יש לי תקלה בשרת הדואר,
התקשרתי למחלקת תמיכה טכנית,
אני מחכה יותר מחצי שעה ולא עונים לי, לא בטלפון ולא בווטצאפ,
על איזה ספקית אינטרנט אתם ממליצים?
בזק בינלאומי נהפכו לסיוט
@גיל37
·
כן
כי יש דברים שקל לי לעשות בצורה הזאת
יכול להיות שזו תקלה אזורית
אני מחכה על רמקול בטלפון כמעט שעה ולא עונים לי בבזק בינלאומי
·
כן
כי יש דברים שקל לי לעשות בצורה הזאת
יכול להיות שזו תקלה אזורית
אני מחכה על רמקול בטלפון כמעט שעה ולא עונים לי בבזק בינלאומי
נערך לאחרונה על ידי מיכאל25 ב 09/09/2019 23:44, נערך פעם 1 בסך הכל.
- מתן_בזק_בינלאומי
-
- עובד טלפוניה/אינטרנט
- הודעות: 200
- הצטרף: אוקטובר 2009
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 6 פעמים
Re: בזק בינלאומי נהפכו לסיוט
היי,מיכאל25 כתב:יש לי תקלה בשרת הדואר,
התקשרתי למחלקת תמיכה טכנית,
אני מחכה יותר מחצי שעה ולא עונים לי, לא בטלפון ולא בווטצאפ,
על איזה ספקית אינטרנט אתם ממליצים?...
נשמח אם תשלח פרטי התקשרות במייל ל: [email protected] בכדי שנציג טכני יוכל לחזור אליך ולסייע.
מתן, בזק בינלאומי
Re: בזק בינלאומי נהפכו לסיוט
@מתן_בזק_בינלאומי
·
שלחתי פרטים אני מחכה כבר שעה ולא חוזרים אלי
אני מנסה להתקשר אליכם שוב ואני מקבל הודעה שזמן ההמתנה עלול להיות ארוך מהרגיל
עצוב לי שבתור חברה מפורסמת שאתם בוחרים לעבור על חוק 6 הדקות שקבע משרד התקשורת
https://www.gov.il/he/departments/news/ ... N8Tfd2XE90
·
שלחתי פרטים אני מחכה כבר שעה ולא חוזרים אלי
אני מנסה להתקשר אליכם שוב ואני מקבל הודעה שזמן ההמתנה עלול להיות ארוך מהרגיל
עצוב לי שבתור חברה מפורסמת שאתם בוחרים לעבור על חוק 6 הדקות שקבע משרד התקשורת
https://www.gov.il/he/departments/news/ ... N8Tfd2XE90
·bilbog כתב:אתמול בלילה גם לי נפל האינטרנט (של בזק בינ''ל). המתנתי כ-18 דק' למענה אך הוא היה מאוד מקצועי ופתר את הבעיה. לא מאמין שיש חברה שבאמת עומדת ב-6 דק' האלה ולכן מראש בוחר לא להתעצבן. בשביל זה ממתינים על הרמקול......
אני עשיתי ניסוי, באותו הזמן שהייתה לי בעיה באינטרנט,
אני ניסיתי להתקשר למחלקת תמיכה טכנית של פרטנר לראות תוך כמה זמן עונים לי, ושם ענו לי תוך 3 דקות, ואמרתי להם שאני התקשרתי אליהם רק לצורך בדיקה, כי בבזק בינלאומי אני מחכה הרבה יותר זמן עד שבתמיכה הטכנית עונים לי אז הבינו אותי.
הנה מצאת לעצמך את התשובה. תעבור לפרטנר.מיכאל25 כתב:·......
אני עשיתי ניסוי, באותו הזמן שהייתה לי בעיה באינטרנט,
אני ניסיתי להתקשר למחלקת תמיכה טכנית של פרטנר לראות תוך כמה זמן עונים לי, ושם ענו לי תוך 3 דקות, ואמרתי להם שאני התקשרתי אליהם רק לצורך בדיקה, כי בבזק בינלאומי אני מחכה הרבה יותר זמן עד שבתמיכה הטכנית עונים לי אז הבינו אותי....