מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


KSP בשילוב עם היבואן מ.ברוכים - אכזבה


עמוד 2 מתוך 3
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
mrraz111
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Mar 19, 2012
הבעות תודה: 55
מספר הודעות: 964

 #16  נשלח: ו' 10/01/2020 15:45

noam3039 כתב:
קודם כל אני מבין מאוד את ההתאכזבות שלך
ב 2006 קניתי מהם מחשב והיו בו תקלות וששלחתי
למעבדה הם אמרו שהוא בסדר זה לא חדש שהטכנאים
ב KSP לא ממש מתאמצים לתת שרות טוב וגם KSP
לא, ואני יותר לא קונה מישם אבל גם ברשת השנייה
אני לא אקנה ציוד כמו כונן קשיח או מחשב ועוד ועוד
כי גם שם השרות לא משהו לכן אני מתרחק מרשתות
כאלו הזול עולה בסוף ביוקר
אגב לגבי ברוכים תודה על המידע

ממש דומה למה שעברתי ב-KSP
גם אני קניתי אצלם חלקי מחשב ולאחר כחודשיים לוח האם הפסיק לעבוד
אחרי המתנה של 30 יום הלוח חזר מהמעבדה עם הערה שאני דפקתי אותו
מאז לא מתקרב ולא ממליץ על KSP

·
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
motico (מוטי כהן)
כתב
כתב

הצטרף בתאריך:
  Mar 17, 2005

מיקום: גבעתיים
הבעות תודה: 115
מספר הודעות: 1451

 #17  נשלח: ו' 10/01/2020 17:51

תודה לכל המשתתפים בפוסט זה.
אני מקווה שלא השתמע ממה שכתבתי שאני משוכנע שהמכשיר שקיבלתי לא היה חדש. הרסיבר לא היה שרוט או פגוע מכנית, הוא רק ארוז ברישול עם חלקי ניילון קרועים. אני רק מראה מצב שמעלה חשד שהציוד לא בהכרח חדש.

jtk
הכבל לא נראה כבל אירופאי.

vivi
כשאתה פותח אריזה של מוצר חדש, האם אתה מצפה למוצר שיהיה עטוף בניילונים קרועים?
אני לא מצפה שהיבואן מ.ברוכים יאשר שהמוצר לא חדש לכן התשובה שלו נשמעת לי יותר הגיונית מהתשובה של KSP.
KSP צריך לוודא שהמוצר שהוא מקבל מהיבואן הוא מוצר חדש. למה? כי כך הוא מוכר אותו.
אני מפרש את התשובה של KSP כך: "KSP העביר את המוצר ללקוח בלי לגעת בו". זה הכל.
מזה אני מבין ש KSP לא באמת לוקח אחריות במקרה שהמוצר לא מתאים להגדרת המכירה, במקרה הזה מכירת ציוד חדש.
כיצד אתה מפרש את התשובה שלהם?
לא חשוב לי אם אריזת הציוד מלוכלכת ועם מדבקות וקישקושים בטוש. חשוב לי שהפנימי, בתוך האריזה, יהיה חדש. או לפחות יראה חדש.

avihuli
התרעומת לא רק על הכבל כי זה לא רק הכבל. התרעומת ש KSP מוציא את עצמו מאחריות. ביקשתי מ KSP שיבדקו עם היבואן אם אחרי ההסבר שלו זה סביר שאני אקבל ציוד שנמצא בשקיות קרועות.
עד עכשיו לא התקבלה תשובה.

Gad007
מה שכתבת זה בדיוק החשש שלי.

_________________
מוטי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
motico (מוטי כהן)
כתב
כתב

הצטרף בתאריך:
  Mar 17, 2005

מיקום: גבעתיים
הבעות תודה: 115
מספר הודעות: 1451

 #18  נשלח: ו' 10/01/2020 18:08

legopart
כן, הרסיבר פועל. אם לא היה פועל כל האריזה היתה חוזרת ל KSP.

mp3lll
אתה צודק, סוג של פוסט טרחני. למעשה לא רציתי להפוך אותו ליותר טרחני ולהציג את כל התמונות שנשלחו ל KSP (מדבקות משוחררות, עטיפת המכשיר מעוכה, השקית הקרועה וכו'). חשבתי רק להציג נקודה אחת. נקודה שמבחינתי כבר מהווה בעיה.
אני חושב שאם הייתי קורא פוסט זה לפני הקנייה, הייתי פותח את האריזה ליד המוכר של KSP. אני משוכנע שאם המוכר היה רואה כיצד המכשיר ארוז הוא היה מחליף אותו בלי לומר מילה.
לי פוסט כזה היה עוזר. כנראה שאתה פחות קפדן בנושא הזה.

_________________
מוטי
(1) הבעות תודה: jtk
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
nirmv (ניר)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 19, 2006
הבעות תודה: 104
מספר הודעות: 1291

 #19  נשלח: שבת 11/01/2020 3:42

מאחר ש unboxing הפך להיות סוג של חוויה, אני מבין את האכזבה. אבל יש לקחת את הדברים בפרופורציות. קנית מייבואן מקביל במאות או אלפי שקלים פחות מהיבואן הרשמי אז יש לקבל בהבנה את זה שחווית האנבוקסינג עלולה להיפגע.
מובן שהיבואן נאלץ לפתוח את המוצר על מנת להחליף כבל, וליבואן אין בקרת איכות כמו של היצרן בנושא האריזה מחדש. הוסבר לך שחוץ מהחלפת כבל מדובר במוצר חדש לחלוטין.

חוץ מזה אני לא מבין מה אתה רוצה מ ksp. הם טרחו ובדקו מול היבואן, מה רצית שהם עוד יעשו?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
claudia5
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 06, 2007
הבעות תודה: 135
מספר הודעות: 2949

 #20  נשלח: שבת 11/01/2020 7:36

חבר שלי רכש ישירות מחנות היבואן ,המחיר היה בקיצוניות זול יותר מהמיבואן הרשמי והוא קיבל רסיבר ארוז בצורה מושלמת.
אני לא חושב שצריך לעדות עיניין מכבל פתוח.
לשם השוואה רסיבר מסוג דנון 4500 שנמכר תחילה ב8000 ובהמשך ירד כיום ל5500 שקלים אצל היבואן הרשמי ,נמכר ב3500 כבר כמה חודשים אצל היבואן הברוכים כולל משלוח.
המחיר רוב הזמן היה חצי מהיבואן הרשמי אז חשוב לעודד יבואנים כאלה ולא לתקוף אותם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
motico (מוטי כהן)
כתב
כתב

הצטרף בתאריך:
  Mar 17, 2005

מיקום: גבעתיים
הבעות תודה: 115
מספר הודעות: 1451

 #21  נשלח: שבת 11/01/2020 12:57

nirmv

הסברת היטב את עיקר הדברים שרציתי להציג בפוסט הזה.
חווית ה Unboxing חשובה לי אבל במקרה הזה לא הייתי אומר שזה הנושא.
לך מובן שהיבואן הפרללי יפתח את האריזה וישנה/יחליף כבל, מדבקות, אריזות וכו'. אבל לא לכל אחד זה מובן. השרשור הזה בעזרתך ובעזרת האחרים שהציגו את עמדתם עוזר לקונים אחרים לדעת למה לצפות מיבואן פרללי.
אתה מסביר "שלמחיר הזול יש מחיר" . השאלה על מה הקונה מוותר? הקונה צריך לדעת על מה הוא מוותר לפני הקנייה, לא אחריה.
הנילונים הקרועים זה רק סימפטום. לדעתי, במקרה הזה, הקונה מוותר על היכולת לדעת אם הוא קיבל מוצר באמת חדש או שהיה בתיקון או היה בתצוגה וכו'.

אתה כותב: "הוסבר לך שחוץ מהחלפת כבל מדובר במוצר חדש לחלוטין". אני מניח שאתה לא כזה נאיבי. לאיזו תשובה הייתה מצפה מהיבואן?

לגבי KSP, מה אתה היית רוצה שהם יעשו כשלדעתך יש במוצר שהם מכרו לך סימנים מחשידים שהמוצר לא ממש חדש?

_________________
מוטי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
motico (מוטי כהן)
כתב
כתב

הצטרף בתאריך:
  Mar 17, 2005

מיקום: גבעתיים
הבעות תודה: 115
מספר הודעות: 1451

 #22  נשלח: שבת 11/01/2020 13:18

claudia5

זה באמת חשוב לשמור על יבואנים מקביליים שמוכרים ציוד במחיר נמוך בהרבה ממחיר היבואן הרשמי. עובדה שהפרש המחיר גרם לי לקנות מהיבואן המקבילי ולא מהיבואן הרשמי.
נראה לי שההבדל בגישה שלנו (שלי ושלך) היא נקודת ה"נעשה עניין". עד איזו נקודה צריך כן לעשות עניין. ניילון אחד קרוע? שני ניילונים קרועים? יותר משני ניילונים קרועים? טביעת אצבע אחת? שתי טביעות אצבע? סריטה קטנה מאחור? סריטה קטנה מקדימה?.....וכו' וכו'.
כל אחד ונקודת "המשבר" שלו. המשבר שלי היה שני ניילונים קרועים ועטיפת מכשיר מעוכה.

באיזו נקודה לדעתך צריך לומר: על זה אני לא מוותר?

_________________
מוטי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
claudia5
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 06, 2007
הבעות תודה: 135
מספר הודעות: 2949

 #23  נשלח: שבת 11/01/2020 16:19

motico
·
אם יש פגיעה או שריטה שמראה שהמכשיר עבד אצל מישהו.
ברור לך שהמכשיר שרכשת חדש ואולי מישהו פתח אותו לפניך והחליף או הציג את המכשיר וזה באמת יכול להיות מעצבן אבל אני חושב שהמחיר כל כך טוב שעל זה לא צריך ללכלך על יבואן.
האחריות של ksp לא מהטובות כנראה אבל נקווה שיהיו עוד יבואנים שמוכנים גם להרוויח וגם לתת מחירים של חול ומטה.
היבואן הזה דוגמה לכך שניתן למכור מוצרים במחירים זולים מחול ולהרוויח אז נכון יותר בעיניי לשווק אותו ולחלק לו מילים טובות.
לא חסרים יבואנים שרואים לנכון לתמחר כפול ויותר עם תירוצים שונים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
liorp
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 15, 2009
הבעות תודה: 192
מספר הודעות: 2196

 #24  נשלח: שבת 11/01/2020 18:22

נסה אולי לפנות ישירות ליבואן ולהסב את תשומת ליבו למצב האריזה שבו הגיע המכשיר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
motico (מוטי כהן)
כתב
כתב

הצטרף בתאריך:
  Mar 17, 2005

מיקום: גבעתיים
הבעות תודה: 115
מספר הודעות: 1451

 #25  נשלח: שבת 11/01/2020 18:59

claudia5

אני בבעיה אם נוצר בך הרושם שהפוסט הזה מטרתו ללכלך על היבואן.
מחיר זול לא אמור לאפשר ליבואן לזלזל בלקוח. פרסום עובדות נכונות זה לא שווה ערך לליכלוך. באותו מחיר היבואן יכול להחליף את מה שהוא צריך להחליף בצורה יותר נקייה. תביט שוב בתמונה שצרפתי, יש הבדל בין קבלת חלק בשקית פתוחה לבין חלק בשקית קרועה. להבנתי זה מראה על זלזול.

אני בהחלט מסכים שצריך לחלק מילים טובות על מה שטוב. מצד שני אני מקווה שתסכים איתי שלא רצוי להתעלם מהחסרונות.

אם היבואן קורא שרשור זה ובמשהו אכפת לו על מה חושב הלקוח, אולי הוא יקבל שיש אחוז מסויים של קונים שבשבילם מוצר חדש צריך להראות כמו מוצר חדש וכדאי להקפיד קצת יותר על אריזתו. זה לא יעלה לו יותר ובתמורה גם אני וגם אתה נרוויח מזה.

_________________
מוטי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
motico (מוטי כהן)
כתב
כתב

הצטרף בתאריך:
  Mar 17, 2005

מיקום: גבעתיים
הבעות תודה: 115
מספר הודעות: 1451

 #26  נשלח: שבת 11/01/2020 20:22

liorp

יש משהו במה שאתה מציע, אבל בכנות, אני לא חושב שהיבואן יתייחס אלי.
היבואן נתן את תשובתו למרות שלא נראה לי שהוא יודע על איזו אריזה מדובר. הוא נתן תשובה כללית. אפילו אם קיבלתי בטעות אריזה שלא נועדה להישלח לחברת KSP, נראה לך שהיבואן יודה בזה?
לפי ההבנות של חלק מחברי האתר, אין להם בעיה לקבל מוצר ארוז בצורה מצ'וקמקת, העיקר שהוא לא שרוט ופועל. איזו סיבה יש ליבואן להתרגש מאיזה קונה נעלם שמתרגז שהמכשיר שלו ארוז כמו...?

_________________
מוטי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mrraz111
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Mar 19, 2012
הבעות תודה: 55
מספר הודעות: 964

 #27  נשלח: שבת 11/01/2020 22:51

לא שמתי לב אם ציינת שקיבלת מתאם כפי תשובת KSP
(1) הבעות תודה: Piloter
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
liorp
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 15, 2009
הבעות תודה: 192
מספר הודעות: 2196

 #28  נשלח: א' 12/01/2020 3:28

האם כבל החשמל בתמונה הוא בעל 3 פינים הכולל הארקה או רק 2?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
motico (מוטי כהן)
כתב
כתב

הצטרף בתאריך:
  Mar 17, 2005

מיקום: גבעתיים
הבעות תודה: 115
מספר הודעות: 1451

 #29  נשלח: א' 12/01/2020 9:15

mrraz111
לא קיבלתי משהו שאני יכול להגדיר כמתאם. שלחתי במייל שאלה ל KSP אבל הם לא חזרו עם תשובה.
אני מניח שהכוונה לכבל החשמל.

liorp
כבל החשמל הוא הכבל שנראה בתמונה שצרפתי. הוא בנוי מ 2 פינים ולא כולל הארקה.

_________________
מוטי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
claudia5
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 06, 2007
הבעות תודה: 135
מספר הודעות: 2949

 #30  נשלח: א' 12/01/2020 11:16

תתקשר ליבואן ישירות ונקווה שתקבל תשובות ברורות יותר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht