@shmulikmazor
·
לי היתה הייסנס (מהדגמים המוקדמים שלהם) שהחזיקה 15 שנה.
ויש לי עדיין פיליפס ״42 אינצ׳, משנת 2010. הכי פושטית שלהם, עלתה 2000 שקל.
זה שטלויזיה יקרה או שהיא באה מחברה זו או אחרת, זה לא ערובה לאריכות חיים.
איכות ושירות - לא בסמסונג! ההשקעה הכי גרועה שלי אי פעם
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
תרבות השימוש הקצר אולי טובה ליצרנים אבל מזיקה לנו כצרכנים ובטח מכלה את משאבי כדור הארץ
אני רוצה להאמין שיש יצרנים איכותיים יותר למרות שהם גם יקרים יותר
הנסיון של עם מותגים אחרים טוב משמעותית מכל מוצר של סמסונג שעבר תחת ידי. אף אחד לא שרד יותר מחמש שנים, רובם פחות משלוש ואני מדבר גם על מכונת כביסה, מקרר, שואב, נגני BR, טלווזיות.... פשוט תת רמה.
אני משתדל לרכוש את הכי טוב ככל שידוע לי באותה נקודת זמן (בדר"כ זה גם הכי יקר) אבל בציר הזמן זה בדר"כ משתלם.
אני רוצה להאמין שיש יצרנים איכותיים יותר למרות שהם גם יקרים יותר
הנסיון של עם מותגים אחרים טוב משמעותית מכל מוצר של סמסונג שעבר תחת ידי. אף אחד לא שרד יותר מחמש שנים, רובם פחות משלוש ואני מדבר גם על מכונת כביסה, מקרר, שואב, נגני BR, טלווזיות.... פשוט תת רמה.
אני משתדל לרכוש את הכי טוב ככל שידוע לי באותה נקודת זמן (בדר"כ זה גם הכי יקר) אבל בציר הזמן זה בדר"כ משתלם.
made in japan
כבעלים של פנסוניק ph10 42 עם אמינות מופתית מוכחת
פיוניר קורו 4280
אומר בפה מלא אין על תוצרת יפן made in japan
אבל בל נשכח מה היה המחיר של מסכים כאלה לפני כ-12 שנה,המון המון כסף.
אני ממש לא חסיד של סמסונג תמיד הסתכלתי על הסחורה בעין עקומה,אבל זה מחיר הקידמה
דק,יפה,גדול,חכם,זול,=אמין הרבה פחות לצערי
פיוניר קורו 4280
אומר בפה מלא אין על תוצרת יפן made in japan
אבל בל נשכח מה היה המחיר של מסכים כאלה לפני כ-12 שנה,המון המון כסף.
אני ממש לא חסיד של סמסונג תמיד הסתכלתי על הסחורה בעין עקומה,אבל זה מחיר הקידמה
דק,יפה,גדול,חכם,זול,=אמין הרבה פחות לצערי
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
Re: איכות ושירות - לא בסמסונג! ההשקעה הכי גרועה שלי אי פעם
@Kotipelto
·
אין קשר למוצרי סמסונג באופן גורף ובהכללה לכולם.
יש דגמים/שנתונים מוצלחים יותר ויש פחות....וזה לא שונה גם במותג של סמסונג.
ראה לדוגמא מסך פלאזמה של סמסונג מלפני כ 10 שנים !!!
שכבר עבר 2-3 בתים בתוך המשפחה ועובד עד היום כמו חדש.
https://www.hometheater.co.il/vp1241435
יש לי עוד דוגמאות למסכי סמסונג שרכשתי לי/למשפחה לפני כעשור ועדיין עובדים מצויין.
לגבי השירות, אני בהחלט מסכים שהשרות של סמסונג בישראל (של היבואן וגם של נותן השירות אלק' פרו), הוא מהגרועים שנתקלתי בהם מעולם ואינו שונה מאחרון הסוחרים בשוק. אולי אף גרוע יותר.
·
אין קשר למוצרי סמסונג באופן גורף ובהכללה לכולם.
יש דגמים/שנתונים מוצלחים יותר ויש פחות....וזה לא שונה גם במותג של סמסונג.
ראה לדוגמא מסך פלאזמה של סמסונג מלפני כ 10 שנים !!!
שכבר עבר 2-3 בתים בתוך המשפחה ועובד עד היום כמו חדש.
https://www.hometheater.co.il/vp1241435
יש לי עוד דוגמאות למסכי סמסונג שרכשתי לי/למשפחה לפני כעשור ועדיין עובדים מצויין.
לגבי השירות, אני בהחלט מסכים שהשרות של סמסונג בישראל (של היבואן וגם של נותן השירות אלק' פרו), הוא מהגרועים שנתקלתי בהם מעולם ואינו שונה מאחרון הסוחרים בשוק. אולי אף גרוע יותר.
כל הודעות ה "לי יש" חסרות כל ערך. מה שחשוב זה המספרים הגדולים, סטטיסטיקות, ואת המידע הזה קשה מאוד לקבל.
להגיד ש"סוני יותר אמין מסמסונג" על בסיס "לי יש", זה חסר משמעות וערך. אתר כמו HT יכול לעסות סקרי אמינות ולהביא תוצאות, לזה כבר תהיה יותר משמעות, כמובן שגם זה מוגבל, כי יש כל מני בעלי עניין שעלולים לנסות להטות את התוצאות.
לי יש מסך סמסונג שהוחלף אחרי חצי שנה בערך, מסך נוסף של סמסונג שעובד כבר 6 שנים, ומסך נוסף של סמסונג שעובד כבר 11 שנה. מה למדנו מזה? 33 אחוז תקלות????
להגיד ש"סוני יותר אמין מסמסונג" על בסיס "לי יש", זה חסר משמעות וערך. אתר כמו HT יכול לעסות סקרי אמינות ולהביא תוצאות, לזה כבר תהיה יותר משמעות, כמובן שגם זה מוגבל, כי יש כל מני בעלי עניין שעלולים לנסות להטות את התוצאות.
לי יש מסך סמסונג שהוחלף אחרי חצי שנה בערך, מסך נוסף של סמסונג שעובד כבר 6 שנים, ומסך נוסף של סמסונג שעובד כבר 11 שנה. מה למדנו מזה? 33 אחוז תקלות????
למען ההגינות - גם אני בחרתי שלא להתקרב לסמסונג בעקבות שירות ואחריות גרועים.
בארץ הקודש נושא השירות הינו בעייתי, אפשר להיכנס לדיון של האם הלקוח בעייתי או השירות בעייתי, לדעתי זהו מעגל אין סופי.
ניפגעים בעיקר אלו הישרים שמצפים לקבל שירות - ולכן פה חוק המספרים הגדולים (קרי אוסף התגובות מעלה) הוא הקובע.
1. לקנות מוצר בעל היסטוריה של אמינות - חוכמת ההמונים
2. אחריות רחבה וארוכה ככול האפשר (שימו לב הדרישה למקרה הספציפי הנ"ל הינה לשירות לא לאחריות כי האחרונה כבר עברה)
3. חברה בעלת מוניטין שירות ואחריות מעולה (שוב חוק המספרים הגדולים ולקוות שאין מדובר במקרה פרטי שאין לו מענה שירותי או אחריות)
אני באופן אישי נכוותי מסמסונג ולכן לא אקנה יותר מוצרים שלהם ואמליץ לכול מי שישאל אותי להדיר רגליו מהמוצרים שלהם על בסיס ניסיוני.
אצלי הם כשלו בסעיף 3 המתואר מעלה.
כן שמעתי במסגרת "חוכמת ההומנים" סיפורי ניסים ונפלאות על LG בתחום השירות - ללא ספק כאשר באים לקנות מוצר חדש מרכיב זה הינו כבד משקל בהחלטה.
גם למקור הרכישה (החנות) יש משקל בקבלת ההחלטה.
בארץ הקודש נושא השירות הינו בעייתי, אפשר להיכנס לדיון של האם הלקוח בעייתי או השירות בעייתי, לדעתי זהו מעגל אין סופי.
ניפגעים בעיקר אלו הישרים שמצפים לקבל שירות - ולכן פה חוק המספרים הגדולים (קרי אוסף התגובות מעלה) הוא הקובע.
1. לקנות מוצר בעל היסטוריה של אמינות - חוכמת ההמונים
2. אחריות רחבה וארוכה ככול האפשר (שימו לב הדרישה למקרה הספציפי הנ"ל הינה לשירות לא לאחריות כי האחרונה כבר עברה)
3. חברה בעלת מוניטין שירות ואחריות מעולה (שוב חוק המספרים הגדולים ולקוות שאין מדובר במקרה פרטי שאין לו מענה שירותי או אחריות)
אני באופן אישי נכוותי מסמסונג ולכן לא אקנה יותר מוצרים שלהם ואמליץ לכול מי שישאל אותי להדיר רגליו מהמוצרים שלהם על בסיס ניסיוני.
אצלי הם כשלו בסעיף 3 המתואר מעלה.
כן שמעתי במסגרת "חוכמת ההומנים" סיפורי ניסים ונפלאות על LG בתחום השירות - ללא ספק כאשר באים לקנות מוצר חדש מרכיב זה הינו כבד משקל בהחלטה.
גם למקור הרכישה (החנות) יש משקל בקבלת ההחלטה.
דווקא לחנות אני לא מוצא ערך. אני קןרא פה כל מיני דיווחים על חנוניות מתמחות שעוזרות מול היבואן. לטעמי לא שווה את פערי המחיר. כל עוד קונים מסך מדגם מסויים, עם אחריות רשמית, מדובר על מוצר זהה לחלוטין, ללא תלות בחנות. אני קונה איפה שהכי זול. מסכים הם מוצרי מדף ואני לא רואה שיש בידול לפי מקור הקניה. בחנויות מתמחות יש מוכרים שמבינים יותר, כנראה, אבל בעידן של הרשת וחוכמת ההמונים, אני מגיע לחנות אחרי שאני יודע בדיוק מה אני רוצה. אני כן אבקש לצפות במסך, אבל זה אחרי שכבר עשיתי את כל הסינון. הסיכוי שאתפתה למסך אחר שמוכר יציע לי -נמוך עד מאוד.
זה נכון לגבי מסכים, מחשבים, טלפונים ניידים, כנראה שכל מוצר טכנולוגי. רכבים אני לא קונה, אבל אם הייתי, זה היה פועל באותה שיטה.
זה נכון לגבי מסכים, מחשבים, טלפונים ניידים, כנראה שכל מוצר טכנולוגי. רכבים אני לא קונה, אבל אם הייתי, זה היה פועל באותה שיטה.
עם כל הכאב על מוצר יקר שהתקלקל, לא ברור מה פותח הדיון ציפה, ברגע שנגמרת האחראיות היבואן לא אחראי יותר על המוצר.
בעיני 27K זה סכום לא הגיוני לשלם על טלויזיה, כאשר כל כמה שנים הטכנולוגיה מתקדמת, באותו הסכום אפשר להחליף טלויזיה 3-4 פעמים כל כמה שנים ולהתקדם טכנולוגית, אבל כל אחד רשאי לבזבז את כספו איך שהוא רואה לנכון.
בעיני 27K זה סכום לא הגיוני לשלם על טלויזיה, כאשר כל כמה שנים הטכנולוגיה מתקדמת, באותו הסכום אפשר להחליף טלויזיה 3-4 פעמים כל כמה שנים ולהתקדם טכנולוגית, אבל כל אחד רשאי לבזבז את כספו איך שהוא רואה לנכון.
אלפא רומאו - זה מותג נישה, אין צפי למכירות בכמויות גבוההות.nir11 כתב:בישראל, חברות כמו סיטרואן ואלפא רומאו, משלמות מחיר ע-צ-ו-ם, על בעיות אמינות שהיו ברכבים שלהם בשנות ה80. זה אומר הרבה פחות מכירות, וגם שמירת ערך פחותה, לעומת רכבים מקבילים של יצרנים אחרים.
לקוחות שנכווים -לא שוכחים. זה אפילו עובר בין דורות....
לגבי צרפתיות, אני רואה המון רנו וסיטרואן (פחות פיג'ו) חדשות, רוב זה ליסינג כנראה, אבל אי אפשר להגיד שהפסיקו לקנות אותם.
נ.ב.
אישית אני קונה רק רכבים יפנים.