אם אני לא טועה אלקטרוניקס פרו הם נותני השירות גם לטלוויזיות סוני.
אז מה, המצב שם שונה ?
איכות ושירות - לא בסמסונג! ההשקעה הכי גרועה שלי אי פעם
אני לא יודע בן כמה אתה, בשנות השמונים מכוניות כמו אלפא סוד, אלפא גוליה, אלפה ספרינט, ואלפה GTV היו מאוד מאוד נפוצות. זה לא היה אז רכב נישה. זה הפך לרכב נישה לחובבי נהיגה בלבד, אחרי שהגיעו הבעיות.alchemy כתב:אלפא רומאו - זה מותג נישה, אין צפי למכירות בכמויות גבוההות.......
לגבי צרפתיות, אני רואה המון רנו וסיטרואן (פחות פיג'ו) חדשות, רוב זה ליסינג כנראה, אבל אי אפשר להגיד שהפסיקו לקנות אותם.
נ.ב.
אישית אני קונה רק רכבים יפנים....
כמו כן, בשנות ה 80, כל מי שאי פעם עמד במחסום ארז בבוקר בשער, ראה אלפי (בלי להגזים) מכוניות פג'ו 404 יוצאות מעזה לישראל. פג'ו גם היה מאוד נפוץ כמונית בישראל.
רובם המוחלט של סיטרואן, רנו ופזו שאתה רואה היום על הכביש - הן מכוניות ליסינג, שם המשכיר מקבל הנחה גדולה מהיבואן, והשוכר פטור משיקולי אמינות, ושמירת ערך, ויכול להכניס למשוואה שיקולים כמו נוחות נסיעה והנאה מנהיגה.
אני אישית לא מחזיק רכב בבעלותי כבר כמעט 20 שנה, נוהג בליסינג, ובאמת חלק גדול מהזמו הייתי עם רנו, ומעט מאוד מהזמן עם מכוניות יפניות או דרום קוראניות, שפשוט אפשר להרדם בהם משעמום.
·
בשנות ה-80 הייתי בברית המועצות, עליתי ב-90.nir11 כתב:אני לא יודע בן כמה אתה, בשנות השמונים מכוניות כמו אלפא סוד, אלפא גוליה, אלפה ספרינט, ואלפה GTV היו מאוד מאוד נפוצות. זה לא היה אז רכב נישה. זה הפך לרכב נישה לחובבי נהיגה בלבד, אחרי שהגיעו הבעיות.......
כמו כן, בשנות ה 80, כל מי שאי פעם עמד במחסום ארז בבוקר בשער, ראה אלפי (בלי להגזים) מכוניות פג'ו 404 יוצאות מעזה לישראל. פג'ו גם היה מאוד נפוץ כמונית בישראל.
רובם המוחלט של סיטרואן, רנו ופזו שאתה רואה היום על הכביש - הן מכוניות ליסינג, שם המשכיר מקבל הנחה גדולה מהיבואן, והשוכר פטור משיקולי אמינות, ושמירת ערך, ויכול להכניס למשוואה שיקולים כמו נוחות נסיעה והנאה מנהיגה.
אני אישית לא מחזיק רכב בבעלותי כבר כמעט 20 שנה, נוהג בליסינג, ובאמת חלק גדול מהזמו הייתי עם רנו, ומעט מאוד מהזמן עם מכוניות יפניות או דרום קוראניות, שפשוט אפשר להרדם בהם משעמום.
·...
אל תשכח שעד אמצע שנות ה-90 רכבים יפנים יחידים שהיו מביאים לארץ היו סובארו, מיצובישי ודייהצו.
לכן מחוסר ברירה אנשים היו קונים רכבים צרפתיים בכמויות.
- Kotipelto (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 137
- הצטרף: אפריל 2005
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 9 פעמים
·alchemy כתב:עם כל הכאב על מוצר יקר שהתקלקל, לא ברור מה פותח הדיון ציפה, ברגע שנגמרת האחראיות היבואן לא אחראי יותר על המוצר.
בעיני 27K זה סכום לא הגיוני לשלם על טלויזיה, כאשר כל כמה שנים הטכנולוגיה מתקדמת, באותו הסכום אפשר להחליף טלויזיה 3-4 פעמים כל כמה שנים ולהתקדם טכנולוגית, אבל כל אחד רשאי לבזבז את כספו איך שהוא רואה לנכון....
מחיר\עלות הם יחסיים.
הפלזמות הראשונות עלו 100-120 אלף ש"ח, הרזולוציה הייתה 480P והתמונה ירקרקה...
טלויזיות הLCD הראשונות, בגודל 24" וברזולוציה נמוכה, עלו כ20 אלף ש"ח.
הפלזמה הקודמת שלי, של פנסוניק, 42" עלתה 14,000 (HD READY).
במקור, רציתי לרכוש OLED, אבל המחיר היה 51 אלף ש"ח, אז 27 אלף נראו "הגיוניים" לשיא הטכנולוגיה של סמסונג...
איך אמרו פעם הגשש החיוור - טעה\טועים\טעות...
Re: איכות ושירות - לא בסמסונג! ההשקעה הכי גרועה שלי אי פעם
·באמת ציפית לקבל שירות באחריות לאחר שהיא נגמרה?Kotipelto כתב:סמסונג שלחו אותי ל...אלקטרוניקס פרו, שהתקשרו אלי רק כדי לחזור על אותה הצהרה שהמסך כבר לא באחריות ולכן הם ממליצים לי "לשדרג" לטלויזיה חדשה (בעלות מלאה, כמובן)....
אם היא עלתה כ"כ הרבה כסף, והיתה כ"כ יקרה לליבך, למה לא הארכת את האחריות?
כי לקחת סיכון מחושב שחבל לחדש אחריות למוצר ישן, וכשהפסדת בו החלטת לבוא ולהכפיש היבואן.
טיפת אחריות על מעשיך אתה לא מסוגל לקבל, וכל שמצאת לנכון הוא להכפיש אותם באינטרנט.
בושה וחרפה.
Re: איכות ושירות - לא בסמסונג! ההשקעה הכי גרועה שלי אי פעם
@lasik
·הוא מתלונן על זה שיבואן רשמי גובה מחיר גבוה על תיקון או מציע טלוויזיה חדשה
·הוא מתלונן על זה שיבואן רשמי גובה מחיר גבוה על תיקון או מציע טלוויזיה חדשה
- Kotipelto (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 137
- הצטרף: אפריל 2005
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 9 פעמים
Re: איכות ושירות - לא בסמסונג! ההשקעה הכי גרועה שלי אי פעם
בתחילה חשבתי לא להגיב, כי זו נראית כמו "הודעה מטעם" או של טרול, אבל כדי שלא יתקבל רושם מוטעה, אסביר שוב.lasik כתב:·באמת ציפית לקבל שירות באחריות לאחר שהיא נגמרה?......
אם היא עלתה כ"כ הרבה כסף, והיתה כ"כ יקרה לליבך, למה לא הארכת את האחריות?
כי לקחת סיכון מחושב שחבל לחדש אחריות למוצר ישן, וכשהפסדת בו החלטת לבוא ולהכפיש היבואן.
טיפת אחריות על מעשיך אתה לא מסוגל לקבל, וכל שמצאת לנכון הוא להכפיש אותם באינטרנט.
בושה וחרפה....
יש כשל בייצור של המסך. סמסונג יודעים זאת וכך גם אלקטרוניקס פרו. התשובות שלהם לא היו לגופו של עניין, אלא כיוונו אותי לרכוש טלויזיה חדשה, כאילו מדובר ב"שדרוג".
סמסונג הפנו אותי לאותו ספק שירות שאמרתי להם מלכתחילה שהוא זה שאפיין את הבעיה.
ספק השירות הפנה אותי ל...סמסונג, כדי לרכוש טלויזיה חדשה, כיוון שאין אחריות למסך.
גם אם הייתי רוכש אחריות מורחבת בינואר 2016, היא לא הייתה רלוונטית (שלוש שנים מעבר לשנה הראשונה). אגב, העלות של האחריות המורחבת ע"י אלקטרוניקס פרו, לא סמסונג, הייתה 3600 ש"ח, וכללה החרגות משמעותיות שהפכו אותה לחסרת ערך אמיתי.
לגבי הביקורת שלך:
1. אני לא מכפיש. אני מתלונן. זה לגיטימי. זכותך לא להסכים
2. לא מבין למה אתה מטיף לי על אחריות אישית. אולי אם תקרא את ההסבר תבין טוב יותר את נקודת המבט שלי
אם היית משוחח בעצמך עם אלקטרוניקס פרו, היית מתפוצץ מתסכול. אפס תודעת שירות.
כך או אחרת, אתה יכול להבין מהשרשור שאני לא הראשון, ולצערי גם לא האחרון, שמתלונן על רמת השירות.
שרון
- niko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4648
- הצטרף: דצמבר 2004
- שם מלא: איתן
- נתן תודות: 655 פעמים
- קיבל תודות: 300 פעמים
Re: איכות ושירות - לא בסמסונג! ההשקעה הכי גרועה שלי אי פעם
@lasik
בושה וחרפה
לא הגזמת בכלל, הבן אדם מאוכזב ממוצר שעלה לו הרבה מאוד כסף.
זכותו המלאה לשתף ולהזהיר.
בושה וחרפה
לא הגזמת בכלל, הבן אדם מאוכזב ממוצר שעלה לו הרבה מאוד כסף.
זכותו המלאה לשתף ולהזהיר.
Re: איכות ושירות - לא בסמסונג! ההשקעה הכי גרועה שלי אי פעם
·Kotipelto כתב:לגבי הביקורת שלך:
1. אני לא מכפיש. אני מתלונן. זה לגיטימי. זכותך לא להסכים
2. לא מבין למה אתה מטיף לי על אחריות אישית. אולי אם תקרא את ההסבר תבין טוב יותר את נקודת המבט שלי
אם היית משוחח בעצמך עם אלקטרוניקס פרו, היית מתפוצץ מתסכול. אפס תודעת שירות.
כך או אחרת, אתה יכול להבין מהשרשור שאני לא הראשון, ולצערי גם לא האחרון, שמתלונן על רמת השירות.
...
להתלונן זה דבר אחד, ולציין שאין שירות בסמסונג זה דבר אחר לחלוטין.
יש פה אינסוף תלונות מוצדקות על שירות ז$ל של אלקטרוניקס פרו, אבל מכאן ועד להאשים באי מתן שירות או בתעריף שערורייתי כשאין לך בכלל הסכם שירות, נשמח לי פשוט מגוחך. אל תתבלבל. ח.י היו שולחים אותך לכל הרוחות באותה המידה. אין כאן שירות פילנטרופי.
ברור לך שאם היתה לך אחריות בתוקף, סמליין היו חייבים לתקן\להחליף לך. בטלויזיות הדקות של היום, החלפת פנל היא משימה בלתי כדאית כלכלית. ועם זאת, במחירי הטלויזיות של היום, הרחבת אחריות מעבר ל- 3 שנים פשוט לא כידאית.
ולעניין התופעה שצילמת, מנקה חרוצה במיוחד עלולה גם לגרום לנזק כזה, באמצעות לחץ בעת מירוק כתמים בצג.
·Kotipelto כתב:·......
מחיר\עלות הם יחסיים.
הפלזמות הראשונות עלו 100-120 אלף ש"ח, הרזולוציה הייתה 480P והתמונה ירקרקה...
טלויזיות הLCD הראשונות, בגודל 24" וברזולוציה נמוכה, עלו כ20 אלף ש"ח.
הפלזמה הקודמת שלי, של פנסוניק, 42" עלתה 14,000 (HD READY).
במקור, רציתי לרכוש OLED, אבל המחיר היה 51 אלף ש"ח, אז 27 אלף נראו "הגיוניים" לשיא הטכנולוגיה של סמסונג...
איך אמרו פעם הגשש החיוור - טעה\טועים\טעות......
אם זה מעודד אותך, בטלויזיות OLED יש בעיה של צריבות (בדגמים של פעם הרבה יותר חמורה מהיום), אז אם היית קונה OLED ב-51,000 שקל, היית מסיים עם טלויזיה צרובה בשווי 51,000 שקל.
נערך לאחרונה על ידי mdk_25 ב 11/01/2020 14:18, נערך פעם 1 בסך הכל.
- ice2k
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 849
- הצטרף: אוגוסט 2005
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 20 פעמים
- קיבל תודות: 62 פעמים
צודק, עשית השקעה גרועה.איכות ושירות - לא בסמסונג! ההשקעה הכי גרועה שלי אי פעם...
מוצרי יוקרה כמו טלווזיה זו הם מבחינה כלכלית התמורה הכי נמוכה למחיר שקיימת וזה דבר ידוע (מדד של תועלת לדולר). בהתחשב בעובדה הכלכלית הנוספת שככל שהתחרות גוברת הפחת של מוצרים מכנים ואלקטרונים (ביחס לזמן כמובן) רק הולך וגדל. אז עושה רושם שהיה שווה להתייעץ עם כלכלן לגבי איפה להשקיע את כספך מאשר מה שבפועל גרם ללכת על החלטה לשלם על מוצר אלקטרוני כלכך יקר.
אם המטרה היתה להנות מיידית מטכנולוגית קצה (בהנחה שזה מה שבאמת גורם לך הנאה, כמו לחצי מחברי הפורום הזה) אז את התועלת שלך כבר הפקת, ומה שקרה הוא בעיקר מבאס. אין שום מדד שמעיד שהמוצר הכי יקר בתחום האלקטרוניקה הבידורית הבייתית מחזיק יותר ממוצרי ביניים (שם גם התמורה למחיר הכי גבוהה).
הכלל הגס והלא מדעי אומר שהכי אמינים בתחום האלקטרוניקה הביתית התחרותית הם מוצרי "הביניים מינוס", והגרועים הם ההכי זולים (שם חסכו בכל דבר על חשבון איכות ,אמינות וכו') ובנוסף גם ההכי יקרים - שהם הכי מתוסבכים מבחינה אלקטרונית כשהאלקטרוניקה יושבת על הקצה של היכולות שלה (מה שפשוט יותר לייצור "ומתאמץ" פחות - מחזיק יותר).
לגבי מה שנאמר על השירות גם לי צרם בעין מה שנרשם וזה גם פוגע בנו כצרכנים: מה בדיוק רצית שהם יעשו או יגידו לך? האחריות נגמרה, הם לא חייבים לך כלום. גישת "המגיע לי" רק פוגעת בנו כצרכנים ומעלה מחירים. היתה יכול לפחות לבוא בגישה אחרת של בקשה ולא של "היתי מצפה" או "מגיע לי". זו הסיבה שקיבלת תשובות שהרגיזו אותך - דחקת אותם לפינה על משהו לא מוצדק ואת התגובות שקיבלת מינפת להוצאת קיטור בפומבי. גם אני מסכים פה שזה לא נראה טוב.
וכמובן הגורם לסיבה המקורית של התרד הזה - הטלווזיה שנדפקה. זה בהחלט מבאס ובטח שמבינים שהלך כלכך הרבה כסף שתוכנן להיות בשימוש זמן רב, אני ממש מבין אותך. אמנם לא שמעתי על מקרה כזה שמופיע הרבה אבל כן שמעתי בפורומים שונים בעולם על פאנלים שנשברים מבפנים אצל סמסונג אחרי זמן קצר, לא יודע מה הסטטיסטיקה אבל בהחלט נתקלתי בזה.
הדבר היחיד שאני יכול לנחם אותך איתו הוא שממש לא הפסדת 27 אלף ש"ח (הרי אמרנו - הפחת לשנה במוצר זה הוא מטורף). השווי של הטלווזיה שלך היום הוא 3000 ש"ח במקרה הטוב, וזה מה שהפסדת (הרי טלווזיה של 7 אלף היום אוכלת את המסך הזה בלי מלח).
YAMAHA RX-A3030| Audiovector S3 Signature| Audiovector SC Signature | Audiovector Ki1| SVS SB3000
- Kotipelto (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 137
- הצטרף: אפריל 2005
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 9 פעמים
אני מודע לנקודות שהעלית. אני בתחום משנות ה90...ice2k כתב:צודק, עשית השקעה גרועה.......
מוצרי יוקרה כמו טלווזיה זו הם מבחינה כלכלית התמורה הכי נמוכה למחיר שקיימת וזה דבר ידוע (מדד של תועלת לדולר). בהתחשב בעובדה הכלכלית הנוספת שככל שהתחרות גוברת הפחת של מוצרים מכנים ואלקטרונים (ביחס לזמן כמובן) רק הולך וגדל. אז עושה רושם שהיה שווה להתייעץ עם כלכלן לגבי איפה להשקיע את כספך מאשר מה שבפועל גרם ללכת על החלטה לשלם על מוצר אלקטרוני כלכך יקר.
אם המטרה היתה להנות מיידית מטכנולוגית קצה (בהנחה שזה מה שבאמת גורם לך הנאה, כמו לחצי מחברי הפורום הזה) אז את התועלת שלך כבר הפקת, ומה שקרה הוא בעיקר מבאס. אין שום מדד שמעיד שהמוצר הכי יקר בתחום האלקטרוניקה הבידורית הבייתית מחזיק יותר ממוצרי ביניים (שם גם התמורה למחיר הכי גבוהה).
הכלל הגס והלא מדעי אומר שהכי אמינים בתחום האלקטרוניקה הביתית התחרותית הם מוצרי "הביניים מינוס", והגרועים הם ההכי זולים (שם חסכו בכל דבר על חשבון איכות ,אמינות וכו') ובנוסף גם ההכי יקרים - שהם הכי מתוסבכים מבחינה אלקטרונית כשהאלקטרוניקה יושבת על הקצה של היכולות שלה (מה שפשוט יותר לייצור "ומתאמץ" פחות - מחזיק יותר).
לגבי מה שנאמר על השירות גם לי צרם בעין מה שנרשם וזה גם פוגע בנו כצרכנים: מה בדיוק רצית שהם יעשו או יגידו לך? האחריות נגמרה, הם לא חייבים לך כלום. גישת "המגיע לי" רק פוגעת בנו כצרכנים ומעלה מחירים. היתה יכול לפחות לבוא בגישה אחרת של בקשה ולא של "היתי מצפה" או "מגיע לי". זו הסיבה שקיבלת תשובות שהרגיזו אותך - דחקת אותם לפינה על משהו לא מוצדק ואת התגובות שקיבלת מינפת להוצאת קיטור בפומבי. גם אני מסכים פה שזה לא נראה טוב.
וכמובן הגורם לסיבה המקורית של התרד הזה - הטלווזיה שנדפקה. זה בהחלט מבאס ובטח שמבינים שהלך כלכך הרבה כסף שתוכנן להיות בשימוש זמן רב, אני ממש מבין אותך. אמנם לא שמעתי על מקרה כזה שמופיע הרבה אבל כן שמעתי בפורומים שונים בעולם על פאנלים שנשברים מבפנים אצל סמסונג אחרי זמן קצר, לא יודע מה הסטטיסטיקה אבל בהחלט נתקלתי בזה.
הדבר היחיד שאני יכול לנחם אותך איתו הוא שממש לא הפסדת 27 אלף ש"ח (הרי אמרנו - הפחת לשנה במוצר זה הוא מטורף). השווי של הטלווזיה שלך היום הוא 3000 ש"ח במקרה הטוב, וזה מה שהפסדת (הרי טלווזיה של 7 אלף היום אוכלת את המסך הזה בלי מלח)....
לא מסכים עם הנקודה ש"גישת "המגיע לי" רק פוגעת בנו כצרכנים ומעלה מחירים." זו לא הסיבה להעלאת מחירים.
המחירים בישראל והרווח שהיבואנים גוזרים, בטח כשלוקחים בחשבון את תודעת השירות הנמוכה (למעט חלק קטן של יבואנים), מקוממים. זה נכון לתחומים רבים, ובמקום לנצל את השירות כגורם מבדל מול חנויות האונליין מחו"ל, זה חוזר אליהם כמו בומרנג. רואים זאת בענפים אחרים בתעשייה.
מקריאת התגובות בשרשור אני למד שהרוב כאן נכנעים למציאות שבה משלמים מחיר מופקע לצד איכות ושירות לא מספקים.
תודה לכולם.