: 1038

 #20  נשלח: ב' 15/07/2019 13:54

אולי שווה לפתוח שרשור מרוכז של "נפגעי אלקטרוניקס פרו" ולפנות לעיתונות?
אין לי כוונה לעשות שיימינג באתר, אבל החברה הזאת פועלת בדרכיה הנלוזות במשך שנים ושום דבר לא עוצר אותה, כתבה לא מחמיאה בתקשורת יכולה לפגוע בה משמעותית ולהציל הרבה נפגעים פוטנציאלים בעתיד.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
molvy (משה לוי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה


הצטרף בתאריך:
  Mar 16, 2010
הבעות תודה: 895
מספר הודעות: 5500

 #21  נשלח: ב' 15/07/2019 15:26

מעניין שבכנס של סמסונג שהיה לפני כחודשיים הנושא עלה והנציג של סמליין לא ממש התייחס לנושא ברצינות

אני חושב שיש מן הראוי שהשרשור הזה יגיע גם לנציגי סמליין כדי שלפחות הם יהיו מודעים לנזק הפוטנציאלי שעומד בפתחם

יש סיכוי לקבל איזושהי התייחסות ממנהלי האתר?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mdk_25
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 29, 2012
הבעות תודה: 277
מספר הודעות: 1825

 #22  נשלח: ב' 15/07/2019 16:06

molvy
·
צריך אולי לתייג אותם פה, אני לא בטוח שהם עוברים על כל שרשור ושרשור...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
molvy (משה לוי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה


הצטרף בתאריך:
  Mar 16, 2010
הבעות תודה: 895
מספר הודעות: 5500

 #23  נשלח: ב' 15/07/2019 16:28

mdk_25
·
אין צורך לתייג ואני לא בטוח שאפשר לתייג

אני די בטוח שהמהנלים מודעים לשרשור הזה

אם הם ירגישו צורך הם יגיבו
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mdk_25
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 29, 2012
הבעות תודה: 277
מספר הודעות: 1825

 #24  נשלח: ב' 15/07/2019 19:01

molvy
·
הרגע תייגת אותי, ואני עכשיו מתייג אותך. ברור שאפשר לתייג.
הנה תייגתי אותך שוב: molvy
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
molvy (משה לוי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה


הצטרף בתאריך:
  Mar 16, 2010
הבעות תודה: 895
מספר הודעות: 5500

 #25  נשלח: ב' 15/07/2019 19:22

mdk_25
·
מכל מלמדי השכלתי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 852
מספר הודעות: 5447

 #26  נשלח: ג' 16/07/2019 14:36

תתייגו תתייגו...
אבל כשכולם באו להשקה הנוצצת של סמסונג - אף אחד לא פצה על כך פה ולא דרשו תשובות חד משמעיות בנושא.
אז כל מי שקונה סמסונג או כל מוצר תחת ה"שירות" של אלקטרוניקס פרו - שלא יגיד לא ידעתי לא שמעתי.
הפורום כאן מלא בתלונות בנושא.
(1) הבעות תודה: PayneBack3
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Alon_Solo (אלון)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 17, 2008

מיקום: קרית אונו
הבעות תודה: 290
מספר הודעות: 2995

 #27  נשלח: ד' 17/07/2019 0:20

gal-cohen
·זה נכון. לא שואלים שאלות קשות. כאחד שגם היה בהשקות ושתק אני יכול להגיד שפשוט לא נעים להכניס אצבע בעין באירוע כזה שבו אתה כביכול אורח vip והמארח מפנק אותך כל הערב...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht