מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


KSP בשילוב עם היבואן מ.ברוכים - אכזבה


עמוד 3 מתוך 3
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
חכם_חנוכה
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2005
הבעות תודה: 42
מספר הודעות: 747

 #31  נשלח: א' 12/01/2020 15:17

אם הקניה הייתה אונליין ולא עברו 14 יום ואתה לא שלם איתה, אני במקומך הייתי מחזיר ומשלם את ה 100 ש''ח קנס
פרופיל | שלח הודעה | חפש
motico (מוטי כהן)
כתב
כתב

הצטרף בתאריך:
  Mar 17, 2005

מיקום: גבעתיים
הבעות תודה: 116
מספר הודעות: 1467

 #32  נשלח: א' 12/01/2020 21:59

חכם_חנוכה

הקניה היתה בחנות של KSP. פתחתי את האריזה שבוע אחרי הקניה. מיד כשראיתי את התכולה שלחתי מייל לחברת KSP. הם חזרו וביקשו תמונות. שלחתי תמונות. עד שחזרו אלי עם תשובה מהיבואן הסתיימו השבועיים.
בכל מקרה נראה לי שזה לא היה עוזר. אם אני זוכר נכון, לפי חוק המכר, אפשר להחזיר את המוצר רק בתנאי שהאריזה לא נפתחה.

אתה יכול להבין שכאן אני במילכוד, מה שמכנים מילכוד 22.
כשהאריזה לא פתוחה (פרט לפסי טייפ מיותרים) אין בעיה מיוחדת. אחרי פתיחת האריזה רואים את התכולה ואז אם רוצים להחזיר לא יכולים כי האריזה פתוחה.
כאמור, מילכוד 22.

אני זוכר שפעם קניתי מכונת קפה. כשפתחתי את האריזה התגלה ברצפת הקופסא סימני קפה וגם באזורים מסויימים בתוך המכונה. מחשיד, נכון?
אבל החברה (מחו"ל) דאגה להכניס פתק צהוב גדול (שבדרך כלל אנחנו לא מתייחסים לכתוב בו) ושם הובהר שהמכונה נבדקה בבית החרושת עם פולי קפה ומים ולכן ישנה אפשרות שהלקוח ימצא באריזה שאריות של קפה.

חנוכה, נכון שזה פתק חכם?

_________________
מוטי
פרופיל | שלח הודעה | חפש
liorp
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 15, 2009
הבעות תודה: 203
מספר הודעות: 2321

 #33  נשלח: ב' 13/01/2020 2:12

למיטב ידיעתי תקנות ביטול עסקה מאפשרות להחזיר מוצר גם כאשר האריזה פתוחה, כל עוד הוא לא חובר לחשמל.
כך החזרתי שנאי לksp.

3. מכשיר חשמלי ומכשיר אלקטרוני
לא נעשה שימוש
לא נפגמו
פתיחת האריזה לא תיחשב שימוש או פגימה במוצר.
חיבור לחשמל, גז ומים ייחשב כשימוש.

https://www.consumers.org.il/category/group-1
פרופיל | שלח הודעה | חפש
liorp
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 15, 2009
הבעות תודה: 203
מספר הודעות: 2321

 #34  נשלח: ב' 13/01/2020 14:02

דבר עם מ.ברוכים, 073-2102500, שלוחה 1 לשירות, עובדים עד 14:00.

דיברתי עם מישהי שם שאמרה שברסיברים של דנון לא פותחים בדרך כלל את האריזה כדי לשים כבל חשמל ואולי מדובר במוצר מתצוגה, אבל שאמור להיות כתוב עליו אם הוא מתצוגה.

אגב, החיבור חשמל שעל הרסיבר הוא תלת גידי עם הארקה? אם כן, כדאי מאוד לחבר לו כבל תלת גידי עם הארקה למען הבטיחות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
motico (מוטי כהן)
כתב
כתב

הצטרף בתאריך:
  Mar 17, 2005

מיקום: גבעתיים
הבעות תודה: 116
מספר הודעות: 1467

 #35  נשלח: ב' 13/01/2020 14:34

liorp

תודה על המידע בנושא יכולת החזרת הציוד אחרי קנייה ותודה על הברור שעשית בפניה לשרות היבואן.
לגבי מ.ברוכים, הוא החזיר תשובה ברורה (דרך KSP), שאריזת המכשיר אכן נפתחה לצורך צרוף מתאם והוספת מדבקה של היבואן. לא ראיתי שכתוב על המכשיר שהוא מתצוגה.

אתה צודק בעניין החשמל. אני צריך לבדוק אם יש נקודת הארקה גם במגבר עצמו (בכניסת המתח). אם כן, אז יש טעם לחבר כבל תלת גידי.

_________________
מוטי
פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 469
מספר הודעות: 4458

 #36  נשלח: ב' 13/01/2020 21:57

דנון כנראה בלי הארקה. מפתיע, למשהו עם גוף מתכת.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
motico (מוטי כהן)
כתב
כתב

הצטרף בתאריך:
  Mar 17, 2005

מיקום: גבעתיים
הבעות תודה: 116
מספר הודעות: 1467

 #37  נשלח: ב' 13/01/2020 22:31

jtk

צודק.
הסתכלתי בחלקו האחורי של המגבר ואכן יש רק 2 פינים לחיבור החשמל. אין הארקה.

_________________
מוטי
פרופיל | שלח הודעה | חפש
liorp
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 15, 2009
הבעות תודה: 203
מספר הודעות: 2321

 #38  נשלח: ג' 14/01/2020 2:10

יכול להיות שיש לו בידוד כפול, בדוק אם יש סימן של ריבוע בתוך ריבוע בתווית שנמצאת בדרך כלל בחלק האחורי.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Shasoosh
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2007
הבעות תודה: 110
מספר הודעות: 1242

 #39  נשלח: ג' 14/01/2020 4:24

motico
·מבין אותך לחלוטין. שילמת כסף ואתה זכאי למוצר חדש. "בסה"כ ניילון" לא רלוונטי בכלל לדיון.
החוק מגן עליך הרבה יותר אם העסקה בוצעה באינטרנט. לדוגמא, החזרת המוצר בטווח ה 14 יום מבלי לתת סיבה. הרבה פעמים זה שווה את ה 100 שקל ביטול.


liorp
·אם העסקה היא מכר מרחוק ניתן להחזיר את המוצר גם אם חובר לחשמל.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
motico (מוטי כהן)
כתב
כתב

הצטרף בתאריך:
  Mar 17, 2005

מיקום: גבעתיים
הבעות תודה: 116
מספר הודעות: 1467

 #40  נשלח: ג' 14/01/2020 9:32

Shasoosh

המכשיר נקנה בחנות של KSP.
בשרשור הזה, בפוסטים השונים, נראה שיש ניסיון להבהיר "פילוסופית" מה הכוונה במושג חדש?

אני מבין שמבחינת היבואן חדש זאת הגדרה למכשיר שלא הופעל.
מבחינתי חדש זה מכשיר שנמכר כמו שהגיע מהיצרן.

זה לא בדיוק שחור/לבן אבל מבחינתי זה די קרוב. אם ניקח לדוגמה, רכב. לפני מסירת הרכב לקונה הוא עובר התקנות של מולטימדיה, מצלמה, מרים שמשות וכו'. לכאורה לפי ההגדרה שלי הרכב שקניתי לא חדש. זה נכון, הרכב כבר לא כמו שהיצרן שיווק אותו אבל אני כלקוח הסכמתי מראש לכל התוספות בידיעה שזה מחייב פרוק והרכבה של רכיבים ברכב.

הייתי רוצה שגם במקרה של ציוד אלקטרוני היבואן ידביק על אריזת המכשיר פתק שמסביר מדוע האריזה נפתחה ואיזה שינויים נעשו בציוד. זה צעד שיאפשר לכל אחד להחליט אם זה מקובל עליו והוא מסכים לרכוש את הציוד כמו שהוא.

אני יודע, אני מבקש יותר מידי...

_________________
מוטי
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht