קבוצת בזק מתכננת למזג את החברות הבנות שלה תחת המותג yes - ולהעלים את פלאפון ובזק בינלאומי ■ על פי התוכנית, שזכתה לשם קוד "אלפא", yes תיהפך לחברת התקשורת הגדולה בישראל - ותציע חבילות קוואטרו שיכללו שירותי טלוויזיה, אינטרנט, טלפון וסלולר.
כמו כן שימו לב לפרטים נוספים על שידורי YES בסטרימרים בכתבה. גורלו של שירות הדיסקאונט שלהם סטינג טיוי לא ברור כרגע.
הכתבה המלאה:
https://www.themarker.com/advertising/. ... -1.7994140
אחרי החגים: פלאפון ובזק בינלאומי ייעלמו ויהיה מותג אחד YES
· חדש לך שצריך לשלם לעיתונאים כדי שיביאו מידע מעניין כמו בכתבה ? יש לעיתונאים האלה משכנתא ומשפחה וחובות. הם גם צריכים להתפרנס כמוך ולא, באנרים באתר לא מכסים אפילו עשירית מההוצאות של אתר חדשות כמו דה מארקר.shayzil כתב: יש אפשרות איכשהו לקרוא את כל הכתבה איפשהו ולא להירשם בתשלום?
זה חדש לי שמשלמים על ידיעות אינטרנטיות...
·off כתב:· חדש לך שצריך לשלם לעיתונאים כדי שיביאו מידע מעניין כמו בכתבה ? יש לעיתונאים האלה משכנתא ומשפחה וחובות. הם גם צריכים להתפרנס כמוך ולא, באנרים באתר לא מכסים אפילו עשירית מההוצאות של אתר חדשות כמו דה מארקר..........
אם הם מצליחים להוציא מאנשים כסף על דבר כזה...אז שיהיה להם בהצלחה.
אחרת, אני ממליץ להם לחפש פורמטים אחרים.
פעם כתבתי 2015 ללא העדר תחרות קבוצת בזק נוח לה לקחת המון כסף ב 4 חשבוניות שונות
שאף אחד לא מרגיש והיא יותר יקרה ב 100 שקל סה"כ מ HOT דאז 2015 ... על אותה חבילה פחות או יותר ..
כלומר אם הם חברה אחת בחשבונית אחת , אז אנשים היו מודעים לזה שהם משלמים 100-150 שקל יותר .
מאז זרמו עברו המון מים בירקון וגם התוודנו לכל המהלך לכאורה המסריח של בזק YES ...
YES המפסידה מיליונים נקנתה מכספי הציבור (בזק) שעל שתיהן אמון אלוביץ' , ב YES בעלים פרטי,
בבזק שותף ציבורי.... אז ניסה לכסות את ההפסד של YES למרות שהיא סופר יקרה ומפסידה
עם כספי הציבור של בזק .. בשווי לא ראלי .
מה שקרה עד בערך 2017 , בזק לקחה מהלקוחות שלה , בזק -בזק בינלואמי - YES ופלאפון הרבה יותר
בערך 100-150 שקל למנוי ... אלא שנכנסו שחקנים חדשים ... ואלה שנשבעו לעולם לא לחזור ל HOT
עברו לסלקום או פרטנר וגם השוק הסיטונאי נפתח שוק התשתית של האינטרנט מפה באו חבילות
טריפל של סלקום ו פרטנר ... זהו 2019 OVER GAME השיטה לגבות המון כסף מישראלים מחשבוניות
שונות נגמרה ... גם ההליך המשפטי עשה רע לבזק ועכשיו ירד האסימון , הם צריכים חבילה משותפת טריפל זולה
שתתחרה בפטרנר וסלקום אולי גם ב HOT , כלומר צריך לפטר אנשים , צריך למזג הנהלות ושירות ותמיכה ,
הם בחרו ב YES כמותג האיחוד ... כמה שניסו ללעוג ל HOT היא החזיקה מעמד יפה במספר הלקחות
בטריפל מעל חצי מיליון מנויים , בזכות המחיר הנוחות והתוכן ...
אני מעולם לא התחברתי ל YES ... סתם יקר ,ללא תוכן מפתה , ללא ערוצים רבים , הם קנו סדרות מארה"ב
מ HBO בלעדי במאות מיליונים בתחילת שנת 2010 , חשבו שזה יביא להם מנויים , זה הצליח חלקי ,
הם ניסו להיות טלוויזה אמריקאית וזה לא עבד כי היום אותם אלה שחיפשו תוכן אמריקאי עברו לנטפליקס
ב 50 שקל , הם YES לא הצליחו לעבור את HOT במספר המנויים וזה הכישלון
שלהם , כי הם כחברה חדשה היו צריכים להשאיר אבק ל HOT כמו שעשו פרטנר וסלקום בסלולר לפלאפון .
שאף אחד לא מרגיש והיא יותר יקרה ב 100 שקל סה"כ מ HOT דאז 2015 ... על אותה חבילה פחות או יותר ..
כלומר אם הם חברה אחת בחשבונית אחת , אז אנשים היו מודעים לזה שהם משלמים 100-150 שקל יותר .
מאז זרמו עברו המון מים בירקון וגם התוודנו לכל המהלך לכאורה המסריח של בזק YES ...
YES המפסידה מיליונים נקנתה מכספי הציבור (בזק) שעל שתיהן אמון אלוביץ' , ב YES בעלים פרטי,
בבזק שותף ציבורי.... אז ניסה לכסות את ההפסד של YES למרות שהיא סופר יקרה ומפסידה
עם כספי הציבור של בזק .. בשווי לא ראלי .
מה שקרה עד בערך 2017 , בזק לקחה מהלקוחות שלה , בזק -בזק בינלואמי - YES ופלאפון הרבה יותר
בערך 100-150 שקל למנוי ... אלא שנכנסו שחקנים חדשים ... ואלה שנשבעו לעולם לא לחזור ל HOT
עברו לסלקום או פרטנר וגם השוק הסיטונאי נפתח שוק התשתית של האינטרנט מפה באו חבילות
טריפל של סלקום ו פרטנר ... זהו 2019 OVER GAME השיטה לגבות המון כסף מישראלים מחשבוניות
שונות נגמרה ... גם ההליך המשפטי עשה רע לבזק ועכשיו ירד האסימון , הם צריכים חבילה משותפת טריפל זולה
שתתחרה בפטרנר וסלקום אולי גם ב HOT , כלומר צריך לפטר אנשים , צריך למזג הנהלות ושירות ותמיכה ,
הם בחרו ב YES כמותג האיחוד ... כמה שניסו ללעוג ל HOT היא החזיקה מעמד יפה במספר הלקחות
בטריפל מעל חצי מיליון מנויים , בזכות המחיר הנוחות והתוכן ...
אני מעולם לא התחברתי ל YES ... סתם יקר ,ללא תוכן מפתה , ללא ערוצים רבים , הם קנו סדרות מארה"ב
מ HBO בלעדי במאות מיליונים בתחילת שנת 2010 , חשבו שזה יביא להם מנויים , זה הצליח חלקי ,
הם ניסו להיות טלוויזה אמריקאית וזה לא עבד כי היום אותם אלה שחיפשו תוכן אמריקאי עברו לנטפליקס
ב 50 שקל , הם YES לא הצליחו לעבור את HOT במספר המנויים וזה הכישלון
שלהם , כי הם כחברה חדשה היו צריכים להשאיר אבק ל HOT כמו שעשו פרטנר וסלקום בסלולר לפלאפון .
·ALAON כתב:פעם כתבתי 2015 ללא העדר תחרות קבוצת בזק נוח לה לקחת המון כסף........
[/b]...
וואלה צודק!
מקווה שבאמת המעבר לחברה אחת כביכול יתחיל להוזיל עלויות.
לי כבר היתה שיחה עם YES שזה לא נראה לי נורמלי ובסדר (כלקוח) שרק מורידים ערוצים מהחבילה המורחבת ובד בבד מעלים ערוצים בתשלום (פרימיום), שמצמצמים שעות פעילות של המוקד בשעתיים בכל יום, גובים יותר כסף על ערוצי פרימיום בהשוואה לחברת הוט, פרטנר וסלקום ועדיין אין שום ירידת מחיר. רק בישראל יש שיטה מיוחדת שאומרת "בוא נוריד ונצמצם מהמוצר שאנחנו מספקים אבל נגבה עליו יותר כסף".
ולכל אלה שיגידו לי פראייר, תתנתק מהם תעבור לזה תעבור לזה -
תודה אבל לא תודה, נוח לי משיקולים אישיים שלי