חייב לשתף אתכם בחווית שירות שלילית שקיבלתי מסוני על מסך xf9005

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
ASAFBS2 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 18
הצטרף: נובמבר 2019
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

חייב לשתף אתכם בחווית שירות שלילית שקיבלתי מסוני על מסך xf9005

נושא שלא נקרא #1 

אהלן חברים

המסך הגיע עם פס כהה שמבחינים בו בעיקר בשידורים בהירות עם פריים מהיר לדוגמא שידורי ספורט.

הגיע טכנאי של סוני ובגדול לא עשה יותר מדי כדי לעזור אמר לי שהוא לא רואה את הבעיה, לך תתווכח עם בנאדם שאומר לך שהוא לא רואה משהו.. אמר שיקראו לטכנאי אחר שיתן חוות דעת נוספת, הטכנאי צילם מהסמרטפון שלו את המסך לפני שיצא .
לאחר יום התקשרו אלי מהשירות של סוני ואמרו שעל סמך התמונה שצילם הטכנאי בסמרטפון (הזוי שהם מסתמכים על תמונה מסמרטפון) הם קובעים שהמסך תקין ולא מוכנים לעזור יותר, באמת שמעולם לא נתקלתי בשירות עם חוסר נכונות לעזור ללקוח כמו שנתקלתי במקרה הזה,

חשוב לציין אני לא מחפש סיבות למה המסך לא טוב אני מבזבז ימי עבודה על הטכנאים האלה.

אני קצת אובד עצות מה לעשות עכשיו מדובר במסך של 5 וחצי אלף שח אני מצםה ממנו שיהיה תקין ברמה הכי גבוהה שיש בלי שום תקלה.

אודה לעצתכם

kingshoko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3788
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: מרכז
נתן תודות: 193 פעמים
קיבל תודות: 103 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

מאיזו חנות קנית?
אם קנית מחנות מתמחה זה יכול לעזור, תפעיל אותם.

ידוע שנותן השירות של סוני/סמסונג הוא מזעזע.

Sourc3
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1299
הצטרף: יוני 2017
נתן תודות: 120 פעמים
קיבל תודות: 138 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

אתה מצליח לתפוס את הבעיה עם צילום?
תפעיל אפילו סרטון מיוטיוב עם קטע כמו שתיארת כדי לתפוס

shiki
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1920
הצטרף: פברואר 2006
שם מלא: שלומי
מיקום: גדרה
נתן תודות: 257 פעמים
קיבל תודות: 184 פעמים

Re: חייב לשתף אתכם בחווית שירות שלילית שקיבלתי מסוני על מסך xf9005

נושא שלא נקרא #4 

@ASAFBS2
·

כפי שציינו כאן, תנסה לצלם את התקלה ולהעלות לפה.

במקביל הייתי פונה ישירות לישפאר ומבקש התערבותם.

ASAFBS2 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 18
הצטרף: נובמבר 2019
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

Re: חייב לשתף אתכם בחווית שירות שלילית שקיבלתי מסוני על מסך xf9005

נושא שלא נקרא #5 

shiki כתב:@ASAFBS2
·

כפי שציינו כאן, תנסה לצלם את התקלה ולהעלות לפה.

במקביל הייתי פונה ישירות לישפאר ומבקש התערבותם.
...
·לצערי זו לא תקלה שוראים בצילום רק בעין אנושית

ASAFBS2 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 18
הצטרף: נובמבר 2019
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #6 

kingshoko כתב:מאיזו חנות קנית?
אם קנית מחנות מתמחה זה יכול לעזור, תפעיל אותם.

ידוע שנותן השירות של סוני/סמסונג הוא מזעזע.
...
·קניתי מאולסייל זה יכול לעזור לי?

kingshoko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3788
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: מרכז
נתן תודות: 193 פעמים
קיבל תודות: 103 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

@ASAFBS2
·
נראה לי שלא 😤

Belial
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 28
הצטרף: ינואר 2020
מיקום: Hell
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

ASAFBS2 כתב:
...
...
·קניתי מאולסייל זה יכול לעזור לי?
...
·

אז תפנה אליהם, כולל באתר הפייסבוק שלהם. השירות שקבלת זה לא מיבואן סוני ישפאר, אלא מחברה נותנת שירות ידועה לשמצה בשם אלקטרוניקס פרו. רכישה און ליין מאפשרת ביטול עסקה תוך 14 יום. כיצד שלמת את העסקה? אם לא תקבל מענה מאולסייל להחפה או בטול עסקה, תפנה לחברת האשראי ותבטל את העסקה חד צדדית. שהם ירדפו אחריך...
The Devil is in the details

adibek
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 374
הצטרף: נובמבר 2007
מיקום: פתח תקווה
נתן תודות: 39 פעמים
קיבל תודות: 40 פעמים

Re: חייב לשתף אתכם בחווית שירות שלילית שקיבלתי מסוני על מסך xf9005

נושא שלא נקרא #9 

@ASAFBS2
·אתה לא לבד, ליבי איתך, פעם הייתה לי בעיה באיכות התמונה בסמסונג, הגיעו אליי טכנאים בכירים של אלקטרוניקס פרו אחרי שעשיתי בלגנים והשוו לי את איכות התמונה לאייפד שהיה ברשותי וטענו שבסך הכל כלום לא השתנה בתמונה אלא אני זה שהתרגל לאיכות וזה כבר לא אפקט וואו, נשבע לך שזה מה שנאמר לי.

בסוף פתרתי את הבעיה עצמאית בביצוע אתחול למצב מפעל, מה שהם יכלו לעשות בדקה וחצי במקום לבלבל לי תשכל חצי שעה ולשכנע אותי שאני טועה.

רק לידיעה, הטלויזיה הבאה שקניתי היתה LG בעיקר בגלל איכות השירות של ח.י בתקווה שלא תקלקל, למרות שאיכות התמונה מעולה, אבל זה סיפור אחר.

ASAFBS2 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 18
הצטרף: נובמבר 2019
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #10 

Belial כתב:
...
...
·

אז תפנה אליהם, כולל באתר הפייסבוק שלהם. השירות שקבלת זה לא מיבואן סוני ישפאר, אלא מחברה נותנת שירות ידועה לשמצה בשם אלקטרוניקס פרו. רכישה און ליין מאפשרת ביטול עסקה תוך 14 יום. כיצד שלמת את העסקה? אם לא תקבל מענה מאולסייל להחפה או בטול עסקה, תפנה לחברת האשראי ותבטל את העסקה חד צדדית. שהם ירדפו אחריך...
...
·העיסקה יבוצעה לפני חודש וחצי בבלק פריידי אך ההתקנה לפני 10 יום
שילמתי ב פייפל התשלום כבר ירד

ASAFBS2 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 18
הצטרף: נובמבר 2019
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

Re: חייב לשתף אתכם בחווית שירות שלילית שקיבלתי מסוני על מסך xf9005

נושא שלא נקרא #11 

adibek כתב:@ASAFBS2
·אתה לא לבד, ליבי איתך, פעם הייתה לי בעיה באיכות התמונה בסמסונג, הגיעו אליי טכנאים בכירים של אלקטרוניקס פרו אחרי שעשיתי בלגנים והשוו לי את איכות התמונה לאייפד שהיה ברשותי וטענו שבסך הכל כלום לא השתנה בתמונה אלא אני זה שהתרגל לאיכות וזה כבר לא אפקט וואו, נשבע לך שזה מה שנאמר לי.

בסוף פתרתי את הבעיה עצמאית בביצוע אתחול למצב מפעל, מה שהם יכלו לעשות בדקה וחצי במקום לבלבל לי תשכל חצי שעה ולשכנע אותי שאני טועה.

רק לידיעה, הטלויזיה הבאה שקניתי היתה LG בעיקר בגלל איכות השירות של ח.י בתקווה שלא תקלקל, למרות שאיכות התמונה מעולה, אבל זה סיפור אחר.
...
עצוב לשמוע.. חשבתי שזה מקרה נדיר ציפיתי מיבואן כמו ישפאר לשירות טוב בגלל זה הלכתי על סוני בין היתר ולא על סמסונג
אגב לגבי איתחול הזה יש מצב אםשר לעשות משו כזה בסוני אולי זה יעזור?
·

minime
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1615
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 57 פעמים
קיבל תודות: 207 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

קצת מוזר שפס כהה לא נתפס בצילום.
אגב לא תיארת כ"כ את הבעיה, הפס דק, עבה, סימטרי, סטטי או זז. האם זה רק מהממיר או שזה מופיע גם בניגון סרטונים בסמארט של ה-TV.
נסה לצלם עם מצלמה איכותית ולא עם סמארטפון.
נראה שזו שיטת מצליח של נותן השירות. אין עשן בלי אש, יש יותר מדי תלונות על אלקט-רוע-ניקס.
במידה וישנה באמת בעיה ומסרבים לתקן או להחליף, בשביל זה יש בית משפט לתביעות קטנות שפוסק אוטומטית לטובתך כולל פיצוי על עוגמת נפש + ימי העבודה שהפסדת.

תנסה לבצע איתחול זה מופיע בתפריט הראשי INITIAL SETUP
במידה ולא עזר, תציץ בשירשור הזה אם אתה רוצה להחליף בלי כאבי ראש מיותרים

מדובר בדגם מלפני כמעט שנתיים, אנחנו לא בשוויץ פה, רוב הסיכויים שדחפו לך מוצר שהוחזר או מחודש.
אם לא עברו 14 יום, אתה רשאי להחזיר את המוצר. לדעתי זה צריך להיות מיום ההתקנה ולא הרכישה. ח"כ מהתחת יש לנו.

לדעתי, אם יותר צרכנים היו מיד תובעים את החאפרים הללו, שיטת מצליח לא היתה משתלמת להם, הם היו צריכים להעסיק טכנאים אמיתיים והיינו מקבלים שירות נורמלי. הבעיה שרובנו בולעים את הצפרדע או מגלגלים את הבעיה למישהו אחר, (יד 2).

ממליץ לך להתחיל עם פניה לישפאר ואם לא עוזרים לך, התייעצות בפורום של המועצה לצרכנות. לא עולה לך ופעם בשבוע עורך הדין עונה שם למקרים ומטפל במידה וצריך, בפעם האחרונה שבדקתי.

Belial
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 28
הצטרף: ינואר 2020
מיקום: Hell
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

ASAFBS2 כתב:
...
...
·העיסקה יבוצעה לפני חודש וחצי בבלק פריידי אך ההתקנה לפני 10 יום
שילמתי ב פייפל התשלום כבר ירד
...
·

זה 14 יום מהיום קבלת המוצר, אז יש לך זמן. עם פיפאל \ה יותר פשוט. אתה יכול לפנות אליהם ולבקש ביטול עסקה כי לא סופק מוצר תקין. הם יבררו את הנושא ויפנו לאול סייל. אם לא יתקבל מענה הולם, יחזירו לך את הכסף.
The Devil is in the details

lasik
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2424
הצטרף: יולי 2010
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 265 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

ASAFBS2 כתב:שילמתי ב פייפל התשלום כבר ירד
...
·אמרת את מילת הקסם "פיפאל".
צור קשר עם פייפאל ותפתח מחלוקת.
תציין שיש תקלה שהמוכר מתכחש אליה ותראה איך הוא רץ אליך.

integral
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7900
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 312 פעמים
קיבל תודות: 543 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

דבר עם אולסייל. עד היום קיבלתי שירות טוב. תגיד להם שאתה רוצה להחזיר את המוצר לפי חוק ההחזרה ותסביר להם למה.

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”