מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


הגיעה חבילה מאמזון - בפנים, קופסת מוצר ללא המוצר


עמוד 2 מתוך 2
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 442
מספר הודעות: 4248

 #16  נשלח: ה' 08/08/2019 21:20

כאן אפילו לא שקלו, כשהחזיר את זה מי שהחזיר. וגם לא לפני ששלחו אלי. ניסיתי לברר עם 3 חברות המשלוח שזה עבר דרכן בדרך אם הן עצמן שקלו. אין לי תשובות מוחלטות, אבל הרושם הוא שאף אחד לא שוקל, וכולם רק מסתמכים על מה שאמזון דיווחו בהתחלה.

בינתיים, לפני שאני ממשיך לטפל בזה, אני מחכה שיאשרו את ההחזרה הראשונה. כבר עברו כמה ימים מאז שקיבלו את החבילה, ואין אישור מצידם.

עוד אמירה בעייתית שלהם: הם טוענים שפעם שניה אי אפשר החלפה, רק החזר. מה שלא עוזר לי, כי את המוצר קניתי במבצע ומאז המחיר עלה.

הדבר הזה ממש משנה את הדעה שלי לגבי אמזון, איכות התהליכים שלהם, והכדאיות של קניית דברים יקרים מהם. מזל שלא הזמנתי דרך הפניית משלוחים.


כתבה שאולי תהיה רלוונטית, לגבי אפשרות תביעת אמזון בארץ.
https://www.mako.co.il/nexter-consumerism/Article-...


verborn כתב:
איך מצליחים להעביר לאמזון לינקים שמראים תצלומים או וידאו?

כנראה אימייל. בין אם הקישורים בסוף גלויים לך או לא, אני משער שהם יכולים לראות אותם. אם לא, הם בטח יגידו לך.
(1) הבעות תודה: verborn
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 442
מספר הודעות: 4248

 #17  נשלח: ה' 15/08/2019 18:27

החזר משלוח

בסוף גמרו לטפל בהחזרת החבילה הראשונה. למרות ששלחתי צילומי חשבונית משלוח, ההחזר היה פחות: רק 20$.
שלחתי פניה, תיקנו די מהר להחזר מלא.

החזר במקום החלפה

בעבר אמרו לי: שלח בחזרה, ותקבל החזר. אמרתי: אני רוצה החלפה כי המוצר היה במבצע ועכשיו הוא לא. הם: אי אפשר, אלה הנהלים.

אחרי שנגמר סיפור ההחזרה הראשון, שלחתי אימייל עם מלוא הסיפור, ואז בתכתובת:

- אני: אמרו לי שאפשר רק החזר, ואני לא רואה את ההגיון או ההוגנות בזה שלא רק אעבור את כל הבלאגן שאתם יצרתם, אלא גם בסוף ייצא לי מזה כלום.
- הם: אם כך, אז טוב. נעשה החלפה.
- אני: תודה. מה לכתוב בהצהרת המכס?
- הם: בעצם, אל תשלח עדיין. אם תשלח, לא תקבל החזר. אנחנו עושים חקירה פנימית. חכה 3 ימי עסקים.

(מהטקסט השתמע שהנציג, השונה מהקודם, פירש משהו שאמרתי לא נכון. שלחתי הבהרה/שאלה. הם לא ענו.)

אחרי 3 ימי עסקים ללא תגובה מהם

- אני: עברו 3 ימי עסקים. מה קורה?
- הם: הכי טוב שנדבר בטלפון.
- אני: אני מעדיף אימייל, כדי שיהיה תיעוד.

עבר יום, הם לא הגיבו. עברתי לטלפון.

טלפון

(שיחה של איזה שעה, שחצי או יותר ממנה בהמתנה כשהם עושים משהו מאחורי הקלעים)

נציג 1

- אני: (מספר את הסיפור המלא מההתחלה.)
- נציג: חכה, אני מעביר אותך למישהו אחר.

נציג 2 (קצת קשה להבין אותו. הראשון גם היה הודי, אבל עם מבטא בריטי, וגם יותר ברור.)

- אני: (מספר את הסיפור בגרסה מקוצרת יותר.)
- נציג: חכה, בודק. (מוזיקה לאורך דקות ארוכות.) אתה יכול להחזיר. תקבל החזר.
- אני: החזר לא עוזר לי כי קניתי במבצע והמחיר עלה. גם אמר לי נציג אחד, לפני כמה ימים, שאפשר לעשות החלפה.
- נציג: אפשר רק החזר. אלה הנהלים.
- אני: אני משער שזה לא בסמכותך. אולי יש מישהו שכן יוכל לעשות זאת?
- נציג: רגע. (מוזיקה לאורך דקות ארוכות.) אני מעביר אותך.

נציג 3 (אמריקאי)

- אני: (מספר קצרות את הסיפור.)
- נציג: אפשר רק החזר.
- אני: ...
- נציג: אפשר רק החזר.
- אני: רוב הקניה היתה ביתרת giftcard שטענתי במיוחד בשביל הקניה הזו. אין לי מה לעשות עם זה עכשיו. אפשר החזר לכרטיס אשראי במקום?
- נציג: לא, רק לאותו אמצעי תשלום.

ציון לאמזון:
נכשל


נערך בפעם אחרונה על-ידי jtk בתאריך ה' 15/08/2019 23:37, נערך בסך הכל 2 פעמים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Aviv943 (אביב)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד


הצטרף בתאריך:
  Apr 22, 2011

מיקום: ראשון לציון
הבעות תודה: 22
מספר הודעות: 401

 #18  נשלח: ה' 15/08/2019 19:48

המוצר במלאי עדיין? מוזר. לרוב הם מציעים החלפה ואני מתעקש על החזר.
את כל התקשורת מולם אפשר לעשות בצ'אט. כך מעבירים נציגים והם פשוט קוראים את ההיסטוריה.
נושא הגיפט קארד מאז ומתמיד היה ככה. מאות חבילות עברו דרכי ומעולם לא יכלו להחזיר את הכסף לאשראי (הגיוני אגב)

בכל אופן, ממליץ צ'אט להבא.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 442
מספר הודעות: 4248

 #19  נשלח: ה' 15/08/2019 21:12

צ'טים היו בשבוע שעבר. בהמשך עברתי לאימיילים, שלוקחים פחות זמן, ואולי נותנים להם יותר זמן לבדוק ולהגיב לעניין.
lasik ו-Huber דווקא חשבו ששיחת טלפון תהיה הפתרון. בכל מקרה, עברתי את כל 3 אמצעי התקשורת.

המוצר במלאי. הבעיה היא שהם לא רוצים להחליף פעם שניה.

ברגיל החזר לגיפטקארד אולי הגיוני. אבל כאן, אחרי שהם פישלו ברצף ורק בגללם אין לי את מה שקניתי, הייתי מצפה לגמישות ולהחזר כסף בצורה שאוכל להשתמש בה, ולא אצלם. כל הסיבה שהיתה לי יתרת גיפטקארד היא כי צברתי במיוחד למוצר הזה, שהם פרקטית מסרבים לשלוח לי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht